Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfs AZ supporters waren gaan rellen met zo'n scheids.
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet meer gaat winnen.
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellen
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Aan je ballen ergens af flikkeren..quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Die zijn wel goed met klappertjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.
Die weten dan ook alleen hoe die klappers werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou okee schreeuwen danquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit seizoen geen prijs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.
Hij houdt hem aan zijn ballen vast en dan springen ze samen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aan je ballen ergens af flikkeren..
Ik zie het niet voor me hoe je dat precies wilt doen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn wel goed met klappertjes
Retteketet!
Retteketet!quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die weten dan ook alleen hoe die klappers werken.
Die kan niet lopen zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef regiliopeace het volgende:
Iturbe heeft niet naar Wim Dusseldorp geluisterd
Al die oude teringzooi daar...gok niet dat die er zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Collide het volgende:
Iemand al webcam gevonden van de omgeving van het stadion?
Die zijn geslooptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Collide het volgende:
Iemand al webcam gevonden van de omgeving van het stadion?
Ja die bedoelde ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]
Scheidsrechter kon niet fluiten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Ik val net binnen, hebben ze zich weer niet kunnen gedragen ?
Valt mee, wat aanstekers op het veld gegooid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Ging prima, het regende gewoon wat hard (aanstekers enzo)quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
En bananenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging prima, het regende gewoon wat hard (aanstekers enzo)
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Niet live, snap ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jah maar is al geweest meen ik.
Ja, echt nog genoeg kansen enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Fluit ie een halve minuut voor tijd al af
Had je wat verwacht dan bij deze scheids.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom laat die scheids niet de 3 minuten uitspelen?
Roma geloofde het welquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef Collide het volgende:
Als de wedstrijd normaal was gelopen dan had Feyenoord gewonnnen, Roma speelde weer zwak.
Dit in elk geval.quote:
Darts niet waarderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat ze straks mensen laten zien die met pijlen gooien.Dan liever bananen.
Kunnen ze zich iig 100% op richtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Nou, Ajax moet de kar weer trekken voor Nederland
Heb mijn iPod Touch in mijn handen, te lui om de afstandbediening te pakkenquote:
Je bent zelf een treurige organisatiequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De UEFA is een treurige organisatie.
Deze moet ik even verwerken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een treurige organisatie
Ik geef je 2 weken dan ben ik weer terug.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze moet ik even verwerken.
Krijg jij geen heimwee buiten Den Haag?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je 2 weken dan ben ik weer terug.
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg jij geen heimwee buiten Den Haag?
bedankt hansquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De clubs in de achtste finales
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Die edit zag ik, daar ging je bijna op je toeter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Leuk om zo nog de samenvattingen te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Dniproer Dniprosdfnjisfdnjpfsdipjsdquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Ik zie PSV en Feyenoord er niet tussen staan??quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Utrecht, Twente en Zwolle mis ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zie PSV en Feyenoord er niet tussen staan??
zal leuk zijnquote:
que?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dniproer Dniprosdfnjisfdnjpfsdipjsd
PSV heeft het te druk met nog verder uitlopen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zie PSV en Feyenoord er niet tussen staan??
Altijd leuk als Dnipro tegen een Nederlandse ploeg moet spelen. Op het sportjournaal hebben ze altijd moeite met die clubnaamquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
#Nostradamus keek naar de lucht en voorspelt de volgende loting.
Fiorentina - Dynamo Kiev
Besiktas - Zenit
Everton - Villarreal
Dinamo Moscow - AS Roma
Torino - Everton
Club Brugge - Internazionale
VFL Wolfsburg - Napoli
Ajax - Dnipro
Spannende slotfasequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft het te druk met nog verder uitlopen in de Eredivisie.
Beetje het legioen pleasen, zo werkt dat.quote:
Ja waar zijn de livestreamsquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt er al geknokt daar bij die havenslaven ?
grappige naamquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Beste club van Oekraïne Rusland
Nee, ze telefoneerden met Emilio in De Kuipquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vang het gerucht op dat Schelvis bij Jinek zit.
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 26-02-2015 om 23:32:59Is de rekening nu verheffend UEFA ? Mr Turpin, you were a disgrace! #feyasr reageer retweet
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pierrevh17 twitterde op donderdag 26-02-2015 om 23:32:59Is de rekening nu verheffend UEFA ? Mr Turpin, you were a disgrace! #feyasr reageer retweet
twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 26-02-2015 om 23:34:38@pierrevh17 Het is vereffend, Pierre. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:35 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 26-02-2015 om 23:34:38@pierrevh17 Het is vereffend, Pierre. reageer retweet
Vissers durft wel als hij weet dat hij zondag vrij is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:35 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 26-02-2015 om 23:34:38@pierrevh17 Het is vereffend, Pierre. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:35 schreef showtimer het volgende:
Daar is een ander topic voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe ondertitelen ze dit bij Jinek als het live is?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Clasie en Rutten hebben beide geen ballen
You don't say.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Rutten is een slappe drol.
Daarpm juist, een kuip vol aanstekers.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kan Feyenoord nou verliezen? Je hadden toch die o zo geweldige kuip achter zich?
Willemsquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef Rabieluh het volgende:
Er zijn geen goeie penaltynemers in de selectie van PSV.
En 6 man van de Uefa tegen zich.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kan Feyenoord nou verliezen? Je hadden toch die o zo geweldige kuip achter zich?
Guardado, anders scoort ie nooitquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zie ik ook nog wel huizenhoog overschieten.
Wijnaldum heeft er in het verleden al veel gemistquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
Verder zou Maher ze allemaal slap inschieten, Wijnaldum verdenk ik er ook van om te missen, de rest van de selectie kan niet schieten.
Misschien moet Guardado het maar proberen en dat baseer ik op niks.
Zo.
Guardado is zo'n beest dat de keeper uit respect naast de goal gaat staan om Guardado (of kort "God") kan scoren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
Verder zou Maher ze allemaal slap inschieten, Wijnaldum verdenk ik er ook van om te missen, de rest van de selectie kan niet schieten.
Misschien moet Guardado het maar proberen en dat baseer ik op niks.
Zo.
Mijn verdenkingen zijn nog terecht ook dus, mooi.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft er in het verleden al veel gemist
Dun door de broek en feuteshouding! Guardado mag hem dan zelfs het doel in lopen van de scheids.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Guardado is zo'n beest dat de keeper uit respect naast de goal gaat staan om Guardado (of kort "God") kan scoren.
Of de scheids geeft een penalty, ziet Guardado de bal pakken en telt 'm vast, zodat de tegenstander vast kan aftrappen. Scheelt tijd enzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dun door de broek en feuteshouding! Guardado mag hem dan zelfs het doel in lopen van de scheids.
Dat is nog veel terechter ja, overtreding in het strafschopgebied telt als een goal wanneer Guardado in het stadion is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of de scheids geeft een penalty, ziet Guardado de bal pakken en telt 'm vast, zodat de tegenstander vast kan aftrappen. Scheelt tijd enzo.
Geblesseerd op de tribune of in het veld is daarbij onbelangrijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is nog veel terechter ja, overtreding in het strafschopgebied telt als een goal wanneer Guardado in het stadion is.
Naam op een spandoekje moet afdoende zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geblesseerd op de tribune of in het veld is daarbij onbelangrijk.
AZ heeft hem niet voor niets weggedaan.quote:
arme ajaxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft hem niet voor niet weggedaan.
Eu-ro-pa Lea-gue.quote:
Deze op de paal dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
Scheidsrechters waren weer in vorm vanavond.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
"Wordt neergelegd"
Hij trapte in het gras, blinde commentator.
Hij werd toch wel aangetikt daarvoor of zag ik dat echt niet goed?quote:
quote:
leuk met jezelf chattenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Lukaku, 5 goals tegen één club in één week
Ik kan het best hebben hoor. Kijk dit topic maar, vooral de tweede helft.quote:
Ik denk dat het Fiorentina/Roma of Villarreal/Sevilla wordt voor RTL.quote:Kick-off times for the first legs on 12 March
19.00CET: FC Dnipro Dnipropetrovsk v AFC Ajax
19.00CET: FC Zenit v Torino FC
19.00CET: VfL Wolfsburg v FC Internazionale Milano
19.00CET: Club Brugge KV v Beşiktaş JK
21.00CET: Everton FC v FC Dynamo Kyiv
21.00CET: Villarreal CF v Sevilla FC
21.00CET: SSC Napoli v FC Dinamo Moskva
21.00CET: ACF Fiorentina v AS Roma
Kick-off times for the second legs on 19 March
19.00CET FC Dynamo Kyiv v Everton FC
19.00CET: Sevilla FC v Villarreal CF
19.00CET: FC Dinamo Moskva v SSC Napoli
19.00CET: AS Roma v ACF Fiorentina
21.00CET: AFC Ajax v FC Dnipro Dnipropetrovsk
21.00CET: Torino FC v FC Zenit
21.00CET: FC Internazionale Milano v VfL Wolfsburg
21.00CET: Beşiktaş JK v Club Brugge KV
Ik zat gewoon te slapen. Genieten van mijn vakantie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
VBL / [LIVETOPIC] Loting Europa League 13:00 uur Eurosport
Gelijk heb je. En ik heb nu weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te slapen. Genieten van mijn vakantie.
Thanks jij ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelijk heb je. En ik heb nu weekend
Ben zo weg. Fijne vakantie.
Nee inderdaad zegquote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef Iwanius het volgende:
De return in de ArenA zal ook geen volle zalen trekken...
twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 12-03-2015 om 17:44:04Opstelling Ajax - Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Milik en Schöne. #dniaja #uel reageer retweet
Vriendje Schone moet weer eens spelen op een positie die hem compleet niet ligtquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 12-03-2015 om 17:44:04Opstelling Ajax - Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Milik en Schöne. #dniaja #uel reageer retweet
Wees blij dat 'ie niet in de spits speeltquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vriendje Schone moet weer eens spelen op een positie die hem compleet niet ligt
Ook op linksbuiten is het niksquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie niet in de spits speelt
Van een reportage in Oekraïne kun je weinig moois maken helaasquote:
Het zou al werken als je er geen zwakbegaafde heenstuurtquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van een reportage in Oekraïne kun je weinig moois maken helaas
Waarom Schöne snap ik ook niet, maar gelukkig geen Andersen in de basisquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Intelligente mensen gaan niet meer naar Oekraïnequote:Op donderdag 12 maart 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou al werken als je er geen zwakbegaafde heenstuurt
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom Schöne snap ik ook niet, maar gelukkig geen Andersen in de basis
ze kregen er drie tegen en scoorde zelf nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan PSV 3-0 hebben verloren van Zenit
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van een reportage in Oekraïne kun je weinig moois maken helaas
PSV neemt de EL niet serieus, ze doen nooit hun best in de wedstrijden daarquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan PSV 3-0 hebben verloren van Zenit
Dit wicht kan beter gaan koken als ze klaar is met voor paal te staanquote:
Ajax dan tegen Salzburg?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV neemt de EL niet serieus, ze doen nooit hun best in de wedstrijden daar
Is nog best lastig om een Oekraïense te vinden met kleren aan...quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit wicht kan beter gaan koken als ze klaar is met voor paal te staan
Nee. Konoplyanka doet wel mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:23 schreef hafcfan het volgende:
Doet die Koyapilanka nog wat nog mee dan?
ja , rip Van Rhijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:23 schreef hafcfan het volgende:
Doet die Koyapilanka nog wat nog mee dan?
Jij hebt er in ieder geval wel verstand vanquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer genoeg namen ze het daar wél serieus...
Geld he , net als die Yarmolenko van Kievquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer. Die kerel zit daar ook al lang joh.
Kunnen ze ook wel in grote competitie krijgen. Torino blijft trouwens heel erg simpel overreind. Niks te vrezen nog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geld he , net als die Yarmolenko van Kiev
Nee in Oekraine nog meer , en de grote clubs zitten niet echt op die 2 te wachten .quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen ze ook wel in grote competitie krijgen. Torino blijft trouwens heel erg simpel overreind. Niks te vrezen nog.
Oekraine en Rusland hebben veel geld, maar toch pakken ze niet echt door. 1-0 btwquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee in Oekraine nog meer , en de grote clubs zitten niet echt op die 2 te wachten .
Wel knap van Torino btw
Tja dat komt vooral door die opleidingen daar voor eigen spelers . Het enige wat je leert is vooral niet zelf nadenken maar denken als een robotquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oekraine en Rusland hebben veel geld, maar toch pakken ze niet echt door. 1-0 btw
Poetin godquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dat komt vooral door die opleidingen daar voor eigen spelers . Het enige wat je leert is vooral niet zelf nadenken maar denken als een robot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |