Ja die laatste kon ook bijna niet anders, staat een dag later met Bloc Party in de USA te spelen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ook hier cancelt Mark Ronson, en ook Kele Okereke
Dat plus Ride is gewoon leukquote:Op maandag 11 mei 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja die laatste kon ook bijna niet anders, staat een dag later met Bloc Party in de USA te spelen.
Tyler the Creator, Benjamin Booker had van mij naar LL mogen komen hoor.
Tuurlijk is Ride ook tof ja, dacht dat die eigenlij kal bekend waren. Maar goed is niet echt iets voor het "grote" publiek.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat plus Ride is gewoon leukMaar er wordt niet heel positief op gereageerd... Zeker gezien de afzeggingen die ze voor hun kiezen krijgen is met deze lichting het programma nu niet heel veel opgeschoten, en men mist gewoon nog een headliner.
Nope, het is niet de headliner die men verwacht. Her en der toch wel redelijk wat gemor, dat hele livestream gebeuren deed mensen dus ook verwachten dat er heel wat kwam.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Ride ook tof ja, dacht dat die eigenlij kal bekend waren. Maar goed is niet echt iets voor het "grote" publiek.
Dat zou een vervelende trend zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, het is niet de headliner die men verwacht. Her en der toch wel redelijk wat gemor, dat hele livestream gebeuren deed mensen dus ook verwachten dat er heel wat kwam.
Plus het lijstje afzeggingen is ook niet mals, en het vertrekt volgens mij ook allemaal naar de US:
Mark Ronson
Run The Jewels
Kele Okereke
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou een vervelende trend zijn.
Ach, misschien hebben ze dat wel? Lijkt me niet ongebruikelijk dat er een boeteclausule in zit voor dit soort zaken, want ze waren gewoon echt al vastgelegd, het is niet zozeer dat ze gewoon 'niet beschikbaar' zijn, ze cancellen echt al overeengekomen shows zodat ze ergens anders heen kunnen. Dat vind ik vrij kwalijk, en dan mag best de partij waar je eerder een overeenkomst mee had compenseren...quote:Op maandag 11 mei 2015 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja eigenlijk zouden ze daar een goede clausule voor dat soort zaken moeten maken.
Ja vind het ook een zeer kwalijke zaak, en vind het ook gewoon niet kunnen. En ja wie weet of zo'n clausule wel getekend word natuurlijk.Volgens mij moeten de festivals meer moeite doen om artiesten te boeken dan dat een artiest een festival zoekt om te spelen. Voor pukkelpop 20 andere festivals waarvan misschien niet zo'n clausule word gevraagd. Vervelende kwestie wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, misschien hebben ze dat wel? Lijkt me niet ongebruikelijk dat er een boeteclausule in zit voor dit soort zaken, want ze waren gewoon echt al vastgelegd, het is niet zozeer dat ze gewoon 'niet beschikbaar' zijn, ze cancellen echt al overeengekomen shows zodat ze ergens anders heen kunnen. Dat vind ik vrij kwalijk, en dan mag best de partij waar je eerder een overeenkomst mee had compenseren...
Tjah, het loopt blijkbaar toch wel, ook de andere dagen naast Linkin Park. Doen ze toch knap, terwijl je Lowlands met een in mijn ogen betere line-up nog niet ziet uitverkopen.quote:ALLE DAGTICKETS UITVERKOCHT! VERKOOP COMBI TICKETS LOOPT ALS EEN TREIN.
13 MEI 2015
Naast de donderdagtickets, zijn ook alle dagtickets voor vrijdag en zaterdag uitverkocht.
Er zijn enkel nog combi tickets verkrijgbaar. Het lijkt erop dat de festivalgangers best niet te lang meer wachten om hun Pukkelpopkaartje aan te schaffen, want ook de combi tickets lopen als een trein.
waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah hadden ze paar jaar terug dan ook met Eminem moeten doen imo.
quote:En aan het mooie rijtje bands en dj’s voegen we vandaag nog enkele namen toe. Op vrijdag 21 augustus zorgen Amerikaanse hiphop-ster in wording Young Thug en het Gentse Gangthelabel voor extra swag op de affiche. Ook het ingetogen Limburgse duo Mon-O-Phone speelt die dag. Een dag eerder brengt Feder – momenteel in de top 5 van de hitparade - zijn zomerse tunes naar de Boiler Room en kan je kennis maken met de jonge Ierse singersongwriter Bry. Op zaterdag 22 augustus strek je de benen op het waanzinnige Caïro Liberation Front en We Play House-labelbaas Red D feat. Lady Linn.
Adrian Younge laat weten dat hij PRhyme niet zal vervoegen op Pukkelpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |