quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor het nageslacht.24-03-2015 never forget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor het nageslacht.Hee, een van die likers ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel dichtbij zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, een van die likers ken ik.
Komt wel dichtbij zo.
Ze missen iets als een Blur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke zaad lineup trouwens
Nouja als je vorig jaar zowat het enige festival was dat Portishead en Slowdive wist te boeken is dit wel een behoorlijke anticlimaxquote:
quote:Blur komt ‘zeker niet’ naar Pukkelpop dit jaar. Dat zegt festivalbaas Chokri Mahassine vandaag in het Belang van Limburg. Daarmee reageert hij op het bericht van Festileaks.
Tegen het woord van de festivalorganisator kunnen we niet op. Een bron die tot op heden zeer betrouwbaar was, bleek dit keer onjuist. We besteden dagelijks veel aandacht aan het brengen van het juiste nieuws. Deze week ging dat mis. Daar balen we zelf ook van.
We willen onze excuses aanbieden aan iedereen die teleurgesteld is naar aanleiding van ons bericht van twee dagen geleden.
Je kunt erop rekenen dat we de nodige maatregelen zullen treffen. Het slechte nieuws van vandaag sterkt ons om in de toekomst nog preciezer te zijn in het boven tafel krijgen van de juiste feiten, zoals jullie van ons gewend zijn.
We hopen op jullie begrip,
De Festileaks redactie
Ik kan me echt niet voorstellen dat Bastille gaat headlinen, nee nee nee dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik begrijp dat er zaterdag nog een headliner komt, of vóór de zaterdag?
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:33 schreef Rob_Gordon het volgende:
Op Concert at Sea was het blijkbaar een enorme hit. Maar da's al haast een reden om ze Pukkelpop NIET te laten headlinen.
Volgens mij ging dit over Bastille!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.
Ik weet het.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over Bastille!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blur of Bluf.. scheelt niet veel.
meestal niet zo snel, denk een week of 2 voor combi'squote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Exterminator het volgende:
Hoe snel verkoopt pukkelpop normaal gesproken uit, zowel combi als dagtickets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |