Ik denk dat de organisatie weinig te verwijten valt. Die kan er weinig aan doen als er een tent instort, of als er een boom op een tent valt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja lastige kwestie.Moeilij kom nog te onderzoeken.
Voorgaande jaren kon er met Ideal betaald worden, dat zal dit niet jaar niet anders zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:29 schreef Exterminator het volgende:
Hoe kunnen wij Nederlanders kaarten bestellen voor Pukkelpop? Kunnen we met Ideal betalen? Tis me niet helemaal duidelijk op de site van Proximus.
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?quote:a-ha kondigt Cast In Steel Tour aan
Het Noorse trio a-ha heeft aangekondigd nog één keer op tournee te gaan. Na een afwezigheid van ruim 5 jaar geeft de band op donderdag 31 maart 2016 een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag om 10.00 uur.
Rock In Rioquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?
Ook gelijk met Foo Fighters...quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net aangekondigd. Ze deden volgens mij eerder al een festival ergens?
Ouch, fijn ook voor Woo-Hah.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Belangrijkste, Run the Jewels last de gehele festival zomer af.
Ze hebben Lowlands nog niet kunnen overtreffen imo zoals dat vorig jaar wel deden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuke namen, maar ben toch op Lowlands
Misschien gaan ze er vanuit dat ze er met Linkin Park wel komen, dat dat >25.000 tickets gaat verkopen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze hebben Lowlands nog niet kunnen overtreffen imo zoals dat vorig jaar wel deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |