Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik mag niet in de 'echte' sauna dingen idd, maar er is een fish spa, gratis drankje, zwembaden etc. Dat vind ik wel leuk
Is het ook, lekker het zweet in je kledingquote:
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
Omdat ik preuts ben!quote:
Gebakken baby.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.
Net als een soort kalkoenquote:
Ja, bah. Het is ook niet goed voor de huid.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
quote:
Andersom hoeft ook niet iedereen mij te zien wat mij betreftquote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.quote:
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.
Dit, inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2015 12:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.
Niemand wat?quote:
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.quote:
En dat lukt niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.
Nee.quote:
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlofquote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.
En dat natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlof
Ik ben al halverwege!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen is een lui wief met zwangerschapsverlof
quote:
Ja jammer dat het niet in de buurt is anders was ik wel mee gegaan. Ik ben wel weer toe aan wat warmer klimaatquote:
Ah, balen. Naar de sauna wil ik altijd wel. Woensdag helaas niet in de gelegenheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En donderdag? Ik kan proberen het te verschuiven.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, balen. Naar de sauna wil ik altijd wel. Woensdag helaas niet in de gelegenheid.
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
https://www.vakantieveilingen.nl/archive/auction/12511768.html
Marten kan vast wel meequote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zatquote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit die daar al lang als sauna zijnde? Had er nog nooit van gehoord.
Goede marketing van zequote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Sinceria het volgende:
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zat
Nope. iets met werken enzoquote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Marten kan vast wel mee![]()
Had logi al gevraagd, maar die kon niet
Ja? Tof! Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten. Het is toch geen verkrachter, he Cue?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Marten kan vast wel mee![]()
Had logi al gevraagd, maar die kon niet
Niet dat ik weetquote:Op maandag 2 maart 2015 13:21 schreef Sinceria het volgende:
Ja? Tof! Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten. Het is toch geen verkrachter, he Cue?
Zat even op Google maps te kijken, daar staat ie nog als Hair & Beaty salon. Ze zitten daar in overdinkel nou ook niet echt op een plek waar dagelijks duizenden mensen langs rijdenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat hoor ik van iedereen daar in de buurt, dat ze geen idee hadden dat daar een sauna zat
quote:
Bierbuik telt niet hequote:
Verlof? Waarom?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Nope, vandaag en morgen gewoon verlof en dan weer aan de bak.
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Kan me nog de laatste keer herinneren dat je me dat vroeg.. ga je dan ook met deze trouwen?
Drukke stressvolle periode met cursus achter de rug, nu daadwerkelijk de praktijk in, maar wilde even een paar dagen vrij om beetje tot rust te komen.quote:
Regel dan eens een extra dag verlof.quote:
een outletstore? Klintk als stressenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Drukke stressvolle periode met cursus achter de rug, nu daadwerkelijk de praktijk in, maar wilde even een paar dagen vrij om beetje tot rust te komen.
Beetje jammer dat de vrije dagen vorige week in het water vielen door ziekte, dus deze dagen nog maar even goed gebruiken.
Misschien straks nog even richting Ochtrup, kijken hoe die outlettoko daar eruit ziet.
Als ik er aan denk dat ik misschien wel Duits moet praten dan slaat de stress wel toe jaquote:
Gewoon halfbakken nederlands mengen met wat duitse woordjes en je komt er welquote:Op maandag 2 maart 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dat ik misschien wel Duits moet praten dan slaat de stress wel toe ja
Ik begin er altijd Engelse woorden tussendoor te gooien als ik Duits moet pratenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon halfbakken nederlands mengen met wat duitse woordjes en je komt er wel
Ja, maar als er nou een mooie Duitse jongedame achter de balie staat komt dat ook weer zo lomp overquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Praten? JE kunt toch gewoon je spullen op de balie gooien en met je pas zwaaien?
En anders gewoon engels lullen, deed ik ook tegen al die fransen bij air france en in parijs. Ik kreeg hooguit een lelijke blik van zequote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Praten? JE kunt toch gewoon je spullen op de balie gooien en met je pas zwaaien?
Zo doe ik het in DUitslandquote:Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo een tijd geleden wel een heel gesprek gehad met een Duitse op een verjaardag. Zij sprak slecht Engels maar kon het wel verstaan en spreek erg slecht Duits maar kan het wel verstaan. Oftewel, ik sprak Engels tegen haar en zij Duits tegen mij. Ging primaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En anders gewoon engels lullen, deed ik ook tegen al die fransen bij air france en in parijs. Ik kreeg hooguit een lelijke blik van ze
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik nietquote:Op maandag 2 maart 2015 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Na 3 jaar op een rij Frankrijkvakanties meng ik Duits nog wel eens met Frans
Je ne parle pas Francaisquote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik niet
En ik vind het eigenlijk best leuk als ze lelijk naar mij kijken als ik engels praat, lekker sarcastisch terug lachen naar ze
Dat werkt vaak prima, zo heb ik jaren terug een gesprek gevoerd met een rus tijdens een vlucht. Hij gebroken duits en ik engels. We hebben de hele vlucht van 2 uur gekletstquote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo een tijd geleden wel een heel gesprek gehad met een Duitse op een verjaardag. Zij sprak slecht Engels maar kon het wel verstaan en spreek erg slecht Duits maar kan het wel verstaan. Oftewel, ik sprak Engels tegen haar en zij Duits tegen mij. Ging prima
Op de heenvlucht naar Brazilie had ik nog ruzie met een fransman. Het was een nachtvlucht en ik had een geweldig gesprek met een israelier die naast mij zat en het werd wat luid na wat wijntjes. Dus die fransman zegt wat tegen mij in het frans, dus ik keurig: i am sorry i dont speak french. De fransman: Volume down!quote:
Ik had een collega die oorspronkelijk uit Prtugal kwam, in Duitsland woonde en de voertaal binnen het bedrijf was Engels. Daar wel geleerd dat een gesprek voeren in het Engels met iemand die een gecombineerd Prtugees/Duits accent heeft nagenoeg onmogelijk is. Die gozer was echt niet te verstaanquote:Op maandag 2 maart 2015 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat werkt vaak prima, zo heb ik jaren terug een gesprek gevoerd met een rus tijdens een vlucht. Hij gebroken duits en ik engels. We hebben de hele vlucht van 2 uur gekletst
Portugees kan lastig zijn, helemaal als de persoon uit het binnenland komt. Daar hebben ze dialecten waar zelfs ik erg veel moeite mee heb.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een collega die oorspronkelijk uit Prtugal kwam, in Duitsland woonde en de voertaal binnen het bedrijf was Engels. Daar wel geleerd dat een gesprek voeren in het Engels met iemand die een gecombineerd Prtugees/Duits accent heeft nagenoeg onmogelijk is. Die gozer was echt niet te verstaan
Stel je niet aan manquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind portugees echt zo'n smerige taal he? Ik word bijna fysiek misselijk als ik het te lang hoor.
Dat heb ik met frans en duits ookquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind portugees echt zo'n smerige taal he? Ik word bijna fysiek misselijk als ik het te lang hoor.
Jaja, en Braziliaans vindt je nog erger. I knowquote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet, slijmerig en zangrig met echt debiele klanken, alleen al het woord voor voetbal is zum kotzenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je niet aan manPortugees is mooi, bom dia!
Ik vind Portugees echt wel mooi om te horen, ik versta er alleen erg weining van. Ik hoor liever Portugees dan Spaans bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
En Nederlands is zo mooi dat je je uit moet drukken in het Duits.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, slijmerig en zangrig met echt debiele klanken, alleen al het woord voor voetbal is zum kotzen.
HW zou eens moeten weten wat ze van NL vinden in zuid amerikaquote:Op maandag 2 maart 2015 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je niet aan manPortugees is mooi, bom dia!
Tokkiequote:Op maandag 2 maart 2015 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op de heenvlucht naar Brazilie had ik nog ruzie met een fransman. Het was een nachtvlucht en ik had een geweldig gesprek met een israelier die naast mij zat en het werd wat luid na wat wijntjes. Dus die fransman zegt wat tegen mij in het frans, dus ik keurig: i am sorry i dont speak french. De fransman: Volume down!
Ik ging alleen maar harder lachen
Nee, nederlands is ook lelijk, maar daar ben ik aan gewend, een portugees zal mijn kritiek ook niet snappen, en gelijk heeft iequote:Op maandag 2 maart 2015 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En Nederlands is zo mooi dat je je uit moet drukken in het Duits.
Ik vind italianen die engels spreken altijd zo debiel klinken, overal een e achteraan plakkenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Alles wordt uitgebraakt met zo'n overdreven oe-klank de hele tijd.
Het zijn bezopen spanjaarden met een hazenlip.
Ik krijg het als enige Nederlander hier al dagelijks te horen. "Do all Dutch people suffer from throat cancer or what?"quote:Op maandag 2 maart 2015 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW zou eens moeten weten wat ze van NL vinden in zuid amerikaIedereen denkt dat we constant ruzie hebben als ik met mijn moeder NL praat
![]()
Trouwens, het Castiliaans spaans van zuid amerika is zoveel mooier dan spaans
Ja, das ook knullig, maar dan spreken ze een andere taal, dan mag hetquote:Op maandag 2 maart 2015 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind italianen die engels spreken altijd zo debiel klinken, overal een e achteraan plakken
Ga toch weg, alsof het verplicht is om te slapen tijdens een nachtvlucht. Als hij er please achter had gedaan had ik het gedaan, maar ik laat me niet commanderen door een fransoos.quote:
Je had het überhaupt iets zachter moeten houdenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga toch weg, alsof het verplicht is om te slapen tijdens een nachtvlucht. Als hij er please achter had gedaan had ik het gedaan, maar ik laat me niet commanderen door een fransoos.
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....quote:Op maandag 2 maart 2015 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg het als enige Nederlander hier al dagelijks te horen. "Do all Dutch people suffer from throat cancer or what?"
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had het überhaupt iets zachter moeten houden
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....
Gossiequote:Op maandag 2 maart 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.
Je kan er zeker wel wat aan doen, alleen moet je erop gewezen worden blijkbaarquote:Op maandag 2 maart 2015 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik een geanimeerd gesprek heb gaat dat vanzelf. Kan er niks aan doen.
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"I thought he was having a stroke, then I realized he was just speaking Dutch" Ook zo'n bekende uitspraak....
Ik ook niet maar dan komt er ineens een "Oui" of "Ooievaar" tussendoor omdat ik het idee heb dat dat woorden zijn die je moet zeggen tegen mensen in het buitenland.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed met talen maar frans is nog steeds iets waar ik maar niks van snap. Ik kan wel zeggen hoe ik heet en kan tot 10 tellen maar veel verder kom ik niet
En ik vind het eigenlijk best leuk als ze lelijk naar mij kijken als ik engels praat, lekker sarcastisch terug lachen naar ze
Haiquote:Op maandag 2 maart 2015 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt hier zojuist iemand een slagroomtaart brengen waar je denk ik 50 personen van kunt laten eten. Voor een team van 20 man of zo
Ohja en hij is zo groot dat'ie niet in de koelkast past dus hij moet eigenlijk gelijk op met de 10 man die er nu zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |