Idd. Helemaal klaar met deze dramaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als het dan ook lente blijft teken ik ervoor.
Las Vegas 's ochtends in korte broek vertrekken, vervolgens in een sneeuwstorm bij Flagstaff terechtkomenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar daar heb je dan ook winterbanden voor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin kinkhoest te vermoeden. Straks naar de huisarts
Ai. Beterschap. En sterkte bij de huisarts zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Amerikaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Las Vegas 's ochtends in korte broek vertrekken, vervolgens in een sneeuwstorm bij Flagstaff terechtkomen
Dat waart de laatste jaren steeds vaker rond schijnbaarquote:
Dank je. Niet dat hij wat kan doen ertegen, maar hoop wel op een advies over pijnstilling (m'n nek!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ai. Beterschap. En sterkte bij de huisarts zo.
Dat ken ik ja. Die nekpijn. Echt vreselijk. Wat bij mij hielp was warmte. Insmeren met witte tijgerbalsem. Daarna een handdoek er overheen (want in je kleding gaat het er bijna niet uit) en dan een das om.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je. Niet dat hij wat kan doen ertegen, maar hoop wel op een advies over pijnstilling (m'n nek!!!!).
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Die nekpijn. Echt vreselijk. Wat bij mij hielp was warmte. Insmeren met witte tijgerbalsem. Daarna een handdoek er overheen (want in je kleding gaat het er bijna niet uit) en dan een das om.
He, dat had iemand in de familie ook pas. Maakt het een comeback?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef MissMSX het volgende:
awwwwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijn
[ afbeelding ]
En paracetamol. Mijn beste vriend op het moment
Mja ik ben niet zo van het knuffelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb deze lieve beer. Ook heel fijn
[ afbeelding ]
En paracetamol. Mijn beste vriend op het moment
Hey, jij hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, dat had iemand in de familie ook pas. Maakt het een comeback?
quote:
Deze is echt fijn om te knuffelen. Lekker warm (is pittenzak dus hequote:
Ja wij hebben een schaapquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Deze is echt fijn om te knuffelen. Lekker warm (is pittenzak dus he).
Hij was alleen gewond geraakt. In de magnetron gelegd en blijkbaar lag er een etensrestje tegenaan dat lekker is gaan inbrandenGelukkig heb ik als een goede poppendokter er een lapje opgenaaid en nu kan hij weer even mee
anti-vaxxersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
Ja, blijkbaar. Sinds de jaren 90. Veel volwassenen ook.
[ afbeelding ]
Van die heatpacks? Die zijn fijn voor onderwegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zoiets van de Xenosvoor m'n rug. Moet dan alleen steeds dat arme ding pletten.
Schaap is ook liefquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wij hebben een schaapEn een uhm shit hoe heet zo'n ding. In de vorm van een strik. Heb ik voor darmkrampjes gekocht voor de kleine. Maar legde ik ook wel eens in mijn nek want die bleef wel liggen
Nee dit is ook iets met lavendel dat in de magnetron moet (met een kopje water erbij blijkbaar, vergeet ik steedsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van die heatpacks? Die zijn fijn voor onderweg
Helaas is kinkhoestvaccin toch altijd al snel uitgewerktquote:
Vliegt hij dan niet in de fik zonder water?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit is ook iets met lavendel dat in de magnetron moet (met een kopje water erbij blijkbaar, vergeet ik steeds) en het hoesje is in de vorm van een beer
Maar hij is rechthoekig en vrij plat, vandaar dat ie zo handig is voor m'n rug
Hij is nog niet in de hens gevlogenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vliegt hij dan niet in de fik zonder water?
Klinkt meer als een kruik (met hoes).
Ik had zondag een XXL-hamburger op en bleef gisteren echt naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Waterkruiken, zwangerschappen, dit is echt een enorm rock and roll topic he?.
Slechte plekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nog niet in de hens gevlogen
Alleen als ik echt last van m'n rug heb kan ik ook niet zo snel bij de magnetron want die staat boven op de koelkast.
Daar hebben die echte rock n rollers ook verstand van, dus ja, lekker rock n rollquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Waterkruiken, zwangerschappen, dit is echt een enorm rock and roll topic he?.
Het is echt een truttenzooi geworden hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben die echte rock n rollers ook verstand van, dus ja, lekker rock n roll
Ik een herfst burger. Wat een troep komt er dan uit je lichaamquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag een XXL-hamburger op en bleef gisteren echt naar de wc gaan.
Dat beter?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Natte blaadjes en paddenstoelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een herfst burger. Wat een troep komt er dan uit je lichaam
Iddquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Natte blaadjes en paddenstoelen
Je hoeft er niet bij te zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt een truttenzooi geworden hier.
Op die van mij zaten champignons, die heb ik er even afgehaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
IddSla, champignons, uien en weet ik veel wat voor zooi. Maar echt lekker was het niet
Ik werd er echt ziek van
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
IddSla, champignons, uien en weet ik veel wat voor zooi. Maar echt lekker was het niet
Ik werd er echt ziek van
Ik had er een keer eentje op daar zat ook allemaal van die troep op, volgens mij was het meer goulash op een broodje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensen
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er een keer eentje op daar zat ook allemaal van die troep op, volgens mij was het meer goulash op een broodje.
sla, champignons en ui op een hamburger is raar?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gatver. Wat een idiote dingen verzinnen mensen
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroepquote:
Champignons doelde ik op. Nee die horen daar niet op thuis vind ik. Brrrrrquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sla, champignons en ui op een hamburger is raar?
Troep is meestal het lekkerstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroep
Koken die nooit dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op zondag eten we vaak bij mn schoonouders. En dan is het eten halen. Aangezien ik bij de chinees niets hoef (want dan ben ik echt de hele nacht ziek) werd het patattroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |