Leek me wel de moeite waard voor 2 minuten werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ook de 2 maanden alle extra zenders gratis, D.?
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn gratis maand Netflix over ruim 2 weken afgelopen is regel ik het ook bij Ziggo
slimquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Daar zijn agenda's voorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet zonder agenda, elk jaar eentje van de Action, niet te groot, maar wel genoeg overzicht
Een papieren agenda is sowieso erg gedateerd. 2015!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
Koop je dan zo een gedateerde of een ongedateerde?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?
Hipsters? Hier? Weinig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
Jij belt sowieso niet met je mobiel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
Hipsters? Hier? Weinig.
Wel wat hippies en andere ondergrondse types...
Plus een UV-stringquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.
Onbegrijpelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
she went over to the dark sidequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ipv een verjaardagskalender op de WC gewoon zo'n grote thema jaar agenda ... Kun je ook vaak een hoop kwijt en vaak zie je die wel dagelijks inquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit, toen ik een paar jaar ziek thuis was, een paar jaar geen agenda gehad, toen gebruikte ik zo'n gratis grote kalender die mijn ouders bij de krant kregen.
Dat snap ik dat je die niet weggooit, ik had zulke dingen niet dus kon gewoon allemaal weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.
Die gaan natuurlijk nooit weg gedaan worden.
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.quote:
Een kale poes?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu sinfs ik alles digitaal ben ook niets meer hangen
Nah ok een ets van een poes
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.
Die wilde graag die roze.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een dikke behaarde poes uit de 70s of zo
Zo uit een Tiroler film.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het wel een kater en heet het poes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door chufi op 05-03-2015 18:25:31 ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
Wel nieuwsgierig naar die bandjes van jouw nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal volgende keer wat specifieker zijn.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal net voor jou een pic van gemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik zal volgende keer wat specifieker zijn.
Lief hoor, doe die blauwe dan ook maar. Dan heb ik tenminste alles gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal net voor jou een pic van gemaakt.![]()
Heb ze ook nog in blauw als je dat liever ziet?
5 minuten geleden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch en zeer recentelijk vastgelegd
Kon die niet zo snel vinden. Sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
Lief hoor, doe die blauwe dan ook maar. Dan heb ik tenminste alles gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kon die niet zo snel vinden. Sorry.Wel een zwarte en een (ooit) witte.
Tsss, je gaat maar zoeken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En leuk hoor, die ouwe meuk zien.Nu nog een potlood erbij, dan is het plaatje compleet.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
En hiermee maakten ze me vanochtend wakkerOok niet fijn, zochten ze wat of iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
En hiermee maakten ze me vanochtend wakkerWaarom lag je in het water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
en daar zit ik nu mee, maar ik hebquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die palen hebben ze er uit gehaald,,, Daar stond ooit dit kunstwerk op dat alleen maar werd ondergescheten door de vogels...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet fijn, zochten ze wat of iemand?
Hmm, linke soep om hier te posten ook dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij had teveel gezien en moest verdwijnen
kun je aanzetten bij je instellingenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
en daar zit ik nu mee, maar ik heb
Maar ik heb geen smileys....
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
Heb ik ook. FF een code-smiley lijstje uitprinten.. Misschien dat Sas nog een lijstje-+ heeft ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die palen hebben ze er uit gehaald,,, Daar stond ooit dit kunstwerk op dat alleen maar werd ondergescheten door de vogels...
Ik snap je helemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Op de 4e had je er geen last van, maar de lagere verdiepingen hoorden ze idd het lawaai, want er zat wat speling in, dus kon ie toch iets bewegen .quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ding.En ja dat maakt dan even herrie.
Waarom zeg je dan dat je erdoor wakker bent geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de 4e had je er geen last van, maar de lagere verdiepingen hoorden ze idd het lawaai, want er zat wat speling in, dus kon ie toch iets bewegen .
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
lees ik nou terug dat jullie mijn nieuwe bank niet mooi vinden?
Is een onding uit de kringloop Sas, wees eerlijk ... Vroeger kwam je dit tegen in een CenterParcs huisje of zo ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
Vandaag omdat ze extra lawaai maakten.. Dat beest toen het er stond alleen hoorde ik niet echtquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je erdoor wakker bent geworden.
Dat kan, dat extra lawaai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag omdat ze extra lawaai maakten.. Dat beest toen het er stond alleen hoorde ik niet echt
Die bank wordt vanaf nu doodgezwegen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
Er klopt hier iets nietquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
op de WC kun je ook vaak een hoop kwijt en vaak zie je die wel dagelijks
Mooi brandhout.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen die ook maar iets vervelends of naars over sacha haar prachtige bank zegt die krijgt een knuppel in zijn nek.
Als het helpt tegen het vastzitten van mijn schoudergordel zeg ik dat graag!quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen die ook maar iets vervelends of naars over sacha haar prachtige bank zegt die krijgt een knuppel in zijn nek.
Kwam ik ook even langs, lijkt me lekker stevig vleesquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kip is gebakken, jammer dat ik geen zwaan in huis had, dat wil ik ook best wel eens proeven...
Of everzwijn, heb ik nog nooit gegeten. Ratelslang wel, maar dat vond ik maar taai en qua structuur saai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kip is gebakken, jammer dat ik geen zwaan in huis had, dat wil ik ook best wel eens proeven...
Everzwijn is lekker, ratelslang heb ik dan nog niet gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of everzwijn, heb ik nog nooit gegeten. Ratelslang wel, maar dat vond ik maar taai en qua structuur saai.
Dat was handig geweest dan had jij hem kunnen grillen voor me.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kwam ik ook even langs, lijkt me lekker stevig vlees
Laat maar even weten wanneer je een zielige alleenstaande zwaan gevonden hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was handig geweest dan had jij hem kunnen grillen voor me.
Wat is leuk om mee te lezen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Oke
Dit is lleuuk om mee te lexen, maarr niet om te fokken dan word ik gestoord
Dank voor de info, dan ga ik het eens proberenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Everzwijn is lekker, ratelslang heb ik dan nog niet gehad.
Word?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Oke
Dit is lleuuk om mee te lexen, maarr niet om te fokken dan word ik gestoord
Nieuw voor je?quote:
of ze bedoelde word jijquote:
ah je eerste slimme phoon?quote:
snap je mijn tekst niet Juup?quote:
Dank voor de mededeling, ik merkte er anders helemaal niets vanquote:
Hoi Vaduz, is dit je nieuwst kloon?quote:
Eerst koffie, dan bierquote:
Okéquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling, ik merkte er anders helemaal niets van
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te moeilijk, want [ afbeelding ]
Nah... zo moeilijjk is het niet, meer lastig, langzaam en best klein allemaal, een scherm is natuuurlijk groter![]()
Ik Internet liever via mijn laptop, maar soms als ik b.v. de deur uit ben of in bed lig dan pak ik mijn telefoon daar voor. Scherm is wel te doen (Note 3), maar toch.quote:
Deed jij toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Story of my life. Kreeg ik altijd te horen van vrouwen, nadat we klaar waren met neuken.
Niet teveel zout in doen, ik lust de mijne niet meerquote:
Ik pas op iddquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet teveel zout in doen, ik lust de mijne niet meer
Kwam door mijn zelfgemaakte zuurkool, die heb jij vast niet daar staan.quote:
Met ham en kaas!quote:
Lijkt mij ook lekker. Ik weet nog steeds niet of ik Roadkill Ali ga bellen of een boterham met iets ga eten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kipblokjes in pittig/zoete saus hier. Weet alleen nog niet waar ik het bij ga eten. Dat zie ik straks wel, is nu te vroeg om al te eten.
Datt zei ik alquote:
En dat had je al gezienquote:
Ik weet nog niet wat mijn baardaap gaat doen die zit nu bij jou in de buurt, bandrepetitie in Deurne.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lekker. Ik weet nog steeds niet of ik Roadkill Ali ga bellen of een boterham met iets ga eten.
Ja, ik heb net als Fann een smartphone.quote:
Ook netquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb net als Fann een smartphone.
Je dacht dat ik een papieren agenda bedoelde?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
lekker handig. Bij mij stopte de Hema de verkeerde maat bh's in het pakketje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef drakin het volgende:
![]()
Ik stuur een pakje terug en nu sturen ze het opnieuw
Nee joh, dat ding heb ik al jaren, maar voor boodschappen maak ik normaliter een lijstje op papier. Gisteren ging ik toevallig even snel tussendoor met mijn broertje, dus had ik geen lijstje bij me en ik liep tegen die kipfilet aan en die had ik gekocht.quote:
Rijst bij mij de vraag zijn ze te groot of te klein?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker handig. Bij mij stopte de Hema de verkeerde maat bh's in het pakketje.
Heb ik 2 van en vind ik toch handigerquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een papieren agenda bedoelde?
Wat ouderwets
te grote omvang, te kleine cup, compleet een andere maat dan ik besteld hadquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rijst bij mij de vraag zijn ze te groot of te klein?
Een papieren agenda stuurt geen berichtjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik 2 van en vind ik toch handiger
ah gelukkig, een medestanderquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik 2 van en vind ik toch handiger
Ik schrijf er mijn afspraken in op. 1 om mee te nemen en 1 extra grote op mijn bureau voor een goede tijdsindeling.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Een papieren agenda stuurt geen berichtjes
Ik werk uit een agenda, dus zou niet zonder kunnen
1 kreeg ik wel cadeau, anders sleepte ik de grote wel overal mee naartoequote:
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft een antieke telefoon, die ze daarnaast niet de hele dag meezeult
Dat klinkt al een smartfonequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon op vakantie en als ik logeer als wekker en dat is wel het meest geavanceerde wat ik ermee doe
Ik wilde iets online kopen bij de Hema, zie dat de verzendkosten ¤ 4,95 zijn op een product dat normaal ¤ 20,- kost en nu ¤ 10,-, ik denk ik fiets even langs de Hema.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
te grote omvang, te kleine cup, compleet een andere maat dan ik besteld had
Bellen, mailen, agenda, internet (voornl. nieuws), foto's/filmpjes maken, WhatsApp en mijn woordspelletjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon op vakantie en als ik logeer als wekker en dat is wel het meest geavanceerde wat ik ermee doe
Ik kende ooit iemand die zo'n ding hadquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou deze wel willen
[ afbeelding ]
Ik zit alweer achter mijn lappiequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze gaan met hun tijd meequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde iets online kopen bij de Hema, zie dat de verzendkosten ¤ 4,95 zijn op een product dat normaal ¤ 20,- kost en nu ¤ 10,-, ik denk ik fiets even langs de Hema.
Kom ik daar staat er bij de prijs ¤ 25 euro, dus ik met dat ding naar de kassa en zeg, die kost ¤ 10,- zegt dat mens, ja, dat is online.
Dus ik weer, ja, dan zijn de verzendkosten ¤ 4,95 dus ik dacht ik pik het even hier op, zegt ze je kan ook online bestellen en hier komen ophalenDus ik weer, dus ik kan dit ding online bestellen en dan hier ophalen? Ja, zegt ze. Ik weer ja, maar ik ben nu toch hier! Nee dan moet u het eerst online bestellen. Ik weer, dus dan krijg ik bericht van de Hema dat jullie het product hier hebben dat ik nu al in mijn handen heb?
![]()
![]()
![]()
Dat ding is meer om je op te fokken dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit alweer achter mijn lappie![]()
maar dat ding was ook niet écht om te fokken, af en toe meelezen zou kunnen, maar
meestal heb ik daar niet zo'n behoefte aan als ik ''buitenshuis'' ben eigenlijk
Die stappenteller vind ik ook wel geinig, kijken hoeveel km je hebt gelopen enzo...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Bellen, mailen, agenda, internet (voornl. nieuws), foto's/filmpjes maken, WhatsApp en mijn woordspelletjes
Dat is het wel zo'n beetje
Had je je smartfoon niet bij je zodat je het gelijk kon bestellen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde iets online kopen bij de Hema, zie dat de verzendkosten ¤ 4,95 zijn op een product dat normaal ¤ 20,- kost en nu ¤ 10,-, ik denk ik fiets even langs de Hema.
Kom ik daar staat er bij de prijs ¤ 25 euro, dus ik met dat ding naar de kassa en zeg, die kost ¤ 10,- zegt dat mens, ja, dat is online.
Dus ik weer, ja, dan zijn de verzendkosten ¤ 4,95 dus ik dacht ik pik het even hier op, zegt ze je kan ook online bestellen en hier komen ophalenDus ik weer, dus ik kan dit ding online bestellen en dan hier ophalen? Ja, zegt ze. Ik weer ja, maar ik ben nu toch hier! Nee dan moet u het eerst online bestellen. Ik weer, dus dan krijg ik bericht van de Hema dat jullie het product hier hebben dat ik nu al in mijn handen heb?
![]()
![]()
![]()
Zit er een stappenteller op?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Die stappenteller vind ik ook wel geinig, kijken hoeveel km je hebt gelopen enzo...![]()
maar ik moet nog het een en ander uitvogelen, niet alles op eén dag
Nah, ik ben al vaak genoeg ''thuis'' als ik ergens anders ben hoef ik niet persé te fokken...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding is meer om je op te fokken dus.
dat verzin je toch niet? Ik zei ook het zal jullie net zo vergaan als de V&D als jullie zo doorgaan. Ik heb het thuis ergens anders besteld en ik had het de dag erna in huis.quote:
Oja, mijn RunKeeper gebruik ik ook, en navigatie af en toe, en de FM-appquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Die stappenteller vind ik ook wel geinig, kijken hoeveel km je hebt gelopen enzo...![]()
maar ik moet nog het een en ander uitvogelen, niet alles op eén dag
RunKeeper is eraf, want ik ren nooitquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, mijn RunKeeper gebruik ik ook, en navigatie af en toe, en de FM-app
Ow, die ga ik zoeken.quote:
ik laat alleen thuisbezorgen als er een actie is voor gratis verzenden, anders gewoon ophalen in het filiaal, is maar ruim 5 minuten lopen. T/m zondag trouwens 20% korting op maximaal 5 producten bij online bestellen, doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik wilde het al niet meer als het zo moet. Want als ik het besteld had, dan had ik het niet meteen gekregen, dan moet ik eerst op bericht wachten en toch weer terugkomen. Dat doe ik dus niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je je smartfoon niet bij je zodat je het gelijk kon bestellen?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Snel weer erop zettenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja daar had ik niet aan gedacht.....
Het was die 20% actie volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik laat alleen thuisbezorgen als er een actie is voor gratis verzenden, anders gewoon ophalen in het filiaal, is maar ruim 5 minuten lopen. T/m zondag trouwens 20% korting op maximaal 5 producten bij online bestellen, doe er je voordeel mee.
Daarom doe ik dat voor jequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja daar had ik niet aan gedacht.....
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed dat Ipadje mee gaat op uitjes
Langzaam rennen (lopen dus) kan ook hequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm ik fiets niet zo vaak, maar zou ik kunnen doen....
in principe niet, behalve als ik een paar dagen bij mijn zusje ga logeren. Mag daar ook een laptop of iPad pakken, maar lijkt me handiger om mijn eigen tablet mee te nemen. Ipad gaat zeker niet mee op vakantie. Heb me ziek gelachen in Girona: busladingen Oost-Europese toeristen die maar met hun tablet in de lucht stonden te fotograferen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed dat Ipadje mee gaat op uitjes
Ja, dat zeg ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het effe op normaal lopen
Wat is er mis mee? Goedkope eipadquote:
welkom bij de clubquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens die kwootalarm afgezet, want dat was net lastig op die phone en ik denk dat ik
hem lekker uit laat
Die kwootalarm. Wat is deze?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens die kwootalarm afgezet, want dat was net lastig op die phone en ik denk dat ik
hem lekker uit laat
Ander plaatje dan, zie je deze wel?quote:
Dat is dan wel zielig... Daarvoor neem ik een gewone camera mee en zelfs nog mn smartfone...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in principe niet, behalve als ik een paar dagen bij mijn zusje ga logeren. Mag daar ook een laptop of iPad pakken, maar lijkt me handiger om mijn eigen tablet mee te nemen. Ipad gaat zeker niet mee op vakantie. Heb me ziek gelachen in Girona: busladingen Oost-Europese toeristen die maar met hun tablet in de lucht stonden te fotograferen.
jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ander plaatje dan, zie je deze wel?
Onder je kwoot zit nog de oude
Ah, nou, das dus een eipadquote:
ow.. doe ik dat? zou best kunnen... stoort het je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je die en dat door elkaar haalt...
Ja, dat stoort me.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. doe ik dat? zou best kunnen... stoort het je?
nee ik ben geen allochtoon en da's best klote voor je dat je je daaraan stoortquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat stoort me.
Je bent toch geen allochtoon?
Best wel ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik ben geen allochtoon en da's best klote voor je dat je je daaraan stoort
In deze zin doe je het tenminste goed...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik ben geen allochtoon en da's best klote voor je dat je je daaraan stoort
Ik zwijg over kennen en kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. doe ik dat? zou best kunnen... stoort het je?
als jij op mij gaat letten ga ik voortaan op jou lettenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In deze zin doe je het tenminste goed...
Taal, ach, who cares...
Try me...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij op mij gaat letten ga ik voortaan op jou letten
Pas wel op met je lange tenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet doen, sommige personen moet je geen munitie geven. Iedereen maakt wel eens een of meerdere fouten, shit happens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ga maar een lijstje bij houden want ik doe het ook vaak expres, dan typ ik in spreektaal,quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter foutloos Engels dan je eigen taal verneuken...
Ik las vanmiddag deze.quote:Op donderdag 5 maart 2015 @ 10:30 schreef lrgame1983 het volgende:
[..]
Leuk feit:
Weet je dat het officieel "Marrokaan" is en niet "Kutmarrokaan"?
Heel gek, iedereen refereert foutief naar deze etnische minderheid, ik ken totaal niemand die deze groep met de juiste benaming aanspreekt.
Waarom zou dat zijn?
Fouten zijn niet erg, als je er maar van leert...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet doen, sommige personen moet je geen munitie geven. Iedereen maakt wel eens een of meerdere fouten, shit happens.
oh... al gaat ie me iedere dag terechtwijzen, daar lig ik niet wakker van hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet doen, sommige personen moet je geen munitie geven. Iedereen maakt wel eens een of meerdere fouten, shit happens.
pfffffffffffffquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fouten zijn niet erg, als je er maar van leert...
Heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... al gaat ie me iedere dag terechtwijzen, daar lig ik niet wakker van hoor
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
KLB / de 'trotse' Grieken
Zit de Griek ook op Fok!?
Krijg nou maar eerst die smartphone onder de knie.quote:
Jij wil niet eens gekiekt worden...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar ik ga even in dat topic kieken
voor MM kieken is kijken
Van een smartphone word je in ieder geval niet slimmer...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg nou maar eerst die smartphone onder de knie.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van een smartphone word je in ieder geval niet slimmer...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar ik ga even in dat topic kieken
voor MM kieken is kijken
Daarom was het zo vermakelijk en omdat hij metquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is kutmarokkaan.
Met 1 r en drie k's...
begon.quote:Leuk feit:
Nee, sorry, dat werkt niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was er al heen gelokt met een quote, maar ja....dat hielp niet echt.
Dan gebruik je 'm verkeerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs niet als je er 64 extra geheugen in prikt...
Maar van Fann mag kutmarrokaan ook...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom was het zo vermakelijk en omdat hij met
[..]
begon.
Het blijven 3 k's. Voor sommigen dan in ieder geval minstens 2.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar van Fann mag kutmarrokaan ook...
ik zeg ook wel een KutGriek, dus ja hoor van mij mag hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar van Fann mag kutmarrokaan ook...
Had het hele topic niet gelezen, maar nu mis je wel dit antwoord op jouw vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
Nee, sorry, dat werkt niet meer![]()
en ik heb in het topic gekeken, maar niks nieuws onder de zon, ze hebben gedeeltelijk gelijk
en gedeeltelijk ongelijk...
Met 2 k's dus, dan is het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg ook wel een KutGriek, dus ja hoor van mij mag het
Ik zal niet over je spelfout vallen in dit geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg ook wel een KutGriek, dus ja hoor van mij mag het
ah... ja nou af en toe struin ik wel mijn AT af en dan kom ik het wel tegen ... het is nou ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had het hele topic niet gelezen, maar nu mis je wel dit antwoord op jouw vraag.
40+ / Reclames van vroeger (30 + mag ook)
Doe ik uiteraard ook, maar dan nog word je er niet slimmer van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik juist van jou mogen verwachten dat je 'm op de goede manier gebruikt
Grieks hooi...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal niet over je spelfout vallen in dit geval.
FeneGriek is trouwens ook leuk...
Hm, da's al een tijd terug, dan kan het nu overal zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
December 19 naast de schoorsteenmantel
Ik spuug van het lachen mijn koffie over de laptop.quote:
Ja ik noop maar dat het niet besmettelijk isquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, da's al een tijd terug, dan kan het nu overal zijn
Verstaan doe ik het niet want het is tekstquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spuug van het lachen mijn koffie over de laptop.
Gezellig.... MM die voortaan de taalnazi gaat uithangen en dan jij nogquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Juup© het volgende:
En nee, het boeit mij geen zak wat men over mij denkt. Ik ben sowieso in een kutstemming dus vriendelijk zijn is lastig (wel vaker) [ afbeelding ].
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig.... MM die voortaan de taalnazi gaat uithangen en dan jij nog
ow... op wie ben je op dit moment pissig dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoor, alleen tegen sommige azijnpisser hier niet
Ik piste geen azijn, ik vond je opmerking van topickiller juist grappig....quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoor, alleen tegen sommige azijnpisser hier niet
Op van alles,quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... op wie ben je op dit moment pissig dan?
Snap ik Limbo, jij ben ook geen azijnpisser vind ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik piste geen azijn, ik vond je opmerking van topickiller juist grappig....
Vandaar mijn antwoord > Forza Juup.![]()
ah... kutbuien hebben we allemaal weleensquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op van alles,
• Overheid
• Mezelf
• Diverse personen
• Mezelf (of had ik dat al genoemd?![]()
• Etc..
Ach ik heb gewoon een kutbui zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |