quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat Margriet de mol is
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat Art de mol is
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als Margriet niet de mol is ben ik echt pissig, dan had ze met haar bolle buik namelijk al veel eerder de serie uitgebonjourd moeten worden
Precies dit ja, had 'r eerst altijd als afvaller omdat ik dat gewoon hooptequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als Margriet niet de mol is ben ik echt pissig, dan had ze met haar bolle buik namelijk al veel eerder de serie uitgebonjourd moeten worden
Ze mag inderdaad wel afvallen, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies dit ja, had 'r eerst altijd als afvaller omdat ik dat gewoon hoopte
Ik vermoed van welquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zullen ze de molacties er weer zo snel doorheen jagen, net als alle vorige jaren?
En wat vergezochte hints van internet overnemen alsof ze zo bedoeld warenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zullen ze de molacties er weer zo snel doorheen jagen, net als alle vorige jaren?
online staan er vaak nog meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Ben jij het zusje van roos85?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef roos94 het volgende:
Je hoeft niet te kijken want we weten allemaal dat rik de mol is
Gelukkig komt alles online te staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Dat jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat vergezochte hints van internet overnemen alsof ze zo bedoeld waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |