quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik verwacht dat je die tyfussmiley van je in je reet steekt
Dus zo wordt de FP meet volgende weekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
http://www.buzzfeed.com/c(...)h-online-friends-irl
Timmmmm is die rooie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus zo wordt de FP meet volgende week
Ga je nu weer populair lopen doen?quote:
Niet zo gaan doen over Djeez hè, want LTVDK en ik komen je opzoekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 03:21 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij klust Djeez zwart bij op de site van PowNed: http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/02/rkjuf_doet_joch.html
Compleet met poll - Zou jij haar doen? - en met "slachtoffer" tussen aanhalingstekens.
2012 of 13 denk ik. Zal ik zo eens nakijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef sp3c het volgende:
nooit met minder lijkt me
was niet zo oud toch?
Ik zou de topictitel naar ze herhalenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar dus, even terugkomend op mijn laptopprobleem.
Ik heb deze
http://tweakers.net/price(...)h2q1e/specificaties/
Ze willen me deze als gelijkwaardige vervanging aanbieden
http://tweakers.net/price(...)x908h/specificaties/
Aankoopprijs 75 euro minder, kloksnelheid 0.7 lager, opslag 150 GB lager, videokaart wel beter.
Moet ik hiermee akkoord gaan?
Het is een compliment hoor. Het Djeezisme neemt langzamerhand heel internet over.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen over Djeez hè, want LTVDK en ik komen je opzoeken
Wordt gewoon het nieuwe album van Kanye West, Djeezusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een compliment hoor. Het Djeezisme neemt langzamerhand heel internet over.
Djeezus klinkt al bijna als gay fish.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewoon het nieuwe album van Kanye West, Djeezus
Boven of onder?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ron Fresen heeft zijn haar gekamd.
Matige seriequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Jongens het derde seizoen van House of Cards is uitgebracht, gaat dat zien.
De jaren '80 versie was wel tof.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Britten maken dan ook enkel bazenseries.
Oh leuk, ik zal zo eens intunenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die zich vervelen, Pixelbittie draait een uurtje 80s muziekjes bij de buren van GutterFM en ik ga nog een decennium terug om 23u.
Leuk!! Tot zo.quote:
Jij komt me wel als iemand over die voor dat soort gehypte meuk gaat, dus ook jou is het vergevenquote:
Nou ja ik vind het gewoon een fantastische serie, en met mij de rest van de wereld. Ik snap niet wat er matig aan is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij komt me wel als iemand over die voor dat soort gehypte meuk gaat, dus ook jou is het vergeven
Dire Straits is ook zo iets wat gigantisch overrated is en iedereen ineens goed moet vinden omdat oud. Houdt Mani ook van dus.quote:
oehoe...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik toe moet geven dat Sultans of Swing wel swagtacular is
Daarom werkt onze liefdesrelatie ok zo goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Meestal als de hele wereld het leuk vindt, hoeft het van mij niet zo meer.
Deze swingt ook heerlijk hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik toe moet geven dat Sultans of Swing wel swagtacular is
Post jij eens een lekker nummertje Tem.quote:
Wel beetje een Viva film.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goede film is dat, heb ik al 50 keer gezien.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Post jij eens een lekker nummertje Tem.
Zo klonk timmmmm gisteren ook...quote:
Gerard gaat aanschuiven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is Megalomaangod weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
Waar is kraan?Speculetterig in de houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Speculetterig lijkt me de perfecte username voor iemand die altijd sip kijkt en dan slechte woordgrappen maakt.quote:
Ben jij Thomas Acda?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speculetterig lijkt me de perfecte username voor iemand die altijd sip kijkt en dan slechte woordgrappen maakt.
Nee, jij trekt volle zalen....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had gekund, die is net zo matig.
Dan had ik wel een lamme arm.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen....
Deze is nog slechter dan die over de kraan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik wel een lamme arm.
Moeilijk om die over kraan te overtreffen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze is nog slechter dan die over de kraan.
Godverquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik wel een lamme arm.
Je bent niet de enige, maar ik ging daar eigenlijk niet voor uitkomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vond ik grappiger dan het eigenlijk is.
Het is wel vreemd ja, best ongemakkelijk als Specu een keer grappig isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar ik ging daar eigenlijk niet voor uitkomen.
Het was meer dat hij dat wel vaker is en ik niet wil dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel vreemd ja, best ongemakkelijk als Specu een keer grappig is.
Ja dat ook wel, straks gaat ie denken dat hij de nieuwe Jan-Jaap is. Dat is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was meer dat hij dat wel vaker is en ik niet wil dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
Je hebt zelf een hazenlip.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, straks gaat ie denken dat hij de nieuwe Jan-Jaap is. Dat is voor niemand leuk.
Ah, zo kennen we je weerquote:
Zum arbeitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die berggeit van je eigenlijk?
Speciaal voor jou, dat weet je tochquote:
Wow dank je, was me bijna ontschoten!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Jongens niet vergeten, vandaag is Omloop het Nieuwsblad, het echte begin van het wielerseizoen!
Wit en goud natuurlijk, dat zie je toch?quote:
Zwart en blauw? Of goud? Zat met ook al te denken, zal wel mooie reclame zijn geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In de winkel is die ook echt zwart en goud. Hij was binnen no time uitverkocht las ik:P
http://www.mirror.co.uk/usvsth3m/how-buy-blue-black-or-5241440quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zwart en blauw? Of goud? Zat met ook al te denken, zal wel mooie reclame zijn geweest
Whehe. We kunnen dus concluderen dat vrouwen beter zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/usvsth3m/how-buy-blue-black-or-5241440
[ afbeelding ]
Bedoel idd blauw![]()
Of ze lopen gewoon iedereen te fucken om die jurk te kunnen verkopenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. We kunnen dus concluderen dat vrouwen beter zien.
Nja er zijn talloze websites die wetenschappelijke verklaringen hiervoor hebben:p Wel grappig, gister op werk zaten we in de pauze voor tv en toen kwam die jurk ook voorbij. Ik zag echt zwart en blauw maar er waren een paar en die zagen wit en goud.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. We kunnen dus concluderen dat vrouwen beter zien.
Kijk,dat is nou slimme marketing.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze lopen gewoon iedereen te fucken om die jurk te kunnen verkopen
Die van elfletterig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke jurk? Die van Antoine?
Nee hij lijkt juist wit goud.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zie ook wit/goud.
Door de lichtval lijkt ie blauw.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hij lijkt juist wit goud.
Zo doen ze dat. Zelf fout zitten en dan doen alsof jij de mongool bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:57 schreef Tem het volgende:
Ze ziet het als blauw/zwart en doet nu net of ik een visueel gehandicapte ben.
Hij is ook blauw zwart.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:57 schreef Tem het volgende:
Ze ziet het als blauw/zwart en doet nu net of ik een visueel gehandicapte ben.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
Wie koopt er nou een blauw zwart jurk in deze tijd van het jaar.
Staat Fatima goed jaquote:
Bedankt Antoine.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat nergens anders over dan over die jurk.
Wit, goud.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
Kolere! Eerst gister mijn vriendin, nu hier.
Opzouten met die blauw, zwarte jurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit goud man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
Kolere! Eerst gister mijn vriendin, nu hier.
Opzouten met die blauw, zwarte jurk.
Dat lijkt me echt vies.quote:
Pistachequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wit goud man.
[..]
Dat lijkt me echt vies.
Ik heb vanmiddag dit gekocht:
[ afbeelding ]
Jij bent echt iemand die in touch met z'n feelings is he.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Gaan we vanavond de telefilm weer kijken met Marianne?
Spreekt misschien sommige figuren hier zoals Penage wel weer aan.
http://www.tvgids.nl/Jong(...)elens/artikel/73886/
Ben jij een gevoelige jongen, Ridder Winterpeun?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die in touch met z'n feelings is he.
Ligt er aan wat de vrouw in kwestie er van vind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij een gevoelige jongen, Ridder Winterpeun?
Oh jij bent er zo een.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de vrouw in kwestie er van vind.
Omdat ie homo is zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt he. Ik walg van die man.
Broekje uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
Nu genieten van 10 jaar hilarische youtube-fragmenten.
Wat is GutterFM?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
Spam-alert: om 22u weer quizzen op GutterFM. Filmmuziek raden.
Voor wie geen zin heeft in de telefilm.
Onze radiozender in ONZ: ONZ / [GUTTER-FM] #90 Pixel hartje Fokker89 jwzquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond vanaf 22:00 weer een quiz. ditmaal deel 1 van de 2-delige Filmmuziekquiz.
Presenteer jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze radiozender in ONZ: ONZ / [GUTTER-FM] #90 Pixel hartje Fokker89 jwz
[..]
Nee, Fokker89.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Fokker89.
Ik ben sws echt zwaar verkouden en gisteren heb ik weer eens gedraaid en mijn instellingen kloppen nog niet helemaal.
Mij mag ook, dan geef ik het wel door.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
Moet ik zeker weer Fokker dm'en voor het antwoord?
Je hebt anders ook geen moeite met die dickpics te DM'en .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
Goed spam hè...ben je nou weer een beetje trots op me?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt anders ook geen moeite met die dickpics te DM'en .
Heb je al stukjes geschreven voor de FP?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt anders ook geen moeite met die dickpics te DM'en .
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:33 schreef Tem het volgende:
Iedereen op FOK! is onderhand redactie FP.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed spam hè...ben je nou weer een beetje trots op me?
Nou van de week weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al stukjes geschreven voor de FP?
Ik heb een notequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Nou van de week weinig eigenlijkik verwacht ook mijn ontslag zeer binnenkort. Dan ben ik weer een normale user en mag ik weer op fylax bashen.
Nee LH.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door spammen? of van LH gister?
Ik herinner me niets meer van na slok 2...en nu durf ik niet terug te lezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
Crimineel, zo zie je wat drank met je doet.
Volgens mij uit de achterhoek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft wel een woest aantrekkelijke stem.
Is hij zelf ook aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft wel een woest aantrekkelijke stem.
Hij heeft een FOK! account dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is hij zelf ook aantrekkelijk?
VOOROORDEEL.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft een FOK! account dus ik denk het wel.
Het zou wel een positieve moeten zijn.quote:
Ooooh, ik schrok al ..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zou wel een positieve moeten zijn.
Weer een dagje dichter bij de dood.quote:
Dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weer een dagje dichter bij de dood.
hey ja gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weer een dagje dichter bij de dood.
Sowieso als het iemand is die niet ziek is ofzo, dat het plotseling is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel raar als iemand dood gaat die je kortgeleden nog zag.
Dat is het ergste inderdaad. En kan zomaar over zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso als het iemand is die niet ziek is ofzo, dat het plotseling is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
Opbokken Antoine, met je kutverhalen.
quote:
Lief zijn!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
Opbokken Antoine, met je kutverhalen.
Nee joh. Pauw is dan terug!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Maandag is er weer Jinek, ik ben benieuwd wie er te gast zullen zijn.
Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Was pracht tv.
De TV draait door was leuk.
Dat klopt; elke dag stromen mensen uit om weer plek te maken voor nieuwe mensen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Er gaan iedere dag mensen dood, Antoine.
Nou nouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Nou van de week weinig eigenlijkik verwacht ook mijn ontslag zeer binnenkort. Dan ben ik weer een normale user en mag ik weer op fylax bashen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk nu Fury, met Brad Pitt in een tank.
Is een kutfilm.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk nu Fury, met Brad Pitt in een tank.
Als Snavelaar het kan, kan iedereen het *timmmmm rent wegquote:Op zondag 1 maart 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een kutfilm.
Met dit soort uitspraken hoop ik een plekje binnen de filmredactie te bemachtigen mocht ik ooit uit mijn mod functie worden gezet.
Jullie zijn allemaal bijzonderquote:Op zondag 1 maart 2015 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je al een compliment gegeven of gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Moet ik nu gaan zeggen dat ik Specularium een goede mod vind?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
*volledig irrelevant in dit topic natuurlijk, hier is het altijd complimentendag.
Ik complimenteer jou met de tijd en aandacht die je aan je posts besteedt, zeker in het mobiele tijdperk een zeldzaamheid.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan zeggen dat ik Specularium een goede mod vind?
Ik wil jou complimenteren met je wereldkritische blik, opdat wij niet met zijn allen slaafs achter onze regeringen aanlopen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik complimenteer jou met de tijd en aandacht die je aan je posts besteedt, zeker in het mobiele tijdperk een zeldzaamheid.
Ik heb net wat koekjes de oven in geschoven om lekker burgerlijk tijdens BZV te verorberen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef El_Matador het volgende:
LTVDK, complimenten voor je interessante fp-topics.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jodenkoeken?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb net wat koekjes de oven in geschoven om lekker burgerlijk tijdens BZV te verorberen.
Genieten!quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb net wat koekjes de oven in geschoven om lekker burgerlijk tijdens BZV te verorberen.
Ik vind het dapper dat je hier zo voor je geaardheid uit durft te komen dmv je kijkgedrag. #complimentendagquote:
Ik heb net verse boterkoek met gember gekregen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Webschip op boeren viel?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat je hier zo voor je geaardheid uit durft te komen dmv je kijkgedrag. #complimentendag
Boeren zijn wel raar.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Webschip op boeren viel?
Boterkoek met gember? Bijzondere combinatie, lijkt me.. Is dat lekker?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb net verse boterkoek met gember gekregen.
Die ga ik opeten tijdens Scorpion want ik kijk geen BZV.
Jij lest zeker in België?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn rij-instructeur me iets verkeerd heeft aangeleerd. Bij keren en fileparkeren heb ik namelijk geleerd om de wielen al vanuit stilstaande positie helemaal te draaien, maar dat schijnt heel slecht te zijn voor de wielen. Nu moet ik dat dus opeens helemaal anders gaan doen. En daar betaal je dan 55 euro per uur voor.
Ja, is dat typisch voor daar?quote:
Gember doet het goed met zoetigheidquote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boterkoek met gember? Bijzondere combinatie, lijkt me.. Is dat lekker?
Oh whehe, dat dacht ik al toen ik op invoeren klikte ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Was eigenlijk een slecht grapje.
Mg je ook je rijinstructeur wel op aansprekenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben er wel pissig over. Ik ben al geen talent natuurlijk en nu moet ik het mezelf helemaal anders gaan aanleren.
Ik ben geen autotechnicus maar meen dat het vooral voor de stuuras slecht is.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben er wel pissig over. Ik ben al geen talent natuurlijk en nu moet ik het mezelf helemaal anders gaan aanleren.
Heeft niets met talent te maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had de grootste lol. Roemeense ex-taxichauf (licentie afgepaktquote:Op zondag 1 maart 2015 20:02 schreef anonymoussie het volgende:
Rijlessen zijn altijd kut, per definitie.
In NL?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had de grootste lol. Roemeense ex-taxichauf (licentie afgepakt) en KEIhard Eminem aan in de auto.
Bruinsma, Utreg.quote:
Ja inderdaad, heb ze er net over gemaild.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mg je ook je rijinstructeur wel op aansprekenStraks doe je dat zo op je examen en zak je door hem/haar
Hmm ik heb mijn rijbewijs zo'n 11 jaar. Had gekund.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bruinsma, Utreg.
Wel 15 jaar geleden.
Moet ik dat bedenken als ik er helemaal niks van weet?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen autotechnicus maar meen dat het vooral voor de stuuras slecht is.
Maar dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
Je snapt toch zelf wel dat een puntmassa van een paar honderd kilo op de vooras niet zo lekker is voor een stel draaiende assen?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik dat bedenken als ik er helemaal niks van weet?
Ik volg rijlessen om te leren rijden van iemand die er verstand van heeft. Dan ga ik niet in twijfel trekken wat me wordt aangeleerd.
Ach, als jij het zegt. Ik heb daar echt geen verstand van allemaal.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat een puntmassa van een paar honderd kilo op de vooras niet zo lekker is voor een stel draaiende assen?
quote:Indien mogelijk zou je dit kunnen vermijden daar het al rijdend draaien beter is voor de banden.
Op het examen kun je dit beter wel stilstaand doen omdat er van jou verwacht wordt het keren in zo weinig mogelijk bewegingen (liefst 3) uit te voeren en als je dan bewegend draait je altijd meer plaats nodig hebt dan stilstaand draaiend, vandaar dat dit zo geleerd wordt. Echt verkeerd is dit dus niet.
Punt is dat je idd aan een aantal eisen moet voldoen wil je slagen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, als jij het zegt. Ik heb daar echt geen verstand van allemaal.
Krijg net deze reactie van de rijschool
[..]
Hmja, inderdaad. Maakt hen ook niks uit of het slecht is voor de banden natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Punt is dat je idd aan een aantal eisen moet voldoen wil je slagen.
Daar oefent die rij- instructeur op met jou. Meestal dan.
Dus je moet gewoon maar doen wat die instructeur van je verwacht.
Dat vond ik altijd kut.
Die zullen ze denk ik wel om het half jaar vervangen, net zoals LTVDK.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, inderdaad. Maakt hen ook niks uit of het slecht is voor de banden natuurlijk.
Storm kon dat wel, vanuit stilstaande positie.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:59 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik vanuit stilstaande positie de wielen compleet moest draaien.
Maar ik heb nu al zolang mijn eigen rijstijl dat de kans groot is dat mijn herinneringsvermogen het door elkaar gooit.
Ik heb het ook zo geleerd als dat jij verteld. Tenminste eerste stuur handeling stilstaand en die andere 2 in beweging. Maar zolang je gewoon straatje kan keren lijkt het mij niet dat ze je daarvoor laten zakken.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, inderdaad. Maakt hen ook niks uit of het slecht is voor de banden natuurlijk.
Jij met je tractordiploma.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo geleerd als dat jij verteld. Tenminste eerste stuur handeling stilstaand en die andere 2 in beweging. Maar zolang je gewoon straatje kan keren lijkt het mij niet dat ze je daarvoor laten zakken.
1,5 jaarquote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die zullen ze denk ik wel om het half jaar vervangen, net zoals LTVDK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |