Septum piercing is er al sinds de jaren 80.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh, vind ik een beetje commercieel worden.![]()
Hou het wel bij mijn Inner conch.
Dan doe je dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je een Braddietje doet zou ik op zijn minst een "mijn vrienden zijn kut" topic openen.
Dat is toch niet mooi?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zoiets onder de huid door:
[ afbeelding ]
Sorry, wist niet dat je boos werd ;squote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
isn't it amazing how you talk all this shit to me and we still lack communication
Whyyyyy.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net was het van "nee doei" en nu ben je er weer, ik snap er niets van.
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik zit nou eindelijk boven het bijstandsniveau als ik weken maak van 40 uur per week, dus echt topsalaris nu
Zuigende werking van allemaal suckersquote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik nietquote:
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Septum piercing is er al sinds de jaren 80.
Zeeën van aandacht. Ik snap het wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.
had hem in 91quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik niet
Ligt er ook aan op welke plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Tunnels
Septum
Piercings
Alleen soms leuk
Ik heb ooit een meisje gezien die ze in de kuiltjes van haar wangen had.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaid
ik heb een dermal anchor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.
Dacht iets ¤900,-quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel is dat?
Niet een 9 uur-contract hebben en alles erboven met toeslag krijgen. Zit vandaag al over die 9 heen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |