abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150161087
Oooh TAP, wat leuk gefeliciteerd! *O*
Hier uiteraard ook commentaar gehad over waar we aan begonnen enzo. Maar vind de gedachte dat dit kind gewoon heel graag bij jullie wil komen erg mooi O+

En 3 gaat je lukken hoor :Y
pi_150161587
TAP, gefeliciteerd!

Ik had gister een hormoon-moment... Kreeg het kussensloop niet om mijn kussen heen. Blijkbaar vonden mijn hormonen dat een ramp want ik begon toch te janken :') Vrouw wist niet wat ze hoorde toen ik vertelde waarom (en ik vond het niet leuk om te vertellen...).

Ik las verhalen over de 9 maandenbeurs en vind jullie heel dapper! Ik was vandaag bij de Babydump en daar was het druk (was het gratis ofzo?) en dat vond ik al te veel, ik vind jullie bikkels om te gaan.
pi_150161622
Oh ja, Jäger, welkom in Nederland! En smakelijk ;)

Ik gok dat Ingee nu ook wel bevallen is/nu aan het persen is! Die is anders nooit een dag stil!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 23:02:08 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150161955
GODVER!

even egopost hoor. Word net gebeld door de instelling waar mijn dochter verblijft .. ze is 3,5 uur geleden weggelopen en nog niet terug gekomen :'( dit is niks voor haar; ik maak me doodongerust, maar kan niks doen nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:06:40 #280
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150162108
Spannend, spannend, spannend.
Hoop dat inge lekker aan het bijkomen is van een "hatsjie" bevalling met een super gezond kind in de armen :)

Hier horrormonen ..
Man krijgt Whatsappje van vrienden om te vragen of hij mee de stad in gaat.
Vraagt aan mij wat ik er van vind.
Ik zeg: je bent 30.
Hij: en? Wil gewoon weten hoe je er over denkt,
En ja hoor... Daar kwamen de tranen en de onredelijkheid zelve..
"En jij kan maar uitgaan en ik zit al 8 maanden thuis en elke keer beloof je mij een avondje mee uit te nemen. Ik noem zelfs de films op waar ik naar toe wil en dat is allemaal te duur.. Dan download je de film wel maar op zo'n avond als dit maakt het je geen zak uit of je nu 10 of 50 euro uitgeeft.. Want rondje hier, kapsalon daar... Schiet je x bedrag weer even voor wat je vervolgens nooit terug krijgt,. Maar natuurlijk ga gerust. Leuk juist."

Hij heeft geen zin meer en nu voel ik me bijna rot.

Djmo;
WTf. Hoe kan dat?
Heb je al zo'n oude dochter dat ze nu nog ergens is of is het een bijzondere plek (om het zo maar eens even te noemen?).
Politie gebeld. Idee waar ze kan zijn? Reden van weglopen bekend?
Sterkte meis.. Hoop dat ze snel weer binnenstapt.... *knuffel*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 23:14:00 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150162367
Ze is 16 Faptist, en is weggelopen omdat ze ruzie had over wie er wat op tv mocht kijken geloof ik. Zij wilde voetbal kijken, maar een andere jongere zat al wat anders te kijken. Politie is gebeld, ze is op de telex gezet. Geen id, geld of foon mee .. ze wilde alleen even een rondje lopen en normaal komt ze dan netjes terug, en vanavond dus niet :/
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 23:36:32 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150163363
ik werd net gebeld, ze is weer terecht, wellicht paniek om niets dus, maar ze heeft me goed in de zenuwen laten zitten .. -_-

pi_150163421
Gelukkig is ze terecht DJMO, wat een schrik..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 februari 2015 @ 23:39:06 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150163501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Gelukkig is ze terecht DJMO, wat een schrik..
'k zal morgen wel horen wat er nou precies aan de hand was, ze was nu al naar haar kamer gegaan. Maar ik zal haar wel duidelijk maken dat ik geschrokken ben inderdaad :X
-edit-:

[ Bericht 22% gewijzigd door DJMO op 28-02-2015 23:45:22 ]

pi_150163512
Dat is schrikken inderdaad! Fijn dat ze zo snel weer terecht is.
pi_150163522
Hier ook nog even *O* *O* *O* O+ voor TAP *O*
pi_150168286
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:06 schreef faptist het volgende:
Hier horrormonen ..
Man krijgt Whatsappje van vrienden om te vragen of hij mee de stad in gaat.
Vraagt aan mij wat ik er van vind.
Ik zeg: je bent 30.
Hij: en? Wil gewoon weten hoe je er over denkt,
En ja hoor... Daar kwamen de tranen en de onredelijkheid zelve..
"En jij kan maar uitgaan en ik zit al 8 maanden thuis en elke keer beloof je mij een avondje mee uit te nemen. Ik noem zelfs de films op waar ik naar toe wil en dat is allemaal te duur.. Dan download je de film wel maar op zo'n avond als dit maakt het je geen zak uit of je nu 10 of 50 euro uitgeeft.. Want rondje hier, kapsalon daar... Schiet je x bedrag weer even voor wat je vervolgens nooit terug krijgt,. Maar natuurlijk ga gerust. Leuk juist."
Ik zou hier ook not amused over zijn, wel of niet zwanger. Geen geld voor uitjes = geen geld voor uitjes. En er is een simpele oplossing voor: gewoon samen er weer eens tussenuit gaan! Kan hij daarna ook weer zonder schuldgevoel een keertje stappen. Nu kan het nog...
  zondag 1 maart 2015 @ 03:23:44 #288
409579 LuDann
All the way
pi_150169473
Word gek van die nachtmerries... Net gedroomd dat een docente en vriendin van de V&D sprong waar ik naast stond.
pi_150169478
Leuk TAP! :)

Oohhh goed dat ze terug us DJMO!

Ik kan niet slapen, maar ben wel moe...

Hormonen.. Had er nog niet zo'n last van. Wel wil ik gras beginnen net opruimen, maar dat gaat niet goed. We moeten nog heeeeel veel verbouwen! :{

Vandaag pakje positiekleren binnengekregen (van zoë23) en mijn kast uitgezocht. Alle broeken die nu te strak zitten, maar in n doos gedaan. Kan dalijk al sat positiespul daar liggen.

Heb ik nesteldrang? :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 08:23:25 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150170184
nachtmerries zijn k*t LuDann :*

Klinkt wel als nesteldrang hoor stoel!

Ik heb, zoals ik al verwachtte, beroerd geslapen. Kind vroeg me donderdag aan de telefoon nog of ik soms last had van m'n hormonen, toen was het antwoord nee (hoewel ik soms wel wat afwezig ben) maar vandaag mag ze kennis maken met de mamahormonen :( ik ben echt boos op haar.

zondag 1 maart 2015 @ 08:30:09 #291
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150170227
TAP gefeliciteerd!

Hier 29 weken vandaag. Wat gast de tijd snel....
pi_150170581
quote:
13s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:23 schreef LuDann het volgende:
Word gek van die nachtmerries... Net gedroomd dat een docente en vriendin van de V&D sprong waar ik naast stond.
Horen die er ook bij?! Ik dacht al dak gek werd.

Naar van die dromen he, dan wordt je met zo'n naar gevoel wakker dat soms de halve dag blijft hangen.
pi_150170596
Welkom TAP! *O*
Wat een actie van je dochter DJMO. Gelukkig is ze weer veilig thuis.

En verder las ik vanalles over hormoonuitbarstingen. Ik moet zeggen dat ik daar deze zwangerschap weinig last van heb. *afklopt*
Ik vind het sowieso wel bizar hoe verschillend twee zwangerschappen kunnen verlopen. Bij Anne had ik echt zoveel andere klachten dan bij deze!

Het is maart! Dat betekent dat ik volgende maand ga bevallen! :o
En deze week mijn laatste drie werkdagen. Ben wel blij met m'n beslissing om 6 wk van tevoren met verlof te gaan want heb last van m'n bekken en trek het eigenlijk niet meer, die kleuters.
  zondag 1 maart 2015 @ 09:37:34 #294
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150170948
Ik wil in mei naar Barcelona vliegen voor een weekendje. Ik ben dan 30 weken. Tussen de 28 en 35 weken vragen de meeste maatschappijen een doktersverklaring (fit to fly), maar mijn verloskundige geeft die niet af. Ze kunnen er niet garant voor staan. Iemand ideeën hoe ik toch aan zo'n verklaring kan komen?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150171013
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 09:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik wil in mei naar Barcelona vliegen voor een weekendje. Ik ben dan 30 weken. Tussen de 28 en 35 weken vragen de meeste maatschappijen een doktersverklaring (fit to fly), maar mijn verloskundige geeft die niet af. Ze kunnen er niet garant voor staan. Iemand ideeën hoe ik toch aan zo'n verklaring kan komen?
Via je huisarts misschien?
pi_150171020
Huh? Ik kreeg met 31 weken nog een ftf. Misschien via de huisarts? Heb je al gekeken wat het beleid is van de vliegtuigmaatschappij waarmee je vliegt? Bij die van mij toen stond dat bij een bepaald aantal weken een ftf verplicht was. Ik weet niet hoeveel weken het was, maar het was hoog (36 oid). Ik heb toen voor de zekerheid een ftf gekregen maar er werd niet eens naar gevraagd.
  zondag 1 maart 2015 @ 09:48:39 #297
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150171097
Mijn vk geeft het echt niet af, heb er al naar gevraagd. :N doen ze gewoon niet, ook al ben je topfit.
Bij KLM heb je volgens mij geen verklaring nodig, maar dat ticket is ¤185 ipv ¤130 met vueling. Als het echt niet anders kan vliegen we met KLM, maar ik vind het toch wat zonde van t geld (best nog een berg tapas, zeg maar. :P)
De huisarts heeft mij al jaren niet meer gezien, maar ik zou het kunnen proberen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150171323
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 09:37 schreef Mariposas het volgende:
Das lullig... wij gaan in april naar schotland en ik heb juist vorige afspraak met de vk overlegd wat zij het handigste vond vliegen of varen. Zij vond toen gewoon vliegen en die verklaring was geen enkel probleem. Haar motto: "gecompliceerd kan het altijd nog worden"... dus ook die uitschieter in mijn bloeddruk vond ze geen enkel probleem meer. Second opinion een optie?
pi_150171330
Volgens mij doen ze op korte vluchten niet zo moeilijk. die fit to fly geldt volgens mij meer voor de langere vluchten waar je technisch gezien echt zou kunnen bevallen op de vlucht.

ik ben met 33 weken nog naar london gevlogen en er werd idd niet eens om gevraagd.

Ik begrijp echter wel dat je liever de garantie hebt dat je echt meemag :) dan lijkt de dokter me idd een logische optie? en anders wellicht gewoon zeggen dat je pas 27 weken bent? :P
pi_150171399
Zou gewoon naar de huisarts gaan inderdaad.

Hier kramp, meer bruin/roodverlies dan gisteren en een vager streepje dan gisteren. We houden het spannend.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')