Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personenquote:
Kweek een ruggengraat manquote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personen
Mijn hond likt pindakaas van mijn ene testikel.quote:
Altijd weer die kutsmurfen!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personen
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ja jeetje mensen, het is niet de hele tijd feest.
Stoer hoor, met je keyboard.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Niks van aantrekken, van dat blauwe volk.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik heb altijd al geweten dat jij een viespeuk bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hond likt pindakaas van mijn ene testikel.
[ Bericht 13% gewijzigd door Specularium op 23-02-2015 23:35 ]quote:Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat jij een viespeuk bent.
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Is Specsavers weer eens z'n macht aan het misbruiken?
Pas maar op wat je zegt, voor je het weet edit hij je post naar iets van zijn niveauquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Is Specsavers weer eens z'n macht aan het misbruiken?
Gelukkig bedriegt mijn glazen bol mij nooit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trouwens.
[ afbeelding ]
Gerechtigheid
Tijd voor een meer dan terecht plekje bij de filmredactie.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn glazen bol zie ik een Oscar voor JK Simmons.
Zeer goede film.
Misschien hadden ze je posts op FOK! teruggelezen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was gisteren op een kijkavond maar ik heb de kamer niet omdat zij mij niet echt goed hebben leren kennen. Ze dachten ook dat dat er misschien aan lag omdat mijn ouders mee waren. Dat is toch maar normaal?
Fu, ik had er zo mijn zinnen op gezet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, voor je het weet edit hij je post naar iets van zijn niveau
Wat moet jij een vervelende avond hebben gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was gisteren op een kijkavond maar ik heb de kamer niet omdat zij mij niet echt goed hebben leren kennen. Ze dachten ook dat dat er misschien aan lag omdat mijn ouders mee waren. Dat is toch maar normaal?
Zou mijn opa en oma ook nog meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Het is best lastig om een kamer te krijgen in een hoofdstad. Vooral als je er maar vier maanden zit en je er eigenlijk al over anderhalve week een moet hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet jij een vervelende avond hebben gehad.
Ik was de lekkerste chick want ik was tenslotte de enige.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er ook maar 1 jongen inspraak heeft bij zo'n avond waaruit uit meerdere jongens en meisjes een kamer wordt gekozen wordt altijd de lekkerste chick gekozen. Of degene die het hardst schreeuwt dat hij zo dol is op feesten
Ik schreeuw altijd dat ik zo dol ben op FOK!, dat werkt in mindere mate.
De meeste mensen hier noemen me Johannes, maar jij mag me ook wel hannes noemen!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is best lastig om een kamer te krijgen in een hoofdstad. Vooral als je er maar vier maanden zit en je er eigenlijk al over anderhalve week een moet hebben.
Ik kan mijn stage vergeten als ik op korte termijn niets regel dus ja ik had een vervelende avond hannes.
Dan had inolvidable het natuurlijk gewoon geworden johannesquote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er ook maar 1 jongen inspraak heeft bij zo'n avond waaruit uit meerdere jongens en meisjes een kamer wordt gekozen wordt altijd de lekkerste chick gekozen.
Misschien vonden ze je moeder aantrekkelijker? Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was de lekkerste chick want ik was tenslotte de enige.
Ik vind dat ene Zeeuwse meisje anders ook wel botergeil hahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had inolvidable het natuurlijk gewoon geworden johannes
Fijn, hannes.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste mensen hier noemen me Johannes, maar jij mag me ook wel hannes noemen!
Zelf heb ik een fantastische kamer in de hoofdstad van het Noorden, niks mis mee.
indoquote:Op maandag 23 februari 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga jouw naam nu ook afkorten, maar ik weet nog niet hoe.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien vonden ze je moeder aantrekkelijker? Ik kan daar niet over oordelen.
Ik zou voor lvi gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ino, Inol, Inolv, Inolvi, Vi, Vidable, Dable, Able, ble, le e. I. O.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we het maar gewoon bij Truus houdenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ino, Inol, Inolv, Inolvi, Vi, Vidable, Dable, Able, ble, le e. I. O.
Doe je ding.
Zie ik er uit als een Truus, serieus?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het maar gewoon bij Truus houden
Is gewoon weer een hosselfaal van hem, kan hij ook niets aan doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een Truus, serieus?
Ik weet niet, waar zijn de pics?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Meer als een Katrijnquote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb je net aangegeven als mijn +1 op de NWS meetquote:Op maandag 23 februari 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
De kamer van Hannes heeft zelfs een Heineken walk in fridge.
Ik ga voor Dable.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ino, Inol, Inolv, Inolvi, Vi, Vidable, Dable, Able, ble, le e. I. O.
Doe je ding.
Ik heb de pics uit mijn FoBo verwijderd maar ik zal er speciaal voor jou vanavond nog eentje uploaden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, waar zijn de pics?
Nee. Gewoon nee.quote:
Oh, daar blijf ik voor thuis! Toevallig ben ik daar al, dus dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb de pics uit mijn FoBo verwijderd maar ik zal er speciaal voor jou vanavond nog eentje uploaden.
Meer als een Sterre, maar dat vind ik een kutnaamquote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet hosselenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is gewoon weer een hosselfaal van hem, kan hij ook niets aan doen.
Mensen die Sterre heten, verdienen dan ook een schop tegen het hoofd. Net als mannen die anne hetenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer als een Sterre, maar dat vind ik een kutnaam
Wel sfeervol, dat stokenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou dit echt niet pikken
Meet bij de Oude Tol in Sassenheim.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je net aangegeven als mijn +1 op de NWS meet
Zolang het maar gezellig is, want gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meet bij de Oude Tol in Sassenheim.
Jij lijkt me wel zo'n Haardvuur DVD man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel sfeervol, dat stoken
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik ken wel een man die zo heet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heet Elflettering in het echt zo, met zijn mooie jurk.
kijkavonden.. gekke nederlanders.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
kijkavonden.. gekke nederlanders.
Ik ook, dus misschien kennen we elkaar wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ken wel een man die zo heet.
Allemaal belasting ontduikers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt alsof half Nederland hier studeert tegenwoordig...
Lijkt me sterk. Je woont in Groningen, toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, dus misschien kennen we elkaar wel.
Kijk Hannes, dit ben ik op mijn best.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang het maar gezellig is, want gezelligheid kent geen tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Inolvidable op 24-02-2015 00:24:23 ]Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Dus? Misschien kom ik wel ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Je woont in Groningen, toch?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kijk Hannes, dit ben ik op mijn best.Wat ben je een schatje Dable!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een kijkavond zou organiseren wist ik het wel.
Dit geeft een beetje troost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je een schatje Dable!Als ik een kijkavond zou organiseren wist ik het wel.
Ik ken ook niemand die recent naar Groningen is verhuisd, sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus? Misschien kom ik wel ergens anders vandaan.
Nou, ik ken heel wat klootzakken die moderator zijn. Verder houd ik allemaal van jullie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat is nou de taak van een moderator.
En patatten, misschien kan je daar afstuderen als frietkot uitbater.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
België is maar goed voor 1 ding en dat is bier
En daar ben ik ze erg dankbaar voor.
Ik lees hier ook gewoon hè, ik vind het niet lief dat je zo over me praat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou, ik ken heel wat klootzakken die moderator zijn. Verder houd ik allemaal van jullie.
Ik vind jou lief, een echte troetelbeer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees hier ook gewoon hè, ik vind het niet lief dat je zo over me praat.
Dat komt door de badfoto's. Ik ga slapen, je special ziet er goed uit, ik zou hem plannen voor morgen 9 of 10 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind jou lief, een echte troetelbeer.
Oke dan plaats ik hem wel even tijdens schooltijd. Deze week reportages maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt door de badfoto's. Ik ga slapen, je special ziet er goed uit, ik zou hem plannen voor morgen 9 of 10 uur
Ik ook, alleen hier al minstens twee...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou, ik ken heel wat klootzakken die moderator zijn. Verder houd ik allemaal van jullie.
In de wandelgangen word ik ook wel troetelmod genoemd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, alleen hier al minstens twee...
Dan loop ik in een andere wandelgang.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de wandelgangen word ik ook wel troetelmod genoemd.
Je kan hem ook inplannen, op gepubliceerd zetten op een tijd in de toekomst, wanneer je wil dat ie online komtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke dan plaats ik hem wel even tijdens schooltijd. Deze week reportages maken.![]()
Trusten!
En als gozer kan je best pics posten van je maaltijd, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Zie je wel Yasmin, je kan hier als vrouw best pics posten.
TOPquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan hem ook inplannen, op gepubliceerd zetten op een tijd in de toekomst, wanneer je wil dat ie online komt
Inolvidable en ik gaan maar even je toekomst bij de FP bespreken nu.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, alleen hier al minstens twee...
Kom eens uit die ongezellige wandelgang en kom naar de mijne!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Dan loop ik in een andere wandelgang.
Topquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inolvidable en ik gaan maar even je toekomst bij de FP bespreken nu.....
Zeg je nou dat je in olvi's gang wil 'wandelen'?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom eens uit die ongezellige wandelgang en kom naar de mijne!
Goh, die zag je gelukkig ook helemaal niet aankomenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je in olvi's gang wil 'wandelen'?
Spannend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inolvidable en ik gaan maar even je toekomst bij de FP bespreken nu.....
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom eens uit die ongezellige wandelgang en kom naar de mijne!
Superhip dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan hem ook inplannen, op gepubliceerd zetten op een tijd in de toekomst, wanneer je wil dat ie online komt
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Frontpage Time Travel Team (FPTTT)quote:
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik zou eventueel wel een bordje nasi voor haar koken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je in olvi's gang wil 'wandelen'?
Waar slaat dit op? Het was toch vriendelijk bedoeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Spannend.
[..]
Ik kijk wel uit.
Dat zei Duitsland ook ooit tegen Oostenrijk, maar dat liep ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat ook een gouden toekomst tegemoet als je je bij ons aansluit
Gelukkig heb ik Pjohannes nog en jij Speculariumquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Timmm en Inolvidable zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn
Wat ben je nou aan het hanessen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik zou eventueel wel een bordje nasi voor haar koken.
[..]
Waar slaat dit op? Het was toch vriendelijk bedoeld
Uh niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het hanessen?
En Tem, dat is een beetje mijn vader.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Pjohannes nog en jij Specularium
Kan ik ook bij jouw intrekken? Ik weet niet of je aan betalingen in natura doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh niks.
Maar je kan je wel eens wat vriendelijker opstellen. Als je een kamer wil krijgen.
Nou, ik vind dat een beetje platvloers en ik woon op de vierde etage dus ik weet niet of we een match hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik ook bij jouw intrekken? Ik weet niet of je aan betalingen in natura doet.
Je bent zelf arrogant.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Dable doet wel gelijk super arrogant, beetje jammer weer.
Je valt ook niet echt binnen mijn Tinderstraal. Soms ben ik een beetje impulsief.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat een beetje platvloers en ik woon op de vierde etage dus ik weet niet of we een match hebben.
Misschien zou hij dan een keer moeten stofzuigen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Je kan eten van het tapijt van Hannes, dit meen ik.
Gemeenschappelijke interesses moeten we maar een andere keer uitwisselen, want ik ga nu toch echt naar bed, groetjes!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent zelf arrogant.
[..]
Je valt ook niet echt binnen mijn Tinderstraal. Soms ben ik een beetje impulsief.
Daar heb ik Dable voor!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zou hij dan een keer moeten stofzuigen?
Nee hoor, is afgelopen November nog grondig gereinigd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zou hij dan een keer moeten stofzuigen?
Nou dan ga ik ook maar slapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke interesses moeten we maar een andere keer uitwisselen, want ik ga nu toch echt naar bed, groetjes!
Doe ook de groeten aan Mani, dat is een schat van een jongen
Ik zuig niet hannes, celibaatleef.quote:
Jou kennende tot over een uur danquote:
Nee, dit keer echt. Morgen weer om half acht op om reportages te maken. Bovendien zit ik dan heel de dag naast mijn crush dus ik moet wel slaapjes doen anders heb ik wallen.quote:
Ok, doeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dit keer echt. Morgen weer om half acht op om reportages te maken. Bovendien zit ik dan heel de dag naast mijn crush dus ik moet wel slaapjes doen anders heb ik wallen.
quote:
Mocht ik ooit zo walgelijk misselijkmakend worden, hoop ik dat specularium mij ook overedit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Timmm en Inolvidable zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn
Rustig maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo walgelijk misselijkmakend worden, hoop ik dat specularium mij ook overedit.
En mocht het walgelijke in het echte leven doorsijpelen, zou ik graag hebben dat jullie een ploegendienst vormen zodat er altijd iemand achter me staat om me door eroverheen te schreeuwen me irl ook te editten.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En mocht het walgelijke in het echte leven doorsijpelen, zou ik graag hebben dat jullie een ploegendienst vormen zodat er altijd iemand achter me staat om me door eroverheen te schreeuwen me irl ook te editten.
Enige oplossing, dat soort gedrag moet je uitroeie
Eerder wilde je nog in natura betalen, maar ik had wel door dat dat niet serieus was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou dan ga ik ook maar slapen.
[..]
Ik zuig niet hannes, celibaatleef.
Wat dacht je van een bierfestival?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mani89 het volgende:
Als jullie mij ooit om een of andere reden treffen op een carnavalsfeest, of überhaupt een carnaval gerelateerd evenement, mogen jullie me voor de tram gooien.
Als ik daar ook maar 1 iemand verkleed zie ga ik met glazen gooien. Omdat de prullenbakken vol zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bierfestival?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Fylax: alleen als hij voor het donker weer thuis is
Niet gewoon een voorraad drank hebben liggenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Wie loopt er even naar de supermarkt voor me om een flesje wijn te halen. Ik heb geen zin om eruit te gaan
Met de dikke vette dominospizza die ik zo ga bestellen ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
Is lekker met een stokbrood in je hol.
Ja sorry, de voorraad raakt wel eens op. Ik moet eigenlijk weer eens de grens over. Voor jou ook een tip, van jouw gehucht is het ook niet zo ver. Bij de Aldi in België heb je voor vaak voor 3/3.5 euro per fles gewoon goede wijn. Smikkelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon een voorraad drank hebben liggen
Ik heb nog genoeg dozen wij staan dankzij dit, doosjes voor 4 euroquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja sorry, de voorraad raakt wel eens op. Ik moet eigenlijk weer eens de grens over. Voor jou ook een tip, van jouw gehucht is het ook niet zo ver. Bij de Aldi in België heb je voor vaak voor 3/3.5 euro per fles gewoon goede wijn. Smikkelen
Ja, daar hebben ze zo'n drankenhal toch, vol bier? Niks mis mee. Paar meter verder zit de aldi, waar ik dus voor mijn wijn heengaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg dozen wij staan dankzij dit, doossje voor 4 euro
En naar België ga ik gewoon voor het bier, meestal in Essen
Zitten er een paar daar in de buurt jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze zo'n drankenhal toch, vol bier? Niks mis mee. Paar meter verder zit de aldi, waar ik dus voor mijn wijn heenga
De aldi heeft even goede wijn voor de helft van de prijs. Ik vind de aldi een ongelooflijke kutwinkel, maar voor wijn is het de beste supermarkt van Nederland en in Belgie hebben ze nog betere wijnen voor een goede prijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten er een paar daar in de buurt jaIk ga meestal naar die ene langs de weg richting Wuustwezel
. Maar ik ga liever naar de Carrefour dan naar de Aldi
Ik ben niet zo'n wijndrinker, als het 2 flessen per maand is dan is het veelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De aldi heeft even goede wijn voor de helft van de prijs. Ik vind de aldi een ongelooflijke kutwinkel, maar voor wijn is het de beste supermarkt van Nederland en in Belgie hebben ze nog betere wijnen voor een goede prijs.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
als het 2 flessen per maand is dan is het veel.
Corrie wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wijndrinker, als het 2 flessen per maand is dan is het veel.
Wat is het probleem met je kachel dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben net een dagje terug in mijn eigen huis en heb nu alweer aids van mijn kachel.
Misschien moet je even mijn 2 girls 1 nutella kijken, dan voel je je weer goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Meisje (14) doet peuter, zet filmpje op Fb
wat de fuck
Hij maakt teringherrie. Zit teveel lucht in de leidingen/radiatoren en dat moet ik nog laten fixen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is het probleem met je kachel dan?
Ik weet niet wat ik verontrustender vind, het bericht of sommige reactiesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Meisje (14) doet peuter, zet filmpje op Fb
wat de fuck
Het wordt als grappig gezien dan 'nice' te gaan reageren, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verontrustender vind, het bericht of sommige reacties
Da's zeer vervelendquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakt teringherrie. Zit teveel lucht in de leidingen/radiatoren en dat moet ik nog laten fixen.
*verwijdert snel m'n eigen reactie*quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt als grappig gezien dan 'nice' te gaan reageren, ja
Waarom zou je? Als jij dat grappig vindt, moet je dat vooral plaatsen. Ik vind het alleen niet grappigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
*verwijdert snel m'n eigen reactie*
En dan nog die figuren die om een link naar het filmpje gaan vragenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt als grappig gezien dan 'nice' te gaan reageren, ja
Dat gaat wel heul ver idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog die figuren die om een link naar het filmpje gaan vragen
Daar moet ik dan om lachen maar ik ging toch al naar de hel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog die figuren die om een link naar het filmpje gaan vragen
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom wil Corrie hier niet meer posten? Ik vind het altijd dolgezellig met die vrouw.
Ik zie haar nooit meer.quote:
Ze was hier gisteren nog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie haar nooit meer.
En ik hoop ook dat ze naar de meet komt, want ik ben dol op plat Amsterdams.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt fantastisch. Hoe gaat het maar haar?
Zo rol ik he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Johannes moet weer even zeuren om niks
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
misselijkmakende hoopjes liefdeskots LTVDK en nepturk
Vergeet Elflettering niet met zijn fantastische woordgrapjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is hier dan ook gierend kut, met voetbaltokkies mani en johannes, en misselijkmakende hoopjes liefdeskots LTVDK en nepturk
Met zijn 'spitsvondige' splitsquotesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet Elflettering niet met zijn fantastische woordgrapjes.
Bedoel je die matige aap van de FP met zijn Van Damme gifje?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
En die ene pauper die alleen maar dezelfde grappen en gifjes kan herhalen.
Nee, ik bedoel diegene waar een bingokaart voor was gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je die matige aap van de FP met zijn Van Damme gifje?
En timmm met zijn extreem matige dissjes en autistische opstelletjes over zijn supermarkt avonturen, en sp3c met zijn nutteloze oneliners eenmaal per week.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met zijn 'spitsvondige' splitsquotes
Met pakketje tyfus met een dun laagje aids. Zo gaan die dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En timmm met zijn extreem matige dissjes en autistische opstelletjes over zijn supermarkt avonturen, en sp3c met zijn nutteloze oneliners eenmaal per week.
Een bergje aids.
Zo gaan die dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon een gouden gozer, daar kan niet iedereen mee omgaan
Net als de rest van zijn leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef sp3c het volgende:
kingtown had ook een bingokaart gemaakt
dat is keihard geflopt
ja je moet ze niet belonen om het belonen hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Corrie krijgt nog wijn van me, dus van mij houdt ze. Daar kan het niet aan liggen
dat ligt aan je voorkeur hequote:
Klinkt logischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt aan je voorkeur he
als je graag boven wil dan moet het niet onder ... dat soort gedrag moet je dus niet belonen
Ben je de dag daarvoor onder het bureau gekropen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
zo komen we ergens
van h00liganmanager2 kreeg ik een keer een fles bier zonder reden, daar is heb ik dus niets van geleerd
dit klinkt als een homo erotisch gevangenisdramaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Cookoff tussen Sparkle en Bubba, dat moet wel een topshow zijn
Mes of toch liever Charlie Hebdostylo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd dat een verwarde man daar de boel eens overneemt.
Prodigy is gewoon altijd tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je smaak denk ik.
Mes, misschien kan Robert Kranenborg daarna laten zien hoe je Matthijs op 5 verschillende manier kan bereiden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mes of toch liever Charlie Hebdostylo?
flopshow dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit klinkt als een homo erotisch gevangenisdrama
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je smaak denk ik.
Ik zag het laatst toevallig weer eens, vroeger was het altijd met veel meer geschreeuw en viezigheid. Viel me een beetje tegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Echte mannen kijken kitchen nightmares
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
vroeger was het altijd met veel meer geschreeuw en viezigheid.
Zo gaan die dingen. Het gaat hoe verder het programma gaat wat meer om de inhoud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het laatst toevallig weer eens, vroeger was het altijd met veel meer geschreeuw en viezigheid. Viel me een beetje tegen.
Nee die ken ik niet. Ik kijk nu wel Masterchef Canada. Is nu nog niet heel spannend omdat de voorrondes bezig waren, maar blijkbaar wordt het wel 'heftig' omdat dat ene jurylid (met dat blauwe haar) nogal vervelend is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Het gaat hoe verder het programma gaat wat meer om de inhoud.
Heb je de amy's baking company aflevering gezien? Moet je eens youtuben, hilariteit alom
ie chinees heeft echt wel swagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Ik kijk nu wel Masterchef Canada. Is nu nog niet heel spannend omdat de voorrondes bezig waren, maar blijkbaar wordt het wel 'heftig' omdat dat ene jurylid (met dat blauwe haar) nogal vervelend is.
Utopia is mijn happy-momentje van de dag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je het gek dat jij je altijd kut voelt?
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Utopia is toch een gierend kutprogram?
Ik zat vanmiddag My Kitchen Rules te kijken en daarna kwam Utopia, ik was even iets aan eht doen dus kon niet zappen, wat een vreselijk programma dat Utopia.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Utopia is toch een gierend kutprogram?
Ach, blijkbaar zijn er mensen die ervan genieten. Dat ene programma trekt meer posts dat dat hele TVforum van jou bij elkaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag My Kitchen Rules te kijken en daarna kwam Utopia, ik was even iets aan eht doen dus kon niet zappen, wat een vreselijk programma dat Utopia.
Oh ik kijk ook dingen die heel veel mensen kut vinden, dus mij maakt het verder niks uit hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, blijkbaar zijn er mensen die ervan genieten. Dat ene programma trekt meer posts dat dat hele TVforum van jou bij elkaar
Deze wel, zie het heel soms. Beetje vreemde formule, toen het hier op tv was moest iedereen zijn eigen restaurant inrichten etc. dat is bij deze versie niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef timmmmm het volgende:
My kitchen rules vind ik trouwens ook kut met peren
Nu we het toch over dingen die heel veel mensen kut vinden hebben, wat denk jij, ajax door donderdag?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook dingen die heel veel mensen kut vinden, dus mij maakt het verder niks uit hoor
Denk het wel hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu we het toch over dingen die heel veel mensen kut vinden hebben, wat denk jij, ajax door donderdag?
Kut voor je.quote:
Jan Roos ook, ben je nog geïnterviewd?quote:
Nee, ik heb wel geïnterviewd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Roos ook, ben je nog geïnterviewd?
Ook een kort pittig kapsel aangemeten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel geïnterviewd.
Neh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een kort pittig kapsel aangemeten?
Edit: inb4 "boven of onder" van Specurepeat
Voor FOK! ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel geïnterviewd.
Schoolquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
Kreeg net een gifje van Marianne.
[ afbeelding ]
Onder of boven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
Er zit nu bij Opgelicht iemand met een roze wenkbrauw
Ik kijk NCIS, want anders kijkt niemand SBS6 en ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon Barca. Nu niet want het is rust.
Dat is ook een topshow, ik heb nog ergens de eerste 6 of 7 seizoenen op mijn server staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk NCIS, want anders kijkt niemand SBS6 en ik vind het leuk.
Niet meer, na het Peter Pan gedoe afgehaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef anonymoussie het volgende:
Kijkt er dan niemand naar once upon a time?
Dit is LA, want Chris 'o Donnell èn LL Cool Jquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook een topshow, ik heb nog ergens de eerste 6 of 7 seizoenen op mijn server staan.
Oh, daar heb ik er niet zoveel van gezien. Ik vind dat kleine vrouwtje wel stoerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is LA, want Chris 'o Donnell èn LL Cool J
Maar het is voor niemand echt leuk ofzo, deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon Barca. Nu niet want het is rust.
Hettyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er niet zoveel van gezien. Ik vind dat kleine vrouwtje wel stoer
Neuh zo denken ze er in het livetopic ook overquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het is voor niemand echt leuk ofzo, deze wedstrijd.
Ik vind mezelf ook wel een goede graadmeter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh zo denken ze er in het livetopic ook overIs meestal wel een goede graadmeter.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel een goede graadmeter.
Da's al een tijdje terug ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer, na het Peter Pan gedoe afgehaakt.
Dan ben je ook een vbl hooliequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel een goede graadmeter.
Meestal ben ik na 3 of 4 seizoenen het wel zat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Da's al een tijdje terug ja.
[ afbeelding ]
Pas dan maar op dat de prullenbak niet vol zitquote:
Je bent zelf onnodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje onnodig dit weer, Cnor.
QFT.quote:
Cold Case keek ik wel weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal ben ik na 3 of 4 seizoenen het wel zat.
Met uitzondering van politieseries omdat dat meestal losse verhalen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |