Nee hoor, maar als ik naar zo'n festival ga beluister ik die bandjes wel van te voren. En zo bouw je in de loop der jaren toch wel een bepaalde kennis van bepaalde acts op. Maar dat is ook het leuke dat je zo nieuwe bands ontdekt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:27 schreef KingRadler het volgende:
serieuze vraag: als ik naar programma kijk van Pukkelpop.
Kennen jullie dan ook echt alle acts die er komen.
Nee zeker niet alle namen maar wel een hoop. Leuke van Pukkelpop is dan ook,nog meer dan op andere festivals vind ik, het ontdekken van bands op de kleine podia. Zoals 2 jaar geleden bijvoorbeeld Arcane Roots. Vooraf nog nooit van gehoord,nu heb ik alle albums en ben ik groot fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:27 schreef KingRadler het volgende:
serieuze vraag: als ik naar programma kijk van Pukkelpop.
Kennen jullie dan ook echt alle acts die er komen.
En die is juist tegenwoordig hartstikke op tijd en vriendelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat is ook niet de eerste keer dat ze dit flikt. Ooit in Arnhem kwam Rihanna ook 1 uur te laat. Gewoon de Axl van nu.
Omdat ze Pukkelpop niet boeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:20 schreef KingRadler het volgende:
snap niet waarom Mojo niet ingrijpt.
dan was dit de laatste keer Rihanna op Pukkelpopquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze Pukkelpop niet boeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |