Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfs AZ supporters waren gaan rellen met zo'n scheids.
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet meer gaat winnen.
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellen
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Aan je ballen ergens af flikkeren..quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Die zijn wel goed met klappertjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.
Die weten dan ook alleen hoe die klappers werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou okee schreeuwen danquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit seizoen geen prijs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.
Hij houdt hem aan zijn ballen vast en dan springen ze samen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aan je ballen ergens af flikkeren..
Ik zie het niet voor me hoe je dat precies wilt doen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn wel goed met klappertjes
Retteketet!
Retteketet!quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die weten dan ook alleen hoe die klappers werken.
Die kan niet lopen zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef regiliopeace het volgende:
Iturbe heeft niet naar Wim Dusseldorp geluisterd
Al die oude teringzooi daar...gok niet dat die er zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Collide het volgende:
Iemand al webcam gevonden van de omgeving van het stadion?
Die zijn geslooptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Collide het volgende:
Iemand al webcam gevonden van de omgeving van het stadion?
Ja die bedoelde ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]
Scheidsrechter kon niet fluiten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Ik val net binnen, hebben ze zich weer niet kunnen gedragen ?
Valt mee, wat aanstekers op het veld gegooid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Ging prima, het regende gewoon wat hard (aanstekers enzo)quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
En bananenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging prima, het regende gewoon wat hard (aanstekers enzo)
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
Niet live, snap ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jah maar is al geweest meen ik.
Ja, echt nog genoeg kansen enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Fluit ie een halve minuut voor tijd al af
Had je wat verwacht dan bij deze scheids.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom laat die scheids niet de 3 minuten uitspelen?
Roma geloofde het welquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef Collide het volgende:
Als de wedstrijd normaal was gelopen dan had Feyenoord gewonnnen, Roma speelde weer zwak.
Dit in elk geval.quote:
Darts niet waarderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat ze straks mensen laten zien die met pijlen gooien.Dan liever bananen.
Kunnen ze zich iig 100% op richtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Nou, Ajax moet de kar weer trekken voor Nederland
Heb mijn iPod Touch in mijn handen, te lui om de afstandbediening te pakkenquote:
Je bent zelf een treurige organisatiequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De UEFA is een treurige organisatie.
Deze moet ik even verwerken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een treurige organisatie
Ik geef je 2 weken dan ben ik weer terug.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze moet ik even verwerken.
Krijg jij geen heimwee buiten Den Haag?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef je 2 weken dan ben ik weer terug.
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg jij geen heimwee buiten Den Haag?
bedankt hansquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De clubs in de achtste finales
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Die edit zag ik, daar ging je bijna op je toeter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Leuk om zo nog de samenvattingen te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino
Club Brugge
Dnipro
Napoli
AS Roma
Ajax
Dniproer Dniprosdfnjisfdnjpfsdipjsdquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Moscow
Zenit
Fiorentina
Internazionale
Villarreal
Sevilla
Dynamo Kiev
Besiktas
VfL Wolfsburg
Everton
Torino