Je moet gewoon doen wat je leuk vind, rustiger vaarwater komt welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk geen abo omdat je dan het abo topic kan lezen.
En die is zo leuk dat het me afleid.
Ik moet mijn tijd even besteden aan mijn studie en aan nog iets belangrijks.
Zit wel te denken om toch een abo te nemen als ik in iets rustiger vaarwater zit.
Dan wel 1 ster, hoef niet zoveel.
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het Abo topic lezen had ik niet eens aan gedacht, maar ook dat boeit mij niets.
Maar gekregen dus?
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vind, rustiger vaarwater komt wel
Groot gelijk, er zijn belangrijkere dingen dan Fok!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.
Wil het wel halen straks
Wat wil je worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ook een paar minder leuke dingen leren horen bij de studie.
Wil het wel halen straks
mezelfquote:
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:12 schreef Juup© het volgende:
En wat betreft de banners e.d., die laat ik gewoon staan kan ik er af en toe nog eens op klikken om zo de Veyron voor Danny te kunnen bekostigen
Neuhj, laad nu al snel genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadt
Moet je F5enquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eens kijken hoe snel een pagina zonder banners laadt
Het Abo topic is voor mij geen meerwaarde, ik heb er nu in gereageerd maar meer uit tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk geen abo omdat je dan het abo topic kan lezen.
En die is zo leuk dat het me afleid.
Ik moet mijn tijd even besteden aan mijn studie en aan nog iets belangrijks.
Zit wel te denken om toch een abo te nemen als ik in iets rustiger vaarwater zit.
Dan wel 1 ster, hoef niet zoveel.
shit betraptquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is geen studie voor denk ik, hoogstens therapieën.
Ik heb trek, maar geen zin om te eten. Heb ook al wat calorieën binnen door Grolsch, misschien dat het daar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb honger, maar volgens mij duurt het nog lang voordat ik kan gaan eten
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Logees zijn er over een half uur, er zal wel weer file bij Rotterdam zijn geweest
Klik eens op ABO en maak dan nog eens een lijstjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:50 schreef Juup© het volgende:
Voor Jan Lul een Abo genomen dus zie ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik eens op ABO en maak dan nog eens een lijstje
Eerst lezen dat je dat helemaal niet mag doen in aboquote:
Ik snap er nog steeds geen hol van, maar het zal welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lezen dat je dat helemaal niet mag doen in abo
Jij snapt het een beetjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
Samenvatting:
Juup wil Tong blocken en ziet opeens dat Tong zijn naam toch verschijnt in de index, ondanks zijn Abo.
Chufi wil een lijstje van ABO zien waarvan drakin zegt dat het niet mag.
Waarom chufi een lijstje van ABO wil zien weet nog niemand.
Hij vergat zelf in abo te kijken toen hij 2 weken terug zelf 1 hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
Samenvatting:
Juup wil Tong blocken en ziet opeens dat Tong zijn naam toch verschijnt in de index, ondanks zijn Abo.
Chufi wil een lijstje van ABO zien waarvan drakin zegt dat het niet mag.
Waarom chufi een lijstje van ABO wil zien weet nog niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |