Nee hoor, gewoon een beetje obstinaat vandaag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je weer last van een droge mond?
2003 eerste aflevering zie ik, toen keek ik nooit wat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef anonymoussie het volgende:
Specularium keek gewoon naar one tree hill.
Jij gewoon ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef anonymoussie het volgende:
Specularium keek gewoon naar one tree hill.
Omdat de roze wenkbrauw nog niet online stondquote:
Dit mag wmb best onder een spoiler.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de roze wenkbrauw nog niet online stond
[ afbeelding ]
Deze man snapt.quote:
Je bent zelf een eindbaasneger.quote:
wil je mijn vriendje zijn ofzo?quote:
De meet-discussie gaat verder hier?quote:
gelukkig gebruikte je het Y woord nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef sp3c het volgende:
mani wil zijn buks gewoon een keer voor het echie gebruiken
maakt hem allang niet meer uit tegen wie het aan moet ... als dit nog langer zo doorgaat wordtie katholiek
Of via DM.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meet-discussie gaat verder hier?
Je bent bang voor terrorisme?quote:
Lijkt me lachen.quote:
Ongeacht waar de meeting is werkt er vast wel een familielid van hem.quote:
We zijn eruit, het wordt Nuuq.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeacht waar de meeting is werkt er vast wel een familielid van hem.
Je bent hier al heel lang niet geweest merk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Flopshow RIjdende Rechter.
En ik wist niet dat jij gay was Mani.
Ik heb weer wat gemist denk ik.
Af en toe kom ik even kijken. Maar niet zo vaak meer nee. Dus het is zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent hier al heel lang niet geweest merk ik.
Dat gaat alleen Johannes wat aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even kijken. Maar niet zo vaak meer nee. Dus het is zo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef sp3c het volgende:
bansheeboy doet niet aan meets, geen behoefte aan
Die is slapen, Wibi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Heb jij dat trouwens ook eens gezien Uccie?
Broekje aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weer aan het wachten in een koud bed?
Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat dit nu ineens over Elflettering?
Muziekje dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
De jurk van Elfletterig is dus de ultieme topickiller, weten we dat ook weer.
Fijn ook dat je link het niet doetquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Muziekje dan?
m.youtube.com/watch?v=ScNNfyq3d_w
Heb je ooit een linkje van me gehad dat het wel deed dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn ook dat je link het niet doet
Maakt LP tegenwoordig zulke slappe meuk jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je ooit een linkje van me gehad dat het wel deed dan?
Vroeger waren ze superruig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt LP tegenwoordig zulke slappe meuk ja
Dat ook weer niet, maar dit klinkt nog slapper en zoetsappiger dan Nickelbackquote:
Die fase ben ik al voorbij, sorry.quote:
Leuk joh, Prodigy voor het slapen gaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die fase ben ik al voorbij, sorry.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk joh, Prodigy voor het slapen gaan
(ik neem aan dat je die fase bedoelt en niet je levensfase)
Nou dagquote:
En dan te bedenken dat ik niet eens een jurk heb. Des te knapper.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
De jurk van Elfletterig is dus de ultieme topickiller, weten we dat ook weer.
LTVDK stond vroeger in de moshpits op de behind blue eyes cover hoor, want vroeger was linkin park alleen maar stoerquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt LP tegenwoordig zulke slappe meuk ja
Spelbreker.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens een jurk heb. Des te knapper.
Die was van Limp Bizkit, get your facts straightquote:Op woensdag 25 februari 2015 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTVDK stond vroeger in de moshpits op de behind blue eyes cover hoor, want vroeger was linkin park alleen maar stoer
O jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was van Limp Bizkit, get your facts straight
Dat was godverdomme wel een gevoelig nummer jaquote:
Door dit soort liedjes vond ik dat altijd een stelletje homofielen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was godverdomme wel een gevoelig nummer ja
Dit was een stuk leuker jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door dit soort liedjes vond ik dat altijd een stelletje homofielen.
Is ook superstoerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Limp Bizkit vond ik vroeger superstoer.
Wow vaag, ik zet de radio aan en dit nummer wordt zowaar gespeeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Limp Bizkit vond ik vroeger superstoer.
Superkut voor je, joh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Fred Durst nu zie voel ik me superoud.
Blijft een klassiekertje ja, af en toe wel lekker om te horen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wow vaag, ik zet de radio aan en dit nummer wordt zowaar gespeeld
Break your fucking face tonight
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fatima kan er alleen maar beter van worden.
Dat is een beetje onnodig, die zie je toch niet achter d'r burka.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is heel gebruikelijk in die cultuur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke cultuur Mani?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is heel gebruikelijk in die cultuur.
Die ene van de vredequote:
Weet ik veel joh, ik zeg ook maar wat.quote:
Ik voel me altijd superoud weet je ook hoe ik me voelquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Fred Durst nu zie voel ik me superoud.
Dan schrijf je terug: "bedankd voor het aanbot, maar hoefd niet meer"quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben voor het organiseren van een evenementje met partyservices aan het mailen. Ik kreeg er van eentje dit terug: 'vaak is het zo dat de cateraar, borden en bestek leverd.'
Sjongejonge en dat soort mensen heeft wel werkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben voor het organiseren van een evenementje met partyservices aan het mailen. Ik kreeg er van eentje dit terug: 'vaak is het zo dat de cateraar, borden en bestek leverd.'
Gewoon terugsturen, 'Als je uit Oss komt ben je voor Top, kankerlul'.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef timmmmm het volgende:
Vond dat nog wel meevallen. Moet je eens een keer The Road kijken, goede film maar zo tering deprimerendquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens gisteren into the woods gekeken. Daar wordt een mens me een partij suicidaal van joh
Oh, ik zie nu dat je een andere film bedoeltquote:
Mooi he dat gezang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens gisteren into the woods gekeken. Daar wordt een mens me een partij suicidaal van joh
Nopes. Jij wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Hebben de dames hier 50 shades of grey al gezien?
Links of rechts?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben er trouwens bijna
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet joh dat ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Hebben de dames hier 50 shades of grey al gezien?
Zo'n bedrijf zou bij mij meteen afvallen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan je Yasmin daar dan ook even mee helpen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf zou bij mij meteen afvallen.
Graag!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je Yasmin daar dan ook even mee helpen.
Kom je nou al bij de FP ouwe twijfelaar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf zou bij mij meteen afvallen.
Daar heb ik op zich niks tegen, maar maak er dan liedjes van ipv gewoon het normaal gesprokene te zingenquote:
Niemand in de NWS-SC is veilig voor de wervingsactiviteiten van timmmmm.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je nou al bij de FP ouwe twijfelaar?
Hij doet net alsof hij niet weet wanneer hij tijd heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je nou al bij de FP ouwe twijfelaar?
Het zit wat anders. Ik heb nu wel tijd, maar weet niet wat er de komende weken precies gebeurt. Het zou maar zo kunnen dat ik dan ineens veel minder tijd heb. Ik wil niet graag ergens aan beginnen en dan een paar weken later moeten stoppen vanwege tijdgebrek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij niet weet wanneer hij tijd heeft.
Stiekem krijgt ie al een natte onderbroek van het tagje.
Dan kan zowat iedereen 'hier' voor de FP schrijven, oneliners galore hieroquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Voor de FP moet je kort en bondig zijn toch?
Ja daarom, Elfletterig is hier een beetje de uitzondering op. Hopelijk gaan zijn tegels in moslimtopics in NWS hier niet onder lijden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan zowat iedereen 'hier' voor de FP schrijven, oneliners galore hiero
Misschien kan hij dan beter columns gaan schrijven. Of reviews, kan hij zijn hart ophalen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom, Elfletterig is hier een beetje de uitzondering op. Hopelijk gaan zijn tegels in moslimtopics in NWS hier niet onder lijden.
Hoeft niet. Bijvoorbeeld deze knetterende special van ons aller LTVDKgod over de berlusconifeesten met de hulp van NWS' favoriete mod frutselquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Voor de FP moet je kort en bondig zijn toch?
Specularium niet. Die gaat alleen gifjes plaatsen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan zowat iedereen 'hier' voor de FP schrijven, oneliners galore hiero
Ik wist niet dat de FP ook nog inhoud had, ik denk dat Elf hier wel een goede bijdrage aan kan leveren. Over de gevaren van religie bijvoorbeeld. Ik zou het lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bijvoorbeeld deze knetterende special van ons aller LTVDKgod over de berlusconifeesten met de hulp van NWS' favoriete mod frutsel
Bárdarbunga
Of het bericht over de arme babyhondjes van Inolvidable
Importpuppy's in de doofpot
Fantastische tijden waren dat. Elfletterig heeft trouwens ook 1-2 columns geschrevenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:56 schreef Specularium het volgende:
Boldface had toch van die kutcolumns die voor niemand leuk waren?
Waarom spreek je over jezelf in de derde persoon? Creepy hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantastische tijden waren dat. Elfletterig heeft trouwens ook 1-2 columns geschreven
Je praat nu over jezelf in 3de persoon.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fantastische tijden waren dat. Elfletterig heeft trouwens ook 1-2 columns geschreven
MarcusViridis is ons crewlid voor de anti-religiestukken. Vaak best vermakelijk, ook lang, aanradersquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de FP ook nog inhoud had, ik denk dat Elf hier wel een goede bijdrage aan kan leveren. Over de gevaren van religie bijvoorbeeld. Ik zou het lezen.
Waardeloze post zonder linkjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, corrie en timtim vinden dit niet leukquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom spreek je over jezelf in de derde persoon? Creepy hoor.
Er ging een klein sprongetje van opwinding door mij heen, ik zit niet vaak op dezelfde golflengte als een vrouw.quote:
En Mani dus ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, corrie en timtim vinden dit niet leuk
Al honderd jaar niet geweest daar, zal het eens gaan lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MarcusViridis is ons crewlid voor de anti-religiestukken. Vaak best vermakelijk, ook lang, aanraders
Kan ik ook zoeken op auteur?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MarcusViridis is ons crewlid voor de anti-religiestukken. Vaak best vermakelijk, ook lang, aanraders
Uhmm... tja... hoe leg ik dat uit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom spreek je over jezelf in de derde persoon? Creepy hoor.
Dat kan natuurlijk alsnog.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:57 schreef Specularium het volgende:
Heb ze nooit gelezen natuurlijk.
Vervuld van zichzelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waardeloze post zonder linkjes.
Dit is toch een pareltje?quote:Tijdens een economische crisis smelt geld als ijs voor de zon en wordt Reykjavik vanzelf armlastig.
Beetje matig dit, geen sneren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervuld van zichzelf
Opvallen en afvallen
En dat zijn twee berichten van de hoeveel? Wat zegt dat over jou dat je oog gelijk daarop valt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er 2 seconden en toch valt mijn oog gelijk weer op: Milfs tonen massaal tieten en Bloedmooie juf (37) pijpt scholier.
Dat zegt inderdaad iets over mij, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Trouwens hč, als je wakker wordt en je hebt zin in Baileys
[..]
En dat zijn twee berichten van de hoeveel? Wat zegt dat over jou dat je oog gelijk daarop valt?
Zo ook raar zijn als dat nu alsnog gebeurt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje matig dit, geen sneren.
Hier gaat niemand boos om worden.
Als weermod kan hij natuurlijk wel een frisse wind door dit topic blazen...quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom komt Frutsel eigenlijk zo weinig in deze SC?
#dtv
Ik zie Specularium al angstig kijken. Die wilde net het gifje van Johan Derksen die lacht om Toine van Peperstraten gaan posten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als weermod kan hij natuurlijk wel een frisse wind door dit topic blazen...
Ben jij een kloon van Henk ofzo met je ontzettend goeie woordgrapjes?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat dat grapje als donderslag bij heldere hemel aan kwam...quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Henk ofzo met je ontzettend goeie woordgrapjes?
Boven de woning van Specularium vormt zich nu spontaan een depressie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat dat grapje als donderslag bij heldere hemel aan kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boven de woning van Specularium vormt zich nu spontaan een depressie.
Wat antwoordt Frutsel als je hem vraagt of -ie melk in de koffie wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boven de woning van Specularium vormt zich nu spontaan een depressie.
Wat antwoordt Frutsel als je hem vraagt of -ie melk in de koffie wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de schaal van slechte grappen geef ik het een 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Onder of boven?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat antwoordt Frutsel als je hem vraagt of -ie melk in de koffie wil?
Je kan wel zien dat Elflettering de enige echte koning is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FOK!-slowchat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef timmmmm het volgende:
Kan je je de grappen en grollen in de FOK!slowchat al voorstellen met koning elfsletterig erbij.
Leuke SC, eigenlijk hetzelfde als hier maar dan zonder mani en nepturk
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het favoriete broodbeleg van Frutsel?En weet je wat hij het liefste 's avonds eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De SC in het FOK!crewforum. Waar je binnenkort ook in gaat mogen als het aan mij ligtquote:
Frutsel is altijd meer een lezer dan een posterquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
#dtv
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het favoriete broodbeleg van Frutsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En weet je wat hij het liefste 's avonds eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ok... Ik maak me vast zorgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De SC in het FOK!crewforum. Waar je binnenkort ook in gaat mogen als het aan mij ligt
poster boven je bed zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Frutsel is altijd meer een lezer dan een poster
ik waag me niet graag op glad ijsquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
#dtv
Je moet Specsavers gewoon een gifjes-verbod geven. Heeft -ie ineens zeeën van tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Frutsel het volgende:
ik waag me niet graag op glad ijs![]()
timmmm en specularium hebben tijd over, dus moet er iemand NWS in de gaten houden, door hun heb ik hier geen tijd voor denk ik![]()
Als ik elfsletterig straks binnen heb, ga ik een andere SC zoeken denk ik. Dan heb ik hier iedereen gerekruteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
poster boven je bed zeker
Tis dat iemand me ff hierheen sleurde... maar tis een storm in een glas water zie ik
[..]
ik waag me niet graag op glad ijs![]()
timmmm en specularium hebben tijd over, dus moet er iemand NWS in de gaten houden, door hun heb ik hier geen tijd voor denk ik
Ze steekt deze aflevering een frikandelbroodje in haar mond, ik heb er van genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Zo, broekje uit en Jinek terugkijken
Henk moet wel een aangepast tagje krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik elfsletterig straks binnen heb, ga ik een andere SC zoeken denk ik. Dan heb ik hier iedereen gerekruteerd
Ik ga wel de tag redactielid ipv redactie aanvragenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk moet wel een aangepast tagje krijgen.
'Kastaap Frontpage' ofzo.
Of redacteur?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga wel de tag redactielid ipv redactie aanvragen
Neuh.quote:
Waarom dan niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh dat ga ik niet kijken.
Dat is wel heel irritant ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik op zich niks tegen, maar maak er dan liedjes van ipv gewoon het normaal gesprokene te zingen
Ik vind dit stiekem wel leuk.quote:
Allochtone vrouwen uit Den Haag uitgezonderd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik elfsletterig straks binnen heb, ga ik een andere SC zoeken denk ik. Dan heb ik hier iedereen gerekruteerd
De tag wordt dan toch wel wat dominant:quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
Haatzaaier, extremist, 2 dagen mod geweest en Redactielul Frontpage
En half allochtone mannen uit Schiedam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allochtone vrouwen uit Den Haag uitgezonderd.
Discriminatie, racisme!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allochtone vrouwen uit Den Haag uitgezonderd.
Jij moet niet zo nieuwsgierig zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ben benieuwd.
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Fylax wil een meisje worden hihahoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ben benieuwd.
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Jawel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij moet niet zo nieuwsgierig zijn.
Ik ben enkel en alleen nieuwsgierig waarom sommige mensen transgenders niet accepteert.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fylax wil een meisje worden hihaho
Ik ben ook benieuwd waarom sommige mensen homo's/moslims/joden/rastafari/negers/etc. niet accepteren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben enkel en alleen nieuwsgierig waarom sommige mensen transgenders niet accepteert.
Omdat sommige mensen bekrompen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben enkel en alleen nieuwsgierig waarom sommige mensen transgenders niet accepteert.
Diep, dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Anders is iedereen.
Ik moest dit compliment overigens nog even quotenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bijvoorbeeld deze knetterende special van ons aller LTVDKgod over de berlusconifeesten met de hulp van NWS' favoriete mod frutsel
Bárdarbunga
Of het bericht over de arme babyhondjes van Inolvidable
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef Webschip het volgende:
Het is jammer dat Elliot's topic bijna vol is, en het haast niet de moeite is om een nieuw deel te openen. Het politierapport over hem is uit.
Zie je wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
En dan te bedenken dat de veroordeling vooral afkomstig is van bekrompen figuren die zijn gehersenspoeld door religie of andere conservatieve opvattingen. Bah. Laat mensen gewoon in hun waarde.
Ik weet niet of Elfletterig een mening heeft over transgenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:59 schreef Specularium het volgende:
Henk Eftelaar heeft vast een mening over transgenders, en dat het de schuld is van de islam.
.
Hij heeft een mening.quote:
Ik ben tegen homo's omdat sp3c me anders terwijl ik even niet oplet keihard in de poeper neemtquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
Religie is ook wel de domste reden om tegen het homoisme te zijn.
Maar we weten allemaal wat je bedoelt,quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt niet hč? Ik trek het breder tot religie én andere conservatieve opvattingen.
Dat je moeder een hoer is, maar ja, dat kan je ook niet zomaar zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal wat je bedoelt,.
Het is veel breder dan dat. Ik ben niet zo vriendelijk naar mensen met zelfverkozen bekrompen opvattingen die ze heilig verklaren (veel breder dan alleen gelovigen dus) die vinden dat ze andere mensen mogen veroordelen, discrimineren of zelfs vermoorden om wie ze zijn (huidskleur, afkomst / ras, seksuele geaardheid / identiteit, etc). Ook veel breder dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:02 schreef Webschip het volgende:
Hij heeft een mening.
Hij is niet zo vriendelijk naar religieuzen die moeite hebben met mensen die niet hetero zijn.
Zul je zien dat er een rest in peace-topic komt in WKN.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Pierre Wind een irritante teringlijer. Als hij vandaag of morgen tegen een vrachtwagen zou lopen, zou ik daar misschien wel een klein vreugdedansje aan wagen
Katja is een neurotisch hoopje ellende. Wel goeie tetters.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik wist niet dat Katja en Thijs uit elkaar waren.
Ga je hier nou ook al beginnen. Zal ik X1apt en Mutant01 er anders even bij roepen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is veel breder dan dat. Ik ben niet zo vriendelijk naar mensen met zelfverkozen bekrompen opvattingen die ze heilig verklaren (veel breder dan alleen gelovigen dus) die vinden dat ze andere mensen mogen veroordelen, discrimineren of zelfs vermoorden om wie ze zijn (huidskleur, afkomst / ras, seksuele geaardheid / identiteit, etc). Ook veel breder dus.
Je huidskleur, geslacht, seksuele geaardheid en dergelijke zijn geen keuze. Religie en andere bekrompen opvattingen wél.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen.
quote:
welke kant op. Of heeft 1 de penis van de ander.quote:
Heeft ie wel gelijk in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Dus alle gelovigen zijn bekrompen volgens elfletterig
Dat vind ik nogal bekrompen.quote:
Wil je van alles één? Is het zo'n multicultureel clubje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog wel een transgender in mijn vriendengroep.
Maar niet zo'n slachtoffertypje, gewoon een toffe.
Ik vind het ook niet terecht en bekrompen als mensen inderdaad zo een mening hebben anderen die zijn zoals ze zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is veel breder dan dat. Ik ben niet zo vriendelijk naar mensen met zelfverkozen bekrompen opvattingen die ze heilig verklaren (veel breder dan alleen gelovigen dus) die vinden dat ze andere mensen mogen veroordelen, discrimineren of zelfs vermoorden om wie ze zijn (huidskleur, afkomst / ras, seksuele geaardheid / identiteit, etc). Ook veel breder dus.
Je huidskleur, geslacht, seksuele geaardheid en dergelijke zijn geen keuze. Religie en andere bekrompen opvattingen wél.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen.
Neequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je van alles één? Is het zo'n multicultureel clubje?
Oh dat is al heel wat. Ik heb alleen maar wat blanke homos en biseksuelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neemaar ik heb wel al een zwarte homo en een BOM-moeder.
Ik beoordeel mensen op hun persoonlijkheid, niet om hoe ze er uit zien of wat voor geloof ze aanhangen. Voor mij is iedereen gelijk, helaas zijn velen het daar niet mee eens. Om er een oud spreekwoord tegenaan te gooien uit de tijd dat het uit den boze was als een Katholiek en Protestant iets samen hadden: "twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen".quote:
Noem je mij nou een homo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is al heel wat. Ik heb alleen maar wat blanke homos en biseksuelen.
Nee, doe maar niet. Met name mijn Xa1pt-taks voor de maand is alweer ruimschoots overschreden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je hier nou ook al beginnen. Zal ik X1apt en Mutant01 er anders even bij roepen?
Mensen zijn helemaal niet gelijk, ook al zo'n fabeltje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen op hun persoonlijkheid, niet om hoe ze er uit zien of wat voor geloof ze aanhangen. Voor mij is iedereen gelijk, helaas zijn velen het daar niet mee eens. Om er een oud spreekwoord tegenaan te gooien uit de tijd dat het uit den boze was als een Katholiek en Protestant iets samen hadden: "twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen".
(FIL was in de SC zeker nog niet voorbij gekomen?)
Ik denk dat het Felix is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog wel een transgender in mijn vriendengroep.
Maar niet zo'n slachtoffertypje, gewoon een toffe.
Voor mij wel, totdat ze het tegendeel bewijzen. Je moet mensen op het individu beoordelen, niet op groepquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen zijn helemaal niet gelijk, ook al zo'n fabeltje.
Dat heeft niks te maken met gelijkheid.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij wel, totdat ze het tegendeel bewijzen. Je moet mensen op het individu beoordelen, niet op groep.
#LIF
Doe eens even normaal over Elflettering.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Aids, dames en heren, razende apenaids!
Inderdaad, plaats maar weer een paar gifjes van mooie damesbillen, daar heeft tenminste iedereen wat aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
En verder boeit het helemaal niemand natuurlijk.
Ik ben nu bij zo'n duivels echtpaar. Precies 39jr getrouwd vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen op hun persoonlijkheid, niet om hoe ze er uit zien of wat voor geloof ze aanhangen. Voor mij is iedereen gelijk, helaas zijn velen het daar niet mee eens. Om er een oud spreekwoord tegenaan te gooien uit de tijd dat het uit den boze was als een Katholiek en Protestant iets samen hadden: "twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen".
(FIL was in de SC zeker nog niet voorbij gekomen?)
Nee, ik heb het over mezelf. Ik zit weer eens in een R&P fase.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even normaal over Elflettering.
http://9292.nl/quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over mezelf. Ik zit weer eens in een R&P fase.
Het is ov9292.nlquote:
R&P-advies...NWS-stijl.quote:
Ook al gaat het soms kut, het OV is altijd kutquote:
Mwah na 11jr filerijden dagelijks ben ik mijn auto com0leet zat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al gaat het soms kut, het OV is altijd kut.
Vooral die aidswifi.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al gaat het soms kut, het OV is altijd kut.
Dan nog sta ik liever stil terwijl ik lekker zit in een warme auto met een muziekje erbij dan dat ik op een koud station op een trein sta te wachtenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah na 11jr filerijden dagelijks ben ik mijn auto com0leet zat.
Dat is het punt. Je staat niet stil en komt doodop en gebroken thuisquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog sta ik liever stil terwijl ik lekker zit in een warme auto met een muziekje erbij dan dat ik op een koud station op een trein sta te wachten.
Ik kan zonder problemen uren in de auto zitten of het nu file is of niet, als ik met de trein of bus ga voel ik me gelijk verrotquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is het punt. Je staat niet stil en komt doodop en gebroken thuis
Maar jij hebt ook maar 1 testikel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen uren in de auto zitten of het nu file is of niet, als ik met de trein of bus ga voel ik me gelijk verrot
Ja maar als je naast 4 u per dag in de auto ook 12u werkt voelt dat echt anders. Zelfs voor mensen die dol op autorijden zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen uren in de auto zitten of het nu file is of niet, als ik met de trein of bus ga voel ik me gelijk verrot
Waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van autorijdenquote:
Ik weet niet eens wat hier staat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand of Diablo 3 een aanrader is voor de PS3?
#GAMquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand of Diablo 3 een aanrader is voor de PS3?
Ik heb een blauwe auto, geen blauwe kentekenplatenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan mag je mij de zevende wel naar de meet rijden
Wat vind je daar zo leuk aan?quote:
Ja, het is echt heerlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo leuk aan?
Ik hoop later juist een baan te hebben waar ik gewoon met de fiets of OV naar toe kan. Dagelijks autorijden lijkt me echt niks.
Het is gewoon een bepaald gevoel van vrijheid, lastig te omschrijven. Zelfs de dagelijkse werkritten kun je leuk maken door elke dag een andere route te nemenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo leuk aan?
Ik hoop later juist een baan te hebben waar ik gewoon met de fiets of OV naar toe kan. Dagelijks autorijden lijkt me echt niks.
Deze man weetquote:
Beetje zoals in je onderbroek over straat gaan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een bepaald gevoel van vrijheid, lastig te omschrijven.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zoals in je onderbroek over straat gaan?
Ik heb hier toch allang reclame voor je gemaakt joh boefquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:31 schreef Inolvidable het volgende:
Deze wil ik nog even onder de aandacht brengen.![]()
Honderden verwaarloosde puppy's uit het Oostblok worden wekelijks naar Nederland gebracht. Het probleem speelt al langer maar is blijkbaar in de vergetelheid geraakt
Die heeft tim hier allang gepluggedquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:31 schreef Inolvidable het volgende:
Deze wil ik nog even onder de aandacht brengen.![]()
Honderden verwaarloosde puppy's uit het Oostblok worden wekelijks naar Nederland gebracht. Het probleem speelt al langer maar is blijkbaar in de vergetelheid geraakt
Ik was daar toen het allemaal begon, hele land in rep en roer. Wie wil mij aanraken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft tim hier allang gepluggedIk ga toch ook niet nog een keer zeggen dat ze mijn stuk over de Bárdarbunga moeten lezen
Onder of boven?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was daar toen het allemaal begon, hele land in rep en roer. Wie wil mij aanraken?
Ik, maar niet om die redenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was daar toen het allemaal begon, hele land in rep en roer. Wie wil mij aanraken?
Ik hou ook van autorijden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je toch een troetelbeer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hier toch allang reclame voor je gemaakt joh boef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |