quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
begin is altijd leuk, maar op een gegeven moment kijk je ernaar en denk je "waarom?"
Heb je nog niet de goede gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
begin is altijd leuk, maar op een gegeven moment kijk je ernaar en denk je "waarom?"
Dit precies... ik snap nog steeds niet wat mijn vrouw met mij moetquote:
Plassen is niet so erg meisquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef TheWeeknd het volgende:
moeten plassen maar niet willen
spijt me alvast als iemand eet en leest xoxo
denk dat ze bang is voor mortaxxquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
Waarom heb je je FoBo leeggehaald DjeDje?
Zal wel iets zijn wat ze als positief ervaart.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
yes
[..]
Dit precies... ik snap nog steeds niet wat mijn vrouw met mij moetik ben echt graflelijk en ze is echt serieus mooi, nog steeds...
Net een zwarte zwaan, die Meloewa.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Meloewa die op zoek is naar een trouwe vent. Een verhaal dat zowel even komisch als tragisch is bestaat niet.
Die werktijdenquote:
morgen zon xdquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Never, vertrokken met de morgen zon.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer, ze woonde hier toch wel een tijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee werkloosquote:
Tyf eens op nare ventquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Eventjes haar gezicht laten zien voor wat reacties. Kenser wat opzichtig.
Je hebt me helamaal door hoink.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Jup.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
hoezo beweer je dat ik niet trouw benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Meloewa die op zoek is naar een trouwe vent. Een verhaal dat zowel even komisch als tragisch is bestaat niet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Jouw snor is anders ook opzichtigquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
quote:
Alleen zijn en geheelonthouder gaat niet samenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Nu blijf ik alleen en geheelonthouder 4-ever
Je ging vreemd met die mocro doen je met exmod hadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
hoezo beweer je dat ik niet trouw ben
Laat der uit en weer posten of ik bel janinequote:
gadverdammequote:
Ze Meloewa ook dagen in de reflectie van een prullenbak kijken om te denken dat ze daar haar ware liefde ziet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al heeft een zwarte zwaan wel klasse.
Ik gebruik louter Tinderquote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet een beetje huilen dat een geroemde hosselaar Fok! nodig heeft als jachtgrond.
Make my own money, bitch.quote:
Nee was al vergaande glorie toen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ging vreemd met die mocro doen je met exmod had
Wat is dit nou?quote:
WD laat enkel Foxy uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat der uit en weer posten of ik bel janine
Jij hebt ook al lang niet meer dan je eigen knuistje geneukt zo te zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nare vent. Treffende omschrijving, netals die holmaat van 'm hier.
Fakequote:
Lastig is dat, meerdere boeken tegelijk lezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee was al vergaande glorie toen.
Als jk aan nieuwe begin is ecjt klaar met de oude anders kan ik niet aan nieuw hoofdstuk beginnen
Ik heb een navelpiercingquote:
/carequote:
Dat zou zowel prachtig als toch een beetje mongoloïde zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ze Meloewa ook dagen in de reflectie van een prullenbak kijken om te denken dat ze daar haar ware liefde ziet?
wel goed voor de poriën.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
/care
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
voor elke persoonlijkheid een tochquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lastig is dat, meerdere boeken tegelijk lezen.
ben jij dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
/care
[ afbeelding ][img=392,226]http://i.imgur.com/v8sTyPM.gif[/img
Zou WD in een tuigje..quote:
nja heb je week niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Welcome back? Ben amper weggeweest.
Maar hey.
septum tochquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh, niet doen. Neem een coole piercing.
indien dit waar is.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt ook al lang niet meer dan je eigen knuistje geneukt zo te zien.
Goeie beschrijving dan tochquote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou zowel prachtig als toch een beetje mongoloïde zijn.
Terechte censuur welquote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
/care
[ afbeelding ][img=392,226]http://i.imgur.com/v8sTyPM.gif[/img
Zoveel boeken passen niet in mijn huis.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
voor elke persoonlijkheid een toch
Gewoon zo anders dan de mensen waarmee hij op de foto staat altijd. Beetje aparte mimiek of zo.quote:
Meid... Niet doen hoor..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oké deze meid gaat eindelijk zetten op haar 22e
:$
ohquote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die heb ik gehad, serieus...
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meid... Niet doen hoor..
Op die leeftijd associeer ik dat alleen nog maar met kampers.
Bij North West is het wel classy inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meid... Niet doen hoor..
Ik zie er jonger uit, plus heb je me echte navel gezien...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meid... Niet doen hoor..
En ik zit nou eindelijk boven het bijstandsniveau als ik weken maak van 40 uur per week, dus echt topsalaris nuquote:
wie nietquote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zie er jonger uit, plus heb je me echte navel gezien...
Hoes met junior danquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zoveel boeken passen niet in mijn huis.
Not sure if sarcasm.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik zit nou eindelijk boven het bijstandsniveau als ik weken maak van 40 uur per week, dus echt topsalaris nu
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meid... Niet doen hoor..
Alle meisjes hebben hem die ik ken als je hem op je 17e laat zitten ga je hem er nie ineens uithale op je 22equote:
Waarom maken wij alleen nog maar ruzie, vroeger was het anders, we doen niks meer samen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hjb anders klaag je altijd dat ik te vroeg kom Is ook nooit goed
Hahaha!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij North West is het wel classy inderdaad.
Diamandje enzquote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan opfleuren met wat staal?
wnr ga jij septum nemen djedjequote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Much cooler dan een navelpiercing.
Accessoirequote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha!
Ja jeejtje, dat kind wordt gebruikt als een pop.
De volgende keer dat je een Braddietje doet zou ik op zijn minst een "mijn vrienden zijn kut" topic openen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
Welcome back? Ben amper weggeweest.
Maar hey.
Net was het van "nee doei" en nu ben je er weer, ik snap er niets van.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha!
Ja jeejtje, dat kind wordt gebruikt als een pop.
Zou wel raar zijn als je een neppe navel had.. Het kan gewoon niet meer. Alleen de meeste 12 jarige willen dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zie er jonger uit, plus heb je me echte navel gezien...
Door je pols als in, 1 kant erin andere kant eruit?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Willoow het volgende:
Ik vind een piercing door je pols mooi. Heb ik ook gehad.
big dealquote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net was het van "nee doei" en nu ben je er weer, ik snap er niets van.
dank uquote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)277c5be29acd290724df
Ja, ik heb het altijd al gezegd. Maar je bent een nare vent als je dat meld.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
schijt :$quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als je een neppe navel had.. Het kan gewoon niet meer. Alleen de meeste 12 jarige willen dat.
Neh, vind ik een beetje commercieel worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr ga jij septum nemen djedje
isn't it amazing how you talk all this shit to me and we still lack communicationquote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom maken wij alleen nog maar ruzie, vroeger was het anders, we doen niks meer samen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Aberella het volgende:
Fuuu LS in de slowchat jongens!! Hide yo kids hide yo wife!!
Tardis en hoink, wat een schorem.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het altijd al gezegd. Maar je bent een nare vent als je dat meld.
Misschien moet je FokR eens dmen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
schijt :$
Ik jou niet van piercings maar wel navel
Zoiets onder de huid door:quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Door je pols als in, 1 kant erin andere kant eruit?
Septum piercing is er al sinds de jaren 80.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh, vind ik een beetje commercieel worden.![]()
Hou het wel bij mijn Inner conch.
Dan doe je dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je een Braddietje doet zou ik op zijn minst een "mijn vrienden zijn kut" topic openen.
Dat is toch niet mooi?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zoiets onder de huid door:
[ afbeelding ]
Sorry, wist niet dat je boos werd ;squote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
isn't it amazing how you talk all this shit to me and we still lack communication
Whyyyyy.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik zit nou eindelijk boven het bijstandsniveau als ik weken maak van 40 uur per week, dus echt topsalaris nu
Zuigende werking van allemaal suckersquote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik nietquote:
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Septum piercing is er al sinds de jaren 80.
Zeeën van aandacht. Ik snap het wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
had hem in 91quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik niet
Ligt er ook aan op welke plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Tunnels
Septum
Piercings
Alleen soms leuk
Ik heb ooit een meisje gezien die ze in de kuiltjes van haar wangen had.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaid
ik heb een dermal anchor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.
Dacht iets ¤900,-quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel is dat?
Niet een 9 uur-contract hebben en alles erboven met toeslag krijgen. Zit vandaag al over die 9 heen
.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wow, dacht echt ¤1600 ofzo. #naiefquote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dacht iets ¤900,-
We kunnen niet allemaal zo rijk zijn als jou
Oh daarom maak je dus radio.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeeën van aandacht. Ik snap het wel.
Word.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wd![]()
![]()
![]()
een van de drie vrouwen die ik direct zou trouwen
Het ging ook helemaal mis. Maar dat gore verhaal bespaar ik iedereen maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het ging ook helemaal mis. Maar dat gore verhaal bespaar ik iedereen maar.
WD is niet met woorden te beschrijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
chai. kun jij me even vertellen wie wd is
je kunt wel de volledige usernaam geven ipv afkortingquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
WD is niet met woorden te beschrijven.
En foto's mag niet.
Zo'n unit die eruit groeit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wolvendagenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
chai. kun jij me even vertellen wie wd is
wolvendagenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je kunt wel de volledige usernaam geven ipv afkorting
150 per maandquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, dacht echt ¤1600 ofzo. #naief
Toen ik stage liep kreeg ik ¤150 per maand ja.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n unit die eruit groeit.
[ afbeelding ]Hah! ik ben immuun, heeft die wekelijkse AA meeting en alcohol verslaving toch geholpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij scheurde volledig uit toen ik ging paardrijden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, hij scheurde volledig uit toen ik ging paardrijden.
[..]
Nee, heb het laten behandelen. Kreeg het toch vergoedquote:
[..]
Haha " Hurray " voor de zorgstaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, heb het laten behandelen. Kreeg het toch vergoed
Je punani?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar 3 dagen gelukkig dus kon op de andere 2 wel werkenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
150 per maand![]()
Ik kom rond, dus dan vind ik het goed. Kan zelfs nog iets sparen
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Gridlok het volgende:
Geintje, m'n voet begint te jeuken, kut mongool.
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou doen, maar toen werd ik zen & shit.
Geld voor compensatie in natura? Ben geen hoertjequote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar 3 dagen gelukkig dus kon op de andere 2 wel werken.
Anders wil ik je wel helpen hoor, voor wat compensatie in natura
Hehehehehhehehe.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.
Wou alleen maar wat groente van je moestuintje terugquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geld voor compensatie in natura? Ben geen hoertje
Fucking knew it, die klote bobbit kwam net ook al voorbijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, keek 'm net een minuut geleden.
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat je toch wel een beetje aan het twijfelen zetten ofniet.
Geen probleem, er is heus wel een sekte ergens te vinden die je antwoord kan geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.
Zit dwc ook in je Sims huis?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.
zaterdag zei zo'n Chick dat ik op die gast lijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.
Saai hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een moestuin heb ik niet. Er ligt nog wel een pizza in de vriezer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou alleen maar wat groente van je moestuintje terug. Sjeetje.
Je bent nog stommer dan hoinkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft geen marketing gedaan, maar commerciële economie.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik begrijp wel waarom een marketing student met zo weinig creativiteit in een magazijn werkt.
Die jongen is gebaat bij repetitief werk gezien hij weinig anders kan dan herhalen.
Juist niet vind ik, heerlijk om je à la Jan Mulder aan dingen te ergerenquote:
Als het maar niet zo'n dikke bodem heeftquote:Een moestuin heb ik niet. Er ligt nog wel een pizza in de vriezer.
Zou het niet doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.
Dankjewel Grid.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, er is heus wel een sekte ergens te vinden die je antwoord kan geven.
nederland 2 man. Debat tussen mensen die nog niet weten dat ze dood zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Potje haxball iemand? Samen naar m'n kutradiostationnetje luisteren anders met 2 andere luisteraars?
..BF4?
Bij mij komen ergernissen naar buiten in boosheidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet vind ik, heerlijk om je à la Jan Mulder aan dingen te ergeren.
[..]
Als het maar niet zo'n dikke bodem heeft.
Geen idee, zal eens kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankjewel Grid.
Is trouwens misschien "how to basic" niet iets voor jou?
Zijn kookfilmpjes op YouTube.
Dat je nog de energie hebt voor al die dingen na zo'n lange werkdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Potje haxball iemand? Samen naar m'n kutradiostationnetje luisteren anders met 2 andere luisteraars?
..BF4?
geen sin in interlectuele shit vandaag ;S zgn politiek geëngageerd :squote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nederland 2 man. Debat tussen mensen die nog niet weten dat ze dood zijn
Jij lijkt me iemand die ik niet serieus zou kunnen nemen wanneer boos vanwege je toenemende schattigheid danquote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komen ergernissen naar buiten in boosheid
Nee, daar hou ik ook niet van.
TSJAKKA JONGE BAMquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je nog de energie hebt voor al die dingen na zo'n lange werkdag.
Beetje ontwikkeling mang zo maak je de blits bij de meloewa's achter de kassaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
geen sin in interlectuele shit vandaag ;S zgn politiek geëngageerd :s
[..]
Jij lijkt me iemand die ik niet serieus zou kunnen nemen wanneer boos vanwege je toenemende schattigheid dan.
Mensen lachen ook altijd als ik boos ben.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die ik niet serieus zou kunnen nemen wanneer boos vanwege je toenemende schattigheid dan.
Is geen reclamequote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je leren masturberen als je ook kan leren hoe je seks moet hebben? Domme reclame.
Omdat het allebei essentiële skills zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je leren masturberen als je ook kan leren hoe je seks moet hebben? Domme reclame.
Een slimme meid Is op haar toekomst voorbereidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/HowToBasic waarom kijk jij dit Djedje.
Masturberen en het beeldmateriaal op FOK! posten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
wat doen jullie als je niet kunt slapen? any tips and trics?
Ik zou gewoon nog een gifje plaatsen en vertellen hoe lang je vandaag weer pakjes en blikjes op de juiste plaats heb mogen zetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
..BF4?
hand aan jezelf slaanquote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
Niks, blijf gewoon liggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
Daarvoor lees ik de Vogue en de Cosmpolitanquote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje ontwikkeling mang zo maak je de blits bij de meloewa's achter de kassa
FOK!, nu.nl app, flipboardquote:Op maandag 23 februari 2015 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een gifje plaatsen en vertellen hoe lang je vandaag weer pakjes en blikjes op de juiste plaats heb mogen zetten.
Vergeet niet nog een keer een dubbelzinnige opmerking te plaatsen zodat je straks weer iets anders kunt raken ipv je eigen handpalm
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha grappig hoor. Wrijf het er maar in he. Sjongejonge.
Snap de haat niet op medewerkers van een supermarkt, zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een gifje plaatsen en vertellen hoe lang je vandaag weer pakjes en blikjes op de juiste plaats heb mogen zetten.
Vergeet niet nog een keer een dubbelzinnige opmerking te plaatsen zodat je straks weer iets anders kunt raken ipv je eigen handpalm
mij vind je niet achter een kassaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje ontwikkeling mang zo maak je de blits bij de meloewa's achter de kassa
Haha ja jij beveelt die site aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha grappig hoor. Wrijf het er maar in he. Sjongejonge.
Omdat ik van droge humor hou.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/HowToBasic waarom kijk jij dit Djedje.
Dat is het soms ook al als er wel wordf bijgevuld tijdens feestdagen of andere drukke momenten op de dag.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.
Graag gedaan bro, graag gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben echt blij dat ik weer naar de Albert heijn kan. Bedankt dwc

.
vertel meer reuze interessantquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het soms ook al als er wel wordf bijgevuld tijdens feestdagen of andere drukke momenten op de dag.
Gewoon eigen eten gaan kweken dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap de haat niet op medewerkers van een supermarkt, zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.
Niet, maar je moet dan wat.quote:
En dan nog dealen met al dat chagrijnig volk dat alles voor lief neemtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat is het soms ook al als er wel wordf bijgevuld tijdens feestdagen of andere drukke momenten op de dag.
Nee, gaat onmogelijk hier.quote:
En ik eitjes lololol xdquote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik kweek iig m'n eigen zaad ahahahahaha xD xD
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik kweek iig m'n eigen zaad ahahahahaha xD xD
Alles gaat dood in je handen zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef Willoow het volgende:
Nee, gaat onmogelijk hier.
Had wel ooit tomatenplantjes gekocht, maar die gingen al snel dood.
Laatst een chick die een bleekselderij liet vallen uit d'r mandje, mij en een college aankeek en opmerkte van "niet erg klantgericht, hè?".quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan nog dealen met al dat chagrijnig volk dat alles voor lief neemt
Gewoon Aldi dozen. Strak afgevulde schappen zijn voor neuroten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
Snap de haat niet op medewerkers van een supermarkt, zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.
Zou leuker zijn als ze potje katoen liet vallen en jij moet rapen whegehegequote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatst een chick die een bleekselderij liet vallen uit d'r mandje, mij en een college aankeek en opmerkte van "niet erg klantgericht, hè?".
[ afbeelding ]
Heb je al moestuinpotjesquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben echt blij dat ik weer naar de Albert heijn kan. Bedankt dwc
Dacht ik dus ook directquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
MaarAH concurreert zichzelf er toch uit met die doe-het-zelf moestuin?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles gaat dood in je handen zeker?
Alsof die moestuinen het een week volhoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
MaarAH concurreert zichzelf er toch uit met die doe-het-zelf moestuin?
Of dat jij je eigen rijst bijvult.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze potje katoen liet vallen en jij moet rapen whegehege
Ik heb nog steeds cheesecake liggen.quote:
Oehquote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds cheesecake liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |