Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik mag niet in de 'echte' sauna dingen idd, maar er is een fish spa, gratis drankje, zwembaden etc. Dat vind ik wel leuk
Is het ook, lekker het zweet in je kledingquote:
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
Omdat ik preuts ben!quote:
Gebakken baby.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.
Net als een soort kalkoenquote:
Ja, bah. Het is ook niet goed voor de huid.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
quote:
Andersom hoeft ook niet iedereen mij te zien wat mij betreftquote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.quote:
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.
Dit, inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2015 12:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.
Niemand wat?quote:
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.quote:
En dat lukt niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.
Nee.quote:
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlofquote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.
En dat natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlof
Ik ben al halverwege!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlof
quote:
Ja jammer dat het niet in de buurt is anders was ik wel mee gegaan. Ik ben wel weer toe aan wat warmer klimaatquote:
Ah, balen. Naar de sauna wil ik altijd wel. Woensdag helaas niet in de gelegenheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En donderdag? Ik kan proberen het te verschuiven.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, balen. Naar de sauna wil ik altijd wel. Woensdag helaas niet in de gelegenheid.
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
https://www.vakantieveilingen.nl/archive/auction/12511768.html
Marten kan vast wel meequote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zatquote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.
Goede marketing van zequote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Sinceria het volgende:
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zat
Nope. iets met werken enzoquote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Marten kan vast wel mee![]()
Had logi al gevraagd, maar die kon niet
Ja? Tof! Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten. Het is toch geen verkrachter, he Cue?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Marten kan vast wel mee![]()
Had logi al gevraagd, maar die kon niet
Niet dat ik weetquote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef Sinceria het volgende:
Ja? Tof! Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten. Het is toch geen verkrachter, he Cue?
Zat even op Google maps te kijken, daar staat ie nog als Hair & Beaty salon. Ze zitten daar in overdinkel nou ook niet echt op een plek waar dagelijks duizenden mensen langs rijdenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zat
quote:
Bierbuik telt niet hequote:
Verlof? Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Nope, vandaag en morgen gewoon verlof en dan weer aan de bak.
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Kan me nog de laatste keer herinneren dat je me dat vroeg.. ga je dan ook met deze trouwen?
Drukke stressvolle periode met cursus achter de rug, nu daadwerkelijk de praktijk in, maar wilde even een paar dagen vrij om beetje tot rust te komen.quote:
Regel dan eens een extra dag verlof.quote:
een outletstore? Klintk als stressenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Drukke stressvolle periode met cursus achter de rug, nu daadwerkelijk de praktijk in, maar wilde even een paar dagen vrij om beetje tot rust te komen.
Beetje jammer dat de vrije dagen vorige week in het water vielen door ziekte, dus deze dagen nog maar even goed gebruiken.
Misschien straks nog even richting Ochtrup, kijken hoe die outlettoko daar eruit ziet.
Als ik er aan denk dat ik misschien wel Duits moet praten dan slaat de stress wel toe jaquote:
Gewoon halfbakken nederlands mengen met wat duitse woordjes en je komt er welquote:Op maandag 2 maart 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dat ik misschien wel Duits moet praten dan slaat de stress wel toe ja
Ik begin er altijd Engelse woorden tussendoor te gooien als ik Duits moet pratenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon halfbakken nederlands mengen met wat duitse woordjes en je komt er wel
Ja, maar als er nou een mooie Duitse jongedame achter de balie staat komt dat ook weer zo lomp overquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Praten? JE kunt toch gewoon je spullen op de balie gooien en met je pas zwaaien?
En anders gewoon engels lullen, deed ik ook tegen al die fransen bij air france en in parijs. Ik kreeg hooguit een lelijke blik van zequote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Praten? JE kunt toch gewoon je spullen op de balie gooien en met je pas zwaaien?
Zo doe ik het in DUitslandquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo een tijd geleden wel een heel gesprek gehad met een Duitse op een verjaardag. Zij sprak slecht Engels maar kon het wel verstaan en spreek erg slecht Duits maar kan het wel verstaan. Oftewel, ik sprak Engels tegen haar en zij Duits tegen mij. Ging primaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En anders gewoon engels lullen, deed ik ook tegen al die fransen bij air france en in parijs. Ik kreeg hooguit een lelijke blik van ze
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik nietquote:Op maandag 2 maart 2015 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Na 3 jaar op een rij Frankrijkvakanties meng ik Duits nog wel eens met Frans
Je ne parle pas Francaisquote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik niet
En ik vind het eigenlijk best leuk als ze lelijk naar mij kijken als ik engels praat, lekker sarcastisch terug lachen naar ze
Dat werkt vaak prima, zo heb ik jaren terug een gesprek gevoerd met een rus tijdens een vlucht. Hij gebroken duits en ik engels. We hebben de hele vlucht van 2 uur gekletstquote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo een tijd geleden wel een heel gesprek gehad met een Duitse op een verjaardag. Zij sprak slecht Engels maar kon het wel verstaan en spreek erg slecht Duits maar kan het wel verstaan. Oftewel, ik sprak Engels tegen haar en zij Duits tegen mij. Ging prima
Op de heenvlucht naar Brazilie had ik nog ruzie met een fransman. Het was een nachtvlucht en ik had een geweldig gesprek met een israelier die naast mij zat en het werd wat luid na wat wijntjes. Dus die fransman zegt wat tegen mij in het frans, dus ik keurig: i am sorry i dont speak french. De fransman: Volume down!quote:
Ik had een collega die oorspronkelijk uit Prtugal kwam, in Duitsland woonde en de voertaal binnen het bedrijf was Engels. Daar wel geleerd dat een gesprek voeren in het Engels met iemand die een gecombineerd Prtugees/Duits accent heeft nagenoeg onmogelijk is. Die gozer was echt niet te verstaanquote:Op maandag 2 maart 2015 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat werkt vaak prima, zo heb ik jaren terug een gesprek gevoerd met een rus tijdens een vlucht. Hij gebroken duits en ik engels. We hebben de hele vlucht van 2 uur gekletst
Portugees kan lastig zijn, helemaal als de persoon uit het binnenland komt. Daar hebben ze dialecten waar zelfs ik erg veel moeite mee heb.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een collega die oorspronkelijk uit Prtugal kwam, in Duitsland woonde en de voertaal binnen het bedrijf was Engels. Daar wel geleerd dat een gesprek voeren in het Engels met iemand die een gecombineerd Prtugees/Duits accent heeft nagenoeg onmogelijk is. Die gozer was echt niet te verstaan
Stel je niet aan manquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind portugees echt zo'n smerige taal he? Ik word bijna fysiek misselijk als ik het te lang hoor.
Dat heb ik met frans en duits ookquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind portugees echt zo'n smerige taal he? Ik word bijna fysiek misselijk als ik het te lang hoor.
Jaja, en Braziliaans vindt je nog erger. I knowquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet, slijmerig en zangrig met echt debiele klanken, alleen al het woord voor voetbal is zum kotzenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je niet aan manPortugees is mooi, bom dia!
Ik vind Portugees echt wel mooi om te horen, ik versta er alleen erg weining van. Ik hoor liever Portugees dan Spaans bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
En Nederlands is zo mooi dat je je uit moet drukken in het Duits.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, slijmerig en zangrig met echt debiele klanken, alleen al het woord voor voetbal is zum kotzen.
HW zou eens moeten weten wat ze van NL vinden in zuid amerikaquote:Op maandag 2 maart 2015 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je niet aan manPortugees is mooi, bom dia!
Tokkiequote:Op maandag 2 maart 2015 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op de heenvlucht naar Brazilie had ik nog ruzie met een fransman. Het was een nachtvlucht en ik had een geweldig gesprek met een israelier die naast mij zat en het werd wat luid na wat wijntjes. Dus die fransman zegt wat tegen mij in het frans, dus ik keurig: i am sorry i dont speak french. De fransman: Volume down!
Ik ging alleen maar harder lachen
Nee, nederlands is ook lelijk, maar daar ben ik aan gewend, een portugees zal mijn kritiek ook niet snappen, en gelijk heeft iequote:Op maandag 2 maart 2015 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En Nederlands is zo mooi dat je je uit moet drukken in het Duits.
Ik vind italianen die engels spreken altijd zo debiel klinken, overal een e achteraan plakkenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Alles wordt uitgebraakt met zo'n overdreven oe-klank de hele tijd.
Het zijn bezopen spanjaarden met een hazenlip.
Ik krijg het als enige Nederlander hier al dagelijks te horen. "Do all Dutch people suffer from throat cancer or what?"quote:Op maandag 2 maart 2015 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW zou eens moeten weten wat ze van NL vinden in zuid amerikaIedereen denkt dat we constant ruzie hebben als ik met mijn moeder NL praat
![]()
Trouwens, het Castiliaans spaans van zuid amerika is zoveel mooier dan spaans
Ja, das ook knullig, maar dan spreken ze een andere taal, dan mag hetquote:Op maandag 2 maart 2015 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind italianen die engels spreken altijd zo debiel klinken, overal een e achteraan plakken
Ga toch weg, alsof het verplicht is om te slapen tijdens een nachtvlucht. Als hij er please achter had gedaan had ik het gedaan, maar ik laat me niet commanderen door een fransoos.quote:
Je had het überhaupt iets zachter moeten houdenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga toch weg, alsof het verplicht is om te slapen tijdens een nachtvlucht. Als hij er please achter had gedaan had ik het gedaan, maar ik laat me niet commanderen door een fransoos.
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....quote:Op maandag 2 maart 2015 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg het als enige Nederlander hier al dagelijks te horen. "Do all Dutch people suffer from throat cancer or what?"
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had het überhaupt iets zachter moeten houden
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....
Gossiequote:Op maandag 2 maart 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.
Je kan er zeker wel wat aan doen, alleen moet je erop gewezen worden blijkbaarquote:Op maandag 2 maart 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....
Ik ook niet maar dan komt er ineens een "Oui" of "Ooievaar" tussendoor omdat ik het idee heb dat dat woorden zijn die je moet zeggen tegen mensen in het buitenland.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik niet
En ik vind het eigenlijk best leuk als ze lelijk naar mij kijken als ik engels praat, lekker sarcastisch terug lachen naar ze
Haiquote:Op maandag 2 maart 2015 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt hier zojuist iemand een slagroomtaart brengen waar je denk ik 50 personen van kunt laten eten. Voor een team van 20 man of zo
Ohja en hij is zo groot dat'ie niet in de koelkast past dus hij moet eigenlijk gelijk op met de 10 man die er nu zijn.
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2015 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag gerust een stuk komen halen.
Nou laat maar danquote:Op maandag 2 maart 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
WIE ER HET EERST IS
IEDER VOOR ZICH
PAKKEN WAT JE PAKKEN KAN
Waarom werk ik niet meer in de buurtquote:Op maandag 2 maart 2015 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt, er is genoeg hoor
En je zult toch moeten wachten tot ik (of iemand) het naar buiten komt brengen want zelf kom je er niet in hier.
Goed voor je. Anders ga je het toch maar uitgeven aan zinloze dingen zoals eten.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Eens even snel gekeken naar m'n belastingaangifte.. zou zelfs 156 euro moeten betalen over 2014
Ik heb geen winterbandenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tripje Duitsland weer overleefd en zelfs een discussie gevoerd met verkoopmensen in steenkolen Engels/Duits. Helaas zijn we het niet eens geworden.
Wel met een glimlach op mijn gezicht voor 1,35 per liter de auto weer volgegooid
Heb ik ook niet. Ik was van mening dat als het 7 graden is, ze niet moeten gaan zeuren over winterbandenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen winterbandendus ik schijn Duitsland niet in te mogen voorlopig.
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik was van mening dat als het 7 graden is, ze niet moeten gaan zeuren over winterbandenWel netjes even de hagel/natte sneeuwbui afgewacht voordat ik weer in de auto ben gestapt.
Je moet winterbanden hebben als er echt sprake is van winterse omstandigheden.
Je bent niet verzekerd, dacht ik zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.
Alleen als er sprake is van winterse omstandigheden zoals gladheid door sneeuw, ijzel etc.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.
Dit. Het is wel heerlijk vaag.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen als er sprake is van winterse omstandigheden zoals gladheid door sneeuw, ijzel etc.
Vandaag was er enkel sprake van nat wegdek. Dat kun je in de zomer ook hebben.
Yep. Als ik het niet vertrouw en ik moet in de winter toevallig een keer Duitsland in dan leen ik ook wel de auto van mijn ouders. Geen zin om een set banden aan te schaffen voor de 1 keer per 2 jaar dat dit gebeurt.quote:
Volgens mij ook als er niet direct sprake is van winters weer.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen als er sprake is van winterse omstandigheden zoals gladheid door sneeuw, ijzel etc.
Vandaag was er enkel sprake van nat wegdek. Dat kun je in de zomer ook hebben.
"Het is in Duitsland verplicht winterbanden of all season banden te hebben indien de winterse omstandigheden dat vereisen. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming."quote:Op maandag 2 maart 2015 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ook als er niet direct sprake is van winters weer.
http://www.anwb.nl/auto/t(...)rbanden-in-duitsland
Heb je ook weinig aan: technisch gezien is het winter, maar het is niet glad. Maar het kan ergens in Duitsland wel glad zijn.
Zoals ik het lees zijn er meer gevallen waarin winterbanden verplicht zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Het is in Duitsland verplicht winterbanden of all season banden te hebben indien de winterse omstandigheden dat vereisen. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming."
Vandaag was het 7 graden met regenbuien (oke beetje natte sneeuw en hagel, maar dat zorgde niet voor gladheid).
Blijft gewoon een lastig verhaal, waar leg je de grens... Als het vriest en ze voorspellen neerslag dan moet je niet op je zomerbandjes Duitsland, maar zoals het vandaag was zie ik niet zo'n probleem.
Het ligt eraan waar je naartoe gaat, dat kunnen ze niet controleren. Ik kan wel zeggen dat ik naar Kleve ga, maar voor hetzelfde geld rij ik richting bergen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Het is in Duitsland verplicht winterbanden of all season banden te hebben indien de winterse omstandigheden dat vereisen. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming."
Vandaag was het 7 graden met regenbuien (oke beetje natte sneeuw en hagel, maar dat zorgde niet voor gladheid).
Blijft gewoon een lastig verhaal, waar leg je de grens... Als het vriest en ze voorspellen neerslag dan moet je niet op je zomerbandjes Duitsland, maar zoals het vandaag was zie ik niet zo'n probleem.
Ik lees alleen dat ze nodig zijn indien winterse omstandigheden dat vereisen. Vandaag was er naar mijn mening geen sprake van winterse omstandigheden, dus geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zijn er meer gevallen waarin winterbanden verplicht zijn.
Het gaat er natuurlijk om wat naar hún mening winterse omstandigheden zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat ze nodig zijn indien winterse omstandigheden dat vereisen. Vandaag was er naar mijn mening geen sprake van winterse omstandigheden, dus geen probleem.
Nu wel even flink onweer hier trouwens, klapt er flink tegenaan
Als je richting bergen gaat en je weet dat je in winterse omstandigheden terecht komt dan moet je zorgen dat je winterbanden onder hebt. Ga je naar Kleve of zoals ik naar Ochtrup, ook zo'n 15 km over de grens, en je komt niet in winterse omstandigheden terecht, dan heb je ze niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je naartoe gaat, dat kunnen ze niet controleren. Ik kan wel zeggen dat ik naar Kleve ga, maar voor hetzelfde geld rij ik richting bergen ofzo.
Het blijft natuurlijk een rare discussie. Als diezelfde bui in mei valt en het is 15 graden zal er geen hond een boete geven als je geen winterbanden hebt.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat naar hún mening winterse omstandigheden zijn.
Omdat het bij 15 graden ook nooit of te nimmer opeens gaat vriezen, uiteraard. Ik snap je verder wel, hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een rare discussie. Als diezelfde bui in mei valt en het is 15 graden zal er geen hond een boete geven als je geen winterbanden hebt.
Mwah, niet opeens, wel binnen een paar uur. Heb zelfs meegemaakt 's middags 26 graden, rond 0:00 vorst aan de grond. En nee, niet tussen die momenten gevlogen, was gewoon op Lowlands. In augustusquote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het bij 15 graden ook nooit of te nimmer opeens gaat vriezen, uiteraard. Ik snap je verder wel, hoor.
Als er echt een bizarre weersomslag is kun je er misschien ook nog wel mee wegkomen dat je overvallen werd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, niet opeens, wel binnen een paar uur. Heb zelfs meegemaakt 's middags 26 graden, rond 0:00 vorst aan de grond. En nee, niet tussen die momenten gevlogen, was gewoon op Lowlands. In augustus
Overvallen en je winterbanden gejat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als er echt een bizarre weersomslag is kun je er misschien ook nog wel mee wegkomen dat je overvallen werd.
Van 's middags naar 's nacht is niet een paar uurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, niet opeens, wel binnen een paar uur. Heb zelfs meegemaakt 's middags 26 graden, rond 0:00 vorst aan de grond. En nee, niet tussen die momenten gevlogen, was gewoon op Lowlands. In augustus
Ik ga dus niet discussiëren over wat een paar is. En nee, ik ben niet autistisch genoeg om 'paar' alleen als twee te zienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van 's middags naar 's nacht is niet een paar uur.
Nou ja, ik ga bij een paar uur uit van een uur of twee, drie. Niet zes of meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga dus niet discussiëren over wat een paar is. En nee, ik ben niet autistisch genoeg om 'paar' alleen als twee te zien
Maar stel dat je net naar een kouder gebied rijdt en de kou dus tegemoet gaat, dan gaat het snellerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van 's middags naar 's nacht is niet een paar uur.
Ja, dan wel. Maar daar heb je dan ook winterbanden voorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar stel dat je net naar een kouder gebied rijdt en de kou dus tegemoet gaat, dan gaat het sneller
Heb me net laten vertellen dat het vanmiddag nog even kut is, maar we daarna lente krijgen!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Samzz het volgende:
Gisteren beeldschoon en stralend weer, vandaag echt zwaar bagger en nat.
Daarom moet je ze hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar daar heb je dan ook winterbanden voor.
Zondag toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Heb me net laten vertellen dat het vanmiddag nog even kut is, maar we daarna lente krijgen!!
Oh, als het dan ook lente blijft teken ik ervoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Heb me net laten vertellen dat het vanmiddag nog even kut is, maar we daarna lente krijgen!!
Idd. Helemaal klaar met deze dramaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als het dan ook lente blijft teken ik ervoor.
Las Vegas 's ochtends in korte broek vertrekken, vervolgens in een sneeuwstorm bij Flagstaff terechtkomenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar daar heb je dan ook winterbanden voor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin kinkhoest te vermoeden. Straks naar de huisarts
Ai. Beterschap. En sterkte bij de huisarts zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Amerikaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Las Vegas 's ochtends in korte broek vertrekken, vervolgens in een sneeuwstorm bij Flagstaff terechtkomen
Dat waart de laatste jaren steeds vaker rond schijnbaarquote:
Dank je. Niet dat hij wat kan doen ertegen, maar hoop wel op een advies over pijnstilling (m'n nek!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ai. Beterschap. En sterkte bij de huisarts zo.
Dat ken ik ja. Die nekpijn. Echt vreselijk. Wat bij mij hielp was warmte. Insmeren met witte tijgerbalsem. Daarna een handdoek er overheen (want in je kleding gaat het er bijna niet uit) en dan een das om.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je. Niet dat hij wat kan doen ertegen, maar hoop wel op een advies over pijnstilling (m'n nek!!!!).
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Die nekpijn. Echt vreselijk. Wat bij mij hielp was warmte. Insmeren met witte tijgerbalsem. Daarna een handdoek er overheen (want in je kleding gaat het er bijna niet uit) en dan een das om.
He, dat had iemand in de familie ook pas. Maakt het een comeback?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
awwwwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijn
[ afbeelding ]
En paracetamol. Mijn beste vriend op het moment
Mja ik ben niet zo van het knuffelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijn
[ afbeelding ]
En paracetamol. Mijn beste vriend op het moment
Hey, jij hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, dat had iemand in de familie ook pas. Maakt het een comeback?
quote:
Deze is echt fijn om te knuffelen. Lekker warm (is pittenzak dus hequote:
Ja wij hebben een schaapquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Deze is echt fijn om te knuffelen. Lekker warm (is pittenzak dus he).
Hij was alleen gewond geraakt. In de magnetron gelegd en blijkbaar lag er een etensrestje tegenaan dat lekker is gaan inbrandenGelukkig heb ik als een goede poppendokter er een lapje opgenaaid en nu kan hij weer even mee
anti-vaxxersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
Ja, blijkbaar. Sinds de jaren 90. Veel volwassenen ook.
[ afbeelding ]
Van die heatpacks? Die zijn fijn voor onderwegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zoiets van de Xenosvoor m'n rug. Moet dan alleen steeds dat arme ding pletten.
Schaap is ook liefquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wij hebben een schaapEn een uhm shit hoe heet zo'n ding. In de vorm van een strik. Heb ik voor darmkrampjes gekocht voor de kleine. Maar legde ik ook wel eens in mijn nek want die bleef wel liggen
Nee dit is ook iets met lavendel dat in de magnetron moet (met een kopje water erbij blijkbaar, vergeet ik steedsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van die heatpacks? Die zijn fijn voor onderweg
Helaas is kinkhoestvaccin toch altijd al snel uitgewerktquote:
Vliegt hij dan niet in de fik zonder water?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit is ook iets met lavendel dat in de magnetron moet (met een kopje water erbij blijkbaar, vergeet ik steeds) en het hoesje is in de vorm van een beer
Maar hij is rechthoekig en vrij plat, vandaar dat ie zo handig is voor m'n rug
Hij is nog niet in de hens gevlogenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vliegt hij dan niet in de fik zonder water?
Klinkt meer als een kruik (met hoes).
Ik had zondag een XXL-hamburger op en bleef gisteren echt naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Waterkruiken, zwangerschappen, dit is echt een enorm rock and roll topic he?.
Slechte plekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nog niet in de hens gevlogen
Alleen als ik echt last van m'n rug heb kan ik ook niet zo snel bij de magnetron want die staat boven op de koelkast.
Daar hebben die echte rock n rollers ook verstand van, dus ja, lekker rock n rollquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Waterkruiken, zwangerschappen, dit is echt een enorm rock and roll topic he?.
Het is echt een truttenzooi geworden hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben die echte rock n rollers ook verstand van, dus ja, lekker rock n roll
Ik een herfst burger. Wat een troep komt er dan uit je lichaamquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een XXL-hamburger op en bleef gisteren echt naar de wc gaan.
Dat beter?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Natte blaadjes en paddenstoelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een herfst burger. Wat een troep komt er dan uit je lichaam
Iddquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Natte blaadjes en paddenstoelen
Je hoeft er niet bij te zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt een truttenzooi geworden hier.
Op die van mij zaten champignons, die heb ik er even afgehaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
IddSla, champignons, uien en weet ik veel wat voor zooi. Maar echt lekker was het niet
Ik werd er echt ziek van
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
IddSla, champignons, uien en weet ik veel wat voor zooi. Maar echt lekker was het niet
Ik werd er echt ziek van
Ik had er een keer eentje op daar zat ook allemaal van die troep op, volgens mij was het meer goulash op een broodje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensen
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er een keer eentje op daar zat ook allemaal van die troep op, volgens mij was het meer goulash op een broodje.
sla, champignons en ui op een hamburger is raar?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensen
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroepquote:
Champignons doelde ik op. Nee die horen daar niet op thuis vind ik. Brrrrrquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sla, champignons en ui op een hamburger is raar?
Troep is meestal het lekkerstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroep
Koken die nooit dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroep
Niet als wij blijven eten blijkbaarquote:
Luilakkenquote:
Niks mis met champignonsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Champignons doelde ik op. Nee die horen daar niet op thuis vind ik. Brrrrr
Gatverdamme. Ik dacht bij de eerste paar happen nog: ach, kleine stukjes, die proef ik niet onder al die andere zooi.quote:
hatersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik dacht bij de eerste paar happen nog: ach, kleine stukjes, die proef ik niet onder al die andere zooi.
Mooi wel dus
quote:
Omdat ze ouder zijn geworden dan 4 "dalusikniemamma" perhaps?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]champignons
Nooit begrepen waarom mensen die dingen vrijwillig eten
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]champignons
Nooit begrepen waarom mensen die dingen vrijwillig eten
Eens.. Gelukkig is het op het werk wat drukker waardoor ik het allemaal niet zo erg merkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt een truttenzooi geworden hier.
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze ouder zijn geworden dan 4 "dalusikniemamma" perhaps?.
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruikenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens.. Gelukkig is het op het werk wat drukker waardoor ik het allemaal niet zo erg merk
Ik heb mijn voorkeuren, heb het niet zo op orgaanvlees, maar ik heb echt geen afkeer tegen iets als champignons, alsof het surstroming isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenChampignons, ei, courgette, aubergine.
Gezonde dingen enzo.
Met champignons op zich niet. Ze moeten alleen niet op mijn hamburger zittenquote:
Je woont wel dicht bij de huisartsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Het lijkt de kinkhoestfanclub wel hier in de wachtkamer
Bij mij is het met name champignons. Ow en bleekselderij, verder vreet ik bijna alles wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenChampignons, ei, courgette, aubergine.
Gezonde dingen enzo.
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezonde dingen enzo.
10 posts over pittenzakken en het gaat er topics lang over. Gast...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruiken.
Als het gewoon door een verwarmd gerecht zit, eet ik het vaak gewoon op, dan merk je het amper. Maar ei en champignon blijf ik proeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.
Nog geen 10 minuten lopen. Zo hoort het toch ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont wel dicht bij de huisarts
Daar moet je flink van pissen van bleekselderij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij is het met name champignons. Ow en bleekselderij, verder vreet ik bijna alles wel.
O ja, volgens mij is die van mij ook zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten lopen. Zo hoort het toch ook?
Piepert.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruiken.
Ik vind aubergine en courgette voornamelijk echt niets toevoegen, vies nee, maar het nut ervan zie ik ook niet inquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.
Andere zoeken!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, volgens mij is die van mij ook zoietsMisschien iets verder. Hij gaat wel verhuizen, scheelt drie minuten lopen.
Drie minuten dichterbijquote:
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja gegrild schijnt beter te zijn, moet ik nog proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekker
Gegrild is hier een hit. Met yoghurt/knoflooksaus en couscousquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekker
De oudste lust niets (net dr Pa) en die jongste vreet alles.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gegrild is hier een hit. Met yoghurt/knoflooksaus en couscous
Is ook nog te overzien jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie minuten dichterbijAlleen de apotheek gaat mee, dus die gaat van 3 minuten naar 10 minuten lopen. Gelukkig kom ik er maar drie keer per jaar ofzo *even afkloppen*
Ik had eerder een grillpan maar vond ik toch maar mwah. Nu met die panini grill flikker ik er bijna alles opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niets om mee te grillen geloof ik
Ik ga daar echt van nekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:26 schreef DrMarten het volgende:
Oeh
[..]
Oeh zuurkool![]()
Met stukjes ananas en casselerrib
Wat is bij jullie een hit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste lust niets (net dr Pa) en die jongste vreet alles.
Dus vaak eet ik het alleen of samen met de jongste. Een hit kan ik het niet noemen helaas
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eerder een grillpan maar vond ik toch maar mwah. Nu met die panini grill flikker ik er bijna alles op
Pittenzakbeer hier had niet voor niets brandwondenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?
Ik ben altijd te lui om zulke dingen goed schoon te maken, daarom heb ik ook geen tosti-ijzer. Je wilt m'n oven ook echt niet zien
Eigenlijk nietsquote:
Gewoon zo'n goedkoop ding hoor. Nou ja van Bestron geloof ik. Maar Princess kan ook. Ik heb hem uit mijn kerstpakketquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lui om zulke dingen goed schoon te maken, daarom heb ik ook geen tosti-ijzer. Je wilt m'n oven ook echt niet zien
Ach als ik kijk zijn we vaak 40 posts verder, dus scrollen en negerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Als ik wist waar het precies mee moest en wat de makkelijkste manier is, zou ik misschien nog eens een poging wagenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:33 schreef Tally het volgende:
Één keer in de zoveel tijd sop ik mijn oven in met groene zeep en zet ik er een bakje ammonia in een nacht lang. En de volgende dag uitsoppen en hij blinkt weer. Maar doe ik ook niet elke week. Zelfs niet elke maand hoor
Tosti-ijzers zijn ook ultiem kut om schoon te maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Eigenlijk niets
Zoals ik al zei de jongste eet alles. En de oudste niets. Gisteravond heeft ze dan ravioli gegeten. Nou poeh hej. En dat groene kreeg ik terug. DAT MOT IK EG NIE! Broccoli was dat
[..]
Gewoon zo'n goedkoop ding hoor. Nou ja van Bestron geloof ik. Maar Princess kan ook. Ik heb hem uit mijn kerstpakketEn je kan er ook tosti's mee maken.
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wist waar het precies mee moest en wat de makkelijkste manier is, zou ik misschien nog eens een poging wagen
Precies die!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.kijkshop.nl/product/118268/bestron-grill-asw113s/
Je hebt ze ook met uitneembare grillplaten. Die kan je dan in de vaatwasser zetten! Dan misschien nog handiger voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.kijkshop.nl/product/118268/bestron-grill-asw113s/
Ik kan de keuken niet echt goed ventilerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.
Groene zeep is echt briljant. Zelfs m'n frituurpan weer schoonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de keuken niet echt goed ventileren
Ja ik wist het niet. Ik kreeg deze tip op FOK! en het werkte echtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep is echt briljant. Zelfs m'n frituurpan weer schoon
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet.Je gaat dan ook kapot van de lucht
![]()
Ik zet de afzuiger aan. En de dag er na ff de raam. Of ik ga na het soppen er gewoon vandoor
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpoolquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik koop nooit meer iets van die cheapass merken als Bestron en Princess, koop gewoon de goedkoopste van Tefal of een echt merk, als die dingen die ik ooit van die merken heb gehad zijn echt baggerkwaliteit.
Groene zeep, soda en azijn. Alles schoon. Niet alles zomaar mengen thoughquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet. Ik kreeg deze tip op FOK! en het werkte echt
O ja cavia'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenIk heb ook geen raam, alleen een balkondeur dus als het regent kan die niet open
Ingebouwd, zowel de oven als de caviakastquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja cavia's![]()
Nee dat zou ik niet proberen. Kan je hem niet in een andere ruimte zetten of is hij ingebouwd?
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep, soda en azijn. Alles schoon. Niet alles zomaar mengen though
Philips is echt kut ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpool
Daarom koop ik liever goedkoop zodat ik het niet zonde vind om weg te flikkeren
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingebouwd, zowel de oven als de caviakast
Ik erger me kapot aan die dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpool
Daarom koop ik liever goedkoop zodat ik het niet zonde vind om weg te flikkeren
Over dikke seks gesproken, we komen vanavond jouw kant op als D. uit zijn werk is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach als ik kijk zijn we vaak 40 posts verder, dus scrollen en negeren
Is wel minder schadelijk dan soda ja. Voor de plee gebruik ik wel hardcore sodaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoon
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik koop nooit meer iets van die cheapass merken als Bestron en Princess, koop gewoon de goedkoopste van Tefal of een echt merk, als die dingen die ik ooit van die merken heb gehad zijn echt baggerkwaliteit.
Zal ik me wel even gaan scheren voortijdigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef Sinceria het volgende:
Over dikke seks gesproken, we komen vanavond jouw kant op als D. uit zijn werk is.
Wat zijn jullie plannenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal ik me wel even gaan scheren voortijdig
Ow wacht.. van het weekend bepaald dat ik weer het klooster ingaat, dus niets dikke seks
Bij de waterkoker kreeg ik naar het designquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die dingen.
Broodrooster had 2 standen, bevroren of verkoold. Gourmetstel werd niet warmer dan als je er een lucifer onder houdt, waterkoker doet er 2 keer zo lang over dan een ketel.
Nee, dan maar 15 ipv 10 euro uitgeven.
5 cavia's?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenIk heb ook geen raam, alleen een balkondeur dus als het regent kan die niet open
Philips ben ik idd ook niet zo'n fan van, daarvan heb ik alleen een baardtrimmer, maar keukenmeuk ken ik niet van ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenKreeg zo een nieuwe mee bij de Mediamarkt, maar toch. Die van Tomado en Princess gingen even lang mee en waren 50 euro goedkoper.
Ik moet nog eens met een fles chloor door de badkamer, die afzuiging in dit huis is om te janken, ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoon
Meer van het geschijt en gepies de hele dag door, ze meuren na vier dagen al de tent uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
5 cavia's?!![]()
Word je niet helemaal gek van dat gepiep enzo?
Blenders jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenKreeg zo een nieuwe mee bij de Mediamarkt, maar toch. Die van Tomado en Princess gingen even lang mee en waren 50 euro goedkoper.
We gaan Cue_ naar het klooster brengen.quote:
Maar waarom heb je ze dan? En zoveel ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer van het geschijt en gepies de hele dag door, ze meuren na vier dagen al de tent uit.
Ik moet nog het plafond witten in de huiskamer en dan gaat de grote schoonmaak beginnen bij ons thuis. Want daarna kan de makelaar langskomenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog eens met een fles chloor door de badkamer, die afzuiging in dit huis is om te janken, ik schaam me dood.
Ik heb het oude broodrooster van m'n ouders van Philips. Ik had zelf een goedkope van de Hema en gebruikte hem best vaak, dat vonden m'n ouders maar niets, die vertrouwden dat niet, dus toen hebben we ze omgeruildquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de waterkoker kreeg ik naar het designMoet er toch tegen aan kijken op het aanrecht
Broodrooster heb ik niet eens meer want die zei ook pang. Een dure Phillips.
Gourmetstel heb ik wel een Tefal! Gehad van mijn Oom. Maar die gebruik je ook 1 keer per jaar
Dure koffieapparaat gekocht. Een duur merk (welke weet ik niet eens meer want het zijn er al tig geweest). En alles zei net na de garantieperiode pang. Of op momenten dat je het niet kan gebruiken zoals met een verjaardag. En wij drinken zelf niet eens koffie
Mixer! Ik bak best vaak dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het oude broodrooster van m'n ouders van Philips. Ik had zelf een goedkope van de Hema en gebruikte hem best vaak, dat vonden m'n ouders maar niets, die vertrouwden dat niet, dus toen hebben we ze omgeruildDing is volgens mij al ruim tien jaar oud. Heb ook de oude handmixer van m'n moeder gekregen toen ze een nieuwe kreeg, ook Philips. Ding is ouder dan ik, helemaal vergeeld, er zit ook zo;n ouderwetsche stekker aan. Vind hem fijner werken dan de nieuwe die zij heeft, die heeft drie turbostanden.
Beetje uit de hand gelopen hobbyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze dan? En zoveel ook?
Ik moet weer op vakantie, dan kan m'n vader klussen in m'n huisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog het plafond witten in de huiskamer en dan gaat de grote schoonmaak beginnen bij ons thuis. Want daarna kan de makelaar langskomen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen hobbyEn ze maakten elkaar af dus toen moesten ze uit elkaar, maar ze mogen ook niet alleen zitten dus moest er weer een vriendje bij. En toen zag ik er eentje waar ik meteen verliefd op was
Maar nu mag ik geen vee meer, er moet eerst wat hemelen. Heb ook nog een hamster
Maar daar heb je geen omkijken naar.
Opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mixer! Ik bak best vaak dingenIk ben zo'n bakmuts. En heb in de afgelopen 12 jaar al meer dan 10 mixers verbrand
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen hobbyEn ze maakten elkaar af dus toen moesten ze uit elkaar, maar ze mogen ook niet alleen zitten dus moest er weer een vriendje bij. En toen zag ik er eentje waar ik meteen verliefd op was
Maar nu mag ik geen vee meer, er moet eerst wat hemelen. Heb ook nog een hamster
Maar daar heb je geen omkijken naar.
Ik heb de afgelopen weekenden gebruikt om de muur korrelpleister vrij te maken, nieuwe korrelpleister op te smeren, te verven, de keukenmuren en plafond te verven en nu alleen nog het plafond in de woonkamer. Dan is alles netjes. En kan ik soppen van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet weer op vakantie, dan kan m'n vader klussen in m'n huisIk kan echt niks zelf.
Tussen de mixer er mee!quote:
Je mag bij mij ook wel komen soppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weekenden gebruikt om de muur korrelpleister vrij te maken, nieuwe korrelpleister op te smeren, te verven, de keukenmuren en plafond te verven en nu alleen nog het plafond in de woonkamer. Dan is alles netjes. En kan ik soppen van boven naar beneden.
Om de vier, vijf dagen twee grote bakken leegscheppen, uitsoppen en weer vullen, twee keer per dag voeren, eens in de twee weken nagels knippen, eens in de zoveel tijd haren knippen, moet eigenlijk meerdere keren per week stofzuigen maar daar hebben we de kruimeldief en de zwabber voorquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel komen soppen.
Nog geen lekker wijf gevonden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel komen soppen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.kijkshop.nl/product/139746/bestron-multisnack-asm8010/
Je kunt ook gewoon dat voeren eens een tijdje overslaan. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om de vier, vijf dagen twee grote bakken leegscheppen, uitsoppen en weer vullen, twee keer per dag voeren, eens in de twee weken nagels knippen, eens in de zoveel tijd haren knippen, moet eigenlijk meerdere keren per week stofzuigen maar daar hebben we de kruimeldief en de zwabber voor
Heul niet, die zal D. maar plaatsvervangend moeten krijgen.quote:
Ik heb zo'n groot hart, er is altijd ruimte voor meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |