abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150137560
Lola is van februari en had toen eigenlijk helemaal geen lange mouwen rompers, vond ik ook lastig icm lange mouwen kleding, maar dat is heel persoonlijk
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150137594
Thijs had rompers met lange mouwen die bij t-shirts pasten zodat hij de t-shirts ook met minder weer aankon. In de winter had hij gewoon rompers met korte mouwen en een trui of longsleeve. Wat Klumsy zegt, rompers met lange mouwen zijn irritant onder shirts/truien/vesten met lange mouwen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150137812
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:14 schreef kooks11 het volgende:
Hoeveel pakjes/kleding maat 50 hebben jullie eigenlijk aangeschaft/gaan jullie aanschaffen?

Ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat ik pas vanaf 56 nodig heb, aangezien man 2+ meter is, maar nu zegt VK 'baby is niet bijzonder groot', dus misschien toch maar een paar aanschaffen?
Wij harde best wel wat kleertjes in mt 50 50/56 56
Maar zoon heeft ontieglijk veel gespuugd de eerste tijd. De kraamhulp heeft man in de kraamweek dan ook naar de stad gestuurd om toch echt meer te gaan kopen!
pi_150137818
Ik had voor mijn februari-kind rompers met lange mouwen, onder vesten. Ging prima, ik vond het niet echt lastig ofzo verder dat lang onder lang. Bij de oudste (eind augustus) had ik wel wat korte mouwen maar zeker in t begin heeft ze toch nog wel veel lange mouwen gedragen, tenzij het écht heel erg warm was.

Oh en mijn jongste woog 4,3 kg bij geboorte maar heeft toch ook nog wel een poos maat 50 gedragen. Lengte heeft meer invloed op of de kleding wel of niet past dan gewicht. Maar die lengte is dan weer bijzonder lastig in te schatten op de hand. :)
:)
pi_150137823
Dus dat kan dan altijd nog bijgekocht worden.

Maat 56 hebben wij ook n tijdje de mouwen gewoon omgeslagen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 09:07:19 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150137828
goedemorgen! Van 22:15 tot 8:45 (wel met de nodige plaspauzes) heerlijk uitgerust!

al vers babynieuws ergens? *bijlezen gaat

oh en kleertjes heb ik echt wel voldoende, met name boxpakjes O+ (iedereen in mijn omgeving weet hoe fijn ik die dingen vindt, dus als er weer eens iemand wat over had werd dat zo'n beetje automatisch mijn richting opgeschoven. Heb op een gegeven moment een kledingstop moeten inzetten :X :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150137829
De mijne was inderdaad 3900 gram maar moest 56 aan vanwege zijn lengte. Hij was in elk geval 52 cm (volgens het ziekenhuis).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_150137847
DJMO, ik heb nog lang niet voldoende kleding. Tenminste, 2 rompers en 5 pakjes is niet genoeg denk ik. Goed excuus om lekker rond te kijken de komende tijd. Ik wil in elk geval nog bij H&M aan, voor de 'pyjama's'.
pi_150137866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:30 schreef Heliotrope het volgende:
Ik doe langemouwrompers (novemberbaby) maar ben een koukleum en baby ook. 50 is wel handig om een paar pakjes van te hebben, en dan bijkopen als 56 echt veel te ruim blijkt.
Ja dat, mijn oktoberkind van 2 draagt nu ook langemouwenrompers met trui erover. Incidenteel eens een korte mouwenromper maar dat is meestal omdat alles in de was zit en alleen met dikke trui of op het kdv. Lange mouw plus t shirt of longsleeve zou echt te koud zijn nu. Mouwloze rompers draagt hij bv alleen hoogzomer.

Het hangt dus van je kind af, maar ik zou gewoon van beide wat kopen, en zeker rompers zijn zo bijgekocht. Newborns kleed je wel warmer trouwens, dus ik zou zelf op basis van ervaring vooral voor lang gaan. Zal je zien dat deze een kacheltje wordt :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 09:15:20 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150137907
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:09 schreef McLaura het volgende:
DJMO, ik heb nog lang niet voldoende kleding. Tenminste, 2 rompers en 5 pakjes is niet genoeg denk ik. Goed excuus om lekker rond te kijken de komende tijd. Ik wil in elk geval nog bij H&M aan, voor de 'pyjama's'.
ik was/ben natuurlijk niet echt in de positie om alles zelf nieuw te kopen. Ik ben voor mezelf en de jongens lid van een kledingtas hier in de buurt. Dan krijg je zeg; een drietal tassen in jouw maat, je haalt er iets uit wat je leuk/mooi vindt, en je stopt er iets in terug wat je niet meer draagt/past. Op die manier hebben de jongens toch geregeld 'nieuwe' (en passende ;) ) kleding zonder dat het me al te veel kost. Van haar heb ik toen ook een hele stapel babykleertjes gekregen, en je raadt het al; als dat straks te klein is, gaat dat ook terug de roulatie in in ruil voor wat groters.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150137943
Dus je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan ongeacht het weer dat je kindje de eerste tijd langemouw rompers draagt?

Maar eigenlijk toch ook wel weer beide in huis moet hebben :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150137972
Luc heeft nooit langemouw rompers gedragen (geboren in Oktober) ik vond het onhandig.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:27:36 #178
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150138015
Ik heb tot nu toe eigenlijk van alles wat gekocht. Sowieso kan het in juli 30 graden zijn of 20 graden. Dat ligt natuurlijk wel anders buiten de zomermaanden om.
Het enige wat ik niet gekocht heb, zijn t-shirts (korte mouwen). Ik heb eigenlijk nog nooit een newborn met t-shirt gezien? Is het wel handig om te kopen of niet?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150138160
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:14 schreef kooks11 het volgende:
Hoeveel pakjes/kleding maat 50 hebben jullie eigenlijk aangeschaft/gaan jullie aanschaffen?

Ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat ik pas vanaf 56 nodig heb, aangezien man 2+ meter is, maar nu zegt VK 'baby is niet bijzonder groot', dus misschien toch maar een paar aanschaffen?
Hier ook n man van bijna 2 mtr en n dochter van 49cm ik dacht ook geen 50 nodig te hebben maar ze heeft de eerste maand alleen maar 50 gedragen.

W.b lange mouwen/korte mouwen, dochter is van 31-7 en heeft alleen maar lange mouwen gedragen, ze kon zichzelf prima op temp houden, maar korte mouwen waren te fris.
S. 2014
J. 2016
pi_150138313
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk van alles wat gekocht. Sowieso kan het in juli 30 graden zijn of 20 graden. Dat ligt natuurlijk wel anders buiten de zomermaanden om.
Het enige wat ik niet gekocht heb, zijn t-shirts (korte mouwen). Ik heb eigenlijk nog nooit een newborn met t-shirt gezien? Is het wel handig om te kopen of niet?
Thijs had ze wel, maar dus met bijpassende romper met lange mouwen.
pi_150138425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Wat naar risje. ;( Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet.
Maar hoe kan er dan niets zichtbaar zijn en dat je ook niet ongesteld wordt, dus zonder enig noemenswaardig bloedverlies (dat eitje kan niet toch niet zomaar poef verdwijnen?) en toch een positieve test?

Hopelijk over 2 weken gewoon goed nieuws.
Het kan een blighted ovum geweest zijn, word het wel bevrucht ofzo maar het eitje blijft dan niet zitten geloof ik, heb m'n echo foto's gekregen en daar is ook echt niks op te zien. Zal er zo eens eentje posten.

Ik had gisteren echt zoiets van, laat ik dan maar snel ongesteld worden, maar dat zal uiteraaaaaard niet snel gebeuren,zul je zien dat ik dat vochtzakje nog moet laten wegzuigen ook :{

Had nog beetje op internet rond gekeken en kwam toch gek veel mensen tegen die met 7 weken een compleet lege echo hadden en waarop 2 weken later toch een kloppend hartje te zien was.

Maar dat gebeurt ándere mensen, vast niet bij mij ;(
pi_150138438
Ik heb echt knallende koppijn uit 't niets. Normaal
neem ik dan ibuprofen maar dat mag zwanger niet dacht ik? Mag er iets wel? Anders maar in het donker op bed
pi_150138454
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:04 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn uit 't niets. Normaal
neem ik dan ibuprofen maar dat mag zwanger niet dacht ik? Mag er iets wel? Anders maar in het donker op bed
2 paracetamol met gllas water en idd ff naar bed ;)
pi_150138462
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

2 paracetamol met gllas water en idd ff naar bed ;)
Thanks!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:06:11 #185
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_150138467
Mijn kind van 53cm was vrij licht met net aan 3 kilo en zat nog bijna een maand in maat 50.
En ik roep altijd maar weer, een mooi zittend pakje in maat 50 op de eerste foto's is zoveel mooier dan mouwen en pijpen 3x omgeslagen en slobberend om het lichaam. Maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_150138515
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:06 schreef laziness het volgende:
Mijn kind van 53cm was vrij licht met net aan 3 kilo en zat nog bijna een maand in maat 50.
En ik roep altijd maar weer, een mooi zittend pakje in maat 50 op de eerste foto's is zoveel mooier dan mouwen en pijpen 3x omgeslagen en slobberend om het lichaam. Maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over :P
Eens wel, maar vaak kom je er pas na de bevalling achter wat wel en niet past.

Dus... zie hier het ultieme excuus om 6 eerste pakjes te shoppen :7
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:26:01 #187
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150138783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad voor de zekerheid ook voor allebei een pakje maat 44 gekocht. Voor als die 2 echt klein zijn bij de geboorte. Passen ze het niet, kan het dienen als poppenkleertjes :)
pi_150138862
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een plaatje voor de geïnteresseerden :)
pi_150138905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

:W :@
pi_150139053
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:06 schreef laziness het volgende:
Daarom heb ik drie outfits voor de baby in de vluchttas :') 1 maat 50, 1 maat 50/56 en 1 maat 56. Mijn kind ziet er straks sowieso goed gekleed uit :')

Risje, wat een zwarte vlek, heb dat nog nooit gezien zo. Normaal probeer ik wel wat hoopgevends te zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar een vruchtje in zit. Ik hoop van wel natuurlijk, maar ja...
pi_150139156
Dit is mn 50/56-stash atm. ♡

Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.
pi_150139184
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:

[ link | afbeelding ]
oh heerlijk O+
al dat opgevouwen kleine spul O+ O+
pi_150139331
quote:

[ link | afbeelding ]

Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.
Wat een leuke kleurtjes allemaal O+ hier alleen nog 2 pakjes in het grijs/wit maat 56. Maar goed, straks nog 4,5 maand tijd om voor wat kleur te zorgen!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:05:28 #194
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150139495
Jumpsuits O+

Geen idee eigenlijk wat ik nog heb liggen. Weet wel dat J weinig rompers met lage mouwen aan heeft gehad, ookal is ie van januari. Mocht niet in de couveuse (alleen een romper zonder mouwen), en later vond ik het onhandig .

Hier begonnen met maat 44, daarvan heb ik alleen maar unisex, maar ik hoop het deze keer eigenlijk niet nodig te hebben. Maat 50 verwacht ik wel. Mijn ervaring is trouwens meestal dat combimaat 50/56 veel en veel groter valt dan 50, en dat t ene merk t andere niet is. Ter vergelijk, een nOeser jumpsuit maat 50/56 is hier even groot als een truitje maat 68 van Zara... En ik heb een pakje maat 44 van Frendz dat even groot is als een pakje maat 50 van prenatal...
pi_150140117
Mignonne, ken jij deze vezels? Kwam mn moeder mee aanzetten om mn stoelgang te bevorderen, want die is echt ruk atm. Ze had wel uitgezocht dat het mag tijdens de zwangerschap en dat je er veel bij moet drinken en zo, maar de tijd waarin alles slik wat mn moeder me voorzet, is voorbij. :+

pi_150140292
Ik begin te twijfelen of ik 50 en 56 in de koffer heb gegooid of alleen 56. Straks maar even nakijken.

Risje wat heeft je vk precies gezegd? Ik had bij mijn miskraam namelijk een lege eicel in mijn baarmoeder zitten, dat was wel te zien, dat was bij tien weken.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:52:12 #197
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150140490
Gewoon nog wat extra pakjes erbijgooien, zo groot zijn ze niet ^O^

Ik ga denk ik voor een stuk of 4 tzt, breed en smal, 50 en 56. Kan ik iig kiezen op moment dat de baby er is :D

Ik ga deze keer voor zekerheid en keuze. Bij J. moest ik vertrouwen op de smaak van moeder en schoonmoeder. J. heeft dus dingen aangehad in zijn eerste weken die ik zelf absoluut niet had gekozen. Maar het was natuurlijk ontzettend lief dat ze voor me de stad ingingen om mini-kleertjes te kopen, terwijl ik in t ziekenhuis lag. Ik had zelf echt geen puf om dat allemaal te regelen, en kind moest toch wat aan ;)
pi_150140541
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:34 schreef -Spring het volgende:
Mignonne, ken jij deze vezels? Kwam mn moeder mee aanzetten om mn stoelgang te bevorderen, want die is echt ruk atm. Ze had wel uitgezocht dat het mag tijdens de zwangerschap en dat je er veel bij moet drinken en zo, maar de tijd waarin alles slik wat mn moeder me voorzet, is voorbij. :+

[ link | afbeelding ]
Ja is geen probleem kun je gewoon gebruiken. Het is een natuurlijk middel in principe, die vezels nemen vocht op waarmee je t inneemt, zodat er meer vocht bij je ontlasting komt, that's all.
Het is trouwens ook hoofdbestanddeel van metamucil, wat een huisarts bijvoorbeeld nog wel eens voorschrijft bij obstipatie.

en een van de ingrediënten van glutenvrij brood, dat ook :') :D

-edit- wel voldoende bij drinken anders heb je er geen klap aan.
pi_150140739
Risje, wat moet die onzekerheid killing zijn zeg! :{ :*

En jullie zijn helderziend geloof ik O+
Moet nog flink wat rompers en kleertjes inslaan en twijfelde over maten en mouwen ;) dus ook namens mij bedankt voor de input!

Tot nu toe hadden we alle spullen netjes opgeslagen in boxen op zolder, maar aangezien het kamertje nu af is, kan ik daar heerlijk in gaan neuzen O+ Vriend is net ontvoerd voor z'n vrijgezellenfeest, dus dat wordt een heerlijk middagje O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik herkende het ook al meteen ja! :Y Helpt wel goed om je brood luchtiger te krijgen!
pi_150141157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:42 schreef Cholula het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik 50 en 56 in de koffer heb gegooid of alleen 56. Straks maar even nakijken.

Risje wat heeft je vk precies gezegd? Ik had bij mijn miskraam namelijk een lege eicel in mijn baarmoeder zitten, dat was wel te zien, dat was bij tien weken.
Weet eigenlijk ook niet wat deze zwarte vlek is, is het nou een vruchtzakje met niks erin? Of een vochtzakje of is dat het zelfde.

VK stuurde me een email met m'n echo foto's en paar filmpjes die ze gemaakt had, zodat ik dat eventueel aan een gynaecoloog kan laten zien en daar stuurde ze deze info nog bij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150141177
quote:

[ link | afbeelding ]

Wat een heerlijke stapel kleertjes, lekker vrolijk ook, ik was eerst van plan lekker neutraal te kopen omdat ik niet zo van blije kleurtjes houd, maar dit is wel erg leuk!
pi_150141683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja is geen probleem kun je gewoon gebruiken. Het is een natuurlijk middel in principe, die vezels nemen vocht op waarmee je t inneemt, zodat er meer vocht bij je ontlasting komt, that's all.
Het is trouwens ook hoofdbestanddeel van metamucil, wat een huisarts bijvoorbeeld nog wel eens voorschrijft bij obstipatie.

-edit- wel voldoende bij drinken anders heb je er geen klap aan.
Kedan! Thanks!
pi_150141753
Ik meld me weer even zonder baby nog. Heb mezelf gejinxt met het 'ik ben nooit ziek' ik voel me nu toch wat meh. Beginnend verkoudheidje. Geen verhoging, en hoofdpijn van vannacht is ook alweer weg, dus wie weet heb ik alsnog mazzel en is het morgen al over. Een verkoudheid duurt bij mij ook meestal maar 2 dagen, dus afwachten maar. Wel een klein beetje keelpijn.
Misschien dat ik straks nog paracetemol pak, maar ik zie het nut er nog niet zo van in nu.. Zou het helpen?
pi_150142270
quote:

[ link | afbeelding ]

Leuk O+!

Die jumpsuit met aapjes heb ik in het blauw in 62/68, één van mijn favo's van peuter nog.

Ik heb nu in maat 50 ook veel truitjes en broekjes, maar ik heb tot nu toe eigenlijk alleen jumpsuits aangetrokken bij baby :D. Die zijn zo fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150142563
Ohja, mooie stash, Spring! O+
Vooral omdat ik bijlange na nog niet zoveel heb, dus dat biedt opties! O-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Phaidra het volgende:
...maar ik heb tot nu toe eigenlijk alleen jumpsuits aangetrokken bij baby :D. Die zijn zo fijn!
Ah, ook fijn om te horen! :Y Heb gisteren toevallig 3 jumpsuits gescoord omdat ik ze zo schattig vond O+ maar fijn om te horen dat ze ook praktisch zijn! ;)
pi_150143707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:05 schreef twist02 het volgende:
Vriend is net ontvoerd voor z'n vrijgezellenfeest, dus dat wordt een heerlijk middagje O+
Idem hier. :D Heerlijk die rust en lekker m'n eigen plan trekken. O+

Ik moet het ook wel wat rustiger aan doen nu, kind ligt op m'n blaas en als ik dan ga lopen krijg ik (daardoor?) snel harde buiken. Boodschappen doen is daardoor bijna geen doen meer. :{ Ik hoop dat het tijdelijk is en ik hier niet de rest van de zwangerschap last van heb.. Ik hoop dat het als ik maandag weer voor de klas moet weer te doen is. :(
pi_150146132
Oh wat zijn die nachten in bed een gruwel de laatste tijd. Telkens als ik me wil omdraaien verga ik van de pijn alsof ik uit elkaar getrokken word. Ik probeer nu 1 positie aan te houden maar ja soms wil ik me ook omdraaien :') . Ik hoop dat dit snel overgaat. :'( :'( :'(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 16:13:12 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150146831
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh wat zijn die nachten in bed een gruwel de laatste tijd. Telkens als ik me wil omdraaien verga ik van de pijn alsof ik uit elkaar getrokken word. Ik probeer nu 1 positie aan te houden maar ja soms wil ik me ook omdraaien :') . Ik hoop dat dit snel overgaat. :'( :'( :'(
waar heb je dan precies pijn/last?

Ik heb een biscuitbodem in de oven staan, even een fantasietaartje in elkaar draaien voor morgen als Geert thuis komt. Mocht het nou de rest van de week niks worden qua feestje, heeft hij morgen toch vast een mini feest gehad, inclusief taart, slingers, ballonnen en cadeau's :Y

pi_150146880
:W :')
Tralalalaaa
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:17:59 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150146940
quote:
Moet je iets vertellen?
KuikenGuppy
pi_150146968
:Y
:')

Maar als ik er echt over uit ga wijden is het helemaal zo echt en ik ben nog helemaal in shock.

Ohja, ps: gelieve niks op fb te plempen als er hier vriendjes van mij zitten. Kthx. ;)
Tralalalaaa
pi_150146969
quote:
:o
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:20:12 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150147001
Oooh! Gefeliciteerd :o :D.
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 16:20:43 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150147022
T_A_P :o gefeliciteerd O+

pi_150147113
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 16:25:51 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150147154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
waren wij vier of zes jaar geleden ook niet samen zwanger??

pi_150147176
4 jaar geleden, klopt!
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 16:30:48 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150147297
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
4 jaar geleden, klopt!
ik zie alleen maar bekenden van toen hier terugkomen, zo leuk! :D

pi_150147459
quote:
:o
Leuk!!!!
Gefeliciteerd *O*
pi_150147955
Gefeliciteerd Tap!
S. 2014
J. 2016