Was niet mijn auto.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Leef jij nog.![]()
[..]
ik rijd mijn auto niet op een paaltje
Hier in huis welquote:
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
*zwaait* Hoi, ik ben fietsie, nieuw hier. Dit ivm een koffieverslaving.
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwollequote:
Ooit kwam ik daar ook wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierJa, dat
[..]
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwolle![]()
![]()
![]()
![]()
nou nou, oud...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Ik ben priemke en nogal ouwe bekende hier die even euh.. een paar jaar niet meer zo bekend ben hierJa, dat
[..]
Hiiiiiiiiiii !! Ik had het nog laatst over je in de R49 sc en de meet(s) in zwolle![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel, dat zorgt voor een prettig perspectief op leeftijdquote:
Ooit iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ooit kwam ik daar ook wel.
Hoe is het met je?
Jup ééntje, een meisje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit iddIk ook weer heel af en toe sinds een euh.. maandje? I dunno
![]()
Alles goed alles wel![]()
Met jouwes en et vrouwke en het kindje (kindjes??? Nee? ben niet meer up to date)
![]()
ik durf er eigenlijk geen exacte leeftijd op te plakken bij priempjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dat zorgt voor een prettig perspectief op leeftijd![]()
Oeh verhuistquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup ééntje, een meisje.
Alles goed.
Bijna twee maanden verhuist inmiddels.
doorgaans niet maar wel vaker dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Was niet mijn auto.
En ik doorgaans ook niet.
oeeeehhhhhh!! Probeer eensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf er eigenlijk geen exacte leeftijd op te plakken bij priempje
Huisje ja. Tussenwoning uit '25.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh verhuistHuisje? Tuintje? (extra) beestjes???
Wel nog steeds in Zwolle?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
O nee wacht.. mn geboortedatum staat in mijn profielGodsamme
![]()
Gewoon GF in het perspectief zetten, dan is ieder geboortejaar een meevallerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Mooi jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
ietsje jonger dan mijn meissiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Awwwwquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Huisje ja. Tussenwoning uit '25.
Tuintje ja. Groot genoeg voor een tuinset en een bbq.
En één beestje nog.
Owjah ook van 85 hequote:
breng maar langs, duw ik ze allemaal in mijn perkjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:46 schreef essnhills het volgende:
Holy shit
M'n ouders hebben net boodschappen gedaan. En ze kregen moestuintjes, en nog wat extra.
Komen ze thuis met 29 moestuintjes
Meer oefenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwwwMaar wel leuk voor tuin e.d.
Tof
Hier nog steeds zelfde huis; maar vorig jaar wel een stuk aangebouwd![]()
Geen kindjes though
[..]
Owjah ook van 85 he
Zekers een goei jaar! Maar ik wens nog even 29 te blijven; dat klinkt veel mooier
Isse mijn tuintjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
breng maar langs, duw ik ze allemaal in mijn perkje
Oefenen is net níet het probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer oefenen.
Maar daar zit je toch al een poosje?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer oefenen.
Maar daar zit je toch al een poosje?
En ik weet toevallig dat wij elkaar precies 8 dagen schelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Naais.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oefenen is net níet het probleem![]()
[..]Nu zo'n 7 jaar bijna
Maar nu alles beneden verbouwd! Nieuwe keuken er in; vloerverwarming; gashaard; nieuwe tegels allessssss
Ik voel mij ook duiiiiidelijk veel wijzer dan jij iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik weet toevallig dat wij elkaar precies 8 dagen schelen
Yepquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Naais.
Dus jullie blijven voorlopig wel zitten. ::Y
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Was niet mijn auto.
En ik doorgaans ook niet.
Tuurlijk, dat enorme verschil, daar kan ik nooit tegenopquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij ook duiiiiidelijk veel wijzer dan jij idd![]()
Nee ok toch niet
Lekker toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YepGeld is op
![]()
Nee; maar er is zo'n 3m bij 5m bij gebouwd en we zitten qua wijk echt perfect en huis is ook groot zat voor ons 2'tjes + hond
Had ie daar maar niet moeten staan te staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?
2quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heb jij een onschuldig paaltje deaudgereden?
Hij stak ineens over?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ie daar maar niet moeten staan te staan.![]()
quote:
Jij was zelfs opput nieuws met je paaltje.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was zelfs opput nieuws met je paaltje.Flinke boem gemacht?
Neh dat klinkt echt niet als JJH.quote:Vreemde bewegingen met de auto en met open deur tegen een paal rijden waren voor agenten in....
Poosje geleden had JJH zijn aanrijding met de paaltjes. Stond ergens online een artikeltje over.quote:
Oow zo. Sjah, sjit heppens met paaltjes. Been there. *hoopt voorlopig ff niet*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poosje geleden had JJH zijn aanrijding met de paaltjes. Stond ergens online een artikeltje over.
Beter van niet nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zo. Sjah, sjit heppens met paaltjes. Been there. *hoopt voorlopig ff niet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |