Buikje is geen probleem, zolang het maar geen bierpens is. We zijn geen 18 meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Karzai het volgende:
kijk mijn bmi is perfect maar ik heb toch een buikje als slank persoon valt dat toch op

Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Kingstown het volgende:
 Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Kingstown het volgende: 

Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben, de laatste 2 keren zelfs toen mijn buik plat was.

het komt van vrouwenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.
Alert blijven...

quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook geen vraag, maar een verkapte uitnodiging.
Alert blijven...

Gewoon gebruik van makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben, de laatste 2 keren zelfs toen mijn buik plat was.

ik ben zelf nooit zwanger geweest misschien kan je er toch voordeeltjes uit halen zoals gratis speelgoed of baby kleertjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie geen voordelen, maar misschien mis ik iets

Dat vind ik wel erg brutaalquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Serieus, deze week bij de tweedehandswinkel, ik kijk bij wat kleding, medewerkster zegt: we hebben ook zwangerschapskleding hoor. Soms kan ik me er wat bij voorstellen hoor ( die dag niet, buik was plat), maar dan nog, dat zeg of vraag je toch niet?

Alhoewel, een jonge dochter bij je hebben die een mevrouw met een buikje ziet en hardop aan tegen mij zegt dat die mevrouw misschien een kind in haar buik heeft zijn ook geen pluspunten voor mij (al moest ik wel hard lachen binnensmonds want het is nu eenmaal de visie van een jong kind).quote:

Tis een onbehoorlijke vraag dat zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Serieus, deze week bij de tweedehandswinkel, ik kijk bij wat kleding, medewerkster zegt: we hebben ook zwangerschapskleding hoor. Soms kan ik me er wat bij voorstellen hoor ( die dag niet, buik was plat), maar dan nog, dat zeg of vraag je toch niet?

Nou, ik wel hoor, dat is me al vaker overkomen, ik gooi gewoon alles eruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:

mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alhoewel, een jonge dochter bij je hebben die een mevrouw met een buikje ziet en hardop aan tegen mij zegt dat die mevrouw misschien een kind in haar buik heeft zijn ook geen pluspunten voor mij (al moest ik wel hard lachen binnensmonds want het is nu eenmaal de visie van een jong kind).

Oké, maar daar kun jij zoiets toch van verwachten als ik jouw postings over jouw werk inschat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).

Ben jij wel eens zwanger geweest dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor, dat is me al vaker overkomen, ik gooi gewoon alles eruit.

precies en dat is ook echt wat anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, maar daar kun jij zoiets toch van verwachten als ik jouw postings over jouw werk inschat?

Je had mijn ex moeten zien toen ze 42 weken (ja, dat lees je goed, ze liep er dus 42 weken mee) zwanger was van de tweeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn cliënten vragen het ook nog wel eens, maar dat is dan omdat er een collega of familielid zwanger is ( en of er dan wel of niet een buikje te zien is doet er op dat moment niet eens toe).

Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had mijn ex moeten zien toen ze 42 weken (ja, dat lees je goed, ze liep er dus 42 weken mee) zwanger was van de tweeling.

Nou, daar was het wel duidelijk dat ze echt zwanger was, hoewel het niet de eerste van ons was had ik nog nooit zoiets gezien. Meestal worden meerlingen vroeger geboren.quote:

Euh, na 42 weken mag je er normaal gesproken ook wel iets van zien/merken...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, daar was het wel duidelijk dat ze echt zwanger was, hoewel het niet de eerste van ons was had ik nog nooit zoiets gezien. Meestal worden meerlingen vroeger geboren.

Ik een snelle inname.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb gelukkig een snelle verbranding.

Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, v.w.b. buiken van zwangere vrouwen ben ik geen liefhebber.
Ik vind het zeker niet mooi en bij de vraag of je de hardheid van zo'n buik wilt voelen krijg ik de rillingen...

Dit vind ik ook een beetje eng...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoon

Mijn ex ziet me aankomenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind vind ik al schitterend. Ik vond het ook heerlijk om mijn oor op de buik van mijn ex te leggen tijdens de zwangerschap. Mooi gewoon

Een mooi wonder?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Juup� het volgende:
maar alleen het feit dat er mijns inziens een mooi wonder in plaatsvind

Ga slapen oude zakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mooi wonder?
OUD is 2 deuren verderop Juup.

quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is zo lang geleden, ben het vergeten.

Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Krijg nou tieten, ik ga gelijk even wat mensen blocken

och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!
PS: kan iemand aan Juup vertellen dat ik om namen en rugnummers vraag?

Bedankt voor het quoten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemen

Barst losquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, ik kan zo 2 serieuze kandidaten noemen
 Eens kijken hoeveel jij van mij weet
 Eens kijken hoeveel jij van mij weet  

Djeez en Tongquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Barst losEens kijken hoeveel jij van mij weet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |