Beter dan met de jouwe.quote:
Gewoon die weer door verkopen, kun je lekker van op vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Over kinderen gesproken, ik hoef geen dochters.
Even de helft van je sperma doden. Wel de goede helft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Doe niet eens niet zo gemeen, straks gaat hij ook weg blijft er geen chinees meer overquote:
Liever helemaal geen kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben het beide partijen eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden mee he
wie is leon de winterquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Jailbait dochter van Leon de Winter vanavond bij DWDD.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Leon_de_Winter
laat dan maarquote:He grew up in an orthodox Jewish family
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennisquote:
Ik ben daar niet geweest, wel in Theresienstad oid in Tsjechiė. Wil nog wel keer naar Auschwitz gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grapje hoor. Ben in Auschwitz geweest, was geen pretje.
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.
Christusquote:
Met andere woorden: Dingen die ik niet ken ook niet kennen, oké. Maar dit dingetje dat ik wél ken niet kennen, schandalig!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Sowieso deze post:
[..]
Met andere woorden: Dingen die ik niet ken ook niet kennen, oké. Maar dit dingetje dat ik wél ken niet kennen, schandalig!
Ik maak dat soort dingen juist als ik niet alleen ben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen thuis vanavond. Lasagne in de oven
Mijn vriend houdt niet van lasagne dus als hij weg is ga ik losquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak dat soort dingen juist als ik niet alleen ben.
Alleen thuis is een milkareep (die grote) als diner en een fles wijn om het weg te spoelen
Er is voor veel mensen meer in het leven dan Nederlandse literatuur en cultuur. Zeker in de hedendaagse maatschappij, waar we dankzij internet heel makkelijk informatie kunnen uitwisselen met mensen aan de andere kant van de planeet. Dan stelt Nederland opeens niet meer zoveel voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.
dat klinkt echt heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen thuis is een milkareep (die grote) als diner en een fles wijn om het weg te spoelen
Lekker genieten hoor, meid.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Totaal subjectief.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dingen die erg tijdelijk van aard zijn (zoals Meghan Trainor (toegegeven, ik kan niet in de toekomst kijken maar ik gok dat het niet de nieuwe Tina Turner is of zo) ) niet kennen is tot daar aan toe. Mensen die al decennia lang een belangrijke rol spelen in de Nederlandse literaire/culturele geschiedenis niet kennen is iets anders.
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is voor veel mensen meer in het leven dan Nederlandse literatuur en cultuur. Zeker in de hedendaagse maatschappij, waar we dankzij internet heel makkelijk informatie kunnen uitwisselen met mensen aan de andere kant van de planeet. Dan stelt Nederland opeens niet meer zoveel voor.
Nee hoorquote:
wat de neuk heeft een of andere Nederlandse schrijver met prominente figuren uit de wereldgeschiedenis te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennen
[..]
Nee hoor
Algemene kennisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
wat de neuk heeft een of andere Nederlandse schrijver met prominente figuren uit de wereldgeschiedenis te maken
Ik zeg ook niet dat hij iets te maken heeft met de wereldgeschiedenis maar ik trek de onwetendheid die ik hier steeds voorbij zie komen breder. Dat staat er letterlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:05 schreef seto het volgende:
rhubarbje pls
leon de winter is echt een totale nobody als het op wereldgeschiedenis aankomt en je mist echt helemaal niets in je leven als je niet bekend bent met zijn werk
hahaha echt he meer spieren dan hersens, domme meatheads hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, maar de meeste users wekken hier niet echt het idee op dat ze andere prominente figuren uit de wereld geschiedenis wel kennen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij iets te maken heeft met de wereldgeschiedenis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke die is slecht geformuleerd, my badquote:
Wie?!quote:
Niks als je alleen maar naar je telefoon loopt te koekeloerenquote:
Had ook geen flauw idee wie het was. Maar Nederlandse literatuur is niet echt levend in de hedendaagse cultuur. Tegenwoordig zijn de best verkopende boeken autobiografieėn van (ex) voetballers.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prominente figuren uit de wereldgeschiedenis... Nederlandse schrijver... Appels en peren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Henk, ben jij mijn vader?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks als je alleen maar naar je telefoon loopt te koekeloeren
kk tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |