Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2015 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag gerust een stuk komen halen.
Nou laat maar danquote:Op maandag 2 maart 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
WIE ER HET EERST IS
IEDER VOOR ZICH
PAKKEN WAT JE PAKKEN KAN
Waarom werk ik niet meer in de buurtquote:Op maandag 2 maart 2015 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt, er is genoeg hoor
En je zult toch moeten wachten tot ik (of iemand) het naar buiten komt brengen want zelf kom je er niet in hier.
Goed voor je. Anders ga je het toch maar uitgeven aan zinloze dingen zoals eten.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Eens even snel gekeken naar m'n belastingaangifte.. zou zelfs 156 euro moeten betalen over 2014
Ik heb geen winterbandenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tripje Duitsland weer overleefd en zelfs een discussie gevoerd met verkoopmensen in steenkolen Engels/Duits. Helaas zijn we het niet eens geworden.
Wel met een glimlach op mijn gezicht voor 1,35 per liter de auto weer volgegooid
Heb ik ook niet. Ik was van mening dat als het 7 graden is, ze niet moeten gaan zeuren over winterbandenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen winterbandendus ik schijn Duitsland niet in te mogen voorlopig.
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik was van mening dat als het 7 graden is, ze niet moeten gaan zeuren over winterbandenWel netjes even de hagel/natte sneeuwbui afgewacht voordat ik weer in de auto ben gestapt.
Je moet winterbanden hebben als er echt sprake is van winterse omstandigheden.
Je bent niet verzekerd, dacht ik zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.
Alleen als er sprake is van winterse omstandigheden zoals gladheid door sneeuw, ijzel etc.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je betrokken raakt bij een ongeluk, ook al ligt er geen sneeuw of ijs f wat dan ook, dan kunnen ze toch moeilijk gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |