en dan vullen met 8 liter melk en 2 pakken Brinta?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef jodelahity het volgende:
Zo'n voedgieter zoals ze ook wel voor foie gras gebruiken werkt altijd wel om ze snel het ontbijt op te laten eten.
Maakt niet echt uit, ze eten toch alles wel daarom zijn ze ook dik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en dan vullen met 8 liter melk en 2 pakken Brinta?
Moest beetje lachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:18 schreef CarltonBanks het volgende:
Dus ik zal ontbijt voor haar moeten regelen, wat eten dit soort mensen? In de dierentuin heb ik wel eens gezien dat ze kroppen andijvie in het bad flikkeren, is dit de manier?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:18 schreef CarltonBanks het volgende:
Je moet (bijna) alles eens geprobeerd hebben in je leven, (overigens is het niet waar: Once you go black, you never come back... ben gewoon weer met de blanke dames verder gegaan)
dus vanavond komt heb ik een afspraak geregeld via tinder. Ik kan ontvangen dus komt er vanavond een dikhuid langs, neej grapje, een meisje wat volslank is (niet cubby, maar beyond zegmaar). Kans is aanzienlijk dat we tussen de klamme lappen belanden. Nu ben ik niet van het principe dat ze weg moet na het wippen. maar meer van het WOWP (Wippen, ontbijten, wippen, pleite).
Dus ik zal ontbijt voor haar moeten regelen, wat eten dit soort mensen? In de dierentuin heb ik wel eens gezien dat ze kroppen andijvie in het bad flikkeren, is dit de manier? Of moet ik juist een trog regelen?
Zijn er ook nog eisen aan het verblijf? Is een kale betonnen vloer in de schuur voldoende, of moet ik eerst stro op de grond leggen?
Al jullie tips zijn welkom!
oke hier had je mequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en dan vullen met 8 liter melk en 2 pakken Brinta?
Hoe een ladder dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Dan heb je wel een ladder nodig, en ze lopen steeds weg
Waar haal ik op dit uur nog een trog vandaan? Kan ik het niet gewoon op de vloer gooien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:09 schreef Sepo-117 het volgende:
Je moet een trog fiksen homie, en een modderbad, daar houwe varkens van.
Me moeder is dood, gek!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik neuk je de moeder in elke vleeskwab. Toedels
Werkt ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit uur nog een trog vandaan? Kan ik het niet gewoon op de vloer gooien?
De stomme egoïstische teefquote:
jap, ze is bijna door haar fles canei heen, het gaat gebeuren ben ik bangquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |