vertel meer reuze interessantquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het soms ook al als er wel wordf bijgevuld tijdens feestdagen of andere drukke momenten op de dag.
Gewoon eigen eten gaan kweken dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap de haat niet op medewerkers van een supermarkt, zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.
Niet, maar je moet dan wat.quote:
En dan nog dealen met al dat chagrijnig volk dat alles voor lief neemtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat is het soms ook al als er wel wordf bijgevuld tijdens feestdagen of andere drukke momenten op de dag.
Nee, gaat onmogelijk hier.quote:
En ik eitjes lololol xdquote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik kweek iig m'n eigen zaad ahahahahaha xD xD
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik kweek iig m'n eigen zaad ahahahahaha xD xD
Alles gaat dood in je handen zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef Willoow het volgende:
Nee, gaat onmogelijk hier.
Had wel ooit tomatenplantjes gekocht, maar die gingen al snel dood.
Laatst een chick die een bleekselderij liet vallen uit d'r mandje, mij en een college aankeek en opmerkte van "niet erg klantgericht, hè?".quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan nog dealen met al dat chagrijnig volk dat alles voor lief neemt
Gewoon Aldi dozen. Strak afgevulde schappen zijn voor neuroten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
Snap de haat niet op medewerkers van een supermarkt, zou dikke Anarchy zijn als die shit niet elke dag bijgevuld zou worden.
Zou leuker zijn als ze potje katoen liet vallen en jij moet rapen whegehegequote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatst een chick die een bleekselderij liet vallen uit d'r mandje, mij en een college aankeek en opmerkte van "niet erg klantgericht, hè?".
[ afbeelding ]
Heb je al moestuinpotjesquote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben echt blij dat ik weer naar de Albert heijn kan. Bedankt dwc
Dacht ik dus ook directquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
MaarAH concurreert zichzelf er toch uit met die doe-het-zelf moestuin?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles gaat dood in je handen zeker?
Alsof die moestuinen het een week volhoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
MaarAH concurreert zichzelf er toch uit met die doe-het-zelf moestuin?
Of dat jij je eigen rijst bijvult.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze potje katoen liet vallen en jij moet rapen whegehege
Ik heb nog steeds cheesecake liggen.quote:
Oehquote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds cheesecake liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |