Niet als wij blijven eten blijkbaarquote:
Luilakkenquote:
Niks mis met champignonsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Champignons doelde ik op. Nee die horen daar niet op thuis vind ik. Brrrrr
Gatverdamme. Ik dacht bij de eerste paar happen nog: ach, kleine stukjes, die proef ik niet onder al die andere zooi.quote:
hatersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik dacht bij de eerste paar happen nog: ach, kleine stukjes, die proef ik niet onder al die andere zooi.
Mooi wel dus
quote:
Omdat ze ouder zijn geworden dan 4 "dalusikniemamma" perhaps?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]champignons
Nooit begrepen waarom mensen die dingen vrijwillig eten
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]champignons
Nooit begrepen waarom mensen die dingen vrijwillig eten
Eens.. Gelukkig is het op het werk wat drukker waardoor ik het allemaal niet zo erg merkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt een truttenzooi geworden hier.
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze ouder zijn geworden dan 4 "dalusikniemamma" perhaps?.
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruikenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens.. Gelukkig is het op het werk wat drukker waardoor ik het allemaal niet zo erg merk
Ik heb mijn voorkeuren, heb het niet zo op orgaanvlees, maar ik heb echt geen afkeer tegen iets als champignons, alsof het surstroming isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenChampignons, ei, courgette, aubergine.
Gezonde dingen enzo.
Met champignons op zich niet. Ze moeten alleen niet op mijn hamburger zittenquote:
Je woont wel dicht bij de huisartsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Het lijkt de kinkhoestfanclub wel hier in de wachtkamer
Bij mij is het met name champignons. Ow en bleekselderij, verder vreet ik bijna alles wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet zowat alles wat los en vastzit, maar ik heb grenzenChampignons, ei, courgette, aubergine.
Gezonde dingen enzo.
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezonde dingen enzo.
10 posts over pittenzakken en het gaat er topics lang over. Gast...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruiken.
Als het gewoon door een verwarmd gerecht zit, eet ik het vaak gewoon op, dan merk je het amper. Maar ei en champignon blijf ik proeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.
Nog geen 10 minuten lopen. Zo hoort het toch ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont wel dicht bij de huisarts
Daar moet je flink van pissen van bleekselderij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij is het met name champignons. Ow en bleekselderij, verder vreet ik bijna alles wel.
O ja, volgens mij is die van mij ook zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten lopen. Zo hoort het toch ook?
Piepert.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft echt niet de hele dag over keiharde seks of dikke fissa te gaan, maar komop, hele topics vol over zwangerschap en warme waterkruiken.
Ik vind aubergine en courgette voornamelijk echt niets toevoegen, vies nee, maar het nut ervan zie ik ook niet inquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aubergine is op het moment het enige wat ik echt niet lust. Verder zijn er wel dingen die ik niet lekker vind, maar die eet ik wel.
Andere zoeken!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, volgens mij is die van mij ook zoietsMisschien iets verder. Hij gaat wel verhuizen, scheelt drie minuten lopen.
Drie minuten dichterbijquote:
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja gegrild schijnt beter te zijn, moet ik nog proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekker
Gegrild is hier een hit. Met yoghurt/knoflooksaus en couscousquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerder at ik die alleen als ze in een soort van ovenschotel/lasagne-achtig iets zat. Maar ik heb nu zo'n panini grill en die grill ik dan ook wel eens. Best lekker
De oudste lust niets (net dr Pa) en die jongste vreet alles.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gegrild is hier een hit. Met yoghurt/knoflooksaus en couscous
Is ook nog te overzien jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie minuten dichterbijAlleen de apotheek gaat mee, dus die gaat van 3 minuten naar 10 minuten lopen. Gelukkig kom ik er maar drie keer per jaar ofzo *even afkloppen*
Ik had eerder een grillpan maar vond ik toch maar mwah. Nu met die panini grill flikker ik er bijna alles opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niets om mee te grillen geloof ik
Ik ga daar echt van nekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:26 schreef DrMarten het volgende:
Oeh
[..]
Oeh zuurkool![]()
Met stukjes ananas en casselerrib
Wat is bij jullie een hit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste lust niets (net dr Pa) en die jongste vreet alles.
Dus vaak eet ik het alleen of samen met de jongste. Een hit kan ik het niet noemen helaas
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eerder een grillpan maar vond ik toch maar mwah. Nu met die panini grill flikker ik er bijna alles op
Pittenzakbeer hier had niet voor niets brandwondenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?
Ik ben altijd te lui om zulke dingen goed schoon te maken, daarom heb ik ook geen tosti-ijzer. Je wilt m'n oven ook echt niet zien
Eigenlijk nietsquote:
Gewoon zo'n goedkoop ding hoor. Nou ja van Bestron geloof ik. Maar Princess kan ook. Ik heb hem uit mijn kerstpakketquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding van Princess of een wat luxere uitvoering?
Ik ben altijd te lui om zulke dingen goed schoon te maken, daarom heb ik ook geen tosti-ijzer. Je wilt m'n oven ook echt niet zien
Ach als ik kijk zijn we vaak 40 posts verder, dus scrollen en negerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |