Al een broodje kroket op?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit Nederland. Vandaag m'n eerste twee zwangerschapsbroeken gekocht bij de prenatal. Niet noodzakelijk nog, maar het zit wel goddelijk....En aangezien ik 1.88 ben, ben ik verbaasd dat ik broeken kon vinden die lang genoge zijn...
Nee helaas. En ook geen kroket nog...Komt wellcht nog, en anders ben ik in mei weer terug....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:08 schreef Cholula het volgende:
Heb je al een blikje chocomel gehad Jagär? Goedzittende positiebroeken zijn ecby zo fijn over een paar weken!
Hier beenlengte 36. Zag de broeken als grootste probleem van het zwanger zijn. Blijk ik nu ook makkelijker broeken te kunnen vinden dan dat normaal lukt...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit Nederland. Vandaag m'n eerste twee zwangerschapsbroeken gekocht bij de prenatal. Niet noodzakelijk nog, maar het zit wel goddelijk....En aangezien ik 1.88 ben, ben ik verbaasd dat ik broeken kon vinden die lang genoge zijn...
Je hebt altijd baas boven baas!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Elleska het volgende:
TAP![]()
ik dacht dat silliegirl snel was, maar jij slaat gewoon het hele WOHTS over![]()
Ben benieuwd of de kleine een jongentje is aangezien je al ineens een jongensnaam wist.
Haha, grappig toeval!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Idem hier.Heerlijk die rust en lekker m'n eigen plan trekken.
Hij wist het wel, hij moest de dag vrij houden en kon wel bedenken wat er zou gaan gebeuren. Ik kreeg al leuke foto's doorgeappt van hem in een konijnenpak (dat hij stiekem rockt).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, grappig toeval!Zag-ie het aankomen, of totaal niet?
Vriend verwachtte het al wel, aangezien dit het laatste weekend is (we trouwen dinsdag!), maar keek toch een beetje benauwd
Haha, cool!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Hij wist het wel, hij moest de dag vrij houden en kon wel bedenken wat er zou gaan gebeuren. Ik kreeg al leuke foto's doorgeappt van hem in een konijnenpak (dat hij stiekem rockt).![]()
Ik heb die vraag zelfs van m'n schoonmoeder gehadquote:Door niemand gevraagd of het wel of niet gepland was, ookal zijn we nog redelijk jong (ik 26, vriend 28). Ik zou het ook echt een rare vraag vinden, als wij het gewoon blij / enthousiast vertellen, wie is een ander dan om zo'n vraag te stellen?
Die van ons heet Lucquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
En ik voel me vreemd tegenover degenen die zoveel moeite moeten doen om überhaupt zwanger te worden. Ik geloofde er nooit in maar dit was dus een geval van 1x en raak
Oh woww, gefeliciteerd joh!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja en weet je nou wat stom is? Ik heb zo hard tegen iedereen geroepen dat ik klaar was etc... Dat ik er tegenop zie om t straks te vertellenen ik weet dat ik me daar niks van zou moeten aantrekken, maar toch.
Dan krijg je, is het ongepland? Een foutje? En dat klinkt zo negatief. Want het is helemaal niet een negatief iets! Ben in shock, ja, en ben volkomen verrast. Maar ongelukje? Foutje? Nooit.
En ik voel me vreemd tegenover degenen die zoveel moeite moeten doen om überhaupt zwanger te worden. Ik geloofde er nooit in maar dit was dus een geval van 1x en raak
'k zal morgen wel horen wat er nou precies aan de hand was, ze was nu al naar haar kamer gegaan. Maar ik zal haar wel duidelijk maken dat ik geschrokken ben inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Gelukkig is ze terecht DJMO, wat een schrik..
Ik zou hier ook not amused over zijn, wel of niet zwanger. Geen geld voor uitjes = geen geld voor uitjes. En er is een simpele oplossing voor: gewoon samen er weer eens tussenuit gaan! Kan hij daarna ook weer zonder schuldgevoel een keertje stappen. Nu kan het nog...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:06 schreef faptist het volgende:
Hier horrormonen ..
Man krijgt Whatsappje van vrienden om te vragen of hij mee de stad in gaat.
Vraagt aan mij wat ik er van vind.
Ik zeg: je bent 30.
Hij: en? Wil gewoon weten hoe je er over denkt,
En ja hoor... Daar kwamen de tranen en de onredelijkheid zelve..
"En jij kan maar uitgaan en ik zit al 8 maanden thuis en elke keer beloof je mij een avondje mee uit te nemen. Ik noem zelfs de films op waar ik naar toe wil en dat is allemaal te duur.. Dan download je de film wel maar op zo'n avond als dit maakt het je geen zak uit of je nu 10 of 50 euro uitgeeft.. Want rondje hier, kapsalon daar... Schiet je x bedrag weer even voor wat je vervolgens nooit terug krijgt,. Maar natuurlijk ga gerust. Leuk juist."
Horen die er ook bij?! Ik dacht al dak gek werd.quote:Op zondag 1 maart 2015 03:23 schreef LuDann het volgende:
Word gek van die nachtmerries... Net gedroomd dat een docente en vriendin van de V&D sprong waar ik naast stond.
Via je huisarts misschien?quote:Op zondag 1 maart 2015 09:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik wil in mei naar Barcelona vliegen voor een weekendje. Ik ben dan 30 weken. Tussen de 28 en 35 weken vragen de meeste maatschappijen een doktersverklaring (fit to fly), maar mijn verloskundige geeft die niet af. Ze kunnen er niet garant voor staan. Iemand ideeën hoe ik toch aan zo'n verklaring kan komen?
Das lullig... wij gaan in april naar schotland en ik heb juist vorige afspraak met de vk overlegd wat zij het handigste vond vliegen of varen. Zij vond toen gewoon vliegen en die verklaring was geen enkel probleem. Haar motto: "gecompliceerd kan het altijd nog worden"... dus ook die uitschieter in mijn bloeddruk vond ze geen enkel probleem meer. Second opinion een optie?quote:Op zondag 1 maart 2015 09:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik wil in mei naar Barcelona vliegen voor een weekendje. Ik ben dan 30 weken. Tussen de 28 en 35 weken vragen de meeste maatschappijen een doktersverklaring (fit to fly), maar mijn verloskundige geeft die niet af. Ze kunnen er niet garant voor staan. Iemand ideeën hoe ik toch aan zo'n verklaring kan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |