quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
En natuurlijk blijft chrome dus hangen als je de lapo hebt
altijd zo als je het niet kunt gebruikenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
En natuurlijk blijft chrome dus hangen als je de lapo hebt
Hij blijft zowiezo vaak hangen de laatste tijdquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
altijd zo als je het niet kunt gebruiken
trusten bunnyquote:
quote:
zag er op tv wel gezellig uitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was niet zo heel bijzonder. Wel heel spannend
En ik heb een hele leuke avond grhad
Buitenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag er op tv wel gezellig uit
zat je binnen of buiten?
Top Koen ... Hoi !!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:06 schreef Koen66 het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
zondag 22:00 ff kleine 2 minuten spammen
gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten
Was wel gezellig hoor, met zo'n heel plein.tekeer toen bekend werd genaakt dat het margriet wasen met zo'n heel plein lachen om sommige molacties enzo
En met vriendin eerst lekker gegeten na afloop nog een drankje gedaan in de ierse pub op leidse plein. Snake bite![]()
ik inmiddels ook, eindelijk thuisquote:
nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:06 schreef Koen66 het volgende:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
zondag 22:00 ff kleine 2 minuten spammen
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:01 schreef fietsie het volgende:
O goedemorgen. Nu al talk of the town, mijn vermogen mensen kramp te bezorgen?![]()
-niet fijn-
Nog een keer opnieuw dan:
Goedemorgen!![]()
![]()
quote:
toek?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:04 schreef crv het volgende:
ons opgewonden standje loopt alweer onrustig heen en weer
quote:
Whehehequote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:04 schreef crv het volgende:
ons opgewonden standje loopt alweer onrustig heen en weer
Goedemoggel BPquote:
poes, vraag mij niet waarom ik veracht dat jij dit weet, maar:quote:
http://www.bakkertuin.nl/zelf-zaadbommen-maken/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poes, vraag mij niet waarom ik veracht dat jij dit weet, maar:
ik heb een perkje van 1,5x5m hier moeten bloemen/planten in komen.
bestaan en zakjes zaadjes oid die je gewoon kunt uitstrooien en dan maar afwachten wat er uit komt?
Afdekken met aarde is handig, anders eten de vogels je zaad op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poes, vraag mij niet waarom ik veracht dat jij dit weet, maar:
ik heb een perkje van 1,5x5m hier moeten bloemen/planten in komen.
bestaan en zakjes zaadjes oid die je gewoon kunt uitstrooien en dan maar afwachten wat er uit komt?
ja oke, na het strooien en even met de hark er doorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Afdekken met aarde is handig, anders eten de vogels je zaad op.
Af en toe water geven als het niet regent.
zoiets jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.bakkertuin.nl/zelf-zaadbommen-maken/
En ja, ze zijn oko te koop
Proostquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:17 schreef essnhills het volgende:
Oh, en dat moeten nstuurkijkzijm, maar mobiel, geen zin om aan tr passen.
voor de 2equote:
Ah, achter de decoder?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat het niet op RTL of SBS te zien is
BBC? Belg?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat het niet op RTL of SBS te zien is
De helft?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
BBC heeft de helt van de races, de eerste race niet
RTL(Duits) wel
dat soort zenders zouden er goed aan doen om ook optie te hebben 1 uitzending te kopen ipv een hele maand als je verder toch niet kjiktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
BBC heeft de helt van de races, de eerste race niet
RTL(Duits) wel
Je kunt bij Sport 1 ook een wedstrijd kopen, maar da's bijna net zo duur als een gewoon aboquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat soort zenders zouden er goed aan doen om ook optie te hebben 1 uitzending te kopen ipv een hele maand als je verder toch niet kjikt
Ik ben er nog niet hoor, zo eerst eens fijn een eindje fietsen.quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat je straks een hardwerkende dame gaat wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet hoor, zo eerst eens fijn een eindje fietsen.
is geheid ook wel een of andere stream te bekijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt bij Sport 1 ook een wedstrijd kopen, maar da's bijna net zo duur als een gewoon abo
Vast welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geheid ook wel een of andere stream te bekijken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef crv het volgende:
koppijn want nek vast![]()
juist vandaag niet handig
ik heb een lang zorgweekendquote:
Klopt, nu ben ik er welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat je straks een hardwerkende dame gaat worden
Yeahhhhh, werkse beebquote:
quote:
ik heb gisteren schijnbaar meer dan 180 posts gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 05-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 98 Koen66
02 62 crv
03 59 goldfinger1963
04 46 gianni61
05 40 fietsie
05 40 Buurpoes
07 32 marcb1974
08 27 suikertaartje
09 26 D.
10 22 PaarsBeestje
11 19 Nikkie_86
12 15 essnhills
13 11 Cat22
14 08 DaMart
15 07 wel.o.k
16 06 littledrummergirl
17 05 Toekito
17 05 Bos81
17 05 Muck
20 04 tailfox
20 04 MPG
22 02 Miniem
22 02 DeZwabber
24 01 vaduz
klik hier voor meer stats
de koffie hier is best primaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alhoewel de koffie voor geen meter smaakt; want hele vieze smaak bonen heeft onze baas gekochtKlacht is ook al ingediend
Priemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alhoewel de koffie voor geen meter smaakt; want hele vieze smaak bonen heeft onze baas gekochtKlacht is ook al ingediend
ik heb haar misschien een beetje geloktquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb haar misschien een beetje gelokt
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ja dat idd![]()
Maar ohai! Lang geleden in ieder geval
![]()
dan hou ik ook van jou gigiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel lang geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ja dat idd![]()
Maar ohai! Lang geleden in ieder geval
![]()
gorki was toch gestorven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Heel lang geleden
Hoe is het met je gorki's ?
zou deze post liever van priempje ontvangenquote:
en als ik me scheer? helpt dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou deze post liever van priempje ontvangen
Ermahgerd enen wokquote:
Da wittek toch nie want ik woon heul niet in belgiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gorki was toch gestorven?
(de zanger daarvan red.)
stiekem zit er toch nog wat nagellak sc in hequote:
Ik zit nog met een 5-tal vriendinnen op een privé fb waar we de uitspraken nog steeds hanteren iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem zit er toch nog wat nagellak sc in he
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit nog met een 5-tal vriendinnen op een privé fb waar we de uitspraken nog steeds hanteren idd
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit nog met een 5-tal vriendinnen op een privé fb waar we de uitspraken nog steeds hanteren idd
Nagellak sc??quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem zit er toch nog wat nagellak sc in he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
inside jokequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
LIF / Show hier je nagels #249 Met stamps en strepen!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ik heb nog een vestje gehaaktDie knoopjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Cool hè?quote:
ach, hier zitten we op nummer 6830quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]249 delen over nagellak?? Whut?
en ik dacht dat ik geen leven had![]()
Purrrriemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Überhaupt lunsjenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen![]()
Uitgeslapen, rondje boodschappen gedaan en nu met broodje en thee op de bank.
Op een normale tijd lunsen ftw
Ik ook zoquote:
En altijd als ik in onze gemeenschappelijke werkstad werkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook zo
Cat wil het nog wel eens missen
Yoghurt met muesli. No contestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:43 schreef roos85 het volgende:
Ga ik lunchen met een tosti smeerkaas/kaas of yoghurt met muesli.. lastig lastig
Ik heb je getagd op feestboekquote:
tostiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:43 schreef roos85 het volgende:
Ga ik lunchen met een tosti smeerkaas/kaas of yoghurt met muesli.. lastig lastig
Idemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef Takaiki het volgende:
Gisteren naar Harry Sacksioni geweest en nu nog dit in mn hoofd
'die van jou'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je getagd op feestboek![]()
Oftewel: die mevrouw van jou, misschien mag je meelezen.
Dat kan niet, ik heb heul geen voosboekquote:
quote:Oftewel: die mevrouw van jou, misschien mag je meelezen.
Ik heb je getagd op feestboek! En die meneer van jou ook, via jou. Misschien mag hij met je meelezen?quote:
Ook al gereageerdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je getagd op feestboek! En die meneer van jou ook, via jou. Misschien mag hij met je meelezen?
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.quote:
Moet je maar een voosboek hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.
Catjen doet zomaar enge dingen met mij op voosboek...
fietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:56 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag.... zow... dat was even een heftig ochtendje
GFquote:
Jij gaat er zomaar vanuit dat ik enge dingen met je doe?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.
Catjen doet zomaar enge dingen met mij op voosboek...
Ga je weer voor twee dagen?quote:
concurrentiequote:Wie vandaag – in tegenstelling tot bijna 1 miljard mensen – geen Facebook-profiel heeft, maakt zich zo verdacht bij anderen en kan zelfs als mogelijke misdadiger worden beschouwd.
massamoordenaars Anders Breivik en James Holmes, de schutter die twaalf mensen doodschoot tijdens de Amerikaanse Batmanpremière in Aurora, niet terug te vinden waren op Facebook. Volgens de expert kan de afwezigheid van een Facebook-profiel er bijgevolg op wijzen dat men te maken heeft met iemand die niet over een ‘gezond sociaal netwerk’ beschikt en dus misschien wel … een massamoordenaar is.
Je "tagged" me. Op voosboek. Das eng. Denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat er zomaar vanuit dat ik enge dingen met je doe?![]()
Stiekem is het dan ook MP G.quote:
miniienineinienienienienmmmmmquote:
Koentjeuhhhhquote:
quote:
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
LIF / Show hier je nagels #249 Met stamps en strepen!
*zwaait* Hoi, ik ben fietsie, nieuw hier. Dit ivm een koffieverslaving.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
miniienineinienienienienmmmmm
[..]
Koentjeuhhhh
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scDie was er namelijk ook; maar die is nogal uit elkaar gevallen en niet meer actief
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef fietsie het volgende:
Waarom denk ik dan steeds Miles Per Gallon ?
Leef jij nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
miniienineinienienienienmmmmm
[..]
Koentjeuhhhh
[..]
[..]
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scDie was er namelijk ook; maar die is nogal uit elkaar gevallen en niet meer actief
toch een reden om niet te gaanquote:
Takke, MPG en ik in de line-up voor kaartjes .... Drie redenen om wel te gaan.quote:
quote:
ik wil naar de vrijdag van paaspopquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke, MPG en ik in de line-up voor kaartjes .... Drie redenen om wel te gaan.
Leef jij nog.quote:
ik rijd mijn auto niet op een paaltjequote:
Was niet mijn auto.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Leef jij nog.![]()
[..]
ik rijd mijn auto niet op een paaltje
Hier in huis welquote:
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
*zwaait* Hoi, ik ben fietsie, nieuw hier. Dit ivm een koffieverslaving.
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwollequote:
Ooit kwam ik daar ook wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierJa, dat
[..]
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwolle![]()
![]()
![]()
![]()
nou nou, oud...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierJa, dat
[..]
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwolle![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel, dat zorgt voor een prettig perspectief op leeftijdquote:
Ooit iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ooit kwam ik daar ook wel.
Hoe is het met je?
Jup ééntje, een meisje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit iddIk ook weer heel af en toe sinds een euh.. maandje? I dunno
![]()
Alles goed alles wel![]()
Met jouwes en et vrouwke en het kindje (kindjes??? Nee? ben niet meer up to date)
![]()
ik durf er eigenlijk geen exacte leeftijd op te plakken bij priempjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dat zorgt voor een prettig perspectief op leeftijd![]()
Oeh verhuistquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup ééntje, een meisje.
Alles goed.
Bijna twee maanden verhuist inmiddels.
doorgaans niet maar wel vaker dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Was niet mijn auto.
En ik doorgaans ook niet.
oeeeehhhhhh!! Probeer eensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf er eigenlijk geen exacte leeftijd op te plakken bij priempje
Huisje ja. Tussenwoning uit '25.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh verhuistHuisje? Tuintje? (extra) beestjes???
Wel nog steeds in Zwolle?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
O nee wacht.. mn geboortedatum staat in mijn profielGodsamme
![]()
Gewoon GF in het perspectief zetten, dan is ieder geboortejaar een meevallerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Mooi jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
ietsje jonger dan mijn meissiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Awwwwquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Huisje ja. Tussenwoning uit '25.
Tuintje ja. Groot genoeg voor een tuinset en een bbq.
En één beestje nog.
Owjah ook van 85 hequote:
breng maar langs, duw ik ze allemaal in mijn perkjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:46 schreef essnhills het volgende:
Holy shit
M'n ouders hebben net boodschappen gedaan. En ze kregen moestuintjes, en nog wat extra.
Komen ze thuis met 29 moestuintjes
Meer oefenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwwwMaar wel leuk voor tuin e.d.
Tof
Hier nog steeds zelfde huis; maar vorig jaar wel een stuk aangebouwd![]()
Geen kindjes though
[..]
Owjah ook van 85 he
Zekers een goei jaar! Maar ik wens nog even 29 te blijven; dat klinkt veel mooier
Isse mijn tuintjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
breng maar langs, duw ik ze allemaal in mijn perkje
Oefenen is net níet het probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer oefenen.
Maar daar zit je toch al een poosje?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer oefenen.
Maar daar zit je toch al een poosje?
En ik weet toevallig dat wij elkaar precies 8 dagen schelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Naais.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oefenen is net níet het probleem![]()
[..]Nu zo'n 7 jaar bijna
Maar nu alles beneden verbouwd! Nieuwe keuken er in; vloerverwarming; gashaard; nieuwe tegels allessssss
Ik voel mij ook duiiiiidelijk veel wijzer dan jij iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik weet toevallig dat wij elkaar precies 8 dagen schelen
Yepquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Naais.
Dus jullie blijven voorlopig wel zitten. ::Y
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Was niet mijn auto.
En ik doorgaans ook niet.
Tuurlijk, dat enorme verschil, daar kan ik nooit tegenopquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij ook duiiiiidelijk veel wijzer dan jij idd![]()
Nee ok toch niet
Lekker toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YepGeld is op
![]()
Nee; maar er is zo'n 3m bij 5m bij gebouwd en we zitten qua wijk echt perfect en huis is ook groot zat voor ons 2'tjes + hond
Had ie daar maar niet moeten staan te staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?
2quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?
Hij stak ineens over?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ie daar maar niet moeten staan te staan.![]()
quote:
Jij was zelfs opput nieuws met je paaltje.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was zelfs opput nieuws met je paaltje.Flinke boem gemacht?
Neh dat klinkt echt niet als JJH.quote:Vreemde bewegingen met de auto en met open deur tegen een paal rijden waren voor agenten in....
Poosje geleden had JJH zijn aanrijding met de paaltjes. Stond ergens online een artikeltje over.quote:
Oow zo. Sjah, sjit heppens met paaltjes. Been there. *hoopt voorlopig ff niet*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poosje geleden had JJH zijn aanrijding met de paaltjes. Stond ergens online een artikeltje over.
Beter van niet nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zo. Sjah, sjit heppens met paaltjes. Been there. *hoopt voorlopig ff niet*
Heb ik al de hele dag last vanquote:
tot 1 uur ging het best goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik al de hele dag last vanMaar heb ook extreem slecht geslapen afgelopen nacht
je moet hem wel aanzetten natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:48 schreef essnhills het volgende:
Ik zit praktisch in de verwarming en ik heb het echt ijskoud
Dat staat ie ookquote:
dan laten reparerenquote:
Het ligt niet aan de verwarmingquote:
raam/deur dicht doen ?quote:
Je bent zelf van binnenuit koud he.quote:
ze is gewoon een ijskonijn of een koele kikkerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je bent zelf van binnenuit koud he.
Zie mijn editquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:32 schreef crv het volgende:
[..]
ze is gewoon een ijskonijn of een koele kikker
ja èn ?quote:
Daarna nog naar de recoverkamerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:33 schreef crv het volgende:
Operatie van een kwartiertje, maar ze is al meer dan 3 kwartier weg
Als ze alles wat kut is wegsnijden blijft er weinig overquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:36 schreef crv het volgende:
Plaatsleijke verdiving op de polie, volgens mij wordt ze geamputeerd
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Als ze alles wat kut is wegsnijden blijft er weinig over![]()
Of ze is gevluchtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef crv het volgende:
Nu uur verder, misschien is ze via de achterdeur weggebracht
Spannendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef crv het volgende:
vosjequote:
en wat heeft die gedaan?quote:
Is ze alweer boven water?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef crv het volgende:
zoo beetje modder er inquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Allemaal zooi in mijn haar gesmeerd en een paar cm eraf geknipt.
ook anti anti zooi?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, allemaal antipluis en antiknopen spul.
ik moet morgen ook weer eens "naar de kapper"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, allemaal antipluis en antiknopen spul.
Dat deed ze vooraf, twee keer gewassen.quote:
Wat moet ik kopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef fietsie het volgende:
Tangleteaser kopen buurtpoes, ben je er zo vanaf
Ik heb een houten borstel met varkenshaar. Bevalt prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef fietsie het volgende:
Anti clit borstel: http://www.tangleteezer.com/
Tondeuze?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet morgen ook weer eens "naar de kapper"
vorige week overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |