quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Maar dat waren de eerste volgens mijdaarna kreeg je andere systemen zoals VHS dus...
Jij bent gewoon veel te nostalgisch, je moet praktisch denken.quote:Het systeem werd in 1975 door Sony op de markt gebracht. De concurrentieslag met het VHS-formaat werd verloren en het formaat is niet meer in gebruik.
Volgens mij hadden we dat ding van mijn Schoonpa gekregen en nu hebben we hem gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Jij bent gewoon veel te nostalgisch, je moet praktisch denken.
Zou kunnen, dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je op die banden hebt staan, zijn het persoonlijke dingen, dan kan ik me er nog enigszins iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dat ding van mijn Schoonpa gekregen en nu hebben we hem gewoon
effe nodig dat is alles
Homemoviesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je op die banden hebt staan, zijn het persoonlijke dingen, dan kan ik me er nog enigszins iets bij voorstellen.
De kans dat je er een op Ebay vindt is er wel, maar ik denk dat mensen dan weten wat je ermee wil en dat drijft dan de prijs weer op...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Homemoviesgewoon van onszelf en van de familie, geen rare dingen verder
Mijn schoonpa was wel snel met die dingen, hij had ook een camera, dus er zijn ook filmpjesquote:
Op zich al raar genoeg toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Tip:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en een shitload aan verzendkostenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tip:
http://www.ebay.de/itm/SO(...)&hash=item567118b3df
Zoek op Ebay.de, daar vind je veel meer.
Ik zou de Griek het lekker op laten lossenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en een shitload aan verzendkosten![]()
Ik vind er wel eentje op MP of speurders of whatever....
Nee FANN, dat valt vaak reuze mee. ik koop vaker op Ebay.de .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en een shitload aan verzendkosten![]()
Ik vind er wel eentje op MP of speurders of whatever....
En dat het dan weer verkeerd gaat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou de Griek het lekker op laten lossen
Bij die ene staat zelfs: Kostenloser Versand!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee FANN, dat valt vaak reuze mee. ik koop vaker op Ebay.de .
maar moet je ook een creditcard hebben en dat heb ik niet, kan ik wel aanvragen, zou ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee FANN, dat valt vaak reuze mee. ik koop vaker op Ebay.de .
Paypal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar moet je ook een creditcard hebben en dat heb ik niet, kan ik wel aanvragen, zou ik ook
eigenlijk gaan doen, maar heb ik nog niet gedaan....
Ik heb geen Paypal schatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor ¤ 9,- val jij je toch geen buil.
Simpel, even Paypal account maken en ¤ 10,- erop storten en dan dat ding kopen, in het ergste geval kost het je dan ¤ 9,- mocht je hem niet ontvangen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook niet... vroeger wel, tenminste zie Griek, ikke niet...
Zal morgen eens voor je kijken. Heb nog wel wat van dat oude spul staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
en geen hond die nog een Betamax heeft staan zeker?
ah... ik betaal wel hoor en ook de verzendkostenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal morgen eens voor je kijken. Heb nog wel wat van dat oude spul staan.
Mijn ervaringen met aankopen uit Duitsland zijn 100% goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, even Paypal account maken en ¤ 10,- erop storten en dan dat ding kopen, in het ergste geval kost het je dan ¤ 9,- mocht je hem niet ontvangen.
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, even Paypal account maken en ¤ 10,- erop storten en dan dat ding kopen, in het ergste geval kost het je dan ¤ 9,- mocht je hem niet ontvangen.
Mijn ervaringen met KT ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met aankopen uit Duitsland zijn 100% goed.
Dan kan je hem misschien zelfs gewoon even lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werkt
Dat hoop jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op KT dan weet ik tenminste dat ie werkt
Ik ben echt serieus hoor, Ebay.de heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik heb er vrij veel gekocht zelfs.quote:
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
En anders stuur jij gewoon de Griekse knokploeg even langs
Maar wel denken dat dat ding uit Duitsland misschien niet werkt.quote:
Ik weet het Mo, ik vroeger ook wel eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus hoor, Ebay.de heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik heb er vrij veel gekocht zelfs.
Nee, maar IK HEB GEEN PAYPALLquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wel denken dat dat ding uit Duitsland misschien niet werkt.
Ik ook, totdat men mij iets aan wil doen of zeker weten als men aan mijn dochter probeert te komen, dan is mijn vredelievendheid ver te zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Die bestaat niet![]()
niet hiero in elk geval wij zijn geweldloos
Ga maar schelden en schreeuwen op mij, ik gaf je alleen een tip als je er echt geen elders zou kunnen vinden.quote:
Ja oké da's wat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, totdat men mij iets aan wil doen of zeker weten als men aan mijn dochter probeert te komen, dan is mijn vredelievendheid ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja oké da's wat andersmaar voor een niet werkende videorecorder haal ik mijn schouders op
wee ik wel.... vind ik ook heel lief... maar ik heb al 100 x uitgelegdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga maar schelden en schreeuwen op mij, ik gaf je alleen een tip als je er echt geen elders zou kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |