Een vriend van mij woont in R'dam die heeft een ssd gekocht via Ebay.nl, en die wordt vanuit mijn stad verkocht hij heeft het adres, als hij het ding niet ontvangt, wil ik best even daar op bezoek gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja oké da's wat andersmaar voor een niet werkende videorecorder haal ik mijn schouders op
start of scart?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
Liefst met afstandbediening en startkabel
Heeft de Griek geen scartkabel meer liggen? DIe heb ik zelfs nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja scartstartkabel is voor auto's geloof ik
misschien wel hoor, maar als ie erbij zit hoeven we niet te zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek geen scartkabel meer liggen? DIe heb ik zelfs nog wel
Die komt vast wel op de TT afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Vraag Piet even, die heeft allerlei oude apparatuur in bezit...
Nee, maar 30 banden naspeuren wel, kan je af en toe doorspoelen enzo...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Om banden te kopiëren heb je in ieder geval geen afstandbediening nodig...
we moeten weten welke banden er nog op overgezet moeten worden op de zwarte schijf, snap je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Om banden te kopiëren heb je in ieder geval geen afstandbediening nodig...
Gewoon even naast de recorder gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar 30 banden naspeuren wel, kan je af en toe doorspoelen enzo...
zou gewoon wel handig zijn
Dat zeg ik, geen afstandsbediening nodig daarvoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
we moeten weten welke banden er nog op overgezet moeten worden op de zwarte schijf, snap je?
er zitten ook vast banden tussen met opgenomen TV programma's enzo... die hoeven dan niet...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon even naast de recorder gaan zitten.
Ook handig als je half uitgedroogde band na zoveel jaar vast loopt.
Beter nog is om dat te voorkomen en helemaal niet snel te spoelen.
Succes!
Komt wel goed... die Griek weet wel wat ie moet doen échtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen afstandsbediening nodig daarvoor.
Een band laden en starten werkt niet met zo'n ding...
Ja, ik weet ook hoe zo'n apparaat werkt na zoveel jaar...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed... die Griek weet wel wat ie moet doen écht
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook hoe zo'n apparaat werkt na zoveel jaar...
Thanks, en ook bedankt voor de raad hoor, ik geef het tóch door, al al ie wel zeggen dat ie dat weetquote:
En koopt een VHS ipv Betamax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
Komt wel goed... die Griek weet wel wat ie moet doen écht
Tijdens het overzetten van banden zijn er 4 gesprongen, omdat die dingen na zoveel jaar uitgedroogd waren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks, en ook bedankt voor de raad hoor, ik geef het tóch door, al al ie wel zeggen dat ie dat weet![]()
zo is ie dan ook wel weer
foutjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En koopt een VHS ipv Betamax.
Ik geef het door MM, zou hier ook kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens het overzetten van banden zijn er 4 gesprongen, omdat die dingen na zoveel jaar uitgedroogd waren.
De stukken band/snippers daarvan zaten overal en braken nog verder af bij het verwijderen.
Vandaar...
Tuurlijk, maar dus niet als een bezetene gaan spoelen, daar kunnen die dingen niet meer tegen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geef het door MM, zou hier ook kunnen gebeurenmaar ja, het is toch te proberen...
gaanne we doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dus niet als een bezetene gaan spoelen, daar kunnen die dingen niet meer tegen...
Ik heb uit een erfenis nog wel een CD-i speler.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Betamax is al ergens met een verhuizing de container in gegaan.
Ze bieden trouwens wel hard op die dingen.
Krijg je zo'n leuke spaghetti tussen de koppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dus niet als een bezetene gaan spoelen, daar kunnen die dingen niet meer tegen...
De Griek weet wat 'ie doet...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg je zo'n leuke spaghetti tussen de koppen.
Nee dat niet, ik hoorde hem vloeken toen ie hem ging uitpakkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou die nog geprobeerd hebben om de band in die VHS te krijgen?
Video2000 systeem gaat beter...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou die nog geprobeerd hebben om de band in die VHS te krijgen?
Tuurlijk niet.... staan 100 stokslagen opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat mocht je tegen de Griek zeggen?
Er staat inderdaad vrij groot VHS op de het klepje meestal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik hoorde hem vloeken toen ie hem ging uitpakken
100 Shades of Red wordt dat...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... staan 100 stokslagen opmaar die komen morgen...
De Griek weet wat hij doet, alles onder controle, no panic...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staat inderdaad vrij groot VHS op de het klepje meestal.
Smakelijk, dito hier....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
Ik ga eten trouwens anders val ik van mijn graat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even MM inlichten dat hij z'n honkbalknuppel bij de hand moet houden, dan kom alles in orde.
Op de zwarte schijf? LP?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
we moeten weten welke banden er nog op overgezet moeten worden op de zwarte schijf, snap je?
er zitten ook vast banden tussen met opgenomen TV programma's enzo... die hoeven dan niet...
Dan is de behuizing zwart, de hdd platters zijn nooit zwartquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Externe HD in een zwarte omhulling of zo?
Aha, dan moest het vast harde schijf zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
die tekst correctie van tegenwoordig
Volstrekt ongevaarlijk voor goedgekeurde onderduikers. Dodelijk voor ongewenste illegalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Ygritte het volgende:
Is ie gevaarlijk!
pfieuw... opluchting
Er wordt door mij geen bier gehaald, ik doe niet het licht uit en ik open geen nieuwe topics.quote:
ja, die is écht rukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
die tekst correctie van tegenwoordig
Kom jij ook uit UTO?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er wordt door mij geen bier gehaald, ik doe niet het licht uit en ik open geen nieuwe topics.
Er wordt van mij gezegd dat ik een serpent ben... ik weet ook niet waarom![]()
![]()
![]()
in principe heb je dus niks aan mij
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er wordt door mij geen bier gehaald, ik doe niet het licht uit en ik open geen nieuwe topics.
![]()
![]()
De behuizing is zwart, de schijf niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Harde schijf bedoel ikmaar hij is wel zwart
![]()
vergis ik me wel vaker in
Nou jah...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De behuizing is zwart, de schijf niet.
Die heb je wel hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De behuizing is zwart, de schijf niet.
Geen idee of hier "denkers" zitten.quote:
Ik ben er toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee of hier "denkers" zitten.
Nee, geen 40+. Kingstown loopt al tijden zijn stamplek te promoten, dus ff koekeloeren. Soort van 'beloofd'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je ben nu 40+ en je zoekt iets anders?
Ah... ja dat kunnen we wel aan KT overlaten die ronselt usersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, geen 40+. Kingstown loopt al tijden zijn stamplek te promoten, dus ff koekeloeren. Soort van 'beloofd'
Die kun je toch niet zien?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwarte platters? Geef eens een recent voorbeeld a.u.b.?
Kan ik i.d.d. niet zien: 403 Forbiddenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kun je toch niet zien?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je kwam schuilen vanwege degene wiens naam we hier niet noemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Ygritte het volgende:
Nee, geen 40+. Kingstown loopt al tijden zijn stamplek te promoten, dus ff koekeloeren. Soort van 'beloofd'
Hij is heel trots op 'hullie allemaal'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja dat kunnen we wel aan KT overlaten die ronselt users
403 Forbiddenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lord Voldemort?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kwam schuilen vanwege degene wiens naam we hier niet noemen.
Het mag gezegd, hij draagt een aardig steentje bijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is heel trots op 'hullie allemaal'![]()
![]()
en op de magische comeback van 40+ en zo...
of niet KT
Nee, maar FANN had het door de autocorrectie over een zwarte plaat en dan ga ik uit van de platters van een hdd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, we delen een gezamenlijke aversiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kwam schuilen vanwege degene wiens naam we hier niet noemen.
40+ / Dementie enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, we delen een gezamenlijke aversie![]()
Is Alzheimer light zó besmettelijk![]()
zwarte schijf zei ik, maar ik bedoelde harde schijf, was gewoon een vergissingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar FANN had het door de autocorrectie over een zwarte plaat en dan ga ik uit van de platters van een hdd.
Even m'n bingokaart erbij pakken. N-5quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Ygritte het volgende:
Hij is heel trots op 'hullie allemaal'![]()
![]()
en op de magische comeback van 40+ en zo...
of niet KT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij bent een echt licht in de duisternis.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, jij bent een echt licht in de duisternis.
Duhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zwarte schijf zei ik, maar ik bedoelde harde schijf, was gewoon een vergissing
Ach een foutje is snel gemaakt, was die VHS wel een Sony?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zwarte schijf zei ik, maar ik bedoelde harde schijf, was gewoon een vergissing
Nee, een Sharpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach een foutje is snel gemaakt, was die VHS wel een Sony?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even m'n bingokaart erbij pakken. N-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had hem zelf gemaakt toch?
Wat grappig dat je Kim Wilde als UI hebt![]()
daar ga ik voorlopig niet meer aan beginnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer eet je weer "moussaka" ?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft er echt kijk op die Griek.
Kom op, je hebt nota bene een Griek in huis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ga ik voorlopig niet meer aan beginnen![]()
ik hou het wel even eenvoudig....
Ja, ja, die moet vannacht weer aan de bak dus die moet nu slapenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, je hebt nota bene een Griek in huis.
Deze wel ja. FANN heeft er ook nog 1 voor me in elkaar geknutseld.quote:
quote:Wat grappig dat je Kim Wilde als UI hebt
Niks nieuws dus voor hier...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwarte platters? Geef eens een recent voorbeeld a.u.b.?
Heb ik al gedaan, althans ik heb het in de luie huismannen machine gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
Ik ga de afwas doe... doe ik tenminste nog iets nuttigs vandaag
Als ze al bestaan zijn ze erg zeldzaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
bestonden er wel Betamax Sharp recorders, Nee zeker?
Ik heb een gruwelijke hekel aan die arrogante zak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG Gordon Ramsey, is weer bij een restaurant waar ze bedorven etenswaar in de koelkast bewaren.![]()
Ja, ik kijk dat programma altijd, dat vind ik leuk. Ik moet wel als zeikwijf zijnde.
O,en straks de Roelvinkjes.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG Gordon Ramsey, is weer bij een restaurant waar ze bedorven etenswaar in de koelkast bewaren.![]()
Ja, ik kijk dat programma altijd, dat vind ik leuk. Ik moet wel als zeikwijf zijnde.
Die zijn behoorlijk zwart. Dat zie je zo.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welk topic ben je vergeten![]()
![]()
(het is besmettelijk)
Wist niet dat jij trekzak speelde...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ze al bestaan zijn ze erg zeldzaam.
Deze had ik ooit.
[ afbeelding ]
Ja, kan je Dries in een emmer zien pissen. Ik heb 1 x heel kort gekeken zodat ik mijn mening kan vormen. Maar daar laat ik het ook bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
O,en straks de Roelvinkjes.....
Die zijn ook leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze wel ja. FANN heeft er ook nog 1 voor me in elkaar geknutseld.![]()
Even afgezien van de SC (wat op elk subforum kan) ben ik vooral blij met het leven wat er in vele andere topics op het subforum hier het laatste pakweg half jaar. Niets mis met slowchatten, maar de lol haal ik zelf ook uit vele andere topics
Jammer joh... je had O1 kunnen makenquote:
Alweer een RLS waar je naar gekeken hebt...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, kan je Dries in een emmer zien pissen. Ik heb 1 x heel kort gekeken zodat ik mijn mening kan vormen. Maar daar laat ik het ook bij.
Die zijn niet zwart, eerder wat bruin à donkerbruinquote:
Ja, als ik een mening erover wil hebben moet ik het op zijn minst even gezien hebben. En tijdens het eten heb ik er even tijd voor dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer een RLS waar je naar gekeken hebt...
Dat komt door de zon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
Die zijn niet zwart, eerder wat bruin à donkerbruinvind ik.
Ik vind het sowieso vreemd dat men negroïde mensen e.d als zwart betiteld, ze zijn strikt genomen niet zwart.
Ach joh, mij noemen ze ook wit, who cares?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat men negroïde mensen e.d als zwart betiteld, ze zijn strikt genomen niet zwart.
Post jij dan even een clipje van de witte Platters, die feitelijk een soort van roze als huidskleur hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
En voor de bingokaart roep ik nog even: Zwarte Piet!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor de bingokaart roep ik nog even: Zwarte Piet!
Ja, die zijn er dus niet. Of er witte harde schijven zijn weet ik overigens niet....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post jij dan even een clipje van de witte Platters, die feitelijk een soort van roze als huidskleur hebben...
Het wordt tijd om die paashaas eens ter discussie te stellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Kingstown het volgende:
De eerste die hier over Zwarte Piet begint in februari die kan een scheldkannonade krijgen.
Gratis en voor niets.
Kom maar...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Kingstown het volgende:
De eerste die hier over Zwarte Piet begint in februari die kan een scheldkannonade krijgen.
Gratis en voor niets.
Ja,een haas met een mandje eieren,waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt tijd om die paashaas eens ter discussie te stellen.
Hoe vaak heb ik je nou al verteld dat ik na m'n 40-ste niet meer ben gekomen.quote:
Iemand krijgt uiteindelijk de Zwarte Piet...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik je nou al verteld dat ik na m'n 40-ste niet meer ben gekomen.
Beetje zout in de wonden strooien dit.
Voor een haas is het erg traumatiserend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,een haas met een mandje eieren,waar slaat dat op?
Er zijn zelfs vrouwen die een "paasboom" neer gaan zetten, dat zie ik geen enkele man verzinnen en daadwerkelijk uitvoeren. En als je dan vraagt wat is dat? Dan krijg je als antwoord > "een paasboom", dan zeg je wat een onzin en komen ze met het argument "dat is toch gezellig".....Dan zeg ik dus wat ik denk, namelijk, NEEEE!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,een haas met een mandje eieren,waar slaat dat op?
Nu is haar naam haas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann, jij als fanatieke dierenbeschermerster, wat denk je ervan om een actiegroep te starten?
Wie verzint zoiets? Dat kan echt geen man zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, van die kronkeltakken waar je paaseitjes in hangt, brrr
Save the Betamax!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann, jij als fanatieke dierenbeschermerster, wat denk je ervan om een actiegroep te starten?
Gezellig is altijd fout.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vrouwen die een "paasboom" neer gaan zetten, dat zie ik geen enkele man verzinnen en daadwerkelijk uitvoeren. En als je dan vraagt wat is dat? Dan krijg je als antwoord > "een paasboom", dan zeg je wat een onzin en komen ze met het argument "dat is toch gezellig".....Dan zeg ik dus wat ik denk, namelijk, NEEEE!!!
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gezellig is altijd fout.....
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, even slaapje gedaan, kon mijn ogen niet meer open houden
Kun je straks niet meer slapenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Was de miljoenenjacht zo enerverend?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ondertussen mijn pc uitgezet.quote:
Ach, ik zit nog bij te komen dan krijg je dat....quote:
Handig voor als er een boom in de weg staat.quote:
Ik licht er helemaal van opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eerst opgelicht, ook altijd mooi.
Ze zeggen dat als je stottert, je wel kan zingen, nou dat is dan het resultaat.quote:
VHSquote:
Het intro.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hans zong de intro van het kinderprogramma Huisje, Boompje, Beestje.
Mea culpa.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het intro.
Weet niet wat erger is, dyslectie of stotteren...
Ik heb er iets van geleerd, en nee, niet hoe je een lidwoord correct gebruikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
is niet gegegegegegenoeg, op je knieën
intro [in·tro], de[m.], intro's [in·tro's]quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het intro.
Weet niet wat erger is, dyslectie of stotteren...
Gaan we spuit elf uithangen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
intro [in·tro], de[m.], intro's [in·tro's]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=intro&w=w
Nederlandse Spellingwet van 2005
ik was gewoon nieuwsgierig in Van Dale is het het btwquote:
jeuh! 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
intro [in·tro], de[m.], intro's [in·tro's]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=intro&w=w
Nederlandse Spellingwet van 2005
boomhut [boom·hut], de, boomhutten [boom·hut·ten]
Einstein.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was gewoon nieuwsgierig in Van Dale is het het btw
Bingo!quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan zeiken in FeedBack.
Mijn steun heb jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben woest!Ik bedenk wel iets als ik het topic gevonden heb.
quote:
Moet ik eerst weer bedenken hoe ik mijn woede dusdanig verwoord dat het doel wat ik heb ook daadwerkelijk bereikt word, zonder de verwachte antwoorden op te roepen. Zonder iemand te beledigen en ook nog diegene het idee te geven dat die het antwoord eigenlijk zelf bedacht had. Man, man, man....wat een moeilijk werk allemaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:18 schreef D. het volgende:
Mijn steun heb je
Ik ben dan niet woest, maar wel enigszins verontwaardigd
Vandaag mn enveloppe binnen....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel al 7 mobieltjes bij elkaar voor Stichting AAP![]()
vin ik toch mooi...
https://www.aap.nl/nl/con(...)-met-een-soortgenoot
Arke reizen vliegt die Aapjes trouwens gratis over is ook wel mooi trouwens
Stuur maar een linkje als je zover bent, want ik ben het tegen die tijd waarschijnlijk al vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer bedenken hoe ik mijn woede dusdanig verwoord dat het doel wat ik heb ook daadwerkelijk bereikt word, zonder de verwachte antwoorden op te roepen. Zonder iemand te beledigen en ook nog diegene het idee te geven dat die het antwoord eigenlijk zelf bedacht had. Man, man, man....wat een moeilijk werk allemaal.
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een dor blad, met zijn laatste krachten hangend aan een tak, ...
Zoekresultatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef D. het volgende:
Wat een k*t-searchfunctie heeft Fok
Kan het KLB topic over Pierre Wind niet vinden
Ja, dat zag ik ook, maar da's dus geen Pierre Wind topicquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoekresultaten
Wie is de meeste gehate persoon in Nederland? - FOK!forum
forum.fok.nl/topic/1323112/27/10
20 jun. 2013 - 10 berichten - 7 auteurs
Moderator/ Vadertje KLB 2014 donderdag 20 juni 2013 @ 11:41:34 #261. 367594 ... Daarna Patty Brard en Pierre Wind vind ik ook verschrikkelijk. "One cries ...
SHO / Wat ziet Pierre Wind er slecht uit - forum.fok.nl
22 berichten
20 dec 2009
KLB / De gruwelheden van Wind - forum.fok.nl
14 berichten
4 okt 2005
KLB / Bart Chabot - forum.fok.nl
25 berichten
19 mei 2005
KLB / Hans Kraai Junior - forum.fok.nl
Ik hoef geen Pierre Wind topic te zienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook, maar da's dus geen Pierre Wind topic
Ik hoef Pierre Wind niet te zienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef geen Pierre Wind topic te zien
Matthijs heeft veel te vaak nare gastenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie eigenlijk wel, op Matthijs v Nieuwkerk na dan
Z'n eigen kliekjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Matthijs heeft veel te vaak nare gasten
Matthijs is hoofdzakelijk fan van zichzelf.quote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
In vergelijking met sommige gasten valt ie best mee
Zou het 'm daar om te doen zijn?
Kliekjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM en jij zijn toch een kliekje?
DWDD staat hier geregeld opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zal het zijnGelukkig zie ik die man alleen maar rond de Top2000
40+ / 40+ - Feedbackquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef D. het volgende:
Stuur maar een linkje als je zover bent, want ik ben het tegen die tijd waarschijnlijk al vergeten
Top2000 kliekjes in 40+. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben alleen een polygame Top2000verkering, geen kliekje
Ik vind het muzikaal intermezzo wel leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
DWDD staat hier geregeld op
Meestal is het goed te doen, mits je Matthijs kunt 'gedogen'
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top2000 kliekjes in 40+. Dat dit kan in Nederland.
Die 2 slaan ook alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Liever Marc-Marie dan Halina of Sylvana
Ik vind er niets leuks aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het muzikaal intermezzo wel leuk.
Ik wel, maar goed, niet dat ik elk bandje goed vind. Gewoon even die ene minuut kijken wat het is.quote:
Waarschijnlijk 1 van de minst onschuldigequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is een afwijking van mij. Een van de vele.
Ik vind het zelfs moeilijk om te kiezen wie irritanter is Halina of Sylvana.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk slaat 'alles' een keer goed hard terug
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het hele programma ruk vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar goed, niet dat ik elk bandje goed vind. Gewoon even die ene minuut kijken wat het is.
Dat is een afwijking van mij. Een van de vele.
Sylvana wintquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs moeilijk om te kiezen wie irritanter is Halina of Sylvana.
Je wil het niet weten nie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 van de minst onschuldige
Ah jakkie!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Halina wel eens bloot gezien
Ze heeft aandacht nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze stond bloot op het toneel, op een paar meter afstand
Zou het je iets uitmaken dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het? Kunstzinnig?
Op het randje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet desperaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou er bijspringen als ik jou was
Zwakzinnig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ow... ik nee niet waar jullie het over hebben hoor, ik zag een foto van een mooie dame in een kistquote:
Zijn de meeste nu alquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
Als we over 10 jaar nog zitten te Fokken zullen we allemaal zeker ontspoord zijn
Andere keer, lig nu in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind NPO 2 nu interessanter > 2Doc: United States of Secrets.
Roch maar eens kijken dan..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Edward heeft me al die documenten al tijd geleden gestuurd, er komt nog veel meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is al jaren zo, werd in de jaren 80 al afgeluisterd en geschaduwd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie fokt met wie, ze willen alles weten.
Wat denk je , KT werkt voor ze .....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie fokt met wie, ze willen alles weten.
Je weet het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je , KT werkt voor ze .....
Ja, dan pasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
Als we over 10 jaar nog zitten te Fokken zullen we allemaal zeker ontspoord zijn
Volgens mij zijn ze maat 44.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Eerst nog even die schoenen van Halina aan mij doneren, dan mag de kist dicht
Leeft ie nog?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij mijn maatje kwamen ze serieus langs om te vragen of hij dubbelrol wilde spelen.
Oh die .... Verdacht natuurlijk, maar waarschijnlijk nooit opgelostquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nope, dood gevonden in het oerwoud.
In die tijd werd er in oost Suriname niet zoveel onderzocht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die .... Verdacht natuurlijk, maar waarschijnlijk nooit opgelost
Dus ook bij toeval gevonden ...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd werd er in oost Suriname niet zoveel onderzocht.
Terustenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:28 schreef drakin het volgende:
Ja was wel een leuke film vandaag, maar nu slapen, morgenvroeg weer aan het werk.
Lag je te wachten tot iemand je fijne nacht toe wenst?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig al wel vanaf half 11 in mijn bed
Dat gaat maar door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ook nog wakker, ik zit, nee ik lig al vanaf 23 u NPO 2 te kijken....
Ik was afgehaakt omdat ik afgeleid was en niet alles meer volgdequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ook nog wakker, ik zit, nee ik lig al vanaf 23 u NPO 2 te kijken....
Ik leef met het licht, gaat de zon op dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb altijd alle tijd, ik leef niet volgens de klok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |