Purrrriemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit nog met een 5-tal vriendinnen op een privé fb waar we de uitspraken nog steeds hanteren idd
Überhaupt lunsjenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen![]()
Uitgeslapen, rondje boodschappen gedaan en nu met broodje en thee op de bank.
Op een normale tijd lunsen ftw
Ik ook zoquote:
En altijd als ik in onze gemeenschappelijke werkstad werkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook zo
Cat wil het nog wel eens missen
Yoghurt met muesli. No contestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:43 schreef roos85 het volgende:
Ga ik lunchen met een tosti smeerkaas/kaas of yoghurt met muesli.. lastig lastig
Ik heb je getagd op feestboekquote:
tostiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:43 schreef roos85 het volgende:
Ga ik lunchen met een tosti smeerkaas/kaas of yoghurt met muesli.. lastig lastig
Idemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef Takaiki het volgende:
Gisteren naar Harry Sacksioni geweest en nu nog dit in mn hoofd
'die van jou'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je getagd op feestboek![]()
Oftewel: die mevrouw van jou, misschien mag je meelezen.
Dat kan niet, ik heb heul geen voosboekquote:
quote:Oftewel: die mevrouw van jou, misschien mag je meelezen.
Ik heb je getagd op feestboek! En die meneer van jou ook, via jou. Misschien mag hij met je meelezen?quote:
Ook al gereageerdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je getagd op feestboek! En die meneer van jou ook, via jou. Misschien mag hij met je meelezen?
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.quote:
Moet je maar een voosboek hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.
Catjen doet zomaar enge dingen met mij op voosboek...
fietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:56 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag.... zow... dat was even een heftig ochtendje
GFquote:
Jij gaat er zomaar vanuit dat ik enge dingen met je doe?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mot morgen wel effe meelezen heur.
Catjen doet zomaar enge dingen met mij op voosboek...
Ga je weer voor twee dagen?quote:
concurrentiequote:Wie vandaag – in tegenstelling tot bijna 1 miljard mensen – geen Facebook-profiel heeft, maakt zich zo verdacht bij anderen en kan zelfs als mogelijke misdadiger worden beschouwd.
massamoordenaars Anders Breivik en James Holmes, de schutter die twaalf mensen doodschoot tijdens de Amerikaanse Batmanpremière in Aurora, niet terug te vinden waren op Facebook. Volgens de expert kan de afwezigheid van een Facebook-profiel er bijgevolg op wijzen dat men te maken heeft met iemand die niet over een ‘gezond sociaal netwerk’ beschikt en dus misschien wel … een massamoordenaar is.
Je "tagged" me. Op voosboek. Das eng. Denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat er zomaar vanuit dat ik enge dingen met je doe?![]()
Stiekem is het dan ook MP G.quote:
miniienineinienienienienmmmmmquote:
Koentjeuhhhhquote:
quote:
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
LIF / Show hier je nagels #249 Met stamps en strepen!
*zwaait* Hoi, ik ben fietsie, nieuw hier. Dit ivm een koffieverslaving.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
miniienineinienienienienmmmmm
[..]
Koentjeuhhhh
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scDie was er namelijk ook; maar die is nogal uit elkaar gevallen en niet meer actief
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef fietsie het volgende:
Waarom denk ik dan steeds Miles Per Gallon ?
Leef jij nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
miniienineinienienienienmmmmm
[..]
Koentjeuhhhh
[..]
[..]
Dat is het algemeen nagellak topic; maar niet de scDie was er namelijk ook; maar die is nogal uit elkaar gevallen en niet meer actief
toch een reden om niet te gaanquote:
Takke, MPG en ik in de line-up voor kaartjes .... Drie redenen om wel te gaan.quote:
quote:
ik wil naar de vrijdag van paaspopquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke, MPG en ik in de line-up voor kaartjes .... Drie redenen om wel te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |