En daar snap ik ook geen zak van?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 had
quote:De inhoud van dit forum behoort privé te blijven.
Ja wat Drakin zegt dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar snap ik ook geen zak van?
Nu wel
[..]
Oké, dus dan wordt het:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 had
De inhoud, die zin hoort daar ook bij en had je nou hier niet mogen plaatsenquote:
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.quote:
Boeiendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De inhoud, die zin hoort daar ook bij en had je nou hier niet mogen plaatsen
Aantal browsers open en zootje kloons van stal halen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.
Je wordt scherp in de gaten gehouden hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Ik snapte het niet en als ik daar een ban door zal krijgen dan is het zo en dan weet ik ook dat een minimaal een zeikerd mijn postings leest
Gauw realiseren dan, kan ik mezelf met andere dingen bezig houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef sacha het volgende:
straks 40+ onder de betaaloptie![]()
goed gedaan King!
Dat geloof ik zonder meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wordt scherp in de gaten gehouden hier
Je mag de banners vrijwillig weer aanzetten hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef sacha het volgende:
tis wel fijn zonder reclame maar zo verdient Danny geen zoete broodjes
Dat heel snel is minimaal 10 sec. tussenpauzequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog heel snel posten in het oefentpic of zelf een abo betalen.
Mag je die info hier wel plaatsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
Je mag de banners vrijwillig weer aanzetten hoor
Met zoveel ABOs hier doen ze het bij mij ook al niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens uitgezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
ik ben aan het testen voor zondagavondquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |