Leek me wel de moeite waard voor 2 minuten werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ook de 2 maanden alle extra zenders gratis, D.?
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn gratis maand Netflix over ruim 2 weken afgelopen is regel ik het ook bij Ziggo
slimquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Daar zijn agenda's voorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet zonder agenda, elk jaar eentje van de Action, niet te groot, maar wel genoeg overzicht
Een papieren agenda is sowieso erg gedateerd. 2015!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
Koop je dan zo een gedateerde of een ongedateerde?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?
Hipsters? Hier? Weinig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
Jij belt sowieso niet met je mobiel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
Hipsters? Hier? Weinig.
Wel wat hippies en andere ondergrondse types...
Plus een UV-stringquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.
Onbegrijpelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
she went over to the dark sidequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ipv een verjaardagskalender op de WC gewoon zo'n grote thema jaar agenda ... Kun je ook vaak een hoop kwijt en vaak zie je die wel dagelijks inquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit, toen ik een paar jaar ziek thuis was, een paar jaar geen agenda gehad, toen gebruikte ik zo'n gratis grote kalender die mijn ouders bij de krant kregen.
Dat snap ik dat je die niet weggooit, ik had zulke dingen niet dus kon gewoon allemaal weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.
Die gaan natuurlijk nooit weg gedaan worden.
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.quote:
Een kale poes?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu sinfs ik alles digitaal ben ook niets meer hangen
Nah ok een ets van een poes
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, in een zwart "huispak" van Roy Donders zonder kant.
Die wilde graag die roze.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Piet dan weer heel jammer vindt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een dikke behaarde poes uit de 70s of zo
Zo uit een Tiroler film.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het wel een kater en heet het poes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door chufi op 05-03-2015 18:25:31 ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
Wel nieuwsgierig naar die bandjes van jouw nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal volgende keer wat specifieker zijn.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal net voor jou een pic van gemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik zal volgende keer wat specifieker zijn.
Lief hoor, doe die blauwe dan ook maar. Dan heb ik tenminste alles gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal net voor jou een pic van gemaakt.![]()
Heb ze ook nog in blauw als je dat liever ziet?
5 minuten geleden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch en zeer recentelijk vastgelegd
Kon die niet zo snel vinden. Sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
Lief hoor, doe die blauwe dan ook maar. Dan heb ik tenminste alles gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kon die niet zo snel vinden. Sorry.Wel een zwarte en een (ooit) witte.
Tsss, je gaat maar zoeken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En leuk hoor, die ouwe meuk zien.Nu nog een potlood erbij, dan is het plaatje compleet.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
En hiermee maakten ze me vanochtend wakkerOok niet fijn, zochten ze wat of iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
En hiermee maakten ze me vanochtend wakkerWaarom lag je in het water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
en daar zit ik nu mee, maar ik hebquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die palen hebben ze er uit gehaald,,, Daar stond ooit dit kunstwerk op dat alleen maar werd ondergescheten door de vogels...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet fijn, zochten ze wat of iemand?
Hmm, linke soep om hier te posten ook dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij had teveel gezien en moest verdwijnen
kun je aanzetten bij je instellingenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
en daar zit ik nu mee, maar ik heb
Maar ik heb geen smileys....
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
Heb ik ook. FF een code-smiley lijstje uitprinten.. Misschien dat Sas nog een lijstje-+ heeft ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die palen hebben ze er uit gehaald,,, Daar stond ooit dit kunstwerk op dat alleen maar werd ondergescheten door de vogels...
Ik snap je helemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Op de 4e had je er geen last van, maar de lagere verdiepingen hoorden ze idd het lawaai, want er zat wat speling in, dus kon ie toch iets bewegen .quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ding.En ja dat maakt dan even herrie.
Waarom zeg je dan dat je erdoor wakker bent geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de 4e had je er geen last van, maar de lagere verdiepingen hoorden ze idd het lawaai, want er zat wat speling in, dus kon ie toch iets bewegen .
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
lees ik nou terug dat jullie mijn nieuwe bank niet mooi vinden?
Is een onding uit de kringloop Sas, wees eerlijk ... Vroeger kwam je dit tegen in een CenterParcs huisje of zo ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
Vandaag omdat ze extra lawaai maakten.. Dat beest toen het er stond alleen hoorde ik niet echtquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je erdoor wakker bent geworden.
Dat kan, dat extra lawaai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag omdat ze extra lawaai maakten.. Dat beest toen het er stond alleen hoorde ik niet echt
Die bank wordt vanaf nu doodgezwegen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
Er klopt hier iets nietquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
op de WC kun je ook vaak een hoop kwijt en vaak zie je die wel dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |