http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
2 kilo geleden was ik volgens de normen te zwaar
Oh en mijn rugpijn heb ik al bijna 25 jaar, er zit vanalles net niet goed, maar niks operabels ofzo, kwestie van er mee leven.
quote:Je BMI is 19.9
Je gewicht past goed bij je lengte
Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent.
Mijn BMI is vast te hoogquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
Ben een ondergrensgeval.
[..]
Ik heb maatje Draakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn BMI is vast te hoog
Maar als je wat breder bent is het logisch dat je ook wat zwaarder bent, maar daar houdt zo'n teller nooit rekening mee
Dat ook, ook Germaanse bouw zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn BMI is vast te hoog
Maar als je wat breder bent is het logisch dat je ook wat zwaarder bent, maar daar houdt zo'n teller nooit rekening mee
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
quote:Je BMI is 22.3
Je gewicht past goed bij je lengte
Vuurspuwend ook somsquote:
lekker gekquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]![]()
Even uit de band springen bij dit heugelijke nieuws. Ik schenk lekker wild een kopje thee in voor mezelf.
Ach, de BMI is een handige indicatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]![]()
Even uit de band springen bij dit heugelijke nieuws. Ik schenk lekker wild een kopje thee in voor mezelf.
Gooi je BMI in de groep.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vrij brede schouders, verder ben ik smal gebouwd met dunne polsjes enzo
Niks mis mee, dan zit je in het groene gebied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal het bij mij vast ook zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn BMI is vast te hoog
Jij hebt ook geen reden tot klagen met 24,5.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen die veeeeeel te dik zijn, en dan heb ik het over een BMI van tussen de 35 en 40.
klopt, maar toch moeten die 5 er af. De eerste 6, daar heb ik een half jaar over gedaan en nu sta ik al een tijdje stilquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden tot klagen met 24,5.
Joh, mannen willen een vrouwen met billen en borsten. Calista Flockhartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klopt, maar toch moeten die 5 er af. De eerste 6, daar heb ik een half jaar over gedaan en nu sta ik al een tijdje stil
Het is maar waar je jezelf goed bij voelt, ik ben best tevreden zoals ik nu ben, maar zou er wel 2 kilo af willen hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klopt, maar toch moeten die 5 er af. De eerste 6, daar heb ik een half jaar over gedaan en nu sta ik al een tijdje stil
met 5 kg minder hou ik die echt nog wel over hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, mannen willen een vrouwen met billen en borsten. Calista Flockhart
Door haar kwamen op gewichtige zaken.
Jij weet waar haar 5kg zitten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, mannen willen een vrouwen met billen en borsten.
quote:
Ja, nu wel.quote:met 5 kg minder hou ik die echt nog wel over hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat hele pak leeggegeten? Shame on you.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga geen boodschappen doen, dan maar geen koekjes voor de logees. Ik moet echt even uitrusten
Zijn dat je logees die meteen klusjes komen doen, die geef je geen koekjes, die geef je gebak!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga geen boodschappen doen, dan maar geen koekjes voor de logees. Ik moet echt even uitrusten
Nee, dan deel je werkkleding uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat je logees die meteen klusjes komen doen, die geef je geen koekjes, die geef je gebak!
gebak is niet goed voor ze. Ik kook straks uitgebreid voor ze en morgen is er ook een lekkere lunch en goed avondeten. Er is nog 1 koekje overquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat je logees die meteen klusjes komen doen, die geef je geen koekjes, die geef je gebak!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan deel je werkkleding uit.
En die geef je instructies.
Bijna ja, maar ik heb nogal aardig wat moeten opzoeken en uitrekenen. Het is gelukt, dus ik ben er weer 1 jaar vanaf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet, bijna alles staat tegenwoordig al ingevuld voor je...
Buikje is geen probleem, zolang het maar geen bierpens is. We zijn geen 18 meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Karzai het volgende:
kijk mijn bmi is perfect maar ik heb toch een buikje als slank persoon valt dat toch op
Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben, de laatste 2 keren zelfs toen mijn buik plat was.
het komt van vrouwenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.
Alert blijven...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.
Alert blijven...
Gewoon gebruik van makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben, de laatste 2 keren zelfs toen mijn buik plat was.
ik ben zelf nooit zwanger geweest misschien kan je er toch voordeeltjes uit halen zoals gratis speelgoed of baby kleertjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie geen voordelen, maar misschien mis ik iets
Dat vind ik wel erg brutaalquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Serieus, deze week bij de tweedehandswinkel, ik kijk bij wat kleding, medewerkster zegt: we hebben ook zwangerschapskleding hoor. Soms kan ik me er wat bij voorstellen hoor ( die dag niet, buik was plat), maar dan nog, dat zeg of vraag je toch niet?
Alhoewel, een jonge dochter bij je hebben die een mevrouw met een buikje ziet en hardop aan tegen mij zegt dat die mevrouw misschien een kind in haar buik heeft zijn ook geen pluspunten voor mij (al moest ik wel hard lachen binnensmonds want het is nu eenmaal de visie van een jong kind).quote:
Tis een onbehoorlijke vraag dat zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Serieus, deze week bij de tweedehandswinkel, ik kijk bij wat kleding, medewerkster zegt: we hebben ook zwangerschapskleding hoor. Soms kan ik me er wat bij voorstellen hoor ( die dag niet, buik was plat), maar dan nog, dat zeg of vraag je toch niet?
Nou, ik wel hoor, dat is me al vaker overkomen, ik gooi gewoon alles eruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alhoewel, een jonge dochter bij je hebben die een mevrouw met een buikje ziet en hardop aan tegen mij zegt dat die mevrouw misschien een kind in haar buik heeft zijn ook geen pluspunten voor mij (al moest ik wel hard lachen binnensmonds want het is nu eenmaal de visie van een jong kind).
Oké, maar daar kun jij zoiets toch van verwachten als ik jouw postings over jouw werk inschat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).
Ben jij wel eens zwanger geweest dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor, dat is me al vaker overkomen, ik gooi gewoon alles eruit.
precies en dat is ook echt wat anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, maar daar kun jij zoiets toch van verwachten als ik jouw postings over jouw werk inschat?
Je had mijn ex moeten zien toen ze 42 weken (ja, dat lees je goed, ze liep er dus 42 weken mee) zwanger was van de tweeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).
Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had mijn ex moeten zien toen ze 42 weken (ja, dat lees je goed, ze liep er dus 42 weken mee) zwanger was van de tweeling.
Nou, daar was het wel duidelijk dat ze echt zwanger was, hoewel het niet de eerste van ons was had ik nog nooit zoiets gezien. Meestal worden meerlingen vroeger geboren.quote:
Euh, na 42 weken mag je er normaal gesproken ook wel iets van zien/merken...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, daar was het wel duidelijk dat ze echt zwanger was, hoewel het niet de eerste van ons was had ik nog nooit zoiets gezien. Meestal worden meerlingen vroeger geboren.
Ik een snelle inname.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb gelukkig een snelle verbranding.
Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, v.w.b. buiken van zwangere vrouwen ben ik geen liefhebber.
Ik vind het zeker niet mooi en bij de vraag of je de hardheid van zo'n buik wilt voelen krijg ik de rillingen...
Dit vind ik ook een beetje eng...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoon
Mijn ex ziet me aankomenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoon
Een mooi wonder?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup� het volgende:
maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind
Ga slapen oude zakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mooi wonder?![]()
OUD is 2 deuren verderop Juup.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is zo lang geleden, ben het vergeten.
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Krijg nou tieten, ik ga gelijk even wat mensen blocken
och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
PS: kan iemand aan Juup vertellen dat ik om namen en rugnummers vraag?
Bedankt voor het quoten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemen
Barst losquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemen
Djeez en Tongquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Barst losEens kijken hoeveel jij van mij weet
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kun je met 1 sterretje ook al blocken?
ik let wel op hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn er al 2 i.d.d.Vooral die 2 i.d.d.
Ik heb jouw nieuwe UI geblockt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong en ik hebben een speciale band.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn er al 2 i.d.d.Vooral die 2 i.d.d.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat de???quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Krijg nou tieten, ik ga gelijk even wat mensen blocken
P_P staat nu ook op de nominatielijstquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong en ik hebben een speciale band.
Hij gaat zelfs lange posts en volzinnen maken dan.
Geld uitgeven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat de???
Hoe kom jij ineens aan een ster?
Je kocht zelf een aboquote:
Ach ik had ook een Full Abo kunnen nemen (heb ik al eerder gekocht) maar het ging mij nu even om het kunnen blocken van een aantal users die ik liever niet zie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kocht zelf een abo![]()
Ben je zo rijk dat je wel 1,70 per maand kan missen?
En jij? Heb jij jouw Pimp Abo gekregen of gekocht?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat de???
Hoe kom jij ineens aan een ster?
Moet je de webcam uitzettenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
maar het ging mij nu even om het kunnen blocken van een aantal users die ik liever niet zie.
Ik heb er 76 en het boeit mij geen reet, toen ik ooit moderator was (ja in een periode van verstandsverbijstering) kon ik ze allemaal gewoon inlezen e.d., maar het interesseert mij geen zak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:16 schreef Karzai het volgende:
Ik was zwaar teleurgesteld met mijn full abbo, nooit meer, notes lezen
Ik wilde eigenlijk geen abo omdat je dan het abo topic kan lezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij? Heb jij jouw Pimp Abo gekregen of gekocht?
Het Abo topic lezen had ik niet eens aan gedacht, maar ook dat boeit mij niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk geen abo omdat je dan het abo topic kan lezen.
En die is zo leuk dat het me afleid.
Ik moet mijn tijd even besteden aan mijn studie en aan nog iets belangrijks.
Zit wel te denken om toch een abo te nemen als ik in iets rustiger vaarwater zit.
Dan wel 1 ster, hoef niet zoveel.
Je moet gewoon doen wat je leuk vind, rustiger vaarwater komt welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit wel te denken om toch een abo te nemen als ik in iets rustiger vaarwater zit.
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het Abo topic lezen had ik niet eens aan gedacht, maar ook dat boeit mij niets.
Maar gekregen dus?
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vind, rustiger vaarwater komt wel
Groot gelijk, er zijn belangrijkere dingen dan Fok!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.
Wil het wel halen straks
Wat wil je worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.
Wil het wel halen straks
mezelfquote:
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:12 schreef Juup© het volgende:
En wat betreft de banners e.d., die laat ik gewoon staan kan ik er af en toe nog eens op klikken om zo de Veyron voor Danny te kunnen bekostigen
Neuhj, laad nu al snel genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadt
Moet je F5enquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadt
Het Abo topic is voor mij geen meerwaarde, ik heb er nu in gereageerd maar meer uit tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
shit betraptquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is geen studie voor denk ik, hoogstens therapieën.
Ik heb trek, maar geen zin om te eten. Heb ook al wat calorieën binnen door Grolsch, misschien dat het daar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb honger, maar volgens mij duurt het nog lang voordat ik kan gaan eten
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Logees zijn er over een half uur, er zal wel weer file bij Rotterdam zijn geweest
Klik eens op ABO en maak dan nog eens een lijstjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:50 schreef Juup© het volgende:
Voor Jan Lul een Abo genomen dus zie ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik eens op ABO en maak dan nog eens een lijstje
Eerst lezen dat je dat helemaal niet mag doen in aboquote:
Ik snap er nog steeds geen hol van, maar het zal welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lezen dat je dat helemaal niet mag doen in abo
Jij snapt het een beetjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
Samenvatting:
Juup wil Tong blocken en ziet opeens dat Tong zijn naam toch verschijnt in de index, ondanks zijn Abo.
Chufi wil een lijstje van ABO zien waarvan drakin zegt dat het niet mag.
Waarom chufi een lijstje van ABO wil zien weet nog niemand.
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
Samenvatting:
Juup wil Tong blocken en ziet opeens dat Tong zijn naam toch verschijnt in de index, ondanks zijn Abo.
Chufi wil een lijstje van ABO zien waarvan drakin zegt dat het niet mag.
Waarom chufi een lijstje van ABO wil zien weet nog niemand.
En daar snap ik ook geen zak van?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 had
quote:De inhoud van dit forum behoort privé te blijven.
Ja wat Drakin zegt dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar snap ik ook geen zak van?
Nu wel
[..]
Oké, dus dan wordt het:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 had
De inhoud, die zin hoort daar ook bij en had je nou hier niet mogen plaatsenquote:
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.quote:
Boeiendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De inhoud, die zin hoort daar ook bij en had je nou hier niet mogen plaatsen
Aantal browsers open en zootje kloons van stal halen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.
Je wordt scherp in de gaten gehouden hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Ik snapte het niet en als ik daar een ban door zal krijgen dan is het zo en dan weet ik ook dat een minimaal een zeikerd mijn postings leest
Gauw realiseren dan, kan ik mezelf met andere dingen bezig houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef sacha het volgende:
straks 40+ onder de betaaloptie![]()
goed gedaan King!
Dat geloof ik zonder meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wordt scherp in de gaten gehouden hier
Je mag de banners vrijwillig weer aanzetten hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef sacha het volgende:
tis wel fijn zonder reclame maar zo verdient Danny geen zoete broodjes
Dat heel snel is minimaal 10 sec. tussenpauzequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.
Mag je die info hier wel plaatsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
Je mag de banners vrijwillig weer aanzetten hoor
Met zoveel ABOs hier doen ze het bij mij ook al niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens uitgezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
ik ben aan het testen voor zondagavondquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar dagen over nagedacht, maar het was een 40+ topic, dus dat verzacht de pijnquote:
Die heb ik allang doorgelezen bij mijn vorige abo periodequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is safe.![]()
http://forum.fok.nl/topic/1805809
Wat zal ik hier op antwoorden? I.i.g.,niet wat er als eerste in mijn hoofd opkomtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef sacha het volgende:
genoeg geprutst, lekker weer met mijn debieltje op de bank
juist wel, jij pleit voor user gezeikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat zal ik hier op antwoorden? I.i.g.,niet wat er als eerste in mijn hoofd opkomt![]()
dat is jouw liefjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is safe.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
WIllen jullie stoppen hiet links naar het ABO-forum te posten
neequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
WIllen jullie stoppen hiet links naar het ABO-forum te posten
Was Eska jarig of is Eska een soort van kadootjes uitdeler?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is safe.![]()
zo krijg je natuurlijk nooit sjans als je de hele tijd op je phone zit te starenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Ondanks mobiel post ik nog teveel vind ik:
[ afbeelding ]
Dat mag ik hopen, als mijn abo o er 1 jaar afgelopen is weet men i.i.g. nog wie ik benquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef D. het volgende:
Zeg, als je in dat ABO topic blijft posten vergeten ze het nooit he
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Ondanks mobiel post ik nog teveel vind ik:
[ afbeelding ]
Ik doelde op de recordpogingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, als mijn abo o er 1 jaar afgelopen is weet men i.i.g. nog wie ik ben
Het is hier doodstil, het is nog vroeg en als het eindelijk wat drukker wordt dan stop ik het multimedia lulijzer diep in mijn binnenzakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
zo krijg je natuurlijk nooit sjans als je de hele tijd op je phone zit te staren
goed zo ....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is hier doodstil, het is nog vroeg en als het eindelijk wat drukker wordt dan stop ik het multimedia lulijzer diep in mijn binnenzak
iig met de laatste busquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar misschien ga ik wel op tijd maar huis, je weet maar nooit
ach, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om dan heel FoK vol te gaan spammen ....
Daar is het Fok! voor, ik doe al ruim 15 jaar niet andersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om dan heel FoK vol te gaan spammen ....
Of een Juupje, maar ik ben begonnen met Grolsch dus ik blijf er maar bijquote:
Waar hoorde je haar dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Ze is ook niet meer zo 'groot', maar da's geen ramp
en wat vinden wij hiervan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:25 schreef klaasastley het volgende:
Hoi, Mijn naam is Klaas Astley en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een track gemaakt met een clip en ik vraag me af wat jullie er van vinden. (Nederlandstalig ofcourse)
Greetings!
shitquote:
Die heeft dr beste tijd wel gehad iddquote:
Mijn beste tijd moet nog komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw beste tijd is nu?![]()
kan ook natuurlijk
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik nu op de helft zit
Hallo Fennquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaar
moeten zijn
Ja man, sorry dat ik zo dronken wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo Fenn, kan je me nog van het feest in die jacthaven? Was lachen heh?
Ik d8 dat zij al was overledenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Ze is ook niet meer zo 'groot', maar da's geen ramp
Doe je mee zondag? Ja toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef sly-nl het volgende:
Zag net dat er een recordpoging komt.
Leuk idee, maar als je kijkt naar dat vorige record en kijkt hoe krap er gepost is op iedere volgende post, lijkt het me schier onmogelijk.
Verder nog 40 plus tips op het gebied van aambeien? Heb wat last.
Ik bedoel op de helft van mijn leven, niet op de helft van die mannenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaar
moeten zijn
Ja, ik blijf wel altijd braaf da's waarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is ok, je was braaf![]()
Hoe is het met dat Griekse orakel van je?
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraatquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je mee zondag? Ja toch?![]()
en eh... aambeien.. ik heb geen ervaring daarmee, heb je iets in je poepertje laten stoppen dan?
daar schijn je ze van te krijgen
Oké, leuk als je meedoetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraat![]()
Nee, toch? ik dacht van persen o.a.
Ze zijn van je geschrokken denk ik... of ze moeten nog even wennenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef sly-nl het volgende:
Hallo allen (drie exemplaren meen ik, maar goed).
Tip: wild tales (als je download that is). Gisteren gekeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik blijf wel altijd braaf da's waar![]()
Mijn Griekse orakel zit lekker te zappen op de bank![]()
ik denk dat we straks een filmpie gaan kijken
Jij ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, leuk als je meedoet![]()
O ja van persen kan je ze ook krijgen, da's waar .... meer vezels eten sly, dan kan je beter kakken
denk ik
Story of my lifequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze zijn van je geschrokken denk ik... of ze moeten nog even wennen
ah... dat lijkt me geen slechte filmtipquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tip: wild tales (als je download that is). Gisteren gekeken.
Relatos salvajes (2014) - IMDb
Knijp 'm maar even in z'n dikke toet
Haha, okee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat lijkt me geen slechte filmtipga ik doorgeven hiero
![]()
ja, ik zal hem stakt effe knijpen voor je![]()
eerst ga ik koffie zetten voor bij de fillum enzo... see you later dan
sjuus...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, okee.
Have fun en tot de volgende keer / party
Halloquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef sly-nl het volgende:
Hallo allen (drie exemplaren meen ik, maar goed).
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
wennen? alles blijft hetzelfde toch?![]()
altijd?
telkens weer?
in rondjes?
toch?
wijst naar de zeikhoekquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:26 schreef Juup© het volgende:
Ik moet nodig urineren, maar er is geen wc in de bus helaas
Spertiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef sly-nl het volgende:
Leuk idee, maar als je kijkt naar dat vorige record en kijkt hoe krap er gepost is op iedere volgende post, lijkt het me schier onmogelijk.
Gezond eten spieroefeningen voldoende lichaamsbeweging vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef sly-nl het volgende:
Wat? Ik dacht dat jij wel een zweepje had...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klusteam is moe, ik hoop dat ze morgen meer energie hebben
ik heb ze nog vaker nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij wel een zweepje had...
Mijn keuken is te klein voor stoelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoelen staan trouwens erg mooi in mijn keuken
Nu je het zegt, keuken, ik ga me eens even iets te eten maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoelen staan trouwens erg mooi in mijn keuken
Maak voor mij ook wat a.u.b.?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, keuken, ik ga me eens even iets te eten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |