Wat een heerlijke stapel kleertjes, lekker vrolijk ook, ik was eerst van plan lekker neutraal te kopen omdat ik niet zo van blije kleurtjes houd, maar dit is wel erg leuk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
Dit is mn 50/56-stash atm. ♡
[ link | afbeelding ]
Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.
Kedan! Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja is geen probleem kun je gewoon gebruiken. Het is een natuurlijk middel in principe, die vezels nemen vocht op waarmee je t inneemt, zodat er meer vocht bij je ontlasting komt, that's all.
Het is trouwens ook hoofdbestanddeel van metamucil, wat een huisarts bijvoorbeeld nog wel eens voorschrijft bij obstipatie.
en een van de ingrediënten van glutenvrij brood, dat ook![]()
![]()
-edit- wel voldoende bij drinken anders heb je er geen klap aan.
Leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
Dit is mn 50/56-stash atm. ♡
[ link | afbeelding ]
Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.
Ah, ook fijn om te horen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Phaidra het volgende:
...maar ik heb tot nu toe eigenlijk alleen jumpsuits aangetrokken bij baby. Die zijn zo fijn!
Idem hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:05 schreef twist02 het volgende:
Vriend is net ontvoerd voor z'n vrijgezellenfeest, dus dat wordt een heerlijk middagje
waar heb je dan precies pijn/last?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh wat zijn die nachten in bed een gruwel de laatste tijd. Telkens als ik me wil omdraaien verga ik van de pijn alsof ik uit elkaar getrokken word. Ik probeer nu 1 positie aan te houden maar ja soms wil ik me ook omdraaien. Ik hoop dat dit snel overgaat.
![]()
![]()
waren wij vier of zes jaar geleden ook niet samen zwanger??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Thanksnog heel erg pril hoor enzo!
ik zie alleen maar bekenden van toen hier terugkomen, zo leuk!quote:
Ze rammelde wel maar t ging echt echt echt niet gebeuren... zo zie je maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:53 schreef Cholula het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zei je twee weken geleden niet dat je rammelde?
In mijn liezen en onderbuik (bij het schaambeen)quote:
Yummiequote:Ik heb een biscuitbodem in de oven staan, even een fantasietaartje in elkaar draaien voor morgen als Geert thuis komt. Mocht het nou de rest van de week niks worden qua feestje, heeft hij morgen toch vast een mini feest gehad, inclusief taart, slingers, ballonnen en cadeau's
Wauw!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
Maar als ik er echt over uit ga wijden is het helemaal zo echt en ik ben nog helemaal in shock.
Ohja, ps: gelieve niks op fb te plempen als er hier vriendjes van mij zitten. Kthx.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:28 schreef Risje010 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook niet wat deze zwarte vlek is, is het nou een vruchtzakje met niks erin? Of een vochtzakje of is dat het zelfde.
VK stuurde me een email met m'n echo foto's en paar filmpjes die ze gemaakt had, zodat ik dat eventueel aan een gynaecoloog kan laten zien en daar stuurde ze deze info nog bij:Dat zwarte is vocht, daarin zou een vruchtzakje moeten zitten. (En als ik fout zit dan corrigeert Mignonne me hopelijk.) Wanneer was je eisprong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend van de harde buiken, hopelijk draait je kind straks iets waardoor je minder last krijgt. Hoelang nog tot je verlof?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Idem hier.Heerlijk die rust en lekker m'n eigen plan trekken.
Ik moet het ook wel wat rustiger aan doen nu, kind ligt op m'n blaas en als ik dan ga lopen krijg ik (daardoor?) snel harde buiken. Boodschappen doen is daardoor bijna geen doen meer.Ik hoop dat het tijdelijk is en ik hier niet de rest van de zwangerschap last van heb.. Ik hoop dat het als ik maandag weer voor de klas moet weer te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ehm, ja ik rammelde heul erg! En het zou ook echt echt echt niet gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ehm, ja ik rammelde heul erg! En het zou ook echt echt echt niet gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie gedachte he .. zo denk ik ook over dit kindje .. hij zal een reden hebben om mij als mama uitgekozen te hebben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Nog 7 weken, voel me verder prima, maar door dat monstertje (quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef Cholula het volgende:
[..]
Vervelend van de harde buiken, hopelijk draait je kind straks iets waardoor je minder last krijgt. Hoelang nog tot je verlof?
Rond 20 januari.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dat zwarte is vocht, daarin zou een vruchtzakje moeten zitten. (En als ik fout zit dan corrigeert Mignonne me hopelijk.) Wanneer was je eisprong?
Dan zeg je gewoon dat het een "cadeautje" is. Je wist niet wat je ging krijgen en je had er niet om gevraagd, maar het maakte je wel heeeel blijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja en weet je nou wat stom is? Ik heb zo hard tegen iedereen geroepen dat ik klaar was etc... Dat ik er tegenop zie om t straks te vertellenen ik weet dat ik me daar niks van zou moeten aantrekken, maar toch.
Dan krijg je, is het ongepland? Een foutje? En dat klinkt zo negatief. Want het is helemaal niet een negatief iets! Ben in shock, ja, en ben volkomen verrast. Maar ongelukje? Foutje? Nooit.
En ik voel me vreemd tegenover degenen die zoveel moeite moeten doen om überhaupt zwanger te worden. Ik geloofde er nooit in maar dit was dus een geval van 1x en raak
Onze jongste was wel gepland, maar ook eerste ronde raak. Ik was toen alsnog in shock, want het zou vast wel een paar maanden duren en we hadden heul niet op de goede dagen seks gehad. Dus...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja en weet je nou wat stom is? Ik heb zo hard tegen iedereen geroepen dat ik klaar was etc... Dat ik er tegenop zie om t straks te vertellenen ik weet dat ik me daar niks van zou moeten aantrekken, maar toch.
Dan krijg je, is het ongepland? Een foutje? En dat klinkt zo negatief. Want het is helemaal niet een negatief iets! Ben in shock, ja, en ben volkomen verrast. Maar ongelukje? Foutje? Nooit.
En ik voel me vreemd tegenover degenen die zoveel moeite moeten doen om überhaupt zwanger te worden. Ik geloofde er nooit in maar dit was dus een geval van 1x en raak
Ook vooral 's avonds?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:07 schreef Selvaria het volgende:
Sillie, precies dat wat je onderaan je post zegt. Je baarmoeder is aan het groeien en dat kan voelen als menstruatie-achtige kramp. Ik heb het zelf een week of 4 gehad aan het begin.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:08 schreef Cholula het volgende:
Heb je al een blikje chocomel broodje kroket gehad Jagär? Goedzittende positiebroeken zijn ecby zo fijn over een paar weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |