Wij harde best wel wat kleertjes in mt 50 50/56 56quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:14 schreef kooks11 het volgende:
Hoeveel pakjes/kleding maat 50 hebben jullie eigenlijk aangeschaft/gaan jullie aanschaffen?
Ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat ik pas vanaf 56 nodig heb, aangezien man 2+ meter is, maar nu zegt VK 'baby is niet bijzonder groot', dus misschien toch maar een paar aanschaffen?

Ja dat, mijn oktoberkind van 2 draagt nu ook langemouwenrompers met trui erover. Incidenteel eens een korte mouwenromper maar dat is meestal omdat alles in de was zit en alleen met dikke trui of op het kdv. Lange mouw plus t shirt of longsleeve zou echt te koud zijn nu. Mouwloze rompers draagt hij bv alleen hoogzomer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:30 schreef Heliotrope het volgende:
Ik doe langemouwrompers (novemberbaby) maar ben een koukleum en baby ook. 50 is wel handig om een paar pakjes van te hebben, en dan bijkopen als 56 echt veel te ruim blijkt.

ik was/ben natuurlijk niet echt in de positie om alles zelf nieuw te kopen. Ik ben voor mezelf en de jongens lid van een kledingtas hier in de buurt. Dan krijg je zeg; een drietal tassen in jouw maat, je haalt er iets uit wat je leuk/mooi vindt, en je stopt er iets in terug wat je niet meer draagt/past. Op die manier hebben de jongens toch geregeld 'nieuwe' (en passendequote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:09 schreef McLaura het volgende:
DJMO, ik heb nog lang niet voldoende kleding. Tenminste, 2 rompers en 5 pakjes is niet genoeg denk ik. Goed excuus om lekker rond te kijken de komende tijd. Ik wil in elk geval nog bij H&M aan, voor de 'pyjama's'.

Hier ook n man van bijna 2 mtr en n dochter van 49cm ik dacht ook geen 50 nodig te hebben maar ze heeft de eerste maand alleen maar 50 gedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:14 schreef kooks11 het volgende:
Hoeveel pakjes/kleding maat 50 hebben jullie eigenlijk aangeschaft/gaan jullie aanschaffen?
Ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat ik pas vanaf 56 nodig heb, aangezien man 2+ meter is, maar nu zegt VK 'baby is niet bijzonder groot', dus misschien toch maar een paar aanschaffen?

Thijs had ze wel, maar dus met bijpassende romper met lange mouwen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk van alles wat gekocht. Sowieso kan het in juli 30 graden zijn of 20 graden. Dat ligt natuurlijk wel anders buiten de zomermaanden om.
Het enige wat ik niet gekocht heb, zijn t-shirts (korte mouwen). Ik heb eigenlijk nog nooit een newborn met t-shirt gezien? Is het wel handig om te kopen of niet?

Het kan een blighted ovum geweest zijn, word het wel bevrucht ofzo maar het eitje blijft dan niet zitten geloof ik, heb m'n echo foto's gekregen en daar is ook echt niks op te zien. Zal er zo eens eentje posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Wat naar risje.Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet.
Maar hoe kan er dan niets zichtbaar zijn en dat je ook niet ongesteld wordt, dus zonder enig noemenswaardig bloedverlies (dat eitje kan niet toch niet zomaar poef verdwijnen?) en toch een positieve test?
Hopelijk over 2 weken gewoon goed nieuws.

2 paracetamol met gllas water en idd ff naar bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:04 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn uit 't niets. Normaal
neem ik dan ibuprofen maar dat mag zwanger niet dacht ik? Mag er iets wel? Anders maar in het donker op bed

Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
2 paracetamol met gllas water en idd ff naar bed

Eens wel, maar vaak kom je er pas na de bevalling achter wat wel en niet past.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:06 schreef laziness het volgende:
Mijn kind van 53cm was vrij licht met net aan 3 kilo en zat nog bijna een maand in maat 50.
En ik roep altijd maar weer, een mooi zittend pakje in maat 50 op de eerste foto's is zoveel mooier dan mouwen en pijpen 3x omgeslagen en slobberend om het lichaam. Maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over

Ik heb inderdaad voor de zekerheid ook voor allebei een pakje maat 44 gekocht. Voor als die 2 echt klein zijn bij de geboorte. Passen ze het niet, kan het dienen als poppenkleertjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eens wel, maar vaak kom je er pas na de bevalling achter wat wel en niet past.
Dus... zie hier het ultieme excuus om 6 eerste pakjes te shoppen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een plaatje voor de geïnteresseerden![]()

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eens wel, maar vaak kom je er pas na de bevalling achter wat wel en niet past.
Dus... zie hier het ultieme excuus om 6 eerste pakjes te shoppen

Daarom heb ik drie outfits voor de baby in de vluchttasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:06 schreef laziness het volgende:
Mijn kind van 53cm was vrij licht met net aan 3 kilo en zat nog bijna een maand in maat 50.
En ik roep altijd maar weer, een mooi zittend pakje in maat 50 op de eerste foto's is zoveel mooier dan mouwen en pijpen 3x omgeslagen en slobberend om het lichaam. Maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over

oh heerlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
Dit is mn 50/56-stash atm. ♡
[ link | afbeelding ]

Wat een leuke kleurtjes allemaalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.

Ja is geen probleem kun je gewoon gebruiken. Het is een natuurlijk middel in principe, die vezels nemen vocht op waarmee je t inneemt, zodat er meer vocht bij je ontlasting komt, that's all.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:34 schreef -Spring het volgende:
Mignonne, ken jij deze vezels? Kwam mn moeder mee aanzetten om mn stoelgang te bevorderen, want die is echt ruk atm. Ze had wel uitgezocht dat het mag tijdens de zwangerschap en dat je er veel bij moet drinken en zo, maar de tijd waarin alles slik wat mn moeder me voorzet, is voorbij.
[ link | afbeelding ]

Ik herkende het ook al meteen ja!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
en een van de ingrediënten van glutenvrij brood, dat ook![]()
![]()

Weet eigenlijk ook niet wat deze zwarte vlek is, is het nou een vruchtzakje met niks erin? Of een vochtzakje of is dat het zelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:42 schreef Cholula het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik 50 en 56 in de koffer heb gegooid of alleen 56. Straks maar even nakijken.
Risje wat heeft je vk precies gezegd? Ik had bij mijn miskraam namelijk een lege eicel in mijn baarmoeder zitten, dat was wel te zien, dat was bij tien weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat een heerlijke stapel kleertjes, lekker vrolijk ook, ik was eerst van plan lekker neutraal te kopen omdat ik niet zo van blije kleurtjes houd, maar dit is wel erg leuk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een stuk of tien jumpsuits, wat broekjes, een stapel truitjes en veel rompers, vooral zonder mouw. Dan kan daar overheen een truitje met lange mouw.

Kedan! Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja is geen probleem kun je gewoon gebruiken. Het is een natuurlijk middel in principe, die vezels nemen vocht op waarmee je t inneemt, zodat er meer vocht bij je ontlasting komt, that's all.
Het is trouwens ook hoofdbestanddeel van metamucil, wat een huisarts bijvoorbeeld nog wel eens voorschrijft bij obstipatie.
en een van de ingrediënten van glutenvrij brood, dat ook![]()
![]()
-edit- wel voldoende bij drinken anders heb je er geen klap aan.

Leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ah, ook fijn om te horen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Phaidra het volgende:
...maar ik heb tot nu toe eigenlijk alleen jumpsuits aangetrokken bij baby. Die zijn zo fijn!

Idem hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:05 schreef twist02 het volgende:
Vriend is net ontvoerd voor z'n vrijgezellenfeest, dus dat wordt een heerlijk middagje

waar heb je dan precies pijn/last?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh wat zijn die nachten in bed een gruwel de laatste tijd. Telkens als ik me wil omdraaien verga ik van de pijn alsof ik uit elkaar getrokken word. Ik probeer nu 1 positie aan te houden maar ja soms wil ik me ook omdraaien. Ik hoop dat dit snel overgaat.
![]()
![]()

waren wij vier of zes jaar geleden ook niet samen zwanger??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Thanksnog heel erg pril hoor enzo!

ik zie alleen maar bekenden van toen hier terugkomen, zo leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |