quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat Margriet de mol is
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat Art de mol is
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als Margriet niet de mol is ben ik echt pissig, dan had ze met haar bolle buik namelijk al veel eerder de serie uitgebonjourd moeten worden
Precies dit ja, had 'r eerst altijd als afvaller omdat ik dat gewoon hooptequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als Margriet niet de mol is ben ik echt pissig, dan had ze met haar bolle buik namelijk al veel eerder de serie uitgebonjourd moeten worden
Ze mag inderdaad wel afvallen, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies dit ja, had 'r eerst altijd als afvaller omdat ik dat gewoon hoopte
Ik vermoed van welquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zullen ze de molacties er weer zo snel doorheen jagen, net als alle vorige jaren?
En wat vergezochte hints van internet overnemen alsof ze zo bedoeld warenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zullen ze de molacties er weer zo snel doorheen jagen, net als alle vorige jaren?
online staan er vaak nog meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Ben jij het zusje van roos85?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat rik de mol is
Gelukkig komt alles online te staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Dat jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat vergezochte hints van internet overnemen alsof ze zo bedoeld waren.
Ik vrees van wel. Meestal is die laatste uitzending toch een beetje teleurstellend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Misschien een finale met 5 kandidaten doen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Meestal is die laatste uitzending toch een beetje teleurstellend.
Jij denkt dat al het publiek dat nu in het Vondelpark staat omgekocht is? Want die kunnen gewoon naar binnen kijken...quote:
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het publiek dat nu in het Vondelpark staat omgekocht is? Want die kunnen gewoon naar binnen kijken...
Dat de ontknoping niet live is verbaasd me niets, die is een half jaar geleden al opgenomen in Sri Lanka... maar de rest van de finale met de afgevallen kandidaten is natuurlijk wél live.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
is ook live.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef zoem het volgende:
Alsof de finale live is, wat een grap
Maar ik kan niet wachten op de ontknoping
Ja, de finalisten weten het idd al wel. De andere kandidaten echter niet (itt andere jaren)quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.
Spanning opbouwenquote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rik, Margriet of Marlijn is de mol
Graag gedaan Fred.quote:
Winnaar krijgt margrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Yaku het volgende:
De winnaar krijgt de pot? Margriet = pot? Margriet krijgt dus de pot?
Maar de pot is niet dik, in tegenstelling tot Margrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Yaku het volgende:
Hehe!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Yaku het volgende:
quote:
Proestquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef Faux. het volgende:
En dan wordt duidelijk waarom er maar zo weinig geld verdiend kon worden bij de opdrachten: al het budget hebben ze in deze aflevering gestoken?
Wat een saai mens was datquote:
Deze hele aflevering draait om terugblikken..quote:
Dat zou echt naar zijn, dan kijk ik over een uur wel op nu.nl ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef zoem het volgende:
Zouden ze een Expeditie Robinsonnetje doen. Drie kwartier slap gelul en dan in 10 minuten de finalebeelden erdoor jassen?
Heeft een eigen thermoskan meegenomen.quote:
Grote kansquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef zoem het volgende:
Zouden ze een Expeditie Robinsonnetje doen. Drie kwartier slap gelul en dan in 10 minuten de finalebeelden erdoor jassen?
vondelparkquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Basxt het volgende:
jongens. waar kan ik die stream live zien op internet.
Staat nergens bijquote:
http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Basxt het volgende:
jongens. waar kan ik die stream live zien op internet.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je bent wel echt een molloot als je buiten in de kou naar zo n scherm gaat staren terwijl je ook binnen met je benen op de bank kunt zitten.
doen t meestal vrij rapquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef zoem het volgende:
Thx vriendquote:
De mol heeft niet gemoldquote:
Kriebelsquote:
quote:
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef Fylax het volgende:
Ga janken dat ze de hele tijd zitten te lullen. Dit doen ze elk jaar hoor?
Ja erg overdreven allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke poppenkast.
quote:
Marlijn is dikker volgens mijquote:
Het is friet.quote:
Die komt tenminste wel aan op d'r tietenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marlijn is dikker volgens mij
Volgend jaar een rondvaart door de grachten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje overdreven jongens. Ze hebben niks gepresteerd.
Echt hequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar een rondvaart door de grachten.
En daarna door naar de Kuip.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar een rondvaart door de grachten.
De verliezer gaat dadelijk een rondvaart door de grachten doen, de DJ is al aan het draaien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje overdreven jongens. Ze hebben niks gepresteerd.
Daar gaat alleen de verliezer heen, lekker juichen om de tweede plaatsquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
haha fylax zegt dat andere niet zo moeten janken
Mooi zou ik t niet direct noemen. Ze is grof en dat heeft we wat(Goede tieten bijvoorbeeld)quote:
Alvast aan het oefenen om naar de commerciële over te moeten stappen lijkt het opquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit doet het programma geen goed.
Is de molquote:
100%quote:
Dan kijk ik nooit meer. Hoop dat die al weg ging sinds afl 1quote:
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef emayn het volgende:
De afgevallen kandidaten weten niets, maar weten de winnaar en verliezer ook al dat ze dat zijn?
oh jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef DaMart het volgende:
Eerst weer dat hele verhaal van Art natuurlijk.
Gelukkig zit ze niet op jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef Alleforums het volgende:
'SPANNUNDDD MARGRIET IS DE MOL (zit al vanaf aflevering 1 erop
Als Rik = de Molquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
Rik = drie letters
Mol = drie letters
Rik = Mol
illuminatie comfirmedquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Rik = de Mol
De Mol = homo
home = margriet
Margriet = de mol
En dan het verkeerde bandje met "Dat ziet u volgende week" aan het eindequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef DaMart het volgende:
Eerst weer dat hele verhaal van Art natuurlijk.
De makersquote:
Geen idee. Maar als het een persoonsvereringsprogramma wordt, tja. Het spel van de mol staat al steeds minder centraal, dan helemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen om naar de commerciële over te moeten stappen lijkt het op
Nee die stond al ernaast toen de rest kwamquote:
Zou kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit is
[..]
Dit is dus 2 x opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |