Leek me wel de moeite waard voor 2 minuten werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ook de 2 maanden alle extra zenders gratis, D.?
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn gratis maand Netflix over ruim 2 weken afgelopen is regel ik het ook bij Ziggo
slimquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Daar zijn agenda's voorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet zonder agenda, elk jaar eentje van de Action, niet te groot, maar wel genoeg overzicht
Een papieren agenda is sowieso erg gedateerd. 2015!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
Koop je dan zo een gedateerde of een ongedateerde?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?
Hipsters? Hier? Weinig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
Jij belt sowieso niet met je mobiel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
Hipsters? Hier? Weinig.
Wel wat hippies en andere ondergrondse types...
Plus een UV-stringquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.
Onbegrijpelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
she went over to the dark sidequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ipv een verjaardagskalender op de WC gewoon zo'n grote thema jaar agenda ... Kun je ook vaak een hoop kwijt en vaak zie je die wel dagelijks inquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit, toen ik een paar jaar ziek thuis was, een paar jaar geen agenda gehad, toen gebruikte ik zo'n gratis grote kalender die mijn ouders bij de krant kregen.
Dat snap ik dat je die niet weggooit, ik had zulke dingen niet dus kon gewoon allemaal weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.
Die gaan natuurlijk nooit weg gedaan worden.
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.quote:
Een kale poes?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu sinfs ik alles digitaal ben ook niets meer hangen
Nah ok een ets van een poes
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.
Die wilde graag die roze.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een dikke behaarde poes uit de 70s of zo
Zo uit een Tiroler film.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het wel een kater en heet het poes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |