Inderdaad! In het Lowlands topic wel alvast een nieuwe Pukkelpop naam!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:32 schreef Exterminator het volgende:
Dju, waar blijven die eerste officiele namen voor Pukkelpop
Neen, een ander. Weet helemaal niet of dit te vertrouwen is hoor. Maar goed, is de moeite om hier te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Dezelfde user die er dit jaar helemaal naast zat met de Pinkpop line-up toevallig?
Voor Pukkelpop? Of Lowlands? want die hadden toch zogezegd eind vorige editie ook al iemand vastliggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:03 schreef theodoor9 het volgende:
Dit is die user die in september al melde dat de grote headliner die al vast lag in het straatje van Graz zou passen. Radiohead zou dat dan dus moeten zijn.
Dat ging over Pukkelpop. Maar het was niet duidelijk of dat diezelfde naam was waar EvE het over had, dat kan net zo goed Chemical Brothers geweest zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor Pukkelpop? Of Lowlands? want die hadden toch zogezegd eind vorige editie ook al iemand vastliggen?
Maar het is toch een mispeer als PkP ze wel zou hebben en Lowlands niet? Het is nou niet dat Pukkelpop zoveel groter is. En het is voor beide festivals wel een beetje dé natte droom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor Lowlands lijken ze me toch echt te groot. Al zou ik het geweldig vinden.
Pukkelpop heeft over het algemeen wel een hoger budget dan LL.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is toch een mispeer als PkP ze wel zou hebben en Lowlands niet? Het is nou niet dat Pukkelpop zoveel groter is. En het is voor beide festivals wel een beetje dé natte droom.
twitter:festileaks twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:50:31De dochter van @pukkelpop-baas Chokri retweet @LinkinParkBe. @linkinpark op Pukkelpop 2015? Zal het? #pkp15 reageer retweet
Gut niveautje hoor, dit komt ook echt gewoon 1:1 van hun forum. Ze kan het ook retweeten omdat er in de originele tweet nl OOK staat 'Reminder: We'll know some of the #PKP15 lineup by 3pm today'quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:festileaks twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:50:31De dochter van @pukkelpop-baas Chokri retweet @LinkinParkBe. @linkinpark op Pukkelpop 2015? Zal het? #pkp15 reageer retweet
Joh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat maar 1 headliner bij in dat rijtje .
Netsky na Linkin Park. 100% zekerquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Festileaks site ook weer verrot, manmanman wat een pure armoe. Ze willen zó graag he, maar zodra een van de grote festivals met nieuws komt liggen ze plat
Toch Linkin Park dus, en dit klinkt gewoon als een eerste dag inderdaad. Linkin Park headliner, Netsky afsluiter op een ander podium?
Kan ook, bedoel meer dat ik me voor kan stellen dat het 'Pinkpopstyle' dag voor dag bekend wordt gemaakt, dus dit gewoon 1 dag is en ze niet 'losse' headliners van afzonderlijke dagen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Netsky na Linkin Park. 100% zeker
Ja dat verwacht ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook, bedoel meer dat ik me voor kan stellen dat het 'Pinkpopstyle' dag voor dag bekend wordt gemaakt, dus dit gewoon 1 dag is en ze niet 'losse' headliners van afzonderlijke dagen zijn.
Na het nieuws?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
TIS 1 OVER EN NOG NIKS OP OFFICIELE SITE OF STUBRU OF FACEBOOK
Rone en SALVATION staan op Sonar in Spanje, zo hup naar je meeting nu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
IK WIL NUUUUUUUUUUUUU HEB ZO EEN MEETING JA
u wot m8?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rone en SALVATION staan op Sonar in Spanje, zo hup naar je meeting nu.
Niet op hun officiele facebook, staat geen bericht en staat niet als event of tussen het touroverzicht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:10 schreef Herpderphawk het volgende:
Linkin Park heeft zichzelf op Feestboek bevestigd.
twitter:linkinpark twitterde op woensdag 25-03-2015 om 15:14:48We are headlining @Pukkelpop 2015 in Belgium on August 20th.Tickets go on sale April 15th: http://t.co/TkE5uk6Dhvhttps://t.co/eHSDrTRwK0 reageer retweet
Zo'n bekendmaking in een jeugdhonk komt ook niet professioneel over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar even serieus, dit komt wel een beetje incapabel over zo, roepen dat om 15u de announcement komt, dan bijna 20 minuten te laat zijn zelf, waardoor dus artiesten al met zelfbevestigingen binnendruppelen.
Tjah? Dus? Ik zie t probleem niet echt, dat kan je voor bijna ieder festival zeggen. 5 euro goedkoper dan Lowlands, en hier wss dus wél de dure klappers a la Linkin Park en Blur die Lowlands echt niet beiden heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
¤190e voor een combi
Dat was een aantal jaar terug wel anders.
Alleeeeezzzzzquote:
Wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dit klopt niet. Op de site staat ook Linkin Park er niet tussen.
Ze weten je altijd goed te vinden volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ze hebben m'n printscreen alweer netjes gekopieerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor het nageslacht.Festileaks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Sneller bier, later spelende bands en minder randzaken dan Lowlandsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:59 schreef GoodShoes het volgende:
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen Pukkelpop en Lowlands?
Ok. Ik ben omquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sneller bier, later spelende bands en minder randzaken dan Lowlands
QFTquote:
Voor het nageslacht.24-03-2015 never forget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het nageslacht.Hee, een van die likers ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel dichtbij zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, een van die likers ken ik.
Komt wel dichtbij zo.
Ze missen iets als een Blur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke zaad lineup trouwens
Nouja als je vorig jaar zowat het enige festival was dat Portishead en Slowdive wist te boeken is dit wel een behoorlijke anticlimaxquote:
quote:Blur komt ‘zeker niet’ naar Pukkelpop dit jaar. Dat zegt festivalbaas Chokri Mahassine vandaag in het Belang van Limburg. Daarmee reageert hij op het bericht van Festileaks.
Tegen het woord van de festivalorganisator kunnen we niet op. Een bron die tot op heden zeer betrouwbaar was, bleek dit keer onjuist. We besteden dagelijks veel aandacht aan het brengen van het juiste nieuws. Deze week ging dat mis. Daar balen we zelf ook van.
We willen onze excuses aanbieden aan iedereen die teleurgesteld is naar aanleiding van ons bericht van twee dagen geleden.
Je kunt erop rekenen dat we de nodige maatregelen zullen treffen. Het slechte nieuws van vandaag sterkt ons om in de toekomst nog preciezer te zijn in het boven tafel krijgen van de juiste feiten, zoals jullie van ons gewend zijn.
We hopen op jullie begrip,
De Festileaks redactie
Ik kan me echt niet voorstellen dat Bastille gaat headlinen, nee nee nee dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik begrijp dat er zaterdag nog een headliner komt, of vóór de zaterdag?
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef Rob_Gordon het volgende:
Op Concert at Sea was het blijkbaar een enorme hit. Maar da's al haast een reden om ze Pukkelpop NIET te laten headlinen.
Volgens mij ging dit over Bastille!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.
Ik weet het.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Bastille!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.
meestal niet zo snel, denk een week of 2 voor combi'squote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Exterminator het volgende:
Hoe snel verkoopt pukkelpop normaal gesproken uit, zowel combi als dagtickets?
Ik denk dat de organisatie weinig te verwijten valt. Die kan er weinig aan doen als er een tent instort, of als er een boom op een tent valt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja lastige kwestie.Moeilij kom nog te onderzoeken.
Voorgaande jaren kon er met Ideal betaald worden, dat zal dit niet jaar niet anders zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:29 schreef Exterminator het volgende:
Hoe kunnen wij Nederlanders kaarten bestellen voor Pukkelpop? Kunnen we met Ideal betalen? Tis me niet helemaal duidelijk op de site van Proximus.
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?quote:a-ha kondigt Cast In Steel Tour aan
Het Noorse trio a-ha heeft aangekondigd nog één keer op tournee te gaan. Na een afwezigheid van ruim 5 jaar geeft de band op donderdag 31 maart 2016 een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag om 10.00 uur.
Rock In Rioquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?
Ook gelijk met Foo Fighters...quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?
Ouch, fijn ook voor Woo-Hah.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Belangrijkste, Run the Jewels last de gehele festival zomer af.
Ze hebben Lowlands nog niet kunnen overtreffen imo zoals dat vorig jaar wel deden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuke namen, maar ben toch op Lowlands
Misschien gaan ze er vanuit dat ze er met Linkin Park wel komen, dat dat >25.000 tickets gaat verkopen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze hebben Lowlands nog niet kunnen overtreffen imo zoals dat vorig jaar wel deden.
Die zeggen nog van niks te weten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Run The Jewels zegt volgens Pukkelpop hun hele zomertour af dus zal ook Woo Hah overslaan denk ik.
Jawel, die hebben het nieuws ook al heb ik vanmorgen te horen gekregen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zeggen nog van niks te weten.
Op Twitter zeiden ze net nog van niks te weten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef Achterje het volgende:
[..]
Jawel, die hebben het nieuws ook al heb ik vanmorgen te horen gekregen.
twitter:Woohahfest twitterde op dinsdag 21-04-2015 om 11:11:34@GilVandaele @stubru @pukkelpop @runjewels Wij hebben nog niks gehoord, maar we houden jullie posted! reageer retweet
Bron?? Dezelfde als die zei dat Metallica op Lowlands kwam? Want ze hebben de hele dag geantwoord dat ze nog niets hebben gehoord;quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef Achterje het volgende:
[..]
Jawel, die hebben het nieuws ook al heb ik vanmorgen te horen gekregen.
Amateuristisch van Pukkelpop wel, hoop commotie veroorzaakt om niks...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:04 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Bron?? Dezelfde als die zei dat Metallica op Lowlands kwam? Want ze hebben de hele dag geantwoord dat ze nog niets hebben gehoord;
en dat is ook niet zo gek want Run the Jewels post net zelf:
WE DID NOT CANCEL OUR EUROPEAN SHOWS. We're just not on Pukkelpop this year. Being announced for that was a mistake. (https://twitter.com/runjewels/status/590586453840764928)
Volgende betaalmethoden zijn mogelijk:quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Exterminator het volgende:
Waar kunnen wij Nederlanders kaarten bestellen (via Ideal?), niet via proximus goformusic toch?
Team WooHah, maar hun hadden het dus ook via het persbericht van PKP gehoord, toen ze er achteraan gingen bleek dat dus niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:04 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Bron?? Dezelfde als die zei dat Metallica op Lowlands kwam? Want ze hebben de hele dag geantwoord dat ze nog niets hebben gehoord;
en dat is ook niet zo gek want Run the Jewels post net zelf:
WE DID NOT CANCEL OUR EUROPEAN SHOWS. We're just not on Pukkelpop this year. Being announced for that was a mistake. (https://twitter.com/runjewels/status/590586453840764928)
twitter:VTMNIEUWS twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:36:19Donderdagtickets Pukkelpop zijn na amper twee dagen al uitverkocht. http://t.co/jp0RID7Zsd reageer retweet
Te verwachten met LP.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:VTMNIEUWS twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:36:19Donderdagtickets Pukkelpop zijn na amper twee dagen al uitverkocht. http://t.co/jp0RID7Zsd reageer retweet
quote:Op maandag 11 mei 2015 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
livestream en alles? Verwachten we heel wat?
Geen idee wat ze gaan doen, sowieso kan ik nog steeds niet geloven dat Bastille gaat headlinen dus daar zal nog wel wat komen.twitter:pukkelpop twitterde op maandag 11-05-2015 om 09:36:0030 more minutes! Check the livestream at http://t.co/4Xs4aQJYNi at 10 AM to find out the new names for #pkp15 #pkp15countdown reageer retweet
Ja volgens mij hadden ze toch toegegeven dat er nog een headliner bij moest, voor uit mn hoofd de zaterdag? Das de Bastille dag dan zeker? Alt-J wordt nu ook genoemd, zou ook eigenlijk een matige headliner zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen idee hoe en wat
[..]
[..]Geen idee wat ze gaan doen, sowieso kan ik nog steeds niet geloven dat Bastille gaat headlinen dus daar zal nog wel wat komen.twitter:pukkelpop twitterde op maandag 11-05-2015 om 09:36:0030 more minutes! Check the livestream at http://t.co/4Xs4aQJYNi at 10 AM to find out the new names for #pkp15 #pkp15countdown reageer retweet
Ik gok The Libertines ook nog wel, die hebben nog niks in België.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij hadden ze toch toegegeven dat er nog een headliner bij moest, voor uit mn hoofd de zaterdag? Das de Bastille dag dan zeker? Alt-J wordt nu ook genoemd, zou ook eigenlijk een matige headliner zijn
Dat zou wel een leuke zijn voor Pukkelpopquote:Op maandag 11 mei 2015 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok The Libertines ook nog wel, die hebben nog niks in België.
Nee gewoon beetje verdelen ofzo, dat ze niet alles in 1x bekend maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke zijn voor PukkelpopAl kan je je afvragen waarom hij er dan eerder niet bij zat? Die hebben toch niks wat ze eerst nog willen verkopen in Belgie? Lijkt me niet dat ze rekening houden met BKS verder ofzo.
Mjah ik snap dat nooit zo, ze kregen nu best wat kritiek, deels doordat ze genaaid waren door Festileaks, maar ook gewoon doordat Bastille als headliner een lachertje is, die zijn 2 of 3 jaar op rij op de Belgische festivals te zien geweest, en zelfs het nationale festivalkrantje aldaar (HUMO) vond dat niet echt geweldige optredens ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje verdelen ofzo, dat ze niet alles in 1x bekend maken.
Mja nu krijg je wat kritiek in het begin, maar die LP dag is al uitverkocht geloof ik. Als je dan in wat andere lichting ook nog wat moois erbij zet dan verdeel je de positieve comments over meerdere bekendmakingen. Lowlands doet dat altijd best aardig.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik snap dat nooit zo, ze kregen nu best wat kritiek, deels doordat ze genaaid waren door Festileaks, maar ook gewoon doordat Bastille als headliner een lachertje is, die zijn 2 of 3 jaar op rij op de Belgische festivals te zien geweest, en zelfs het nationale festivalkrantje aldaar (HUMO) vond dat niet echt geweldige optredens ofzo.
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 11 mei 2015 09:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja nu krijg je wat kritiek in het begin, maar die LP dag is al uitverkocht geloof ik. Als je dan in wat andere lichting ook nog wat moois erbij zet dan verdeel je de positieve comments over meerdere bekendmakingen. Lowlands doet dat altijd best aardig.
BKS had hun kruit ook al verschoten in hun laatste lichting. Dat zie je ook terug aan de reacties en niet alleen op FOK!.
Ja die laatste kon ook bijna niet anders, staat een dag later met Bloc Party in de USA te spelen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ook hier cancelt Mark Ronson, en ook Kele Okereke
Dat plus Ride is gewoon leukquote:Op maandag 11 mei 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja die laatste kon ook bijna niet anders, staat een dag later met Bloc Party in de USA te spelen.
Tyler the Creator, Benjamin Booker had van mij naar LL mogen komen hoor.
Tuurlijk is Ride ook tof ja, dacht dat die eigenlij kal bekend waren. Maar goed is niet echt iets voor het "grote" publiek.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat plus Ride is gewoon leukMaar er wordt niet heel positief op gereageerd... Zeker gezien de afzeggingen die ze voor hun kiezen krijgen is met deze lichting het programma nu niet heel veel opgeschoten, en men mist gewoon nog een headliner.
Nope, het is niet de headliner die men verwacht. Her en der toch wel redelijk wat gemor, dat hele livestream gebeuren deed mensen dus ook verwachten dat er heel wat kwam.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Ride ook tof ja, dacht dat die eigenlij kal bekend waren. Maar goed is niet echt iets voor het "grote" publiek.
Dat zou een vervelende trend zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, het is niet de headliner die men verwacht. Her en der toch wel redelijk wat gemor, dat hele livestream gebeuren deed mensen dus ook verwachten dat er heel wat kwam.
Plus het lijstje afzeggingen is ook niet mals, en het vertrekt volgens mij ook allemaal naar de US:
Mark Ronson
Run The Jewels
Kele Okereke
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou een vervelende trend zijn.
Ach, misschien hebben ze dat wel? Lijkt me niet ongebruikelijk dat er een boeteclausule in zit voor dit soort zaken, want ze waren gewoon echt al vastgelegd, het is niet zozeer dat ze gewoon 'niet beschikbaar' zijn, ze cancellen echt al overeengekomen shows zodat ze ergens anders heen kunnen. Dat vind ik vrij kwalijk, en dan mag best de partij waar je eerder een overeenkomst mee had compenseren...quote:Op maandag 11 mei 2015 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja eigenlijk zouden ze daar een goede clausule voor dat soort zaken moeten maken.
Ja vind het ook een zeer kwalijke zaak, en vind het ook gewoon niet kunnen. En ja wie weet of zo'n clausule wel getekend word natuurlijk.Volgens mij moeten de festivals meer moeite doen om artiesten te boeken dan dat een artiest een festival zoekt om te spelen. Voor pukkelpop 20 andere festivals waarvan misschien niet zo'n clausule word gevraagd. Vervelende kwestie wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, misschien hebben ze dat wel? Lijkt me niet ongebruikelijk dat er een boeteclausule in zit voor dit soort zaken, want ze waren gewoon echt al vastgelegd, het is niet zozeer dat ze gewoon 'niet beschikbaar' zijn, ze cancellen echt al overeengekomen shows zodat ze ergens anders heen kunnen. Dat vind ik vrij kwalijk, en dan mag best de partij waar je eerder een overeenkomst mee had compenseren...
Tjah, het loopt blijkbaar toch wel, ook de andere dagen naast Linkin Park. Doen ze toch knap, terwijl je Lowlands met een in mijn ogen betere line-up nog niet ziet uitverkopen.quote:ALLE DAGTICKETS UITVERKOCHT! VERKOOP COMBI TICKETS LOOPT ALS EEN TREIN.
13 MEI 2015
Naast de donderdagtickets, zijn ook alle dagtickets voor vrijdag en zaterdag uitverkocht.
Er zijn enkel nog combi tickets verkrijgbaar. Het lijkt erop dat de festivalgangers best niet te lang meer wachten om hun Pukkelpopkaartje aan te schaffen, want ook de combi tickets lopen als een trein.
waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah hadden ze paar jaar terug dan ook met Eminem moeten doen imo.
quote:En aan het mooie rijtje bands en dj’s voegen we vandaag nog enkele namen toe. Op vrijdag 21 augustus zorgen Amerikaanse hiphop-ster in wording Young Thug en het Gentse Gangthelabel voor extra swag op de affiche. Ook het ingetogen Limburgse duo Mon-O-Phone speelt die dag. Een dag eerder brengt Feder – momenteel in de top 5 van de hitparade - zijn zomerse tunes naar de Boiler Room en kan je kennis maken met de jonge Ierse singersongwriter Bry. Op zaterdag 22 augustus strek je de benen op het waanzinnige Caïro Liberation Front en We Play House-labelbaas Red D feat. Lady Linn.
Adrian Younge laat weten dat hij PRhyme niet zal vervoegen op Pukkelpop.
Iets, maar ze hebben toch wel weer een net iets beter programma dan Lowlands.quote:
Tsja er zijn dingen bij die op LL hadden mogen staan. Vorig jaar was het verschil imo vele malen groter. En vind de headliners dit jaar voor Pukkelpop begrippen matig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets, maar ze hebben toch wel weer een net iets beter programma dan Lowlands.
Mwah ik vind t wel netjes gedaan meeste dagen, bv. die Linkin Park dag. Je hebt gewoon iedere dag een EDM afsluiter na je headliner. Beetje het Werchter principe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja er zijn dingen bij die op LL hadden mogen staan. Vorig jaar was het verschil imo vele malen groter. En vind de headliners dit jaar voor Pukkelpop begrippen matig.
Netsky - Alt-J
Major Lazer-Bastille
zijn niet de mooiste combinaties. Dat hebben ze daar in het verleden wel beter gedaan.
Las t idd, wss drank en drugs gebruikt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
+Goldfox, Lil Kleine & Ronnie Flex
ga je pendelen tussen lowlands en pukkelpop?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Timmmmeeee Tafeeellll
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/
Inmiddels is duidelijk dat er helemaal geen ontploffing was. Een camping-gasflesje is omgevallen en heeft een steekvlam veroorzaakt. Niemand ernstig gewond.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
Zeker vier festivalgangers zijn gewond geraakt op de camping van het Belgische muziekfestival Pukkelpop.
Een gasfles ontplofte op de camping A van het driedaagse festival, waar ook veel Nederlandse muziekliefhebbers naar toe gaan. Door een nog onbekende oorzaak spatte de gasfles uiteen.
bron: http://www.1limburg.nl/ga(...)ntext=latestarticles
Was tofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:39 schreef rubbereend het volgende:
omg, die kids gaan los op drank en drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |