quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:41 schreef Tom_88 het volgende:
NOS jaaroverzicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel mijn vriendin op.
quote:Het Jaaroverzicht van het NOS-Journaal mocht ik dit jaar presenteren vanuit de Werkspoorkathedraal in Utrecht: een oude, leegstaande en ietwat vervallen loods waar vroeger treinen werden gebouwd. Een ruige hal, een beetje zoals velen van ons 2014 hebben ervaren: met veel rafelrandjes.
Hij was wel ook degene die er één weer recht aan het zetten was op die trap.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef Zandkasteel het volgende:
Was duidelijk te zien dat Ajouad El Miloudi een camera omver liep in beeld.
Nu nog de vraag of het met opzet was of niet.
Mogelijk dat men in de montage die twee shots heeft omgewisseld? Waardoor het leek alsof hij het naderhand deed, maar dat het eigenlijk kwam omdat hij hem zelf had omgegooid.quote:Hij was wel ook degene die er één weer recht aan het zetten was op die trap.
Dit viel mij in ieder geval ook erg opquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga de komende tijd even op die groene en zwarte nagels van Carolina letten. Voor je het weet, zit er een code in...
Je bedoelt dan denk ik deze. Het is inderdaad hetzelfde gebaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:33 schreef TywinLannister het volgende:
Maakte Evelien nou hetzelfde gebaar toen ze het groene scherm te zien kreeg als dat gouden beeld, wat vlak daarvoor even in beeld kwam?
Dankjewel, was al terug aan het zoeken. Toch wel veel hints naar Evelien nuquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Je bedoelt dan denk ik deze. Het is inderdaad hetzelfde gebaar.
[ afbeelding ]
Dat was in de terugblik van vorige seizoenen (welke voor de echte aflevering was) en is pas opgenomen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Wie is de mol tijdens de opnames maanden geleden al wisten waar Rik het jaaroverzicht van afgelopen week zou presenten....
Bij deze dus geen hint.
Ik was dus niet gek. Viel mij ook op, kan haast niet anders dan dat ze het is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef eborn het volgende:
Viel mij op dat de achterkant van Evelien haar laptop als enige in spiegelbeeld was. Bij de overige kandidaten waar de achterkant te zien was stond het logo wel goed geschreven.
Het is er in ieder geval bewust ingezetquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:12 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Ik was dus niet gek. Viel mij ook op, kan haast niet anders dan dat ze het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |