Ja, ze hebben in al hun wijsheid het busstation naar achter CS verplaatst, opzich prima, al kost het me dus weer een min of 10 meer dan voorheen, maar dan moet je dus door CS idd, en die kneuzen bij die kutpoortjes, schiet toch eens op manquote:Op maandag 2 maart 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag in de bus ook, zo'n bejaarde die bij zowel het instappen als het uitstappen drie minuten per keer bezig was met de chipkaart. Daardoor miste ik bijna mn trein.Als je de maatschappij niet meer snapt blijf dan binnen of maak er een eind aan.
Nee, dat zou lekker te handhavenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk wel weer de knulligheid ten top, dat je ook met een krantje je voeten niet op het bankje mag leggen.
Handhaven idd, precies de juiste term voor een misdadig vergrijp als dit....quote:
Er komen poortvrije tunnels.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze hebben in al hun wijsheid het busstation naar achter CS verplaatst, opzich prima, al kost het me dus weer een min of 10 meer dan voorheen, maar dan moet je dus door CS idd, en die kneuzen bij die kutpoortjes, schiet toch eens op man. .
Dat is wel geniaal van het nieuwe station in Delft. Busstation, fietsenstalling en treinstation zitten gewoon letterlijk boven elkaar. Van het perron de roltrap op en je staat in de fietsenstalling. Nog een roltrap en je staat op het busplein. Alleen de tramhalte moet nog ff verplaatst worden.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze hebben in al hun wijsheid het busstation naar achter CS verplaatst, opzich prima, al kost het me dus weer een min of 10 meer dan voorheen, maar dan moet je dus door CS idd, en die kneuzen bij die kutpoortjes, schiet toch eens op man. .
Station Delft is ook wel een tikkie kleiner dan Amsterdam Centraal.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal van het nieuwe station in Delft. Busstation, fietsenstalling en treinstation zitten gewoon letterlijk boven elkaar. Van het perron de roltrap op en je staat in de fietsenstalling. Nog een roltrap en je staat op het busplein. Alleen de tramhalte moet nog ff verplaatst worden.
Ik vind het niet meer dan normaal dat een conducteur er wat van zegt. Als'ie er 2x wat van gezegd heeft mag 'ie van mij ook een boete uitschrijven.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handhaven idd, precies de juiste term voor een misdadig vergrijp als dit....
Ja, das idd prima dan. Dit is ook weer geen wereldramp, maar mensen letten ook totaal niet op, ik moet er op een gegeven moment toch doorheen, maar vaak dan ben ik al halverwege het poortje, gaat er toch weer iemand dat poortje in omdat ze focus hebben op 1 ding, de scanner en de rest van de wereld zien ze niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal van het nieuwe station in Delft. Busstation, fietsenstalling en treinstation zitten gewoon letterlijk boven elkaar. Van het perron de roltrap op en je staat in de fietsenstalling. Nog een roltrap en je staat op het busplein. Alleen de tramhalte moet nog ff verplaatst worden.
Bij van die tweerichtingpoortjes? Ja das wel irritant.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das idd prima dan. Dit is ook weer geen wereldramp, maar mensen letten ook totaal niet op, ik moet er op een gegeven moment toch doorheen, maar vaak dan ben ik al halverwege het poortje, gaat er toch weer iemand dat poortje in omdat ze focus hebben op 1 ding, de scanner en de rest van de wereld zien ze niet.
Nou ,dan moet je toch echt weer even terug want ik vertik het, ik let wel op.
Ja, opzich kan het prima werken, als mensen gewoon even voor zich kijken, maar dat kunnen ze dus niet, want ze moeten zich al 100% focussen op het scannenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij van die tweerichtingpoortjes? Ja das wel irritant.
Ik dacht altijd dat dat aan mij lag, dat ik de verkeerde kant opliep ofzoquote:Op maandag 2 maart 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das idd prima dan. Dit is ook weer geen wereldramp, maar mensen letten ook totaal niet op, ik moet er op een gegeven moment toch doorheen, maar vaak dan ben ik al halverwege het poortje, gaat er toch weer iemand dat poortje in omdat ze focus hebben op 1 ding, de scanner en de rest van de wereld zien ze niet.
Nou ,dan moet je toch echt weer even terug want ik vertik het, ik let wel op.
Ik mag niet in de 'echte' sauna dingen idd, maar er is een fish spa, gratis drankje, zwembaden etc. Dat vind ik wel leukquote:Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet eens dat je naar de sauna mocht als je zwanger bent
Ik ben helaas niet zo'n saunaganger.
Welke sauna is het?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef Sinceria het volgende:
Oke, iemand in de buurt van Enschede die aanstaande woensdag zin/tijd heeft in een dagje gratis sauna? Ik zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd.
echt? Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar alleen op badkledingdagen
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Helaas, ik ben net 10 jaar geleden verhuisd uit die omgeving.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef Sinceria het volgende:
Oke, iemand in de buurt van Enschede die aanstaande woensdag zin/tijd heeft in een dagje gratis sauna? Ik zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd.
Echt net gemist!quote:Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas, ik ben net 10 jaar geleden verhuisd uit die omgeving.
Toen je nog twintiger wasquote:Op maandag 2 maart 2015 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas, ik ben net 10 jaar geleden verhuisd uit die omgeving.
Ik vind dat echt vies, badkleding.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig word ik niet oud.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen je nog twintiger was
Toen MSN nog bestond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |