Joh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat maar 1 headliner bij in dat rijtje .
Netsky na Linkin Park. 100% zekerquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Festileaks site ook weer verrot, manmanman wat een pure armoe. Ze willen zó graag he, maar zodra een van de grote festivals met nieuws komt liggen ze plat
Toch Linkin Park dus, en dit klinkt gewoon als een eerste dag inderdaad. Linkin Park headliner, Netsky afsluiter op een ander podium?
Kan ook, bedoel meer dat ik me voor kan stellen dat het 'Pinkpopstyle' dag voor dag bekend wordt gemaakt, dus dit gewoon 1 dag is en ze niet 'losse' headliners van afzonderlijke dagen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Netsky na Linkin Park. 100% zeker
Ja dat verwacht ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook, bedoel meer dat ik me voor kan stellen dat het 'Pinkpopstyle' dag voor dag bekend wordt gemaakt, dus dit gewoon 1 dag is en ze niet 'losse' headliners van afzonderlijke dagen zijn.
Na het nieuws?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
TIS 1 OVER EN NOG NIKS OP OFFICIELE SITE OF STUBRU OF FACEBOOK
Rone en SALVATION staan op Sonar in Spanje, zo hup naar je meeting nu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
IK WIL NUUUUUUUUUUUUU HEB ZO EEN MEETING JA
u wot m8?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rone en SALVATION staan op Sonar in Spanje, zo hup naar je meeting nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |