ah... ik betaal wel hoor en ook de verzendkostenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal morgen eens voor je kijken. Heb nog wel wat van dat oude spul staan.
Mijn ervaringen met aankopen uit Duitsland zijn 100% goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, even Paypal account maken en ¤ 10,- erop storten en dan dat ding kopen, in het ergste geval kost het je dan ¤ 9,- mocht je hem niet ontvangen.
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, even Paypal account maken en ¤ 10,- erop storten en dan dat ding kopen, in het ergste geval kost het je dan ¤ 9,- mocht je hem niet ontvangen.
Mijn ervaringen met KT ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met aankopen uit Duitsland zijn 100% goed.
Dan kan je hem misschien zelfs gewoon even lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werkt
Dat hoop jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werkt
Ik ben echt serieus hoor, Ebay.de heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik heb er vrij veel gekocht zelfs.quote:
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
En anders stuur jij gewoon de Griekse knokploeg even langs
Maar wel denken dat dat ding uit Duitsland misschien niet werkt.quote:
Ik weet het Mo, ik vroeger ook wel eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus hoor, Ebay.de heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik heb er vrij veel gekocht zelfs.
Nee, maar IK HEB GEEN PAYPALLquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wel denken dat dat ding uit Duitsland misschien niet werkt.
Ik ook, totdat men mij iets aan wil doen of zeker weten als men aan mijn dochter probeert te komen, dan is mijn vredelievendheid ver te zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Die bestaat niet![]()
niet hiero in elk geval wij zijn geweldloos
Ga maar schelden en schreeuwen op mij, ik gaf je alleen een tip als je er echt geen elders zou kunnen vinden.quote:
Ja oké da's wat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, totdat men mij iets aan wil doen of zeker weten als men aan mijn dochter probeert te komen, dan is mijn vredelievendheid ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja oké da's wat andersmaar voor een niet werkende videorecorder haal ik mijn schouders op
wee ik wel.... vind ik ook heel lief... maar ik heb al 100 x uitgelegdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga maar schelden en schreeuwen op mij, ik gaf je alleen een tip als je er echt geen elders zou kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |