Beter dan met de jouwe.quote:
Gewoon die weer door verkopen, kun je lekker van op vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Over kinderen gesproken, ik hoef geen dochters.
Even de helft van je sperma doden. Wel de goede helft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Doe niet eens niet zo gemeen, straks gaat hij ook weg blijft er geen chinees meer overquote:
Liever helemaal geen kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben het beide partijen eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij waait ook met alle winden mee he
wie is leon de winterquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Jailbait dochter van Leon de Winter vanavond bij DWDD.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Leon_de_Winter
laat dan maarquote:He grew up in an orthodox Jewish family
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennisquote:
Ik ben daar niet geweest, wel in Theresienstad oid in Tsjechië. Wil nog wel keer naar Auschwitz gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grapje hoor. Ben in Auschwitz geweest, was geen pretje.
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Ook nu weet ik alleen maar dat hij schrijft, en een lekkere dochter heeft.
Christusquote:
Met andere woorden: Dingen die ik niet ken ook niet kennen, oké. Maar dit dingetje dat ik wél ken niet kennen, schandalig!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, woon jij op een andere planeet of zo? Wat dingen uit popcultuur missen oke. Maar dit is wel heel basale kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |