abonnement Unibet Coolblue
pi_156010742
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2015 @ 22:23:30 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_156011974
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 september 2015 @ 23:03:55 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_156013185
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2015 @ 23:06:26 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_156013276
Senks :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_156028231
Dank @ West voor het dichtgooien van die Tong-Topics _O_
  zondag 20 september 2015 @ 15:38:52 #206
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156244714
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156402055
Hier verder over de BB reeks.
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef Snakey het volgende:
Per deel zitten rond en soms over de 10 duizend views per topic. Probeer maar eens een andere reeks die over iets specifieks gaat te vinden met zoveel views. Er lezen dus enorm veel mensen mee hier zonder te posten.
Dat klopt. En eh, het is maar een gedachte hoor, maar heeeeeeel misschien verwachten mensen die op een reeks met de naam BODYBUILDING klikken informatie over eh.... jawel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Er komen wellicht mensen meelezen die er wat meer over willen weten maar die krijgen 80% PL muk te zien, alleen wordt dat niet als zodanig gespecificeerd. Die weten dat niet, kunnen dat onderscheid niet maken en gaan wellicht denken (omdat het in een BB topic staat :')) dat het iets met BB van doen heeft. Lijkt me niet heel wenselijk dat mensen om die reden informatie verkeerd interpreteren. Als dat geen argument is, kan je de reeks net zo goed Het Grote Spaghetti-recepten-Topic noemen, als de reeksnaam de lading niet hoeft te dekken.

Ten tweede: er wordt wel degelijk regelmatig de verkeerde info gegeven. Op de vraag hoe men wat gespierder kan worden is een 5-3-1 schema simpelweg niet het juiste antwoord. Schema's van StartingStrength ook niet. In de verste verte niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:37 schreef fathank het volgende:
@modus

Beginners worden vaak richting Starting Strength/stronglifts gewezen omdat het een makkelijk beginnersprogramma is om de basis te leren. Of moet iemand die nog nooit een barbell heeft aangeraakt in een 3 of 4day split geduwd worden waar diegene verzuipt in de oefeningen en er na 4 weken de brui aangeeft omdat er weinig progressie is.
BB heeft he-le-maal niks met SS/stronglifts te maken. Kracht is totaal geen issue. Denk je dat Phil Heath weet wat de 1RM van Kai is op BP? Denk dat hKai het zelf niet eens weet.

Ik zou werkelijk waar geen enkele reden kunnen bedenken waarom je een beginner niet een 3/4dagen schema kan laten aanvangen met bv. BP en flyes als borstoefeningen en closegrip pulldowns en seated rows voor rug etc. voor de eerste paar weken. Dat kan je allemaal prima op een papiertje uitschrijven dus waarom zou dan sprake zijn van verzuipen. Uiteraard de eerste periode met wat begeleiding voor de juiste uitvoering, maar dat kan je sowieso niet op een papiertje uitleggen.

De toegevoegde waarde van ee SS schema hiervoor ontgaat mij echt volledig, want nogmaals het gaat bij BB gewoon totaal niet om kracht. Prima als die beginner de eerste paar weken met 30 kg ligt te banken en zijn flyes met 5 kg. Moet dat meteen meer zijn? Omdat ze anders denken dat ie een nicht is? Moet ie daarom eerst kracht opbouwen??
quote:
Voor de rest kom je wel heel erg over als een betweterig wijsneus met je :'). Voor iemand die hier praktisch nooit post kom je niet heel sympathiek over.
Ah en omdat ik er niet vaak meepost weet ik er dus ook meteen niks van af. Best, maar dat is natuurlijk volslagen onzin.

Wellicht kunnen de huidige SPT modjes ook eens hun gedachten hierover komen uiten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2015 @ 18:20:41 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156402850
Goed, laten we eerst even duidelijk maken dat ik het meeste werk in de Bodybuilder reeks aan Snakey overlaat. Waarom? Hij is oud SPT-mod, heeft die reeks grotendeels opgebouwd en is één van de actiefste posters daar. Wat hij denkt dat het beste is voor de reeks zal zeker meegenomen worden.

Wat voor mij nu vooral duidelijk is geworden is dat het publiek voor beide onderdelen 50/50 is. Bij een eventuele nieuwe reeks zal het topic dus de helft van zijn vaste bezoekers verliezen. Toch is er ook een duidelijke trend gaande, waarbij bodybuilding zelf steeds meer ondergesneeuwd raakt door powerlifting.

Zelf ben ik een grote fan van het maken van een apart topic als er een kleine kliek bezoekers is die er naar verlangt. Zo blijft het bestaande topic druk bevolkt en is ook die kleine groep tevreden. Lukt het niet, dan heb je nog altijd het actieve oude topic. Het probleem van deze situatie is dat we dat punt allang gepasseerd zijn. Het topic is al overgenomen door een heel ander onderwerp. Ik ben bang dat een tweede topic het einde van het originele topic betekent, waardoor je nog maar één minder goed lopend topic over houdt.

Dit is een typische situatie waar de insiders zelf weten wat het beste is voor de reeks. Ik durf er geen vast oordeel over te geven. Wat ik nu zie is één gigantisch goedlopende reeks, en waarom zou je dat veranderen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 26 september 2015 @ 18:24:03 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156402907
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:33 schreef Modus het volgende:
Hier verder over de BB reeks.

[..]

Dat klopt. En eh, het is maar een gedachte hoor, maar heeeeeeel misschien verwachten mensen die op een reeks met de naam BODYBUILDING klikken informatie over eh.... jawel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Er komen wellicht mensen meelezen die er wat meer over willen weten maar die krijgen 80% PL muk te zien, alleen wordt dat niet als zodanig gespecificeerd. Die weten dat niet, kunnen dat onderscheid niet maken en gaan wellicht denken (omdat het in een BB topic staat :')) dat het iets met BB van doen heeft. Lijkt me niet heel wenselijk dat mensen om die reden informatie verkeerd interpreteren. Als dat geen argument is, kan je de reeks net zo goed Het Grote Spaghetti-recepten-Topic noemen, als de reeksnaam de lading niet hoeft te dekken.

Ten tweede: er wordt wel degelijk regelmatig de verkeerde info gegeven. Op de vraag hoe men wat gespierder kan worden is een 5-3-1 schema simpelweg niet het juiste antwoord. Schema's van StartingStrength ook niet. In de verste verte niet.

[..]

BB heeft he-le-maal niks met SS/stronglifts te maken. Kracht is totaal geen issue. Denk je dat Phil Heath weet wat de 1RM van Kai is op BP? Denk dat hKai het zelf niet eens weet.

Ik zou werkelijk waar geen enkele reden kunnen bedenken waarom je een beginner niet een 3/4dagen schema kan laten aanvangen met bv. BP en flyes als borstoefeningen en closegrip pulldowns en seated rows voor rug etc. voor de eerste paar weken. Dat kan je allemaal prima op een papiertje uitschrijven dus waarom zou dan sprake zijn van verzuipen. Uiteraard de eerste periode met wat begeleiding voor de juiste uitvoering, maar dat kan je sowieso niet op een papiertje uitleggen.

De toegevoegde waarde van ee SS schema hiervoor ontgaat mij echt volledig, want nogmaals het gaat bij BB gewoon totaal niet om kracht. Prima als die beginner de eerste paar weken met 30 kg ligt te banken en zijn flyes met 5 kg. Moet dat meteen meer zijn? Omdat ze anders denken dat ie een nicht is? Moet ie daarom eerst kracht opbouwen??

[..]

Ah en omdat ik er niet vaak meepost weet ik er dus ook meteen niks van af. Best, maar dat is natuurlijk volslagen onzin.

Wellicht kunnen de huidige SPT modjes ook eens hun gedachten hierover komen uiten.
Als je gewoon in het topic verder gelezen had zou je gezien hebben dat we het er daar nog over hebben, en zie je de ideeen van anderen daarover zien wat de voors en tegens zijn.

Je irriteert me trouwens mateloos in je manier van communiceren. Me een autist noemen in het vorige BB topic, en je soort van passieve agressie in deze post naar mij toe, en je continue bemoeienis door middel van TR's in topics waar je niet post maakt dat ik helemaal geen zin heb in verdere discussie heb met je, dus je zoekt het inderdaad maar met de mods hier uit.
  zaterdag 26 september 2015 @ 18:29:51 #210
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156403008
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, laten we eerst even duidelijk maken dat ik het meeste werk in de Bodybuilder reeks aan Snakey overlaat. Waarom? Hij is oud SPT-mod, heeft die reeks grotendeels opgebouwd en is één van de actiefste posters daar. Wat hij denkt dat het beste is voor de reeks zal zeker meegenomen worden.

Wat voor mij nu vooral duidelijk is geworden is dat het publiek voor beide onderdelen 50/50 is. Bij een eventuele nieuwe reeks zal het topic dus de helft van zijn vaste bezoekers verliezen. Toch is er ook een duidelijke trend gaande, waarbij bodybuilding zelf steeds meer ondergesneeuwd raakt door powerlifting.

Zelf ben ik een grote fan van het maken van een apart topic als er een kleine kliek bezoekers is die er naar verlangt. Zo blijft het bestaande topic druk bevolkt en is ook die kleine groep tevreden. Lukt het niet, dan heb je nog altijd het actieve oude topic. Het probleem van deze situatie is dat we dat punt allang gepasseerd zijn. Het topic is al overgenomen door een heel ander onderwerp. Ik ben bang dat een tweede topic het einde van het originele topic betekent, waardoor je nog maar één minder goed lopend topic over houdt.

Dit is een typische situatie waar de insiders zelf weten wat het beste is voor de reeks. Ik durf er geen vast oordeel over te geven. Wat ik nu zie is één gigantisch goedlopende reeks, en waarom zou je dat veranderen?
Het is een reeks met om en nabij 10.000(!) views per topic. Er zijn om precies te zijn 2 users in het topic nu die graag een split zouden zien. Modus en Mr. J.

Zoals ik al eerder zei ben ik ook wel voor een split, maar ik weet 99% zeker dat zoals de kaarten nu liggen dat gewoon niet gaat werken. Daarbij, zoals in het topic al gezegd door verschillende users, we kunnen prima samen in 1 topic en van elkaar leren. De overlap is best groot.
pi_156403214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor mij nu vooral duidelijk is geworden is dat het publiek voor beide onderdelen 50/50 is. Bij een eventuele nieuwe reeks zal het topic dus de helft van zijn vaste bezoekers verliezen.
Die naar het nieuwe topic gaan. Ben je ze dan kwijt op Fok? Nee. Denk zelf dat verhouding anders ligt, eerder 70/30 PL/BB of ms wel richting 80/20. Maakt niet uit verder. Je raakt ze verder niet kwijt.
quote:
Zelf ben ik een grote fan van het maken van een apart topic als er een kleine kliek bezoekers is die er naar verlangt.
Helemaal goed. :).
quote:
Zo blijft het bestaande topic druk bevolkt en is ook die kleine groep tevreden. Lukt het niet, dan heb je nog altijd het actieve oude topic.
Lijkt me ook. Probeer het dan iig voor een tijdje. Terugdraaien kan altijd nog. Mocht dat op een gegeven moment aan de orde gaan zijn, hernoem dan iig het topic naar BB/PL, reden waarom lijkt me duidelijk.
quote:
Het probleem van deze situatie is dat we dat punt allang gepasseerd zijn. Het topic is al overgenomen door een heel ander onderwerp. Ik ben bang dat een tweede topic het einde van het originele topic betekent, waardoor je nog maar één minder goed lopend topic over houdt.
Ik zie niet waarom dit een probleem zou kunnen zijn. Ik zou niet weten waarom een ieder niet gewoon zijn weg zal weten te vinden in 1 van de 2 topics?
quote:
Dit is een typische situatie waar de insiders zelf weten wat het beste is voor de reeks. Ik durf er geen vast oordeel over te geven. Wat ik nu zie is één gigantisch goedlopende reeks, en waarom zou je dat veranderen?
Nou bijv. hierom:
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:33 schreef Modus het volgende:

Dat klopt. En eh, het is maar een gedachte hoor, maar heeeeeeel misschien verwachten mensen die op een reeks met de naam BODYBUILDING klikken informatie over eh.... jawel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Er komen wellicht mensen meelezen die er wat meer over willen weten maar die krijgen 80% PL muk te zien, alleen wordt dat niet als zodanig gespecificeerd. Die weten dat niet, kunnen dat onderscheid niet maken en gaan wellicht denken (omdat het in een BB topic staat :')) dat het iets met BB van doen heeft. Lijkt me niet heel wenselijk dat mensen om die reden informatie verkeerd interpreteren. Als dat geen argument is, kan je de reeks net zo goed Het Grote Spaghetti-recepten-Topic noemen, als de reeksnaam de lading niet hoeft te dekken.

Ten tweede: er wordt wel degelijk regelmatig de verkeerde info gegeven. Op de vraag hoe men wat gespierder kan worden is een 5-3-1 schema simpelweg niet het juiste antwoord. Schema's van StartingStrength ook niet. In de verste verte niet.
Zou je een Mercedes-reeks waarin het bijna alleen nog over BMW gaat ook maar zo laten, alleen maar omdat het al een tijd zo is?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2015 @ 18:50:47 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156403417
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef Modus het volgende:
Zou je een Mercedes-reeks waarin het bijna alleen nog over BMW gaat ook maar zo laten, alleen maar omdat het al een tijd zo is?
Dat is natuurlijk geen goede vergelijking. Ik zie het als een topic over auto's, die alleen nog maar over Mercedes gaat. De discussies kunnen gewoon prima in het topic dus qua context.

Als ik zo lees wat iedereen te zeggen heeft, zie ik enorm weinig steun voor een split. Dan ga ik niet net zoals bij de zwarte pieten discussie de minderheid hun zin geven, en de meerderheid duperen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156403510
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je gewoon in het topic verder gelezen had zou je gezien hebben dat we het er daar nog over hebben, en zie je de ideeen van anderen daarover zien wat de voors en tegens zijn.
Heb ik ook gezien maar over het algemeen wordt het gewaardeerd als dit soort kwesties in een feedbacktopic besproken worden.
quote:
Je irriteert me trouwens mateloos in je manier van communiceren. Me een autist noemen in het vorige BB topic, en je soort van passieve agressie in deze post naar mij toe, en je continue bemoeienis door middel van TR's in topics waar je niet post maakt dat ik helemaal geen zin heb in verdere discussie heb met je, dus je zoekt het inderdaad maar met de mods hier uit.
Prima. Ms is die houding wel een reactie op jouw starre houding in deze kwestie, terwijl je argumenten daarvoor nou niet bepaald sterk zijn naar mijn idee.

Om er ook even een positieve draai aan te geven: wat er tegenwoordig allemaal zo in de reeks langskomt is over het algemeen prima bruikbaar en serieus genoeg, absoluut een vooruitgang t.o.v. een tijdje terug. Alleen gaat het 9 van de 10x niet over BB. Waarom heet het dan een BB-reeks? Is dat punt nou zo lastig in te zien?

Om nog maar een keer de MB/BMW vergelijking te maken: stel dat er een langlopende MB reeks in PTA is waarin om wat voor reden dan ook tegenwoordig bijna alleen nog maar over BMW gepost wordt, zonder dat aan de posts verder te zien is over welke van de 2 het gaat. Ik denk dat elke andere mod/FA op Fok het vrij logisch zou vinden om op een gegeven moment 2 reeksen te maken, geheel los van het argument 'dat dat nu eenmaal zo gegroeid is'.

En verder nogmaals snap ik niet waarom users die niet regelmatig meeposten geen mening zouden mogen hebben over een topic waarin ze ms wel regelmatig meelezen?

-edit
TRs in welke topics bedoel je trouwens?

[ Bericht 1% gewijzigd door Modus op 26-09-2015 19:10:17 ]
pi_156403752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen goede vergelijking. Ik zie het als een topic over auto's, die alleen nog maar over Mercedes gaat. De discussies kunnen gewoon prima in het topic dus qua context.
Als BB inderdaad hetzelfde soort containerbegrip zou zijn als "auto's" dan zou je een punt hebben. Dat is het alleen niet. PL valt niet onder BB, ze staan op hetzelfde niveau, het zijn 2 soorten sporten, net zoals BMW en MB beide onder 'auto's' vallen. Hoe je de containercategorie waar BB en PL onder vallen dan zou noemen weet ik verder niet zo snel.
quote:
Als ik zo lees wat iedereen te zeggen heeft, zie ik enorm weinig steun voor een split. Dan ga ik niet net zoals bij de zwarte pieten discussie de minderheid hun zin geven, en de meerderheid duperen.
Dat kan.
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:12:55 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156404025
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef Modus het volgende:

[..]

Heb ik ook gezien maar over het algemeen wordt het gewaardeerd als dit soort kwesties in een feedbacktopic besproken worden.
Onzin, het gaat om wat de users willen, niet wat de mods ervan vinden of zouden willen. En in dit geval zijn er 2 users die het graag anders willen zien, tegenover een grotere groep die het laten zoals het is prima vinden.

quote:
Prima. Ms is die houding wel een reactie op jouw starre houding in deze kwestie, terwijl je argumenten daarvoor nou niet bepaald sterk zijn naar mijn idee.
Waar ben ik precies star? Dat ben ik niet namelijk, ik wil best meedenken over een eventuele split, maar dat zit er gewoon niet in zoals het nu is. Het is al een handjevol users die in de BB reeks posten, als je dat over 2 topics gaat verdelen blijft er zo goed als niks over. Jij kijkt alleen maar vanuit jezelf, ik kijk naar het grotere geheel wat FOK! heet.

Als je m'n argumenten zwak vind moet je met tegenargumenten komen, en niet zo passief agressief op me reageren zonder reden.

quote:
En verder nogmaals snap ik niet waarom users die niet regelmatig meeposten geen mening zouden mogen hebben over een topic waarin ze ms wel regelmatig meelezen?
Dat is niet zo, ik zou willen dat een kwart van de lurkers zich zou laten horen. Eentje uit, wat zal het zijn 8000? hebben we niet zoveel aan.
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:16:53 #216
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156404120
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:02 schreef Modus het volgende:

[..]

Als BB inderdaad hetzelfde soort containerbegrip zou zijn als "auto's" dan zou je een punt hebben. Dat is het alleen niet. PL valt niet onder BB, ze staan op hetzelfde niveau, het zijn 2 soorten sporten, net zoals BMW en MB beide onder 'auto's' vallen. Hoe je de containercategorie waar BB en PL onder vallen dan zou noemen weet ik verder niet zo snel.

Dat is niet zo. BB en PL hebben een flinke overlap. Als je een beetje ingelezen bent in krachtsport, en persoonlijke verhalen van zowel BBrs als PLrs zou kennen zou je weten dat we veel van elkaar kunnen leren.

PL zonder BB in een schema, waar je dus geen spiermassa opbouwt is vrij waardeloos. BB zonder kracht geeft je een opgeblazen BBr die er misschien gespiert uitziet, maar totaal geen kracht uitstraalt.
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:28:26 #217
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_156404353
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is niet zo. BB en PL hebben een flinke overlap. Als je een beetje ingelezen bent in krachtsport, en persoonlijke verhalen van zowel BBrs als PLrs zou kennen zou je weten dat we veel van elkaar kunnen leren.

PL zonder BB in een schema, waar je dus geen spiermassa opbouwt is vrij waardeloos. BB zonder kracht geeft je een opgeblazen BBr die er misschien gespiert uitziet, maar totaal geen kracht uitstraalt.
Daarin ga ik niet met je mee. ;) Ik ken dus atleten die met gewichten trainen die je zusje ook zou pakken, alleen leggen zij zoveel gevoel in de uitvoering dat ze er wel mee op t podium komen te staan.

Ik vind het dus echt top dat de reeks zo goed loopt, maar ik ben het Modus eens dat de focus zo op Powerlifting is gericht, dat bodybuilding daar totaal wegvalt.

True, zowel bb als pl vindt beide plaats in de gym, maar ik vrees dat men niet zo heel veel van elkaar kan leren. Zowel het doel alsmede de uitvoering is verschillend. Daardoor wordt er ook heel anders met voeding omgegaan.

En dat geeft verder niets, maar nu posten users met bb voorkeur er nagenoeg niet meer. Modus en ik spreken ons uit, maar hoe groot is de groep nu daadwerkelijk die meer bb wilt waae het huidige topic niet echt in kan voorzien. Misschien alleen Modus en ondergetekende, misschien 100 man, ik zou t zelf niet weten. :)

Wat ik wel weet dat ik meer zal posten in een bb topic dan in de huidige reeks. :)

Daarom misschien als test een aparte reeks voor pl en de huidige op bb en fitness laten focussen.

Geen idee of het wat wordt, maar het lijkt mij geen slecht idee.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_156404744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is niet zo. BB en PL hebben een flinke overlap. Als je een beetje ingelezen bent in krachtsport, en persoonlijke verhalen van zowel BBrs als PLrs zou kennen zou je weten dat we veel van elkaar kunnen leren.

PL zonder BB in een schema, waar je dus geen spiermassa opbouwt is vrij waardeloos. BB zonder kracht geeft je een opgeblazen BBr die er misschien gespiert uitziet, maar totaal geen kracht uitstraalt.
MB en BMW hebben ook veel overlap, ze hebben beide wielen, een stuur, verlichting, etc. Ze staan echter nog steeds naast elkaar en vallen onder het begrip 'Auto's'. En BMW valt dus niet ónder MB, of andersom.

Terwijl hier wordt gesuggereerd dat PL een onderdeel is van BB. Dat is het simpelweg niet. Dat er overeenkomsten zijn maakt niet dat de 1 onderdeel is van de ander.

Links klopt, rechts niet:

  zaterdag 26 september 2015 @ 19:55:56 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156404985
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Daarin ga ik niet met je mee. ;) Ik ken dus atleten die met gewichten trainen die je zusje ook zou pakken, alleen leggen zij zoveel gevoel in de uitvoering dat ze er wel mee op t podium komen te staan.

Ik vind het dus echt top dat de reeks zo goed loopt, maar ik ben het Modus eens dat de focus zo op Powerlifting is gericht, dat bodybuilding daar totaal wegvalt.

True, zowel bb als pl vindt beide plaats in de gym, maar ik vrees dat men niet zo heel veel van elkaar kan leren. Zowel het doel alsmede de uitvoering is verschillend. Daardoor wordt er ook heel anders met voeding omgegaan.

En dat geeft verder niets, maar nu posten users met bb voorkeur er nagenoeg niet meer. Modus en ik spreken ons uit, maar hoe groot is de groep nu daadwerkelijk die meer bb wilt waae het huidige topic niet echt in kan voorzien. Misschien alleen Modus en ondergetekende, misschien 100 man, ik zou t zelf niet weten. :)

Wat ik wel weet dat ik meer zal posten in een bb topic dan in de huidige reeks. :)

Daarom misschien als test een aparte reeks voor pl en de huidige op bb en fitness laten focussen.

Geen idee of het wat wordt, maar het lijkt mij geen slecht idee.
Ik kan dat met heel veel PL en BB verhalen onderbouwen, maar laten we ons niet verliezen in die discussie.

Nogmaals, ik wil best met je mee, maar het is ook een kwestie vraag en aanbod. En een aantal users om een reeks te kunnen maken. Ik zie niet waar je de positiviteit vandaan haalt dat je zomaar 100 users aan zou kunnen trekken terwijl er 10000 views per topic zijn. Die lurkers zouden dan allang aan het posten geslagen zijn lijkt mij. Er posten trouwens weldegelijk BBrs hoor, die vallen niet zo op misschien maar zijn er wel.
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:56:49 #220
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156405004
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:45 schreef Modus het volgende:

[..]

MB en BMW hebben ook veel overlap, ze hebben beide wielen, een stuur, verlichting, etc. Ze staan echter nog steeds naast elkaar en vallen onder het begrip 'Auto's'. En BMW valt dus niet ónder MB, of andersom.

Terwijl hier wordt gesuggereerd dat PL een onderdeel is van BB. Dat is het simpelweg niet. Dat er overeenkomsten zijn maakt niet dat de 1 onderdeel is van de ander.

Links klopt, rechts niet:

[ afbeelding ]
De plank. Je mist hem wederom weer totaal. Dag Modus.
pi_156405133
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

De plank. Je mist hem wederom weer totaal. Dag Modus.
Ja van hetzelfde. Dag Snakey.
pi_156406621
Wat is dit voor onzin gezeur zeg. :') 2 nieuwelingen die even de boel willen aandraaien bij een reeks van > 400. Wat denk je zelf? BB en PL hebben gigantisch veel overlap. Je kan leuk het verhaaltje van "lage intensiteit kan je BB mee trainen" 100 keer gaan draaien, maar feit is dat iedereen anders traint. Verschilt gigantisch veel per land en individu. Russen, Bulgaren, Noren en Finnen die 8x80kg gaan squatten, zie het al helemaal voor me. Misschien moet je Kai Green wat minder likken?
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:58:29 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156406704
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:55 schreef Faeroer het volgende:
Wat is dit voor onzin gezeur zeg. :') 2 nieuwelingen die even de boel willen aandraaien bij een reeks van > 400. Wat denk je zelf? BB en PL hebben gigantisch veel overlap. Je kan leuk het verhaaltje van "lage intensiteit kan je BB mee trainen" 100 keer gaan draaien, maar feit is dat iedereen anders traint. Verschilt gigantisch veel per land en individu. Russen, Bulgaren, Noren en Finnen die 8x80kg gaan squatten, zie het al helemaal voor me. Misschien moet je Kai Green wat minder likken?
Mr. J post al vanaf topic 1 mee in de BB reeks. ;)

SPT / Bodybuilding/Fitness [centraal topic]
pi_156406723
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mr. J post al vanaf topic 1 mee in de BB reeks. :)

SPT / Bodybuilding/Fitness [centraal topic]
Dan zou hij het al helemaal moeten accepteren dat er gewoonweg een mix van alles is.
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:01:09 #225
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156406783
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dan zou hij het al helemaal moeten accepteren dat er gewoonweg een mix van alles is.
Nou ja, er is wel wat te zeggen voor een split. Maar dan moet je daar wel genoeg users voor hebben. Zoals ik hierboven al zeg, ik zie niet ineens 100 meer users gaan posten in een BB topic omdat het van PL gescheiden is.

Maar het is niet een heel gek idee om het te splitsen natuurlijk. We hebben het er al vaker over gehad in het BB topic.
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:03:03 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156406839
En misschien wel hoor. Het zullen er niet 100 zijn, maar ik zie ook genoeg users op DBB die de sfeer daar zat zijn. Als er op FOK! een BB topic is met een wat relaxtere sfeer zou dat best kunnen werken.
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:49:10 #227
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_156408223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dan zou hij het al helemaal moeten accepteren dat er gewoonweg een mix van alles is.
Een mix is prima. Echter nagenoeg alleen krachtstats posts verwateren het bodybuild aspect.

Maar dat heb ik vandaag al meerdere keren gepost. Svp even iets met begrijpend lezen doen want dit wordt vermoeiend zo. :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nou ja, er is wel wat te zeggen voor een split. Maar dan moet je daar wel genoeg users voor hebben. Zoals ik hierboven al zeg, ik zie niet ineens 100 meer users gaan posten in een BB topic omdat het van PL gescheiden is.

Maar het is niet een heel gek idee om het te splitsen natuurlijk. We hebben het er al vaker over gehad in het BB topic.
Ik heb het idee dat geleidelijk wat bb posters zijn vertrokken uit de reeks. Weet niet hoeveel en of ze idd terug willen komen als er ergens wat meer ruimte voor bb is.

Maar goed, up to de mods of een split van de topics voor een maandje of 2 een idee is. Slaap er een nachtje over zou ik zeggen. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_156408733
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat geleidelijk wat bb posters zijn vertrokken uit de reeks. Weet niet hoeveel en of ze idd terug willen komen als er ergens wat meer ruimte voor bb is.
Ik zou een terugkomst overwegen.
full stops and exclamation marks
pi_156409073
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:49 schreef Mr.J het volgende:
Svp even iets met begrijpend lezen doen want dit wordt vermoeiend zo. :)
:)
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:24:21 #230
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156409416
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:07 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik zou een terugkomst overwegen.
Gaan we dan een keer trainen? :P
pi_156409648
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gaan we dan een keer trainen? :P
Ja is goed. Maar ik train tegenwoordig meestal wel met lichte gewichten. (srs) B-)
full stops and exclamation marks
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:35:20 #232
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156409800
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:30 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja is goed. Maar ik train tegenwoordig meestal wel met lichte gewichten. (srs) B-)
Niks mis met wat BB training. Gekker nog, ik zou graag een keertje meedoen. Ik ben echter binnenkort even weg uit NL tot volgende zomer. :')

(Sorry mods voor de SC.)
pi_156410172
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niks mis met wat BB training. Gekker nog, ik zou graag een keertje meedoen. Ik ben echter binnenkort even weg uit NL tot volgende zomer. :')

(Sorry mods voor de SC.)
Tot volgende zomer, laat die slang maar schuiven! Ik was een paar maanden geleden nog in Spanje (de andere kant, maar toch). :P Maar goed, ik hoop volgende zomer een keer geen blessures meer te hebben dus dat komt best prima uit.

On topic: Mijn eerste post was wel serieus, de verschuiving naar PL is een van de redenen dat ik minder ging posten in de reeks. Daarnaast denk ik dat je met een puur BB topic wellicht ook meer/nieuwe BBers aantrekt, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid voorspellen.
full stops and exclamation marks
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2015 @ 22:46:17 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156410244
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef krioro het volgende:

[..]

Tot volgende zomer, laat die slang maar schuiven! Ik was een paar maanden geleden nog in Spanje (de andere kant, maar toch). :P Maar goed, ik hoop volgende zomer een keer geen blessures meer te hebben dus dat komt best prima uit.

On topic: Mijn eerste post was wel serieus, de verschuiving naar PL is een van de redenen dat ik minder ging posten in de reeks. Daarnaast denk ik dat je met een puur BB topic wellicht ook meer/nieuwe BBers aantrekt, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid voorspellen.
Mogelijk probleem: Je verliest mogelijk/waarschijnlijk PLers. Dat is eigenlijk de voornaamste reden van twijfel. Het is veel makkelijker om meeposters te verliezen dan nieuwe aan te trekken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:48:06 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_156410320
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef krioro het volgende:

[..]

Tot volgende zomer, laat die slang maar schuiven! Ik was een paar maanden geleden nog in Spanje (de andere kant, maar toch). :P Maar goed, ik hoop volgende zomer een keer geen blessures meer te hebben dus dat komt best prima uit.

On topic: Mijn eerste post was wel serieus, de verschuiving naar PL is een van de redenen dat ik minder ging posten in de reeks. Daarnaast denk ik dat je met een puur BB topic wellicht ook meer/nieuwe BBers aantrekt, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid voorspellen.
Het is niet te voorspellen, maar jouw post geeft me dan wel weer het voordeel van de twijfel voor een eventuele split.

Ik ga er eens een nachtje over slapen. :)
pi_156434343
Ik post niet zo vaak maar vind het fijn om af en toe een koersje mee te volgen op FOK, omdat daar vaak veel nieuws voorbij komt.. maar zijn hier in godsnaam ook mods aanwezig? Waarom pleur je zo'n bianconeri niet gewoon uit het topic joh? Beschamend :') Verneukt echt het leesplezier.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 september 2015 @ 21:39:05 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156434858
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef Reljem het volgende:
Ik post niet zo vaak maar vind het fijn om af en toe een koersje mee te volgen op FOK, omdat daar vaak veel nieuws voorbij komt.. maar zijn hier in godsnaam ook mods aanwezig? Waarom pleur je zo'n bianconeri niet gewoon uit het topic joh? Beschamend :') Verneukt echt het leesplezier.
Een TR zou veel helpen in zo'n geval. Een topic dat zo hard loopt is bijna niet te volgen en dus lastig te modereren. De voornaamste aandacht ligt op het passief meekijken dat er niets uit de hand loopt.

Ik ben het wel met je eens dat hij storend aanwezig is, het op hem reageren is dan het laatste wat je moet doen, je lokt er alleen maar erger mee uit. Ik had al een waarschuwing uitstaan, en zal een extra oogje houden op bianconeri vanaf hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156435017
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een TR zou veel helpen in zo'n geval. Een topic dat zo hard loopt is bijna niet te volgen en dus lastig te modereren. De voornaamste aandacht ligt op het passief meekijken dat er niets uit de hand loopt.

Ik ben het wel met je eens dat hij storend aanwezig is, het op hem reageren is dan het laatste wat je moet doen, je lokt er alleen maar erger mee uit. Ik had al een waarschuwing uitstaan, en zal een extra oogje houden op bianconeri vanaf hier.
Oh, ik reageer ook niet, en ik weet niet hoe je een TR doet. Maar voor een meelezer is het toch niet echt fijn dat er zo'n idioot tussen zit. Bij het tijdrijden ook al, het slaat he-le-maal nergens op. Snap best dat mensen op hem reageren.

Maar bedankt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 september 2015 @ 21:47:05 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156435353
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Reljem het volgende:

[..]

Oh, ik reageer ook niet, en ik weet niet hoe je een TR doet. Maar voor een meelezer is het toch niet echt fijn dat er zo'n idioot tussen zit. Bij het tijdrijden ook al, het slaat he-le-maal nergens op. Snap best dat mensen op hem reageren.

Maar bedankt.
Naast de quote-knop ^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156570817
SPT / [wielrennen] 109e Ronde van Lombardije #1 - Forza Olanda

Kan deze onder het wielrennen filter? Ben ik namelijk vergeten. :@
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:43:44 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156570919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
SPT / [wielrennen] 109e Ronde van Lombardije #1 - Forza Olanda

Kan deze onder het wielrennen filter? Ben ik namelijk vergeten. :@
Omdat je het zo aardig vraagt. Heb hem ook maar gelijk gereekst, komt vast ook wel van pas in de toekomst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157064510
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:01 schreef WEST het volgende:
Geen gezeur over streams aub
Waarom niet?
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:12:52 #243
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157064552
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat dat zo afgesproken is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_157064615
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:12 schreef WEST het volgende:

[..]

Omdat dat zo afgesproken is.
Met wie? En waar moet het dan?
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:17:01 #245
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157064643
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

Met wie? En waar moet het dan?
Met jullie niet, maak gezellig een topic aan waar je over dat soort zaken kan praten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_157064948
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:17 schreef WEST het volgende:

[..]

Met jullie niet, maak gezellig een topic aan waar je over dat soort zaken kan praten.
Wat jij wil.

Kan dit topic in het juiste subforum geplaatst worden?
SPT / [F1] streamtopic
  zondag 25 oktober 2015 @ 10:38:40 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157079523
Kap eens met dat ge-edit in het MotoGP topic. Zo kun je toch niet discussiëren?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 11:48:09 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157080703
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:38 schreef Fir3fly het volgende:
Kap eens met dat ge-edit in het MotoGP topic. Zo kun je toch niet discussiëren?
Op de man spelen is geen discussiëren, daar wordt op ge-edit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157082707
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Zie vorige vraag, wel met een kleine kanttekening: vragen naar streams wordt door velen als vervelend ervaren, zeker in de drukkere reeksen.
Is dit onderzocht en/of liggen er klachten (tr's/posts in topics) van tientallen users uit een brede range van topics die dit ondersteunen? Ik vraag dit niet voor mezelf, ik kan streams die ik wil hebben prima vinden. Sterker, ik heb door de jaren heen letterlijk honderden keren anderen, al dan niet op verzoek, aan een stream geholpen. Mijn ervaring is daarbij dat dit juist op prijs gesteld wordt in plaats van als storend wordt ervaren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 13:25:50 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157082961
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Is dit onderzocht en/of liggen er klachten (tr's/posts in topics) van tientallen users uit een brede range van topics die dit ondersteunen? Ik vraag dit niet voor mezelf, ik kan streams die ik wil hebben prima vinden. Sterker, ik heb door de jaren heen letterlijk honderden keren anderen, al dan niet op verzoek, aan een stream geholpen. Mijn ervaring is daarbij dat dit juist op prijs gesteld wordt in plaats van als storend wordt ervaren.
Met andere woorden: jij stoort je er niet aan. Er zijn echter veel users, ik spreek uit ervaring en TRs, die het zeer vervelend vinden. In sommige topics is het juist helemaal niet ongewenst, dus daar zal jij wel op doelen

Daarom wordt het ook niet verboden, op een licht verbod in de F1-reeks na.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157083239
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met andere woorden: jij stoort je er niet aan. Er zijn echter veel users, ik spreek uit ervaring en TRs, die het zeer vervelend vinden. In sommige topics is het juist helemaal niet ongewenst, dus daar zal jij wel op doelen

Daarom wordt het ook niet verboden, op een licht verbod in de F1-reeks na.
Het mag, maar een beetje niet op een bepaalde plaats. Logisch.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 13:41:51 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157083311
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het mag, maar een beetje niet op een bepaalde plaats. Logisch.
Best wel ja. De ene reeks is de andere niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157083917
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Best wel ja. De ene reeks is de andere niet.
Hetzelfde als dat je op de ene weg wel te hard mag rijden en de andere niet, maar goed.
sig verwijderd door FA
pi_157083926
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met andere woorden: jij stoort je er niet aan.

Ik stoor me er niet aan én ik zie niet in wat er mis mee is.

quote:
Er zijn echter veel users, ik spreek uit ervaring en TRs, die het zeer vervelend vinden.
Welke ervaring? Je bent net mod en je eerste post in spt buiten topics over autosport is net iets meer dan een jaar geleden.

Die TR's zullen uit de F1-reeks komen neem ik aan? En daarbij moet je je ook de vraag stellen wat veel is. Ik denk dat het aantal posters/lezers dat zich er niet aan stoort of er zelfs mee geholpen is een veelvoud groter is dan het aantal mensen dat zich er wel aan stoort. Die mensen gaan geen tr plaatsen omdat ze zo blij zijn met weer een streampje of er met een scroll voorbij zijn.

quote:
In sommige topics is het juist helemaal niet ongewenst, dus daar zal jij wel op doelen
Daar bedoel jij waarschijnlijk mee: alle topics behalve de F1-reeks. Toch? Of mis ik een aantal reeksen?

quote:
Daarom wordt het ook niet verboden, op een licht verbod in de F1-reeks na.
Ik blijf het een rare beslissing vinden, maar goed: voor de F1 kan het prima werken om voor elke sessie een stream te posten in een apart topic. Maar dan snap ik niet waarom jullie vermelden dat het in alle drukkere (in een ander topic wordt 'alle livetopics' genoemd) niet gewenst is. Een lijstje met streams bijhouden in een sticky topic gaat in de praktijk ook niet werken overigens, of de mods moeten constant online zijn om het lijstje bij te werken.

Het beleid over heel SPT wordt weer grotendeels gebaseerd op wat er zich in F1-topics afspeelt. Blijkt ook wel uit het feit dat er wordt gezegd dat er meestal verwezen wordt naar acestream. Dat is puur en alleen bij F1 het geval, buiten een enkele keer bij darts.

Ik heb ook nog wel een vraag voor Ambrosius: zijn er bij jou in al die (10?) jaren klachten geweest over streams?
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 14:10:54 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157084086
In de meeste topics komen enkel mensen die al op de hoogte zijn van een stream. Als er niks gevraagd wordt, is er ook niemand die dat irritant vindt.

Het feit dat er nu een heel handig overzicht voor iedereen, betekent niet dat er in alle andere topics ook maar iets aan het beleid gaat veranderen. Dus wat is precies het probleem?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157084087
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:04 schreef wimderon het volgende:
Ik heb ook nog wel een vraag voor Ambrosius: zijn er bij jou in al die (10?) jaren klachten geweest over streams?
Ik kan het me niet herinneren.
sig verwijderd door FA
pi_157084254
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:10 schreef Nattekat het volgende:
In de meeste topics komen enkel mensen die al op de hoogte zijn van een stream.
Dit is echt totaal niet het geval.

quote:
Als er niks gevraagd wordt, is er ook niemand die dat irritant vindt.
Als er volgens jou enkel mensen komen die al op de hoogte zijn is er toch helemaal niks aan de hand, dan had er toch helemaal niks veranderd hoeven worden?

quote:
Het feit dat er nu een heel handig overzicht voor iedereen,
Het is niet echt handig, dat heb ik net uitgelegd.

quote:
betekent niet dat er in alle andere topics ook maar iets aan het beleid gaat veranderen. Dus wat is precies het probleem?
Dat jullie letterlijk schrijven dat dat wel gaat anders moet (en beweren dat het als vervelend wordt ervaren):
quote:
In alle live topics is het niet gewenst om op wat voor reden dan ook te vragen naar (illegale) streams.
quote:
Zie vorige vraag, wel met een kleine kanttekening: vragen naar streams wordt door velen als vervelend ervaren, zeker in de drukkere reeksen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 14:22:34 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157084368
Er zit dus een tegenstrijdigheid in de teksten, dat komt omdat ze op verschillende momenten zijn geschreven. Dat kan aangepast worden.

Je moet niet meteen denken dat het niet meer mag omdat zo'n zin niet helemaal goed is verwoord.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157084559
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Er zit dus een tegenstrijdigheid in de teksten, dat komt omdat ze op verschillende momenten zijn geschreven. Dat kan aangepast worden.

Je moet niet meteen denken dat het niet meer mag omdat zo'n zin niet helemaal goed is verwoord.
Je hebt het daarnet weer anders verwoord:
quote:
Daarom wordt het ook niet verboden, op een licht verbod in de F1-reeks na.
Dat is heel wat anders dan wat er nu staat. En dat, als het dan echt zo onhoudbaar is in de F1-reeks, moet dan maar.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:18:13 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157355780
acestream MotoGP BT sports2: ccfa7549f7837e3e2c7cb646562e77c1aac6f0c9
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2015 @ 11:25:25 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157355905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:18 schreef THEFXR het volgende:
acestream MotoGP BT sports2: ccfa7549f7837e3e2c7cb646562e77c1aac6f0c9
Dank! ^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 november 2015 @ 11:09:06 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157508562
SPT / Wereldbeker Schaatsen 2015/2016 #1
Kan vast een reeksch worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:23:42 #263
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157510025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:09 schreef borisz het volgende:
SPT / Wereldbeker Schaatsen 2015/2016 #1
Kan vast een reeksch worden.
^O^
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_157798127
Heb een beginnersfoutje gemaakt bij de TT nummering: SPT / [ATP Tour] #119: Roger is geen Rojer

Moet 118 zijn. Zou iemand hem willen fixen? Thanks
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 november 2015 @ 21:33:37 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157798188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Heb een beginnersfoutje gemaakt bij de TT nummering: SPT / [ATP Tour] #118: Roger is geen Rojer

Moet 118 zijn. Zou iemand hem willen fixen? Thanks
Check.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157889667
Is er geen boksen topic?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 november 2015 @ 22:40:51 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157889793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is er geen boksen topic?
Echt een centraal topic is er niet. Er komen wel eens aparte topics voor bepaalde wedstrijden/toernooien langs, maar daar blijft het bij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 29 november 2015 @ 15:52:25 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157901189
SPT / 24 heures du Mans 2016 #35 (WEC 2016): Minder Audi en Porsche

TT verandering graag. Topic gaat over WEC in het algemeen en niet alleen over Le Mans.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 15:58:27 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157901398
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
SPT / 24 heures du Mans 2016 #35 (WEC 2016): Minder Audi en Porsche

TT verandering graag. Topic gaat over WEC in het algemeen en niet alleen over Le Mans.
Ik zei het in het topic al; er is bewust hiervoor gekozen. Het is bekender en trekt meer mensen aan.

De discussie die nu gaande is, is vooral gefocust op LM, omdat dat nou eenmaal de populairste race is.

Dit betekent niet meteen dat er geen alternatief mogelijk is, maar enkel WEC gaat 'm niet worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 29 november 2015 @ 16:02:07 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157901515
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zei het in het topic al; er is bewust hiervoor gekozen. Het is bekender en trekt meer mensen aan.

De discussie die nu gaande is, is vooral gefocust op LM, omdat dat nou eenmaal de populairste race is.

Dit betekent niet meteen dat er geen alternatief mogelijk is, maar enkel WEC gaat 'm niet worden.
Kutargument. Er is ook een topic over de NFL en niet de Superbowl. Bovendien is het toch totaal niet aan jou om te bepalen wat wel en niet mensen aantrekt? Waarom zou de waarde van een topic bepaald worden door het aantal mensen dat er in discussieert?

Bovendien lees je zelf gewoon niet, het gaat nu vooral over welke auto's volgend jaar gaan deelnemen aan het WEC.

Is er nog een andere mod ofzo :{?

[ Bericht 7% gewijzigd door Fir3fly op 29-11-2015 16:09:42 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 16:20:01 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157902026
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kutargument. Er is ook een topic over de NFL en niet de Superbowl. Bovendien is het toch totaal niet aan jou om te bepalen wat wel en niet mensen aantrekt? Waarom zou de waarde van een topic bepaald worden door het aantal mensen dat er in discussieert?

Bovendien lees je zelf gewoon niet, het gaat nu vooral over welke auto's volgend jaar gaan deelnemen aan het WEC.

Is er nog een andere mod ofzo :{?
Ik ben niet degene die dit (alleen) besloten heeft, dit is al minstens anderhalf jaar zo. Iedereen toen was het er mee eens dat dit de beste oplossing was om precies de redenen die ik net opnoemde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 29 november 2015 @ 16:29:33 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157902250
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dit (alleen) besloten heeft, dit is al minstens anderhalf jaar zo. Iedereen toen was het er mee eens dat dit de beste oplossing was om precies de redenen die ik net opnoemde.
Dat maakt de redenen niet minder kut. Bovendien zijn we nu anderhalf jaar verder en er wordt gewoon gepraat over WEC en op dit moment de auto's die in 2016 meedoen. Nogmaals, als er een topic over de NFL kan zijn zonder dat dat over de Superbowl moet gaan kan dit ook gewoon. Waarom doe je zo moeilijk?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 29 november 2015 @ 16:31:37 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157902286
Flexibiliteit is ook een kwaliteit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 16:32:41 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157902309
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 16:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat maakt de redenen niet minder kut. Bovendien zijn we nu anderhalf jaar verder en er wordt gewoon gepraat over WEC en op dit moment de auto's die in 2016 meedoen. Nogmaals, als er een topic over de NFL kan zijn zonder dat dat over de Superbowl moet gaan kan dit ook gewoon. Waarom doe je zo moeilijk?
Dan overleg je dat met de andere users die in dat topic posten, misschien denken zij er nu ook anders over.

Ik ga niet zomaar de democratisch gekozen titel van een reeks veranderen omdat één persoon het graag anders ziet. Dat moet je ook wel begrijpen hoop ik.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 29 november 2015 @ 17:32:27 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157903763
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kutargument. Er is ook een topic over de NFL en niet de Superbowl. Bovendien is het toch totaal niet aan jou om te bepalen wat wel en niet mensen aantrekt? Waarom zou de waarde van een topic bepaald worden door het aantal mensen dat er in discussieert?

Bovendien lees je zelf gewoon niet, het gaat nu vooral over welke auto's volgend jaar gaan deelnemen aan het WEC.

Is er nog een andere mod ofzo :{?
Ik denk dat Nattekat het heeft prima uitgelegd. Niet om het 1 of ander maar als 1 persoon het graag anders ziet gaat niet werken als er democratisch besloten is om een een reek zo te benoemen. En elk geval wordt wel apart bekeken of het mogelijk is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 29 november 2015 @ 22:22:50 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157911542
Democratisch besloten :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157914813
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is er geen boksen topic?
SPT / [Centraal] Boxing topic #1 Bad Left Hook
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 december 2015 @ 13:18:04 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_158103649
SPT / Mosconi Cup XXI

Kan er een I bij ivm 22e editie? :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 december 2015 @ 13:27:00 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158103861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef borisz het volgende:
SPT / [Pool] Mosconi Cup XXII

Kan er een I bij ivm 22e editie? :)
Alstu
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:59:18 #280
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158654855
Jammer dat het posten van plaatjes in het dartstopic zo hard werd aangepakt. Geen user die er problemen mee had voor zover ik weet.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 23:00:49 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158654950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat het posten van plaatjes in het dartstopic zo hard werd aangepakt. Geen user die er problemen mee had voor zover ik weet.
Plaatjes posten in het algemeen is niks mis mee. Het moet echter niet te bont worden gemaakt, wat dus eerder vanavond gebeurde. Het is geen plaatjesdump-plek.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:01:31 #282
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158654985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Plaatjes posten in het algemeen is niks mis mee. Het moet echter niet te bont worden gemaakt, wat dus eerder vanavond gebeurde. Het is geen plaatjesdump-plek.
Imo werden er juist meer plaatjes gepost omdat de paar die gepost werden weggemod werden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_158654999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Plaatjes posten in het algemeen is niks mis mee. Het moet echter niet te bont worden gemaakt, wat dus eerder vanavond gebeurde. Het is geen plaatjesdump-plek.
Wees blij dat het eens goed loopt, zou ik zeggen :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 23:03:40 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158655130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Imo werden er juist meer plaatjes gepost omdat de paar die gepost werden weggemod werden
Dat heb ik ook gemerkt ja. Maar daarvoor ging het ook al iets te ver.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wees blij dat het eens goed loopt, zou ik zeggen :)
Daar hoor je me zeker niet over klagen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:04:19 #285
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158655179
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gemerkt ja. Maar daarvoor ging het ook al iets te ver.

Dan verschillen wij van mening :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:21:07 #286
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_158656183
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening :)
Het mag best wel wat offtopic gaan. Daar hoor je ons niet over. Alleen het moet niet te overheersend worden. En in onze ogen ging dat op dat moment wel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:23:22 #287
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158656366
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef WEST het volgende:

[..]

Het mag best wel wat offtopic gaan. Daar hoor je ons niet over. Alleen het moet niet te overheersend worden. En in onze ogen ging dat op dat moment wel.
Zeker op de momenten dat de wedstrijden iets minder interessant worden gaat het vaker offtopic inderdaad, dat ben ik met je eens. Ik heb echter niet het idee dat er een user is die er echt problemen mee heeft. Ik zie in ieder sport (of voetbal) topic dat het offtopic gaat als het minder interessant wordt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:34:50 #288
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_158656987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zeker op de momenten dat de wedstrijden iets minder interessant worden gaat het vaker offtopic inderdaad, dat ben ik met je eens. Ik heb echter niet het idee dat er een user is die er echt problemen mee heeft. Ik zie in ieder sport (of voetbal) topic dat het offtopic gaat als het minder interessant wordt
True, dat is ook logisch. Maar hou het binnen de perken. Het kan andere users weghouden uit het dartstopic. En als het even saai is mag er best SPT / [SPT SC #127] Koffie! hier offtopic geleuterd worden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:36:43 #289
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158657097
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef WEST het volgende:

[..]

True, dat is ook logisch. Maar hou het binnen de perken. Het kan andere users weghouden uit het dartstopic. En als het even saai is mag er best SPT / [SPT SC #127] Koffie! hier offtopic geleuterd worden.
Ik denk niet dat we hier verder uit gaan komen :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2015 @ 18:33:18 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_158720328
SPT / Judo #5: Weg met de centralisatie!

Kan de kalender van 2016 in de OP? :) ipv die van 2015.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 december 2015 @ 18:41:19 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158720528
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:33 schreef borisz het volgende:
SPT / Judo #5: Weg met de centralisatie!

Kan de kalender van 2016 in de OP? :) ipv die van 2015.
^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2016 @ 16:08:12 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_158762313
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 januari 2016 @ 16:10:51 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158762377
quote:
Check en check.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 januari 2016 @ 17:15:39 #294
862 Arcee
Look closer
  zondag 10 januari 2016 @ 17:21:47 #295
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_158988800
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:15 schreef Arcee het volgende:
SPT / EK Allround 2016 - De laatste?
SPT / EK Allround 2016 - WE ZIJN EUROPEES KAMPIOEN #2

Reeks graag. w/

En ook graag even #2 in het tweede topic. :s)
hebben we gedaan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_159110465
Hier in SPT staan topics van de programma's

Holland Sport (Topicreeks: Holland Sport
Andere tijden sport (Topicreeks: [TV-tip] Andere tijden sport

Maar in TV staat weer het topic van:

Bureau sport (Topicreeks: Bureau Sport #1

Bureau Sport ook maar een schopje richting SPT geven?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 22:15:42 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159110726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef roos85 het volgende:
Hier in SPT staan topics van de programma's

Holland Sport (Topicreeks: Holland Sport
Andere tijden sport (Topicreeks: [TV-tip] Andere tijden sport

Maar in TV staat weer het topic van:

Bureau sport (Topicreeks: Bureau Sport #1

Bureau Sport ook maar een schopje richting SPT geven?
Ik zal het achter neerleggen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159110809
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zal het achter neerleggen.
Top ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 22:32:36 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_159111210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Top ^O^
En is verhuist naar hier :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 januari 2016 @ 13:54:04 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_159123093
SPT / Skispringen #10 seizoen 2015/2016

Mag "Skispringen" gewijzigd worden naar "Schansspringen" en mag "WK skivliegen 2016" erbij? :)

Schansspringen #10 WK Skivliegen 2016

Zo dus :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')