Ik vrees van wel. Meestal is die laatste uitzending toch een beetje teleurstellend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zullen ze de molacties er weer zo snel doorheen jagen, net als alle vorige jaren?
Misschien een finale met 5 kandidaten doen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Meestal is die laatste uitzending toch een beetje teleurstellend.
Jij denkt dat al het publiek dat nu in het Vondelpark staat omgekocht is? Want die kunnen gewoon naar binnen kijken...quote:
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het publiek dat nu in het Vondelpark staat omgekocht is? Want die kunnen gewoon naar binnen kijken...
Dat de ontknoping niet live is verbaasd me niets, die is een half jaar geleden al opgenomen in Sri Lanka... maar de rest van de finale met de afgevallen kandidaten is natuurlijk wél live.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
is ook live.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef zoem het volgende:
Alsof de finale live is, wat een grap
Maar ik kan niet wachten op de ontknoping
Ja, de finalisten weten het idd al wel. De andere kandidaten echter niet (itt andere jaren)quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat we een filmpje te zien krijgen en in het Vondelpark zal dat op groot scherm te zien zijn.
Spanning opbouwenquote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rik, Margriet of Marlijn is de mol
Graag gedaan Fred.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |