Behoorlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:25 schreef superniger het volgende:
fipo
http://gfycat.com/CornyGenuineDove
chanant.
Eigenlijk bijzonder weinig he. Gelukkig komt Khabib er op korte termijn bij.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Nober het volgende:
Jędrzejczyk kan de derde UFC kampioen uit Europa worden na Rutten en Arlovski, heb haar alleen gezien tegen Gadelha (split decision).
Is haar 3e UFC fight en dan meteen voor de title.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Nober het volgende:
Jędrzejczyk kan de derde UFC kampioen uit Europa worden na Rutten en Arlovski, heb haar alleen gezien tegen Gadelha (split decision).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 18:14:33 ]
En McGregor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eigenlijk bijzonder weinig he. Gelukkig komt Khabib er op korte termijn bij.
Gadelha kreeg de overwinning niet omdat ze doorging. Erg jammer.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is haar 3e UFC fight en dan meteen voor de title.
De division is natuurlijk nog flinterdun, maar ik hoop wel dat Esparza de title voorlopig even kan houden!
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom Jon Jones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HE'S ROLLINGGGGGGGGGGGGG awayyyyyyyyquote:Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Burt Watson walks out on UFC mid-Rousey PPV
Hij heeft ontslag genomen
bron??????????????????quote:Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Burt Watson walks out on UFC mid-Rousey PPV
Hij heeft ontslag genomen
Je denkt toch niet echt dat Conor wint he.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
En McGregor.
[..]
Gadelha kreeg de overwinning niet omdat ze doorging. Erg jammer.
[..]
Daarom Jon Jones.
Ik acht de kans aanwezig, net als bij Khabib.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Conor wint he.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
die nieuwe Poolse chick is ook niet verkeerd imo:
[ afbeelding ]
Die chicks zouden jou hard klappenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig, net als bij Khabib.
[..]
We hebben al ringgirls.
Wil niet zeggen dat ik ze in de UFC wil hebben, doe nog maar een jaar of 20 bij Invicta en tegen die tijd zullen ze wel een beter niveau hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die chicks zouden jou hard klappen
knap zou ik het niet noemen, goed lichaam welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind alleen Rousey en Tate echt knap.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
FrontRowBrian® @FrontRowBrian
I heard Burt Watson was accused of neglecting Mark Munoz. Left him at arena after cut. allegedly.He got into an argumentsome1 at UFC+quit
Ergens anders
MMAjunkie’s lead staff reporter and an on-site reporter at UFC 184 in Los Angeles, confirmed a backstage confrontation between Watson and a fellow UFC employee over a fighter’s weight cut. However, at the time, it wasn’t clear if Watson’s exit was official.
Dus het is wachten.. en afvragen of we het echte verhaal krijgen
twitter:BurtWatson4real twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 15:04:13After 14 AMAZING YEARS I've decided to step aside thank U Dana White Lorenzo Fertitta & Donna Marcolini http://t.co/8eL04mVGaW reageer retweet
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:47 schreef THEFXR het volgende:
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 7m7 minutes ago UPDATE regarding @BurtWatson4real. Burt got into an argument with a member of Ronda's entourage.
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 7m7 minutes ago
When Dana was made aware of argument between Burt &the member of Ronda's entourage, Dana sided with Team Rousey. Burt was insulted and quit
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 59s59 seconds ago
I was told by 1 source that Ronda is the only 1 they'd cross Burt for. Burt took a lot of pride in what he did &didn't like to be questioned
Mij wel en gezien de reacties van vrijwel alle UFC vechters hun ook.quote:
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mij wel en gezien de reacties van vrijwel alle UFC vechters hun ook.
Burt Watson regelde ALLES achter de schermen bij de evenementen. Als je niet kan inzien wat voor enorme impact het heeft als zo iemand weg gaat dan snap je niet wat er bij evenementen van deze grote komt kijken.
Ik heb meegedraaid in de organisatie van grote evenementen (Dance Valley onder andere) en de mensen achter de schermen zie je meestal niet, maar er wordt verschrikkelijk veel on the spot opgelost. Uiteraard is iedereen vervangbaar, maar bij de één gaat dat makkelijker dan bij de ander.
Juist niet makkelijk vervangbaar. Dat soort mensen lossen alles op, de dingen die niet in boekjes staan. Die kennis zit allemaal in hun hoofd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.
Ik vind dit ophef om niks.
dit en hij werkte al 15 jaar bij de UFCquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Juist niet makkelijk vervangbaar. Dat soort mensen lossen alles op, de dingen die niet in boekjes staan. Die kennis zit allemaal in hun hoofd.
Denk dat jij een van de weinige bent die er niets om geeft. Hij is een icoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.
Ik vind dit ophef om niks.
Haha, lekker voor die kneus!quote:
Lekker toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:26 schreef Nober het volgende:
Deze maand maar 2 UFC events, laatste keer dat er maar 2 waren was in september 2013.
Dit, ook al vind ik zijn geschreeuw vaak erg irritant, heb ik wel veel respect voor hem.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat jij een van de weinige bent die er niets om geeft. Hij is een icoon.
twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 05-03-2015 om 17:39:51On Rousey camp arguing with Burt RT @danawhite: Kevin Iole told me about this rumor yesterday and that's the furthest thing from the truth. reageer retweet
Dacht dat ze naar de 60+ events wilde per jaar.quote:
Ik wil Teddy Riner wel graag zien in de HW maar hij wil volgens mij blijven judoën.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC may be eyeing Lesnar vs. Mir for first NY show this fall
Wilde geruchten.. Lesnar heeft op dit moment nog een WWE contract en MMA regulation in NY is een stap dichterbij, maar nog lang geen 'done deal'.
Ben benieuwd of ze hier serieus op in willen zetten
Mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
Spong terug van zijn blessure, boks debuut
http://foxsports.nl/nieuw(...)x-en-fox-sports.htmlquote:De tv-zenders FOX en FOX Sports brengen de Ultimate Fighting Championship (UFC) naar Nederland. Vanaf zaterdag 14 maart is het spektakel van ‘mixed martial arts’ rechtstreeks te zien op FOX Sports, waarbij ook de Nederlanders Alistair Overeem en Germaine de Randamie in actie komen. Een aantal UFC-evenementen wordt gedurende dit jaar ook live uitgezonden op het open net via FOX, te beginnen op zaterdag 11 april.
UFC Live op FOX Sports: vanaf 14 maart
De UFC maakt zijn intrede in Nederland in de nacht van zaterdag 14 maart op zondag 15 maart. In Dallas komen onder meer de Nederlanders Alistair Overeem en Germaine de Randamie in actie tijdens UFC 185. De live uitzending op FOX Sports 2 begint om 03.00 uur en is voorzien van het originele Amerikaanse commentaar. UFC-programmering wordt op FOX Sports wekelijks uitgezonden en maakt deel uit van het rechtenpakket van FOX Sports International (FOX Sports 2, 4 en 6).
UFC Live op FOX: vanaf 11 april
Van een aantal UFC-evenementen dat plaatsvindt op voor Nederland toegankelijke uitzendtijden doet ook FOX live verslag. Zaterdag 11 april is het voor het eerst zo ver. De uitzending van UFC Fight Night op FOX begint om 21.00 uur. FOX is voor iedereen met digitale televisie te ontvangen, onder meer bij Ziggo, UPC, Tele2, CanalDigitaal en Caiway op kanaal 11, KPN kanaal 14, Digitenne kanaal 26 en Delta kanaal 13.
In aanloop naar het evenement op 11 april start FOX al vanaf 21 maart met de wekelijkse uitzending van The Ultimate Fighter, een combinatie van een reality tv-programma en een MMA-competitie. In het programma nemen professionele MMA-vechters het tegen elkaar op in een toernooi. Tot en met de halve finales leven zij gezamenlijk in een villa zonder enig contact te hebben met de buitenwereld. Zowel hun trainingen en gevechten als het leven in het huis worden op camera vastgelegd. The Ultimate Fighter is vanaf 21 maart iedere zaterdagavond op FOX te zien rond de klok van 23.10 uur.
UFC en Mixed Martial Arts: sinds 1993
UFC is de organisatie achter het ultieme en grootste vechtsportspektakel wereldwijd. Alleen de beste atleten komen in aanmerking om de ‘octagon’ te betreden; de achthoekige arena waarin bepaald wordt wie zich staande kan houden in Mixed Martial Arts (MMA). De oorsprong van MMA ligt in de Braziliaanse vechtsport ‘vale tudo’, wat zich het best laat vertalen als ‘alles mag’. UFC is begonnen in Amerika in 1993 met minimale regels om vast te stellen welke vechtsport het meest effectief is in een-tegen-een gevechten. Sporters uit verschillende disciplines namen het tegen elkaar op. Al snel bleek dat een combinatie van technieken de meeste kans op succes had te bieden: MMA was geboren. Vandaag de dag kent UFC ‘hybride’ topatleten die tal van vaardigheden combineren uit vechtsporten zoals karate, jiu-jitsu, boksen, kickboxen, worstelen en andere disciplines.
De populariteit van UFC ontwikkelt zich in hoog tempo en momenteel is de sport te zien in 129 landen in bijna 800 miljoen huishoudens. Ook in West-Europa heeft de sport stevig voet aan de grond gezet in landen als Duitsland, Zweden, UK, Polen, Frankrijk en Italië.
wow, daar hadden ze wat eerder mee moeten komenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/nieuw(...)x-en-fox-sports.html
quote:HOORN - Satoshi Ishii weet wat het is om de beste te zijn. Als judoka was hij dit al eens en nu wil hij deze status ook bereiken in het Mixed Martial Arts (MMA). De 28-jarige Japanner verhuisde ervoor naar Nederland. In Leiden traint hij met Gegard Mousasi, één van de beste MMA-vechters ter wereld in het middengewicht. Om zijn ’staande gevecht’ te perfectioneren reist hij twee keer per week naar Hoorn. In de ring van Sokudo Gym brengt Ernesto Hoost de voormalig Olympisch kampioen de fijne kneepjes van het kickboksen bij.
Fighter was dus Mark Munoz. Het enige dat er niet in staat is wie hem op een 'foute' manier benaderd heeft.quote:"There was a situation where one of the fighters that didn't make weight was sent back to the weigh-in areas, where I wait for the fighters. I waited for the fighter for about an hour. When I finally got the fighter and put him on the scale, I was satisfied because he made weight. Now, keep in mind that the arena is 10 minutes away from the hotel. As I normally do, I have my guys take the fighter and the camp back to the hotel. Well, somewhere between me making sure that the fighter made weight and getting back to the hotel, there was, somehow, and I really don't know, that supposedly the fighter didn't have a way back to the hotel. Which, still I can't tell you because I don't know. I would say that maybe an hour later, someone approached me to address that. And they approached me about it wrongly. Because number one, I knew that I had just seen the fighter and he had just made weight. And ultimately, we were close enough to make sure that everyone got back from the arena. So I was caught off guard with that. I was approached, and it was not in the proper manner. At least I didn't think I was approached in the proper manner and I was questioned about my work and the way I handled things. That's the way I felt and I didn't appreciate it and I didn't approve of it. And I knew that the fighter was safe, he was not in any kind of detriment and I knew that it was a done deal. And that's what happened baby."
Dan nog, mensen maken fouten.. was het dan zo erg dat je na 16 jaar direct opstapt? Zal wel meer hebben gespeeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Burt explains the situation:
[..]
Fighter was dus Mark Munoz. Het enige dat er niet in staat is wie hem op een 'foute' manier benaderd heeft.
True thatquote:Op maandag 9 maart 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, mensen maken fouten.. was het dan zo erg dat je na 16 jaar direct opstapt? Zal wel meer hebben gespeeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
welke titel zet "bigg rigg" op het spel???quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef n00cL30n het volgende:
Vreemd genoeg, denk ik dat ik maar een pick anders heb.
(Maar ik twijfel nog een beetje)
Just Bleed, was een fuck up van mijn kant.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van welke site had je het gekopieerd?
Ik ga meequote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Broempoe het volgende:
Pettis vs dos Anjos
Esparza vs Jędrzejczyk
Hendricks vs Brown
Nelson vs Overeem
Cariaso vs Cejudo
Was ik wel van plan, maar niet echt van gekomen. Moet ook nog die film/docu Manny kijken. Denk dat ik previews/'countdowns' wel ga kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:28 schreef Paxlie het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Mayweather vs Pacquiao volgen?
Idem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ik wel van plan. Denk dat ik previews/'countdowns' wel ga kijken
Joseph Duffy.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef n00cL30n het volgende:
Duffy was toch die gast die toen McGregor had gepakt?
Edith Bosch won ooit van Rousey in judo, maar die zullen ze niet contracteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef n00cL30n het volgende:
Duffy was toch die gast die toen McGregor had gepakt?
Fucking druk maar goed. Beetje tussen het reizen in allemaal de laatste maanden.quote:
Ik heb het ook druk voor mij doen, maar wel leuke dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking druk maar goed. Beetje tussen het reizen in allemaal de laatste maanden.
Die bikini had ook geen functie
Lekker toch ik ben straks weer 3 maanden weg dus ik denk dat ik nog veel eventjes ga missenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk voor mij doen, maar wel leuke dingen![]()
Dit jaar waarschijnlijk kampioen he dus dat is ook mooi
Ach, na 4 keer op rij.. moet je niet zo zuur zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toch ik ben straks weer 3 maanden weg dus ik denk dat ik nog veel eventjes ga missen![]()
![]()
Ik ontken dat PSV kampioen gaat worden
Ik ga 3 maanden backpacken door India met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, na 4 keer op rij.. moet je niet zo zuur zijn![]()
3 maanden wegwat ga je doen dan?
Awesomequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga 3 maanden backpacken door India met mijn vriendin.
PSV verdient het dit jaar ook gewoon zijn net iets constanter dan Ajax.
Ik zie Dos Anjos wel winnen ook al is het helemaal nergens op gebaseerd
Mijn vriendin gaat nu voor de 3de keer naar India maar we willen nog een keer een toffe reis maken voor we samen gaan wonen etc. Heb er zin in alleen tegen het eten kijk ik een beetje op maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Awesome
Mijn vriendin is van Indiaase afkomst![]()
Denk dat cardiowise Dos Anjos beter is, maar Pettis is zo sick everywhere.
Ik ga ook mee!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Broempoe het volgende:
Pettis vs dos Anjos
Esparza vs Jędrzejczyk
Hendricks vs Brown
Nelson vs Overeem
Cariaso vs Cejudo
Zwakke darmen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat nu voor de 3de keer naar India maar we willen nog een keer een toffe reis maken voor we samen gaan wonen etc. Heb er zin in alleen tegen het eten kijk ik een beetje op maar dat komt wel goed.
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n landquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet eens, ik vind het eerder gewoon smerig maar ik laat me verassen.
Hahaha Nelson is een beest. Het lijkt misschien nergens op maar die kerel kan een ding goed en dat is overhands gooien terwijl Overeem zijn chin niet al te best is. Zelf denk ik wel dat Overeem hem kan pakken in de clinch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:56 schreef E-Dubble het volgende:
Nu het ook op fox nl ga ik dit voor het eerst serieus kijken maar als ik zo die nelson zie dan gaat hij dat qua conditie enzo toch niet volhouden tegen onze overeem ofwel? heb er overigens totaal geen verstand van maar als je zo kijkt
Oh ik ga ook wel zeker ziek worden en mijn darmen eruit schijten maar meestal is dat na een paar dagen voorbij en ben ik er aan gewend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n land
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel zwakke darmen dus vind het altijd lastig zo'n land
Minder poedertjes in je lichaam stoppen danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overal
Ja tuurlijk, maar hier weet ik beter wat ik wel en niet kan hebben van de menu kaart zeg maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overal
Wil je dat daar laten doen? Dan moet je wel iets flink giftigs eten...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet eens, ik vind het eerder gewoon smerig maar ik laat me verassen.
Ahh oké, je zou denken dat als overeem meteen de eerste minuut er vol opklapt dat het wel te doen is. maarja dat zegt iemand die af en toe wel eens een k1 wedstrijdje van hem heeft gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha Nelson is een beest. Het lijkt misschien nergens op maar die kerel kan een ding goed en dat is overhands gooien terwijl Overeem zijn chin niet al te best is. Zelf denk ik wel dat Overeem hem kan pakken in de clinch.
Dat moet Overeem dus juist niet doen. Hij moet rustig en technisch vechten als hij gaat brawlen loopt hij tegen een overhand aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ahh oké, je zou denken dat als overeem meteen de eerste minuut er vol opklapt dat het wel te doen is. maarja dat zegt iemand die af en toe wel eens een k1 wedstrijdje van hem heeft gezienMaargoed ik ben benieuwd hoe het gaat lopen en altijd interessant om zoiets te zien voor iemand die de sport pas net interessant begint te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want daar is the Reem goed in?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Die nelson is trouwens wel. Als Reem gewoon zijn guard blijft houden dan kan nelson hem niet pakken.
Overeem kan dat wel, alleen hij wordt soms gewoon te arrogant als hij merkt dat hij de overhand heeft in stand up. Het is geen GegardGOD helaas in defensequote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want daar is the Reem goed in?![]()
Zelfs in de 3e ronde is Roy nog gevaarlijk voor Reem. Hij moet net als tegen Struve snel voor een takedown gaan en dan GnP.
Omdat hij hier niet achter zijn gloves kan schuilen omdat ze zo klein zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overeem kan dat wel, alleen hij wordt soms gewoon te arrogant als hij merkt dat hij de overhand heeft in stand up. Het is geen GegardGOD helaas in defense. In k-1 deed hij het wel, dus waarom zou het nu niet kunnen.
Justbleed aan de praat gekregen, maar voor de zekerheid ga ik met deze mee.quote:
Ik bedoel meer dat hij zijn guard hoog hield, nu zie je heel vaak dat hij zijn armen veer onder zijn chin laat zakken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij hier niet achter zijn gloves kan schuilen omdat ze zo klein zijn
Bang voor de takedown?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij zijn guard hoog hield, nu zie je heel vaak dat hij zijn armen veer onder zijn chin laat zakken.
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Die nelson is trouwens wel. Als Reem gewoon zijn guard blijft houden dan kan nelson hem niet pakken.
quote:Anthony Pettis vs. Rafael Dos Anjos
It's Showtime!! Pettis nog altijd een maat te groot voor dos Anjos.
Carla Esparza vs. Joanna Jędrzejczyk
Verwacht een cluster fuck van een fight, maar als de rook optrekt hoop ik dat Carla de champ blijft.
Johny Hendricks vs. Matt Brown
Ik weet niet hoe de MMA wereld er over denkt, maar ik heb het gevoel dat Hendricks de klus in de eerste ronde heeft geklaard. Brown is going down. Hard!
Roy Nelson vs. Alistair Overeem
Heb het gevoel dat dit make of break voor Overeem is. Verliest hij van Nelson, kan hij echt zijn koffers pakken. Zie hem bij een loss zakken naar 14e of 15e plek. Een win zou hem uiteraard goed doen en de nare smaak van 2013 & 2014 wegpoetsen. Zelfs in zijn win over Mir viel kon hij niet overtuigen. In his defense was het wel een must win fight, dus ik snap zijn approach wel. Hopelijk kan hij na zijn overwinning op Nelson 2 of 3 plekjes stijgen. Want Arlovski op 7 en Barnett of 6 vind ik zelf een beetje twijfelachtig.
Chris Cariaso vs. Henry Cejudo
Close fight waarin Cejudo de split krijgt.
tot vannacht 1 uur mag je picks maken en wijzigen. Daarna is het Invoeren gesloten.quote:
Fun Bet: Pacheco, Duffy, Pettis, Overeem, Pettis @4,60quote:Josh Copeland to win (15 @3,50 = 52.50)
Josh Copeland by decision (5 @ 10,00 = 50.00)
Daneil Dariush by submission (15 @ 3,75 = 57.50)
Alistair Overeem by (T)KO (10 @ 2,50 = 25.00)
Johny Hendricks by (T)KO (5 @ 3,00 = 15.00)
Inzet 50,00 --> potential winnigs 200,00
2 x Pettis?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn bets voor vannacht:
[..]
Fun Bet: Pacheco, Duffy, Pettis, Overeem, Pettis @4,60
Sergio en Anthony?quote:
Ik ga meequote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:03 schreef Fyodor het volgende:
Pettis
Esparza
Hendricks
Reem
Cejudo
Zin in, dikke card!
Origineel Amerikaans schijnt dus met Rogan en Goldie, of hoe heet die gast?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wie doet het commentaar op Fox Sports?
Fox sport 2 is helaas een international zender toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sergio en Anthony?
Fox Sports 2 vannacht:
[ afbeelding ]
Je kijkt geen vlogs, embbed en/of countdowns?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:38 schreef Nober het volgende:
Wist niet dat Glory commentator Duke Roufus ook Pettis trainde.
Door die embedded van 185 zag ik dat pas.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kijkt geen vlogs, embbed en/of countdowns?
Hoezo helaas? Dat het een betaalzender is?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fox sport 2 is helaas een international zender toch?
Het voordeel is wellicht dat er dan meer streams komen
quote:Op FOX Sports International geniet u volop van internationale topsporten. FOX Sports International biedt met drie kanalen live internationaal topvoetbal uit de Barclays Premier League, Serie A, FA Cup, League Cup, Coppa Italia, DFB-Pokal en de UEFA Europa League. Ook is de NFL (American Football) en MLB (Major League Baseball) te zien en volgt u live toptennis uit de ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 en het belangrijkste tennistoernooi ter wereld Wimbledon.
Jammer, omdat ik wel mensen ken met de Nederlandse Fox zender (voor de eredivisie), daar valt kanaal 2 dus niet onderquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Dat het een betaalzender is?
[..]
Ohzo! Valt onder 'Fox Sports'.. echter als je van een actie gebruik maakt is dat 99/100x 'Fox Sports' in tegenstelling tot 'Fox Eredivisie'. Dus dan hebbie hem wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, omdat ik wel mensen ken met de Nederlandse Fox zender (voor de eredivisie), daar valt kanaal 2 dus niet onder
Ja, die acties zijn schofterig tegenover vaste klantenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohzo! Valt onder 'Fox Sports'.. echter als je van een actie gebruik maakt is dat 99/100x 'Fox Sports' in tegenstelling tot 'Fox Eredivisie'. Dus dan hebbie hem wel.
Moet ie maar blijven zitten.quote:
1lbs, dat zal niet veel uitmaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:41 schreef n00cL30n het volgende:
Kotswaardig indeed.
Zal mij benieuwen hoe Cruickshank nu gaat.
(Met dat hij gewicht niet heeft gered etc. etc.)
Kijk die twee op de co-main dan ook nog effe.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:53 schreef n00cL30n het volgende:
Maar goed... ik ben pitten. veel plezier mannen.
In je DM boxquote:Op zondag 15 maart 2015 03:07 schreef RipMcPants het volgende:
Iemand enig idee waar ik kan kijken? *kuch*
Wel eens gezien verder het enige topic waar leven in is.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey, kijk je MMA? Of kom je gewoon langs?
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey, kijk je MMA? Of kom je gewoon langs?
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.
Ahquote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens gezien verder het enige topic waar leven in is.
Dat is het mooie aan Overeem, totaal niet te voorspellen sinds ie betrapt werd.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaan
Dit wordt mijn tweede. Heb zijn debuut ook live gezien. Maar ik durf nergens van uit te gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige Overeem fights die ik live zie.. zal vast weer nokkie gaan
Ooh Overeem ken ik wel, Doe even streampje.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft de wekker gezet, Overeem in actie.
Met zijn athleticism zou hij wel voor een takedown kunnen gaan, Tegen Struve zag het er ook goed uit, de manier waarop was spectaculair, hij werkt nu ook al een tijdje met Jackson die houden van gameplanning.. maarja, houdt hij zich er aan?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:32 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede. Heb zijn debuut ook live gezien. Maar ik durf nergens van uit te gaanIk hou in ieder geval al rekening met het ergste.
Vanavond zit die aan gegrilde beenhamquote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Overeem zat gewoon aan de paardenworst hoor.
Precies. Die takedown(s) en GnP zijn wat mij betreft de keys to victory. Staand is Roy ook in de derde ronde nog een gevaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zijn athleticism zou hij wel voor een takedown kunnen gaan, Tegen Struve zag het er ook goed uit, de manier waarop was spectaculair, hij werkt nu ook al een tijdje met Jackson die houden van gameplanning.. maarja, houdt hij zich er aan?
En.. hoe dan ook, zelfs in de derde ronde als Roy moe is gooit hij nog bombs.. dus Overeem moet het gevecht gewoon snel stoppen met knees/GnP
Roy had zich wel even kunnen scheren en naar de kapper kunnen gaan maar zoals je ziet aan zijn gespierde lijf had hij er geen tijd voor.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Jammer dat Sierd de Vos hier geen commentaar op geeft.
lolquote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Roy had zich wel even kunnen scheren en naar de kapper kunnen gaan maar zoals je ziet aan zijn gespierde lijf had hij er geen tijd voor.
Dan had je een leven zonder down gekozen zeker als je dingen kon bepalen?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:47 schreef Nober het volgende:
Born in the USA, alsof je dat zelf hebt uitgekozen. Ja dat liedje wel.
Ik ben geen PSV fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je een leven zonder down gekozen zeker als je dingen kon bepalen?
6+ ? Do explainquote:Op zondag 15 maart 2015 04:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair doet het toch weer.. zijn volgende fight een échte tegenstander waardoor hij weer Top 5 kan komen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rogan weer flink aan het hypen. Van mij krijgt Reem een 6+
Waar blijven de nieuwe Reem episodes trouwens?? Al lang geen episode gezien.
Nu niet heet urineren trouwens.. anywho...
Deze boy gaat ook slapie doen!
Hij wilt JDS overslaanquote:Op zondag 15 maart 2015 04:14 schreef Nober het volgende:
Overeem moet eerst maar eens wat partijen winnen voordat hij kijkt naar de titel.
Ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 15 maart 2015 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wilt JDS overslaan![]()
Gelijk heeft hij.
Zal die ook met veel kicks moeten komen om de power weg te halen en het tot die tijd overleven.. maar ik gooi wat geld op JDS by KOquote:Op zondag 15 maart 2015 04:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemenIk kijk nog steeds uit naar die partij, though.
Inderdaad, dat wordt een flinke kluif. Prima prestatie tegen Roy Nelson hoor, maar JDS is een heel ander verhaal. Too much voor Overeem, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal die ook met veel kicks moeten komen om de power weg te halen en het tot die tijd overleven.. maar ik gooi wat geld op JDS by KO
Jup, dat rondje/weg rennen kan je niet doen tegen JDS ..quote:Op zondag 15 maart 2015 04:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt een flinke kluif. Prima prestatie tegen Roy Nelson hoor, maar JDS is een heel ander verhaal. Too much voor Overeem, ben ik van overtuigd.
Miocic vs Huntquote:Op zondag 15 maart 2015 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wilt JDS overslaan![]()
Gelijk heeft hij.
Goed dat ze die partij er tussenin hebben geschrapt.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
Nu nog Brown - Hendricks en nog Pettis - RDA
Wel een goeie kin die kerelquote:Op zondag 15 maart 2015 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
https://vine.co/v/O9lDJFW2d1X
https://vine.co/v/O9lrEBzidwO
Overeem highlights
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |