Als ik wist waar het precies mee moest en wat de makkelijkste manier is, zou ik misschien nog eens een poging wagenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:33 schreef Tally het volgende:
Één keer in de zoveel tijd sop ik mijn oven in met groene zeep en zet ik er een bakje ammonia in een nacht lang. En de volgende dag uitsoppen en hij blinkt weer. Maar doe ik ook niet elke week. Zelfs niet elke maand hoor
Tosti-ijzers zijn ook ultiem kut om schoon te maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?
Ik ben altijd te lui om zulke dingen goed schoon te maken, daarom heb ik ook geen tosti-ijzer. Je wilt m'n oven ook echt niet zien
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Eigenlijk niets
Zoals ik al zei de jongste eet alles. En de oudste niets. Gisteravond heeft ze dan ravioli gegeten. Nou poeh hej. En dat groene kreeg ik terug. DAT MOT IK EG NIE! Broccoli was dat
[..]
Gewoon zo'n goedkoop ding hoor. Nou ja van Bestron geloof ik. Maar Princess kan ook. Ik heb hem uit mijn kerstpakketEn je kan er ook tosti's mee maken.
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wist waar het precies mee moest en wat de makkelijkste manier is, zou ik misschien nog eens een poging wagen
Precies die!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.kijkshop.nl/product/118268/bestron-grill-asw113s/
Je hebt ze ook met uitneembare grillplaten. Die kan je dan in de vaatwasser zetten! Dan misschien nog handiger voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.kijkshop.nl/product/118268/bestron-grill-asw113s/
Ik kan de keuken niet echt goed ventilerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.
Groene zeep is echt briljant. Zelfs m'n frituurpan weer schoonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je groene zeep en ammonia gebruikt hoef je echt niet te boenen. Dan haal je de zooi er zo vanaf.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de keuken niet echt goed ventileren
Ja ik wist het niet. Ik kreeg deze tip op FOK! en het werkte echtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep is echt briljant. Zelfs m'n frituurpan weer schoon
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet.Je gaat dan ook kapot van de lucht
![]()
Ik zet de afzuiger aan. En de dag er na ff de raam. Of ik ga na het soppen er gewoon vandoor
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpoolquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik koop nooit meer iets van die cheapass merken als Bestron en Princess, koop gewoon de goedkoopste van Tefal of een echt merk, als die dingen die ik ooit van die merken heb gehad zijn echt baggerkwaliteit.
Groene zeep, soda en azijn. Alles schoon. Niet alles zomaar mengen thoughquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet. Ik kreeg deze tip op FOK! en het werkte echt
O ja cavia'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenIk heb ook geen raam, alleen een balkondeur dus als het regent kan die niet open
Ingebouwd, zowel de oven als de caviakastquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja cavia's![]()
Nee dat zou ik niet proberen. Kan je hem niet in een andere ruimte zetten of is hij ingebouwd?
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene zeep, soda en azijn. Alles schoon. Niet alles zomaar mengen though
Philips is echt kut ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpool
Daarom koop ik liever goedkoop zodat ik het niet zonde vind om weg te flikkeren
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingebouwd, zowel de oven als de caviakast
Ik erger me kapot aan die dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja had ik weer met spullen van Tefal, Phillips of Whirlpool
Daarom koop ik liever goedkoop zodat ik het niet zonde vind om weg te flikkeren
Over dikke seks gesproken, we komen vanavond jouw kant op als D. uit zijn werk is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach als ik kijk zijn we vaak 40 posts verder, dus scrollen en negeren
Is wel minder schadelijk dan soda ja. Voor de plee gebruik ik wel hardcore sodaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoon
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik koop nooit meer iets van die cheapass merken als Bestron en Princess, koop gewoon de goedkoopste van Tefal of een echt merk, als die dingen die ik ooit van die merken heb gehad zijn echt baggerkwaliteit.
Zal ik me wel even gaan scheren voortijdigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef Sinceria het volgende:
Over dikke seks gesproken, we komen vanavond jouw kant op als D. uit zijn werk is.
Wat zijn jullie plannenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal ik me wel even gaan scheren voortijdig
Ow wacht.. van het weekend bepaald dat ik weer het klooster ingaat, dus niets dikke seks
Bij de waterkoker kreeg ik naar het designquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die dingen.
Broodrooster had 2 standen, bevroren of verkoold. Gourmetstel werd niet warmer dan als je er een lucifer onder houdt, waterkoker doet er 2 keer zo lang over dan een ketel.
Nee, dan maar 15 ipv 10 euro uitgeven.
5 cavia's?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat er dan vijf cavia's met de pootjes omhoog liggenIk heb ook geen raam, alleen een balkondeur dus als het regent kan die niet open
Philips ben ik idd ook niet zo'n fan van, daarvan heb ik alleen een baardtrimmer, maar keukenmeuk ken ik niet van ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenKreeg zo een nieuwe mee bij de Mediamarkt, maar toch. Die van Tomado en Princess gingen even lang mee en waren 50 euro goedkoper.
Ik moet nog eens met een fles chloor door de badkamer, die afzuiging in dit huis is om te janken, ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Met bakingsoda krijg je ook tegeltjes en vooral voegjes weer mooi schoon
Meer van het geschijt en gepies de hele dag door, ze meuren na vier dagen al de tent uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
5 cavia's?!![]()
Word je niet helemaal gek van dat gepiep enzo?
Blenders jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mol m'n blenders altijd, dus ik had twee jaar geleden eens een dure stevige van Philips gekocht: na een jaar de motor opgeblazen. Geld terug (2 jr garantie) en nieuwe gehaald, nog betere motor, extra mesjes, etc want het oude model hadden ze niet meer. Begint dat ding na een half jaar aan de onderkant te roestenKreeg zo een nieuwe mee bij de Mediamarkt, maar toch. Die van Tomado en Princess gingen even lang mee en waren 50 euro goedkoper.
We gaan Cue_ naar het klooster brengen.quote:
Maar waarom heb je ze dan? En zoveel ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer van het geschijt en gepies de hele dag door, ze meuren na vier dagen al de tent uit.
Ik moet nog het plafond witten in de huiskamer en dan gaat de grote schoonmaak beginnen bij ons thuis. Want daarna kan de makelaar langskomenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog eens met een fles chloor door de badkamer, die afzuiging in dit huis is om te janken, ik schaam me dood.
Ik heb het oude broodrooster van m'n ouders van Philips. Ik had zelf een goedkope van de Hema en gebruikte hem best vaak, dat vonden m'n ouders maar niets, die vertrouwden dat niet, dus toen hebben we ze omgeruildquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de waterkoker kreeg ik naar het designMoet er toch tegen aan kijken op het aanrecht
Broodrooster heb ik niet eens meer want die zei ook pang. Een dure Phillips.
Gourmetstel heb ik wel een Tefal! Gehad van mijn Oom. Maar die gebruik je ook 1 keer per jaar
Dure koffieapparaat gekocht. Een duur merk (welke weet ik niet eens meer want het zijn er al tig geweest). En alles zei net na de garantieperiode pang. Of op momenten dat je het niet kan gebruiken zoals met een verjaardag. En wij drinken zelf niet eens koffie
Mixer! Ik bak best vaak dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het oude broodrooster van m'n ouders van Philips. Ik had zelf een goedkope van de Hema en gebruikte hem best vaak, dat vonden m'n ouders maar niets, die vertrouwden dat niet, dus toen hebben we ze omgeruildDing is volgens mij al ruim tien jaar oud. Heb ook de oude handmixer van m'n moeder gekregen toen ze een nieuwe kreeg, ook Philips. Ding is ouder dan ik, helemaal vergeeld, er zit ook zo;n ouderwetsche stekker aan. Vind hem fijner werken dan de nieuwe die zij heeft, die heeft drie turbostanden.
Beetje uit de hand gelopen hobbyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze dan? En zoveel ook?
Ik moet weer op vakantie, dan kan m'n vader klussen in m'n huisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog het plafond witten in de huiskamer en dan gaat de grote schoonmaak beginnen bij ons thuis. Want daarna kan de makelaar langskomen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen hobbyEn ze maakten elkaar af dus toen moesten ze uit elkaar, maar ze mogen ook niet alleen zitten dus moest er weer een vriendje bij. En toen zag ik er eentje waar ik meteen verliefd op was
Maar nu mag ik geen vee meer, er moet eerst wat hemelen. Heb ook nog een hamster
Maar daar heb je geen omkijken naar.
Opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mixer! Ik bak best vaak dingenIk ben zo'n bakmuts. En heb in de afgelopen 12 jaar al meer dan 10 mixers verbrand
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen hobbyEn ze maakten elkaar af dus toen moesten ze uit elkaar, maar ze mogen ook niet alleen zitten dus moest er weer een vriendje bij. En toen zag ik er eentje waar ik meteen verliefd op was
Maar nu mag ik geen vee meer, er moet eerst wat hemelen. Heb ook nog een hamster
Maar daar heb je geen omkijken naar.
Ik heb de afgelopen weekenden gebruikt om de muur korrelpleister vrij te maken, nieuwe korrelpleister op te smeren, te verven, de keukenmuren en plafond te verven en nu alleen nog het plafond in de woonkamer. Dan is alles netjes. En kan ik soppen van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet weer op vakantie, dan kan m'n vader klussen in m'n huisIk kan echt niks zelf.
Tussen de mixer er mee!quote:
Je mag bij mij ook wel komen soppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weekenden gebruikt om de muur korrelpleister vrij te maken, nieuwe korrelpleister op te smeren, te verven, de keukenmuren en plafond te verven en nu alleen nog het plafond in de woonkamer. Dan is alles netjes. En kan ik soppen van boven naar beneden.
Om de vier, vijf dagen twee grote bakken leegscheppen, uitsoppen en weer vullen, twee keer per dag voeren, eens in de twee weken nagels knippen, eens in de zoveel tijd haren knippen, moet eigenlijk meerdere keren per week stofzuigen maar daar hebben we de kruimeldief en de zwabber voorquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel komen soppen.
Nog geen lekker wijf gevonden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel komen soppen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.kijkshop.nl/product/139746/bestron-multisnack-asm8010/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |