Vanavond zit die aan gegrilde beenhamquote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Overeem zat gewoon aan de paardenworst hoor.
Precies. Die takedown(s) en GnP zijn wat mij betreft de keys to victory. Staand is Roy ook in de derde ronde nog een gevaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zijn athleticism zou hij wel voor een takedown kunnen gaan, Tegen Struve zag het er ook goed uit, de manier waarop was spectaculair, hij werkt nu ook al een tijdje met Jackson die houden van gameplanning.. maarja, houdt hij zich er aan?
En.. hoe dan ook, zelfs in de derde ronde als Roy moe is gooit hij nog bombs.. dus Overeem moet het gevecht gewoon snel stoppen met knees/GnP
Roy had zich wel even kunnen scheren en naar de kapper kunnen gaan maar zoals je ziet aan zijn gespierde lijf had hij er geen tijd voor.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Jammer dat Sierd de Vos hier geen commentaar op geeft.
lolquote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Roy had zich wel even kunnen scheren en naar de kapper kunnen gaan maar zoals je ziet aan zijn gespierde lijf had hij er geen tijd voor.
Dan had je een leven zonder down gekozen zeker als je dingen kon bepalen?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:47 schreef Nober het volgende:
Born in the USA, alsof je dat zelf hebt uitgekozen. Ja dat liedje wel.
Ik ben geen PSV fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je een leven zonder down gekozen zeker als je dingen kon bepalen?
6+ ? Do explainquote:Op zondag 15 maart 2015 04:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair doet het toch weer.. zijn volgende fight een échte tegenstander waardoor hij weer Top 5 kan komen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rogan weer flink aan het hypen. Van mij krijgt Reem een 6+
Waar blijven de nieuwe Reem episodes trouwens?? Al lang geen episode gezien.
Nu niet heet urineren trouwens.. anywho...
Deze boy gaat ook slapie doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |