Behoorlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:25 schreef superniger het volgende:
fipo
http://gfycat.com/CornyGenuineDove
chanant.
Eigenlijk bijzonder weinig he. Gelukkig komt Khabib er op korte termijn bij.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Nober het volgende:
Jędrzejczyk kan de derde UFC kampioen uit Europa worden na Rutten en Arlovski, heb haar alleen gezien tegen Gadelha (split decision).
Is haar 3e UFC fight en dan meteen voor de title.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Nober het volgende:
Jędrzejczyk kan de derde UFC kampioen uit Europa worden na Rutten en Arlovski, heb haar alleen gezien tegen Gadelha (split decision).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 18:14:33 ]
En McGregor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eigenlijk bijzonder weinig he. Gelukkig komt Khabib er op korte termijn bij.
Gadelha kreeg de overwinning niet omdat ze doorging. Erg jammer.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is haar 3e UFC fight en dan meteen voor de title.
De division is natuurlijk nog flinterdun, maar ik hoop wel dat Esparza de title voorlopig even kan houden!
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom Jon Jones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HE'S ROLLINGGGGGGGGGGGGG awayyyyyyyyquote:Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Burt Watson walks out on UFC mid-Rousey PPV
Hij heeft ontslag genomen
bron??????????????????quote:Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Burt Watson walks out on UFC mid-Rousey PPV
Hij heeft ontslag genomen
Je denkt toch niet echt dat Conor wint he.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
En McGregor.
[..]
Gadelha kreeg de overwinning niet omdat ze doorging. Erg jammer.
[..]
Daarom Jon Jones.
Ik acht de kans aanwezig, net als bij Khabib.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Conor wint he.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
die nieuwe Poolse chick is ook niet verkeerd imo:
[ afbeelding ]
Die chicks zouden jou hard klappenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig, net als bij Khabib.
[..]
We hebben al ringgirls.
Wil niet zeggen dat ik ze in de UFC wil hebben, doe nog maar een jaar of 20 bij Invicta en tegen die tijd zullen ze wel een beter niveau hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die chicks zouden jou hard klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |