Beter dan met de jouwe.quote:
Gewoon die weer door verkopen, kun je lekker van op vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Over kinderen gesproken, ik hoef geen dochters.
Even de helft van je sperma doden. Wel de goede helft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Doe niet eens niet zo gemeen, straks gaat hij ook weg blijft er geen chinees meer overquote:
Liever helemaal geen kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben het beide partijen eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden mee he
wie is leon de winterquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Jailbait dochter van Leon de Winter vanavond bij DWDD.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Leon_de_Winter
laat dan maarquote:He grew up in an orthodox Jewish family
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennisquote:
Ik ben daar niet geweest, wel in Theresienstad oid in Tsjechië. Wil nog wel keer naar Auschwitz gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grapje hoor. Ben in Auschwitz geweest, was geen pretje.
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.
Christusquote:
Met andere woorden: Dingen die ik niet ken ook niet kennen, oké. Maar dit dingetje dat ik wél ken niet kennen, schandalig!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Sowieso deze post:
[..]
Met andere woorden: Dingen die ik niet ken ook niet kennen, oké. Maar dit dingetje dat ik wél ken niet kennen, schandalig!
Ik maak dat soort dingen juist als ik niet alleen ben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen thuis vanavond. Lasagne in de oven
Mijn vriend houdt niet van lasagne dus als hij weg is ga ik losquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak dat soort dingen juist als ik niet alleen ben.
Alleen thuis is een milkareep (die grote) als diner en een fles wijn om het weg te spoelen
Er is voor veel mensen meer in het leven dan Nederlandse literatuur en cultuur. Zeker in de hedendaagse maatschappij, waar we dankzij internet heel makkelijk informatie kunnen uitwisselen met mensen aan de andere kant van de planeet. Dan stelt Nederland opeens niet meer zoveel voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.
dat klinkt echt heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen thuis is een milkareep (die grote) als diner en een fles wijn om het weg te spoelen
Lekker genieten hoor, meid.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Totaal subjectief.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is voor veel mensen meer in het leven dan Nederlandse literatuur en cultuur. Zeker in de hedendaagse maatschappij, waar we dankzij internet heel makkelijk informatie kunnen uitwisselen met mensen aan de andere kant van de planeet. Dan stelt Nederland opeens niet meer zoveel voor.
Nee hoorquote:
wat de neuk heeft een of andere Nederlandse schrijver met prominente figuren uit de wereldgeschiedenis te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennen
[..]
Nee hoor
Algemene kennisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
wat de neuk heeft een of andere Nederlandse schrijver met prominente figuren uit de wereldgeschiedenis te maken
Ik zeg ook niet dat hij iets te maken heeft met de wereldgeschiedenis maar ik trek de onwetendheid die ik hier steeds voorbij zie komen breder. Dat staat er letterlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:05 schreef seto het volgende:
rhubarbje pls
leon de winter is echt een totale nobody als het op wereldgeschiedenis aankomt en je mist echt helemaal niets in je leven als je niet bekend bent met zijn werk
hahaha echt he meer spieren dan hersens, domme meatheads hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij iets te maken heeft met de wereldgeschiedenis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke die is slecht geformuleerd, my badquote:
Wie?!quote:
Niks als je alleen maar naar je telefoon loopt te koekeloerenquote:
Had ook geen flauw idee wie het was. Maar Nederlandse literatuur is niet echt levend in de hedendaagse cultuur. Tegenwoordig zijn de best verkopende boeken autobiografieën van (ex) voetballers.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prominente figuren uit de wereldgeschiedenis... Nederlandse schrijver... Appels en peren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Henk, ben jij mijn vader?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks als je alleen maar naar je telefoon loopt te koekeloeren
kk tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had toen eens dat boek van gijp gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had ook geen flauw idee wie het was. Maar Nederlandse literatuur is niet echt levend in de hedendaagse cultuur. Tegenwoordig zijn de best verkopende boeken autobiografieën van (ex) voetballers.
Als ik al wat lees dan is het vaak Engels.
Haha, mijn vader had hem gekocht. Met pagina's die half leeg zijn, groot lettertype en korte verhalen als een hoofdstuk aanduiden. Kost je nog geen 2 uur om hem uit te lezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik had toen eens dat boek van gijp gekregendat was slecht
lettertype 26 ofzo
Nee maar ben wel old schoolquote:
Aanpoten, maar wel veel geleerd wat ik in de mn dagelijks werk kan toepassen. Zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe was het in de schoolbanken henk?
Vaker vuile handen dan schone handen idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
Een echte doener, die Henk.
Niet bang om zijn handen vuil te maken.
Handjes uit de mouwen steken.
Zo is Henk.
Dit is Henk.
Henk.
Dat zegt meer over de bevolking van Nederland dan over de literatuur.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had ook geen flauw idee wie het was. Maar Nederlandse literatuur is niet echt levend in de hedendaagse cultuur. Tegenwoordig zijn de best verkopende boeken autobiografieën van (ex) voetballers.
Als ik al wat lees dan is het vaak Engels.
Ligt eraan waar je zit tov de evenaar. Elevation mask en shitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
Welke schotel is de beste dan Henk? Ik heb de Arabia9000
Baas.quote:
Ik hou t wel bij Carry Slee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:41 schreef JaqenHghar het volgende:
Die discussie over literatuur (of niet).
Harry Mulisch pls go. Dan heb je echt een hekel aan je al seksloze leven als je dat gaat lezen, gatver.
-andere speirgroepen pakken dan waar je spierpijn hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:15 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat lekker Messy. Wil weer naar de gym maar heb nog erge spierpijn van donderdag.. wat zouden jullie doen??
Nice, combi van 2 en 3 denk. Dacht ook even aan fietsen of een spinning uurtje pakken maar zitten op een fietszadel lijkt me nu echt heeel kutquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-andere speirgroepen pakken dan waar je spierpijn hebt
-hersteltraining doen, kan met low weight en high reps dus bijv. 3x 20 met alleen de stang, of full trainigsgewicht en dan 3x 3 reps
-naar de sauna of in bad
-rustig rondje joggen, half uurtje, of fietsen 1 uurtje
Mijn god. Wat is het toch met dat gezeik dat dik zijn niet erg is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
http://curvy-makeover.dip(...)gger/101169?ts_pid=2
Nee. Fucking nee. Dikker is niet mooier. Hij heeft Allison Brie verpest
Godver wat lelijk! Niemand zit te wachten op een griet met een vetschort.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
HAESquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn god. Wat is het toch met dat gezeik dat dik zijn niet erg is.
Je hebt gewoon geen respect voor jezelf en je omgeving als je dik bent.
van de trap vallenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Vetschorten.
Net moeilijk hard van de trap gekankerd. Les van vandaag: niet met natte poten van een gladde trap af.
Deze dagboekpost is mede mogelijk gemaakt door de liefde van No1.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
van de trap vallenben je een fucking kind ofzo
wel lelijke tattoo op haar onderrugquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
Dit vind ik nou echt mooi..
[ afbeelding ]
Maarja is toch photoshop
Weet je waar ik me pas aan erger, aan die Tess Munster. Zij is echt vies dik man en dan is ze model? "ja want die anorexiameisjes geven een verkeerd en ongezond beeld van hoe een vrouw eruit ziet". Nee alsof dit wel gezond is met je nijlpaardlichaam uit een zwembad komenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn god. Wat is het toch met dat gezeik dat dik zijn niet erg is.
Je hebt gewoon geen respect voor jezelf en je omgeving als je dik bent.
my thoughts exactlyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Beach het volgende:
Sap ik dacht serieus dat jij dat soort modellen nog zou doen
Ik ook ja, maar ben het verder wel eens, vooral het wegshoppen van alle putten en cottagequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Beach het volgende:
Nee man dit is echt te erg die.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Beach het volgende:
haha echt hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je waar ik me pas aan erger, aan die Tess Munster. Zij is echt vies dik man en dan is ze model? "ja want die anorexiameisjes geven een verkeerd en ongezond beeld van hoe een vrouw eruit ziet". Nee alsof dit wel gezond is met je nijlpaardlichaam uit een zwembad komen
[ afbeelding ]
Om nog maar niet te spreken over de hoeveelheid photoshop om al die putjes en cottage cheese benen en armen egaal te maken. Ja je zet een dik wijf neer omdat dunne modellen een onrealistisch beeld geven aan meisjes, maar vervolgens shop je haar wel helemaal kapot omdat ze eigenlijk toch wel erg smerig is. En dan ook nog die gare tattoos erbij. Het enige wat ze is is een gimmick, zo van dat ene dikke model. Net zoals ze een albino hebben of die gast met een schedel tattoo.
Een beetje meer Julia Lavrovaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
Mooi gezicht wel, alsnog vind ik dat je ook als plus size model een beetje mag trainen, je kan best wat groter zijn maar het ziet er zo slap en flabby uit allemaal
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een beetje meer Julia Lavrova
[ afbeelding ]
Post jij even een geile man.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ja leuk geweest weer met al die vrouwen.
hey msmessy ben jij dat op die plaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon mensenkennis G. Moet je je niet voor schamen. Ik pik die nichten er ook meteen uit. Weet ik meteen wie ik wel en niet motquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet eruit alsof ze meer van de vrouwen is. Of is dat een vooroordeel?
het komt te vroegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Nou jongens, de lente breekt aan. Tijd om die vieze 18 inch wielen er weer onder te gooien haha laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik laat dates naar mij toe komen vriend.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hey clumsie dacht dat we een afspraak hadden ?!
ONZ / Seks met een dikhuid
Ik niet. Alles afgezegd voor vandaag. Zou miljoen dingen doen, nu gewoon ff dagje netflix. Heerlijk.quote:
Over matige kut-eindes gesproken. Nog niet zo erg als het einde van Lost, maar kwam wel in de buurt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef Awesome_ het volgende:
hey clumsie
Ted ontmoet de moeder van zn kinderen aan het einde van How I Met Your Mother.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:35 schreef seto het volgende:
ey luister dan
bij prison break
ontsnappen ze uit de gevangenis
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:35 schreef seto het volgende:
ey luister dan
bij prison break
Het is donders mooi weer joh ga je toch niet hele dag voor de tv hangenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik niet. Alles afgezegd voor vandaag. Zou miljoen dingen doen, nu gewoon ff dagje netflix. Heerlijk.
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is donders mooi weer joh ga je toch niet hele dag voor de tv hangen
Idd. Echt voor schut.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is donders mooi weer joh ga je toch niet hele dag voor de tv hangen
Telefoon langs t voetbalveld. Het is rust atm. Bovendien al kabeljauw gescoord op de markt, een nieuwe grill en al in de gym geweest. Eind van de middag nog ff uurtje mountainbiken met mn broer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeiden ze, achter hun beeldschermen vandaan.
Probeer eens een Vedett. Lekker met dit weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zit lekker op het terrasje hoor. Keihard te shinen. Halve liter erdinger, aviators op.
Die zijn lekker ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens een Vedett. Lekker met dit weer.
kklul ik heb die serie nog niet gezienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:35 schreef seto het volgende:
ey luister dan
bij prison break
hoeveel kms danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Net ff run gezet. mensen vroegen of ik aan de doping zat haha
7K'tje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoeveel kms dan
ik ging net sprints in het park doen
korte broekje
ontbloten boven lichaam
heb 3 voorbijgangers (vrouwen) nummers geregeld
Ze blijven maar komen. Cutting gains dan wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:01 schreef MsMessy het volgende:
Goedemorgen spierbundeltjes! Hoe is het met al die gains?![]()
Jezus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
doet me allemaal nix aweseto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je waar ik me pas aan erger, aan die Tess Munster. Zij is echt vies dik man en dan is ze model? "ja want die anorexiameisjes geven een verkeerd en ongezond beeld van hoe een vrouw eruit ziet". Nee alsof dit wel gezond is met je nijlpaardlichaam uit een zwembad komen
[ afbeelding ]
Om nog maar niet te spreken over de hoeveelheid photoshop om al die putjes en cottage cheese benen en armen egaal te maken. Ja je zet een dik wijf neer omdat dunne modellen een onrealistisch beeld geven aan meisjes, maar vervolgens shop je haar wel helemaal kapot omdat ze eigenlijk toch wel erg smerig is. En dan ook nog die gare tattoos erbij. Het enige wat ze is is een gimmick, zo van dat ene dikke model. Net zoals ze een albino hebben of die gast met een schedel tattoo.
O, daarom heb je onze meet afgezegd. Oké, is cool. Ik snap 't hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik niet. Alles afgezegd voor vandaag. Zou miljoen dingen doen, nu gewoon ff dagje netflix. Heerlijk.
Ik heb liever schone wielen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Nou jongens, de lente breekt aan. Tijd om die vieze 18 inch wielen er weer onder te gooien haha laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
vms geef eens een lekker Grieks receptje? Liefst met veel vleesch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ah ahaah jij bent me er eentje jakken!!!!
wat een lelijke blubberfysiek snap niet dat zij model is zou haar hard naar de gym trappenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Jennie Runk wel een goed plus size model. Daar ligt wmb ook de grens.
[ afbeelding ]
Klopt, zeker geen twee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik niet Sorry Sanderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef no1uknow het volgende:
wie gaat mee vanavond stappen in delluft?
En al mn cut gainz weggooien zeker. Nee dank u.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef no1uknow het volgende:
Moeilijk beta ethaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik niet Sorry Sander
Ga de hele Kaolo nacht gamen
ik drink nauwelijks ik rook niet en ben lelijk dus uitgaan voor de smatjes hoeft nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef no1uknow het volgende:
hahaha kk nerdsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef seto het volgende:
behalve als hij het op pc doet natuurlijk
pc master race
d66 heli?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Die roffa leef. Politiekheli's in de lucht en sirene's die af en aan gaan.
Kaas, the fuck heb je gedaan?
Vond 'm eigenlijk wel prima, veel ging mis. Alleen is de kant waar het nu opgaat bijna net zo geforceerd als Nulty's humorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef seto het volgende:
wat een tegenvaller zeg, seizoen 3 van house of cards
lig eruit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
hey awesome hoe is het met de nofap en noporn?
eigen spiegelbeeld hahahahahahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat heb je opgezet? Of gewoon op je eigen verbeelding?
Lieverd ik ben al 3 dagen gestopt met strijden tegen je?!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Jackie. Zullen we de strijdbijl begraven? Of wil je nog vechten?
uhmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
Okee ja wel leuk allemaal, heb wel ff een nieuw iemand nodig dan, heb je nog suggesties?
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #237 Don't get even, get better!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
waar was die reeks op FOK als je last had van je ex of zo
voeg me toe dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Weissman het volgende:
Awesome, groepsapp/praatgroep een idee met C-C en Jackie?
Sodetering zeg
XDquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
net predestination gekeken
snap er geen kk van
Rip aan de nabestaandenquote:
Sex met ex? Of is het nog te vroeg daarvoor?quote:
stelde ze wel voor. kheb vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sex met ex? Of is het nog te vroeg daarvoor?
Loslaatissues stap op je high horse en rij de zonsondergang tegemoet.
Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |